Me Gusta in Oosterhout

Gratis parkeren na 18.00 uur op het openbare parkeerterrein aan het einde van de Willemstraat.

vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00

5. Betalen pin Visa Master Card

vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00

1387220747 78
1464200466 78

1. M.Berends

Heerlijk gegeten, leuke en vriendelijke bediening

2. Wij zijn met 4 personen geweest op een vrijdag in juli. Kozen voor het 5 gangen menu, bleek samengesteld door de kok. Het was veel te schraal en zeer weinig voor 4 personen. Grote tegenvaller we waren uitgenodigd dus wilde er geen praat over maken.
    Me Gusta in Oosterhout beoordeel ik met een schrale 4. Ik zou het niemand aan bevelen om bij jullie iemand uit te nodigen voor n gelegenheid. Schaaltje aardappel partjes doorsnee 10 cm voor 4 pers en etc. etc. Vriendelijke groet

3. Echt lekker en perfect

4. Fam van Giersbergen

Heerlijk gegeten. Goede bediening en gezellige sfeer.

5. Ron van Haarlem

6. 12 september j.l. hebben wij met een groepje van 6 personen gereserveerd om onze vriendin/zus/dochter te verassen voor haar 50e verjaardag. We hebben het gangen menu gekozen, want als 6 kakelende vrouwen hapjes moeten gaan kiezen, zijn we waarschijnlijk 2 uur later niet verder gekomen dan een drankje te kiezen.

Goede keuze, lekkere diverse hapjes, in precies goede tempo gereserveerd, niet te snel en niet te langzaam achter elkaar. Vriendelijke bediening, behulpzaam met mee enken. Bedankt voor de leuke avond !

7. Prettige ambiance. Zeer attente bediening met persoonlijke aandacht. Goede wijnen en royale keuze uit gerechten. Sommige gerechten zouden van mij iets pittiger mogen.
    Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

9. Op 8 maart met mijn gezin mijn verjaardag gevierd. Heel sfeervol restaurant met gezellige en goede attente bediening. We hebben allemaal erg van de lekkere tapas genoten. De kaart ziet er goed uit; veel variatie en compleet. De prijs/kwaliteit is dik in orde. Een echte aanrader en we komen zeker terug.

10. Recent met vrienden gegeten bij Me Gusta in Oosterhout. 'Avondvullend' (19.00u tot 21.30u gezellig getafeld) en gezellig. Tapas en wijn goed in verhouding. Bediening is erg attent, chefs zijn top. Aanrader dus!

11. Elke keer weer genieten. Heerlijk eten, goede wijn en goede sfeer. Een echte aanrader!

12. Na 2 eerdere ervaringen was het deze keer zwaar onvoldoende. M.u.v. het voorgerecht was het 4 gangen tapasmenu zeer karig. Of het kwam door de "avondje-uit" bonnen weet ik niet maar 9 warme gerechten (gefrituurde uien- en inktvisringen, aardappeltjes, spinaziekroketjes (1), champignons, gehaktballetjes (2), pikante kippuntjes (2), piepklein kippeboutje (1) en wat gebakken inktvisringen) waarvan 4x frituur waarop je ook nog eens ongelofelijk lang moest wachten, hebben er voor gezorgd, dat dit onze laatste keer is geweest. Het spijt ons te zeggen maar Me Gusta, je bent zo goed als je laatste prestatie.

13. Rob

14. Blijkbaar is het verzoek om het zonder kaas te bereiden teveel gevraagd. Gewoon overal kaas op, suffe reactie van het personeel. Met honger weer weg en nooit meer terug.

15. J. Hoogstad

Wat een geweldig welkom! Ik reed gisteravond met mijn auto over een paaltje en het personeel van Me Gusta kwam er direct aangesneld om mij te helpen! Fantastisch! Ik had gereserveerd voor 3 personen. Na mijn "verlossing" hebben we heerlijk avondvullend gegeten van het uitgebreide menu in de buitenlucht. Fijn dat deze mogelijkheid er is. Het eten was zalig, de bediening ter zake kundig en je krijgt waar voor je geld.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

16. Nu voor de tweede keer gegeten bij Me Gusta. Het eten is heerlijk, de tapa's met zorg geserveerd en een mooie en gezellige ambiance. Maar het punt waar Me Gusta mij wederom op verraste is de fantastische bediening. Attent, aanwezig maar nooit opdringerig. Vooral gericht op goed gastheerschap. Betrokken op de gast en gericht op de avond tot een succes maken.
    Kortom, een goede combinatie van goede en verrassende gerechtjes opgediend en mede mogelijk gemaakt door een even zo goede en verrassende bediening. Dat maakt de avond af.

17. Wij komen regelmatig bij 'Me gusta' en vinden het elke keer weer 'buenísimo'. Gezellige informele Spaanse ambiance. Wat heel erg bijdraagt aan de gezellige sfeer is de Spaanse muziek, die soms populair maar soms ook echt authentiek is. Het jonge personeel is heel erg gemotiveerd, spontaan, enthousiast en zeer service-gericht. Iets waar menig restaurant een voorbeeld aan kan nemen.. Een leuke bijkomstigheid is dat het personeel de namen van de gerechten die op de menukaart staan ook in goed Spaans kunnen uitspreken. Uitstekende Spaanse wijnen en een ruime keuze aan lekkere Spaanse tapas. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Wat ons betreft een absolute aanrader. Estupendo!

18. Ben met een vriendin gaan eten en hou sowieso van de Spaanse keuken en manier van eten. Het was echt lekker, de bediening was goed en eten ook goed. Zeer tevreden. Leuke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar!!

19. Uitstekend restaurant met goede bediening en erg gezellig.

20. Erg leuk restaurant met super service en heerlijk eten. Een aanrader dus!

21. Ik ben er vorige week geweest op een doordeweekse dag en ik heb er geen positieve ervaring mee gehad, we zaten links boven op de verhoging als je binnen komt. Er werd amper naar ons omgekeken we moesten lang wachten tot er werd gevraagd of we iets wilden drinken, Of onze bestelling door konden geven. Daarin tegen was gelukkig het eten overheerlijk .

22. Gezellig ingericht restaurantje.
    Het eten smaakte prima. Het had iets meer typisch Spaans gekruid mogen zijn, maar verder prima van smaak. De kaart is niet echt uitgebreid, maar wat er op staat smaakt goed.
    De bediening bestond uit 2 jonge mannen die echt hun best deden om het de gasten naar de zin te maken en erg vriendelijk waren. Probleem was alleen dat ze teveel werk hadden om de hele zaak met z'n tweeen goed te kunnen bedienen (inclusief werk aan de bar), waardoor het lang duurde voordat je iets kon bestellen en het lastig was om de aandacht te vangen. Slechte bediening? Absoluut niet. Een prima bediening waar in principe niets mis mee is, maar met 1 persoon extra zou het allemaal veel gesmeerder lopen. Als restaurant-eigenaar zou ik dat zeker overwegen en dan zien ze ons ook zeker nog een keer terug!

23. Voor onze groep met 16 personen bespraken wij een surprise menu, 4 rondes met elk drie hapjes en voor iedereen een nagerecht. Inclusief wijn, water en andere drankjes ben je dan een zeer acceptabel bedrag pp kwijt met de hele avond gezellig eten! De uitvoering miste soms echter iets: aparte smaken, kruiden, verrassende gerechtjes, slordige uitservering. In twee rondes werd hetzelfde gerechtje gepresenteerd en dat is dan niet echt meer een verrassing. Dit werd wel gecompenseerd met een extra gerechtje in de volgende ronde. In een andere ronde werden er weer niet dezelfde gerechtjes voor iedereen op tafel gezet. Bij de garnalen was er voor iedereen precies een geteld, maar werden niet goed verdeeld op tafel gezet en dit werd ook even gemeld aan ons. Beetje raar. Aan het einde van de avond moesten we zelf om de rekening vragen die we ook zelf naar de tafel mee mochten nemen.... Kan allemaal net wat beter, al hebben we een zeer leuke avond gehad voor een zeer redelijke prijs!

24. Prima gerechten. Jammer dat we om half 10 werden 'weggekeken'. Zo goedkoop was het nu ook weer niet..

25. Eten is van goede kwaliteit, vers gemaakt, gloeiend heet, gezellige sfeer, leuke muziek!
    Al met al een erg fijne avond gehad, genoten van het eten en drinken.
    De tafels staan inderdaad dicht op elkaar, maar op een avond waar het niet stampvol zit heb je daar totaal geen last van.
    Het enige kleine kritiek puntje was dat we af en toe érg lang moesten wachten op de tapas.
    Langer dan dat we gewend zijn.. Waardoor dit kwam konden we niet terughalen, misschien omdat er maar één ober was?

26. Een zeer gezellig, goed georganiseerd restaurant met prima eten. Echt een aanrader om gezellig een hele avond aan te keuvelen in goede atmosfeer met prima bediening en fantastische hapjes.

27. Gezellig gegeten aan de bar. Bediening was uitstekend, vakkundig en gezellig. Voldoende keuze uit gerechten met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Goede adviezen door de bediening die desgewenst snel de gerechten serveert zonder opdringerig te zijn. Smaak van het eten is oppervlakkig, te weinig specifieke smaken. Met wat verse kruiden; knoflook en goede olijfolie is op een eenvoudige wijze veel eer te behalen. Desondanks is het leuk eten bij dit restaurant en voor herhaling vatbaar.

28. Het eten kon beter, tonijnsalade met tonijn uit blik dat moet toch niet kunnen. Elders lekkerder tapas gegeten. Sfeer en bediening wel okay, tafels wat dicht op elkaar dus daardoor beperkte zitruimte

29. Al een aantal malen heerlijk gegeten; een aanwinst voor ons culinaire dorp. Olé.....

Pedro

30. Woensdag heerlijk gegeten bij Me Gusta. Bediening vond ik juist ontzettend vriendelijk. Ik was niet zo bekend met tapas dus vond het erg fijn dat er wat suggesties werden gedaan. Alle gerechtjes waren even lekker, en inderdaad het brood werd gewoon aangevuld. Ook werd het broodplankje naar wens iets aangepast.

Ik vind Me Gusta zeker een aanrader!

31. Birgit Martinez Mayans-Leiteritz

Vrijdag 16 december samen met mijn (Spaanse) man bij Me Gusta gegeten. We hebben heerlijk gegeten; alles was even lekker. Leuk en gezellig restaurant. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben een hele leuke en lekkere avond gehad.

32. Jammer dat we uw verwachting niet hebben waargemaakt. Alles wat we serveren is puur Spaans en brood kunt u gewoon bijbestellen. Wellicht kunt u een volgende keer a la carte eten i.p.v. een menu. Het mindervalidentoilet is overigens gelijkvloers en niet zoals u verwacht een trede op. Onze bediening helpt u graag naar dit toilet.

Hasta la proxima! Marcel Me Gusta

33. M van den Heijkant

Ik vond het niet zo Spaans, de vijfgangen viel een beetje tegen. Veel van hetzelfde, rauwe garnalen en weinig brood.
    Ik zou volgende keer een ander adres kiezen. Persoon met wie ik was zei dat het vorige keer beter was.
    Rolstoeltoegankelijke toilet lijkt me ook sterk als je eerst een paar treden op moet en door een klein gangetje. Ik heb dit niet gecontroleerd.

34. Geachte heer, mevrouw Bavel,

Zoals u op de menukaart op www.tapasmegusta.nl kunt zien komen er inderdaad een aantal tapas uit de frituur. Calamares, patatas, croquetas queso en croquetas gamba zijn nu eenmaal lekker als ze gefrituurd zijn. Onze heerlijke hammen en Spaanse kazen gaan we echt niet in de frituur bereiden. De gambas al ajillo worden zoals het in Spanje bekend is in de knoflookolie met Spaanse pepertjes op het vuur verhit. De diverse vleestapas worden a la minute in de pan bereid en veel vegetarische tapas komen uit de oven. Het overgrote deel van onze meer dan 2000 gasten per maand ervaart ons personeel als correct en beleefd. Het is jammer dat u het anders ervaren heeft. Wij heten iedereen van harte welkom in de Spaanse huiskamer van Oosterhout om (h)eerlijk Spaans te genieten.

Hasta Pronto! Marcel Me Gusta.

35. ALLES kwam uit de frituur ook de bediening was niet beleefd en zag ons liever gaan dan komen.

Echt jammer hier komen wij dus niet meer terug.

36. Rom Rombouts

We hebben op 8 juni jl. de verjaardag van mijn vrouw en het feit dat we 10 jaar getrouwd zijn gevierd. We kozen voor 14 a la carte gerechten en zonder uitzondering waren ze uitstekend! Alles goed op temperatuur, zeer goed van smaak en goed gedoseerd. Prima bediening en leuke sfeer. Hier gaan ze ons absoluut vaker zien.

37. Monique van der Velden

We zijn nu al een paar keer komen eten en zijn super enthousiast.

De bediening is top het eten super en de sfeer is geweldig.

De volgende afspraak is al weer gemaakt.

38. Adrie Jehee

Afgelopen vrijdagavond gegeten bij Me Gusta. Fantastisch in 1 woord, het was heerlijk weer en we hebben lekker buiten gezeten. De bediening was zeer voorkomend en vriendelijk en het eten superlekker! Wij gaan zeker terug komen!

39. Andre Leidner

1 punt
  40. Een drama komen geen afspraken na en het 5 gangen menu was voor 5 personen en in div gangen was er maar op 4 man gerekend zodat er iemand zonder vlees zat wij vierden een verjaardag nou na het aangeven via de boeking en bij aankomst is er dus niets geregeld zoals afgesproken na het afrekenen niet eens sorry.

Kortom een afrader.

41. Wij zijn gisteren met 8 dames bij jullie geweest en moet toch even zeggen dat we een super avond hebben gehad! Complimenten voor het eten en zeker het personeel. Leuke zaak en kom zeker een keer terug.

42. Annemarie

Gezellige en welkome aanwinst op culinair gebied voor Oosterhout. Goede prijs/kwaliteitverhouding, goede bediening en heerlijk eten. Op de wijnen was ook niets aan te merken.