't Elfde Gebod in Noordwijk

1392199697 42
1424120686 45
1475194270 53

1. mar 257 punten

Vanmiddag hier geluncht met mijn man een pistolet ossenworst en ik een pistolet carpaccio.
    Het zag er keurig verzorgd uit, alleen waren de broodjes echt hard en taai met name aan de onderkant.
    We kregen ons mes er zeer moeilijk in.
    De smaak van de broodjes waren wel goed.
    Bij de vraag of het smaakte, vertelde ik eerlijk dat we flink met het mes moesten hakken wilden we er een stukje afkrijgen.
    Na een excuus van de ober kreeg ik een bosbessen smootie van het huis!
    Dit vond ik wel een aardig gebaar van de ober!
    Het personeel was overigens erg vriendelijk!

2. Angelique

Prachtig hotel, maar het ontbijt is heel slecht, had voor die prijs beter verwacht!
    Koffieautomaat die niet werkt, pancake smaken naar spek word niet goed bijgevuld!!

3. Leuke sfeer mooi restaurant, leuk personeel, zeer goede service lekker eten. Zeker een terugkomst waard!

4. Goede service, bediend door een vriendelijke lange jongeman. Lekker eten, vooral de maaltijdsalades zijn een aanrader.

5. Aron

1 punt
  6. h boeren

Wij, echte Bourgondiërs uit Breda, hebben genoten in dit grand café! Lekker eten, goede service, zelfs een drankje van het huis vooraf... (omdat we 10 min op een tafeltje moesten wachten). Leuke snelle bediening met een smile. Vlees goed, goede heerlijke rijke salades, lekkere huiswijn! Maar vooral de sfeer en de ambiance van het café draagt zorg voor een perfect avond! Dus tot snel...
    Groet Angela en Hans Boeren

7. Bij aankomst vroegen we 1 van de bediensters of er binnen nog plaats was. Haar antwoord was "dan moet je even binnen kijken". Helaas hebben we dat ook gedaan. Eenmaal aan tafel duurde het 25 minuten voordat de spullen van de vorige bezoekers werden verwijderd. Daarna moesten we nogmaals 25 minuten wachten op onze drankjes. Na ruim een uur, en meerdere pogingen om het personeel aan te spreken, konden we eten bestellen. Dat zou volgens de onvriendelijke ober nog ruim een uur gaan duren. Kortom, buitengewoon slechte service! Andere klanten klaagden ook over de lange wachttijden. Wij gaan hier in ieder geval nooit meer naartoe.

8. h.versteeg

9. m. janssen

Waardeloos. Voelen ons bestolen. Salade met asperges en boeren beenham. Om te lachen. 1 in de lengte doorgesneden asperge, een flinterdun lapje ham, een handvol groene bladeren. Voor wat brood met boter moet je € 5 bijbetalen. Dus: 2 bordjes met bijna niks, wat brood met boter, 2 glazen water = € 32.00. Not theplace to be, gewoonweg belazerd in Noordwijk.

10. We werden niet ontvangen terwijl we met 9 personen binnen kwamen. Onze tafel was niet ingedeeld dus er kwam geen bediening. We hebben ruim een uur gewacht op het eerste gerecht. Kwam niemand langs om te vragen of wenog iets wilde drinken. De biefstuk werd opgenomen zonder te vragen hoe die gebakken moest worden. Zat geen enkele creativiteit in de gerechten. Wat een aanfluiting! Ziet er chique uit, maar van etiquette heeft de bediening nog nooit gehoord. Was schijnbaar iets mis met de interne communicatie maar ons gezelschap is hiervan de dupe geworden.

11. Leuk om het cafe te zien in een andere staat als de opnames van Harry Mens. Heerlijk op het terras gezeten in de zon. Bediening is erg snel en heeft alles goed onder controle.
    Lekker genoten! Echte aanrader dus.

12. Wij bestelden allebei een maaltijdsalade. Een beenham- en gambasalade. In de beenhamsalade zaten welgeteld 2 plakjes beenham, en verder vooral veel sla, komkommer, paprika en tomaat die al oud was; dat was te proeven en te zien.
    In de gambasalade zaten hooguit 5 stukjes gamba waar kraak noch smaak aan zat. Door de aiolie die erbij zat smaakte het nog een beetje. Verder zoals bij de andere salade vooral veel sla, wat stukjes keiharde wortel, en paprika, komkommer en oude tomaat. De salades waren resp. € 11,50 en € 12,50. Verder hadden we allebei een spa blauw besteld, we kregen een glas water en geen flesje; bovendien was het niet eens een longdrinkglas maar een kleiner glas waar volgens mij niet eens een flesje inpast. Het zou me niet verbazen als het gewoon kraanwater was. Tot slot had ik een glas witte wijn. Dit waren ongeveer 5 slokken, en de prijs was € 5,75. Conclusie: heel slecht gegeten voor erg veel geld. Dit was de laatste keer dat ik hier ben geweest.

13. j.m.witmond

In verband met allergie geraagd of ik bruin brood kon krijgen met jonge kaas, tomaat en komkommer. Er werd overlegd omdat de ober (vermoedelijk een vakantiekracht, en heel jong) niet wist hoe hij dit moest declareren. Kwam terug, het was mogelijk. De exacte bestelling werd op een bierviltje genoteerd. De bestelling arriveerde. Een bruine bol met behalve mijn bestelde beleg ook vlees en mayonaise en ei ertussen. Werd weer mee terug genomen met excuses. Even later nieuw bord, nieuwe bol, met de bestelde producten er op, maar ook een gebakken ei. Heb gemeld dat het weer niet klopte maar dat ik het wel op zou eten. De rekening kwam €14,50 voor een clubsandwich. Heb de bediening erover aangesproken, en er kwam na overleg iemand anders die zei dat de chef zei dat het een clubsandwich was en ook zo gedeclareerd moest worden. Op mijn reaktie dat ik dat niet besteld had kwam het antwoord dat ze dit intern nog zouden bespreken maar er was geen enkele creatieve oplossing mogelijk.
    Dit was de eerste keer in mijn leven dat ik een broodje kaas met tomaat en komkommer voor € 14,50 heb gegeten, en tevens de laatste keer dat ik op dit adres geweest ben.
    De klant is koning, maar als onderdeel van Oranjehotels is er hier weinig van te merken. Er wordt niet gecommuniceerd, men had meteen bij mijn bestelling aan moeten geven dat mijn wens niet uitvoerbaar was of dat er als clubsandwich gedeclareerd zou worden.
    Onprettige communicatie.. en zeggen dat er intern over gecommuniceerd gaat worden is voor de klant van geen enkel belang. Communiceren doe je met je klant, zo niet, dan blijft ie weg. Slechte ervaring!

14. Van de zomer hier gegeten met vriendin op terras. Bediening duurde lang, wat chaotisch, en niet zo vriendelijk, terwijl het echt niet zo druk was, goeie start besteld, krijg je 1 pistolet (terwijl je met 2 personen bent) met wat boter, en dat voor 5 euro! De tonijnsalade en de soes als dessert waren goed. Maar nee, toch niet voor herhaling vatbaar.

15. Kogelbiefstuk smaakte goed, echter een klein beetje groente en 5 aardappelkrieltjes aan een cocktailprikker dat waren de bijgerechten op het bord. Prijs 21,50 euro's. Nu weet ik ook wat het elfde gebod betekent; minimale porties tegen maximale prijzen! Advies: voorbij lopen en een blik van medelijden tonen richting de gasten en bedienend personeel.

16. Wij hebben hier met 4 man gegeten vorige week zaterdag.
    Eerste indruk, ziet het er leuk uit, op een leuke plek, strak aan de boulevard.
    Eten was ver beneden peil, kogelbiefstuk €21.50 was koud, en taai.
    Kreeg zelfs het idee dat dit al enige tijd onder warmhoudlampen klaar stond.
    De daarbij behorende groente, was smaakloos, een slap gekookt.
    Voorgerecht was een carpaccio. €13.50 Ook deze liet wat te wensen over, parmezaanse kaas was naar schatting op..
    Ook de truffelmayonaise moest je zoeken op je bord.

Bediening, is aardig, maar vergeten een aantal zaken.
    Bijvullen van glazen wordt niet bijgehouden, ook werden voorgerechten laat opgehaald, en lieten nog de helft staan, zodat er geen plaats was voor hoofdgerechten.
    Ook bestek moet je om vragen.
    Al met al, duur gegeten, en gewoonweg niet te hakken.
    En dat voor een divisie die hoort bij een tophotel.

Groeten,

17. Eten was gewoon ver beneden peil.
    Gastvrouw/bediening chaotisch.
    Prijs kwaliteit verhouding echt belachelijke prijzen voor wat je op tafel krijgt geserveerd

18. Willemijn

Hele leuke bediening, zeer vriendelijk! Goed eten, leuke kaart. Het Elfde Gebod is erg sfeervol, het is een groot restaurant maar voelt toch intiem aan.

19. Prima eten, vooral de sliptongen, ook bediening zeer vriendelijk.

20. Kieftje

Wat een flop! Je verwacht heel wat maar wat een aanfluiting. Bediening is slecht, vlees droog en de prijzen hoog. Nooit meer!

1,7
  21. Tegenvaller!

Verse huisgemaakte gehaktbal staat er mooi beschreven op de kaart... Wat je krijgt? Een kant en klare diepvriesbal van nog geen 50 cent inkoop denk ik. De wens om friet ipv brood te nemen kon... wel wordt de friet doodleuk op de rek. gezet.

Een bakje salade bestellen, die vervolgens pas komt als je je bord al 10 minuten leeg hebt was ook niet echt handig.

Dan de salade niçoise, de bediening was niet op de hoogte wat niçoise inhield. Verse salade was het.... totdat ik een bord met kant en klare tonijnsalade voor me kreeg. Wel met een stukje gegrilde tonijn erop, dat dan weer wel.

Kortom... niet voor herhaling vatbaar. Voor "Hotels van Oranje" keuken ver onder de maat. Voor een hotel als dit hadden we zeker wel verse produkten verwacht. Erg jammer.

22. Kom er graag. Salades heel goed en sfeervol zitten bij de open haard. Alleen de muziek vind ik altijd te hard staan. Verder prima bediening en gezellige ambiance.

23. De rundsteak was goed, maar voor die prijs zou je verwachten dat er niet alleen wat patat en een minimum aan groente (al op bord onder vlees) bij zit, maar ook verschillende soorten groenten/aardappels (gratin/gebakken).
    Beetje armoedig zo. Wijn was ook erg lekker, maar veel te duur. Kortom: goed eten, maar te duur voor wat je krijgt.
    Bediening was goed.

24. Mijn vaste lunchadres aan het worden. Altijd correcte bediening met een glimlach en prima waar voor zijn geld.

25. Ben van der Zwaan

Beschamend slecht, sorry ik heb er geen woorden voor. Twee keer geweest en heb ze de eerste keer het voordeel van de twijfel gegeven. Tafeltjes waren nog vies van de vorige bezoeker, fluitje bier half doodgeslagen en voor de prijs van eur. 3.- voel ik me flink genaaid. Broodje parmaham was zeer, zeer matig. Ik waarschuw de mensen voor deze juppentent waar je absoluut geen waar krijgt voor je geld. Mensen mogen reageren en wil ze graag te woord staan.

26. s top-cools

Altijd heerlijk eten, verukkelijke wijn, en geweldige muziek! En dan niet te vergeten, de bediening is super! Wij komen er heel graag!

27. Lekker eten voor een leuke prijs. Leuke obers.