Op dit adres zit nu: Bistro Montmartre

1382065126 81
1444120444 61
1480319379 72
1490661932 71

1. Gisteren er weer prima gegeten! Bediening was ruim in orde, het eten prima en de wijn verrassend. Misschien is het sommigen hier nog niet duidelijk dat de porties bij tapas nooit groot zijn. De kwaliteit, de presentatie en de variatie in aanbod van het eten waren prima. Bediening wist bestelling per ronde zonder noteren feilloos te onthouden, en het was toch knap druk. Dan de wijn: de Merlot uit Navarra werd omschreven als bloemig met zwart fruit, dat laatste klopte maar de wijn had (voor een Merlot) ongewoon veel body, wat prima met het eten combineerde. De sfeer was prettig ongedwongen. Het was kortom zeer geslaagd.

3. P. Vogelzang

Een van de slechtste restaurants ooit. Met een groep van 17 man gereserveerd. Er werd volop drank geserveerd doch een uur wachten tussen elke gang is te veel van het goede. Viel meerderen op dat er wel gedraafd werd voor de andere tafeltjes met 2 en 4 man. Wellicht te weinig personeel.

Dan het eten, echt beneden maat. Erg weinig geserveerd en ook erg goedkoop voedsel, kippenvleugeltjes en spareribs kun je overal eten. Gehaktballetjes en vette spies. Nee in alle 4 gangen zat nauwelijks iets eetbaars tussen. Zonder veel liefde uit de magnetron gehaald.

Het restaurant ziet er gezellig uit maar van deze groep komt niemand meer terug. Jammer, want we hadden gerekend op een leuke avond met lekker eten.

4. Slechte service, duurt te lang voordat je iets krijgt.

5. Het zal wel aan het feit liggen dat ik een kritische "culinaire" Belgische ben, maar de porties en de prijs slaan nergens op! Maar mijn man (NL) is het met me eens, dus ja...

De spare ribs waren net bouillonvlees, even schudden en het viel zo van het bot, afin met andere woorden voorgekookt bouillonvlees? Bij ons worden spare ribs vers op de grill gelegd. De kip droog. De courgette met brie, 5 sneetjes en klaar. Snel verdiend. De wijn per glas een aanfluiting : je betaalt 3,50 euro en het glas is halfvol. Snel verdiend. De patatas bravas en de pikante versie overbakken en saus droop eraf.

Ik ben de laatste 4 keer ontgoocheld en heb besloten nooit meer terug te gaan. Kwaliteit / prijs is niet in verhouding.

6. Sinds het restaurant in een nieuw pand zit, is het erg achteruit gegaan. De porties zijn veel kleiner geworden en minder goed bereid (bijv. veel te gare courgette, kip die niet vers smaakt). Hierdoor ben je veel geld kwijt.

Wij kwamen hier voorheen regelmatig met veel plezier, maar na een paar teleurstellende keren sinds de heropening, gaan we er niet meer heen. Jammer!

7. Leuk voor een keer maar we gaan niet terug. Zelf geef ik liever iets meer geld uit voor meer en beter bereid eten, dan maar wat minder vaak uit eten.

Leuke en redelijk rustige sfeer, niet duur maar lang wachten tussen de gangen, stoelen zijn slecht en bestel maar voor 2p extra. Hierdoor is het toch niet meer zo goedkoop.

Vr Gr.

8. Sjouke Schaafstra

9. Goed eten en drinken niet duur . Goed overzichtelijk, niet zo druk en klein als in den-Bosch. Leuk personeel, goede wijn, goed eten, echt een aanrader voor iedereen.

10. Heel erg lekker gegeten bij Me Gusta in een gezellige Spaanse sfeer! Ruim opgezet keurig restaurant met supervriendelijk personeel. Fantastische avond gehad..wij komen zeker vaker terug. Echt een aanrader!!!

11. Ton

12. J. van de Sanden

Wij zijn zondagavond 29 juli met 7 personen uit eten geweest bij Me Gusta, het eten was heel lekker.
    Het enige nadeel was dat er met de jus d'orange geknoeid werd.
    Ik kreeg de jus d'orange in mijn nek en over mijn rug en stoel, de enige reactie van de ober was: sorry, heb ik u geraakt? Het glas jus d'oranje werd voor mij neergezet, ik kreeg geen andere en hij ging gewoon weg. Met mijn servetje heb ik het zo goed mogelijk afgedaan maar alles bleef plakken, ook de stoel. Nadien heb ik het bij het afrekenen ook gemeld maar er werd niet anders gereageerd als sorry, wat vervelend. Verder helemaal niets, dit vind ik geen stijl hebben en erg slecht!!!

13. corrie keizer

Wij waren uitgenodigd door vrienden.
    Ik ben geen groter eter maar het 4 gangen menu was zeker voor dat geld veel te weinig en er staat een bord met een vork en meer krijg je niet, dus je moet met z'n allen met je eigen vork de schaaltjes leeg schrapen..
    Kort gezegd:weinig eten voor veel geld..
    Schandalig!!
    Vriendelijke groet,
    Corrie keizer

14. Eline en Erik

15. Raaak Personeel

Wij hebben al meerdere malen bij Me Gusta gegeten en zijn altijd voldaan en relaxed naar huis gegaan. Het eten is van een hoge en constante kwaliteit en de sfeer is warm, smaakvol en gemoedelijk. Erg leuk om te zien dat de zaak zich in de loop der tijd heeft "ontwikkeld" van een lokaal eettentje tot regionale en professionele formule die - in elk geval bij ons- zeer goed aanslaat! Ga zo door, wij komen zeker terug.

Tip: maak menucombinaties waarin je overzichtelijk een bij elkaar passende groep tapasgerechten kunt kiezen. Lekker makkelijk!

Groeten,

Rik

16. Mooie nieuwe zaak, voor ons op loopafstand dus ideaal.
    Omdat het eten op de vorige zaak ook al lekker was, leuk om deze nieuwe zaak te proberen.
    Maar waarom doet de nederlandse horeca, en nu ook het nieuwe "Me Gusta" altijd zo moeilijk over "water".
    We waren met z'n vijven en bestellen een aantal frisjes voor de "kids" en een fles wijn met een karaf kraanwater. Gelijk wordt gemeld dat dat niet kan maar dat we een fles water moet bestellen (en betalen natuurlijk !!). Als mensen alleen water bestellen logisch, maar wijn met een karaf water is toch heel normaal. In ieder land, en we komen echt wel eens ergens !! is dit vrijwel standaard en anders krijg je dit altijd zonder gezeur. Uiteindelijk krijgen we een fles water van Me Gusta, maar het was wel een vervelend begin.
    Uiteindelijk is het eten goed en lekker, voor ons nog net een fractie beter als dat van het "oude" Me Gusta en compenseert de leuke en vriendelijke service de vervelende start. Zeker voor herhaling vatbaar.

17. Is gewoon goed.

18. Me Gusta Den Bosch is onlangs overgegaan op online reserveren. Dit tot volle tevredenheid van de gasten en de leiding van Me Gusta. Fouten zijn menselijk en op deze manier proberen we fouten tot een minimum te beperken. Vanaf 1 november zal ook de vestiging in Waalwijk van dit systeem gebruik maken. Wij waarderen zeer de reacties van onze gasten. Samen kunnen we onze restaurants blijven verbeteren.

19. Wij hebben een ervaring gehad met een dubbele boeking, ook op een zaterdagavond een paar maanden geleden. Overigens ben ik vervolgens wel door de eigenaar gebeld in de week nadat dit gebeurd is. Dat vond ik erg netjes. Wat minder was, was de reactie van het personeel achter de bar op de avond zelf. Wij zijn er sindsdien ook niet meer terug geweest.

Wellicht binnenkort weer eens proberen.

Met het eten is immers nog nooit wat mis geweest wat mij betreft!

20. Angela Beaart

Ik ben nu 2 maal bij Me Gusta gaan eten, beide keren met een ander gezelschap, en beide keren waren fantastisch.

Zo fantastisch zelfs dat ik zojuist weer een tafel voor 6 heb gereserveerd.

Waar het eigenlijk nog aan ontbreekt is een zanger met Spaanse gitaar en een lekkere kan Sangria, of Tinto de Verano.

Maar verder helemaal TOP.

21. Heb er altijd heerlijk gegeten.

Eten is top.

Helaas zwaar teleurgesteld met reservering.

Het blijkt dat je niet hoeft te reserveren want het komt regelmatig voor dat ze communicatie van nul komma nul hebben.

Had besproken voor zaterdagavond met klanten uit eten maar daar aangekomen blijkt dat ze een dubbele boeking hadden, dus dan maar ergens anders naar toe. Dit blijkt elk weekend te gebeuren. Ik kom hier niet meer.

22. Walter & Jenny

Hier heerlijk genieten, voor een leuke kleine prijs kun je hier een heerlijke avond doorbrengen. Zowel met vrienden of met zijn tweeen, echt top. Wij komen hier ook zeker terug.

23. Met een groep van 8 mensen een geweldige avond gehad.

Eten was perfect, bediening zeer ervaren en netjes.

We waren het erover eens dat je hier met een groep uitstekend een avond kunt doorbrengen met goed eten en een goed glas wijn.

Een tip : laat de kok zijn gang gaan voor een van te voren afgesproken prijs en je zult zeker niet teleurgesteld naar huis gaan.

Het avondje is zeker voor herhaling vatbaar.

Komen zeker terug.