• Lid sinds 26 november 2009

2. -

Oosterhout
  3. -

Waalwijk

Marcel van den Hul heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marcel van den Hul's profielfoto
    Marcel van den Hul heeft een recensie geschreven voor Me Gusta

Jammer dat we uw verwachting niet hebben waargemaakt. Alles wat we serveren is puur Spaans en brood kunt u gewoon bijbestellen. Wellicht kunt u een volgende keer a la carte eten i.p.v. een menu. Het mindervalidentoilet is overigens gelijkvloers en niet zoals u verwacht een trede op. Onze bediening helpt u graag naar dit toilet.

Hasta la proxima! Marcel Me Gusta

2. Marcel van den Hul's profielfoto

Geachte heer, mevrouw Bavel,

Zoals u op de menukaart op www.tapasmegusta.nl kunt zien komen er inderdaad een aantal tapas uit de frituur. Calamares, patatas, croquetas queso en croquetas gamba zijn nu eenmaal lekker als ze gefrituurd zijn. Onze heerlijke hammen en Spaanse kazen gaan we echt niet in de frituur bereiden. De gambas al ajillo worden zoals het in Spanje bekend is in de knoflookolie met Spaanse pepertjes op het vuur verhit. De diverse vleestapas worden a la minute in de pan bereid en veel vegetarische tapas komen uit de oven. Het overgrote deel van onze meer dan 2000 gasten per maand ervaart ons personeel als correct en beleefd. Het is jammer dat u het anders ervaren heeft. Wij heten iedereen van harte welkom in de Spaanse huiskamer van Oosterhout om (h)eerlijk Spaans te genieten.

Hasta Pronto! Marcel Me Gusta.

3. Marcel van den Hul's profielfoto
    Marcel van den Hul heeft een recensie geschreven voor Me Gusta

Me Gusta Den Bosch is onlangs overgegaan op online reserveren. Dit tot volle tevredenheid van de gasten en de leiding van Me Gusta. Fouten zijn menselijk en op deze manier proberen we fouten tot een minimum te beperken. Vanaf 1 november zal ook de vestiging in Waalwijk van dit systeem gebruik maken. Wij waarderen zeer de reacties van onze gasten. Samen kunnen we onze restaurants blijven verbeteren.

4. Marcel van den Hul's profielfoto

Geachte mevrouw/mijnheer Moon,
    Ik dank u voor de waardering van ons restaurant. Het is inderdaad twee keer voorgekomen dat een reservering dubbel stond. Met ongeveer 3000 reserveringen per jaar vind ik dit geen slechte score.