• Lid sinds 15 november 2010

Me Gusta

Waalwijk

Il Tavolino

Oirschot

Erik heeft nog geen foto toegevoegd

1. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor Me Gusta

Is gewoon goed.

2. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor De Verwennerij

Eten, sfeer en service is ruim voldoende. Ik heb wel punten van kritiek: verwarming mag wel hoger en de kaart is niet in verhouding. Mensen, die geen vlees eten hebben bij de Verwennerij weinig keuze, vis en vegetarisch zou uitgebreider moeten zijn als je dit vergelijkt met de vleesgerechten.

3. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor Ballaró

Het beste Italiaans restaurant in de omgeving. Hier wordt nog authentiek Italiaans gekookt. Verrassingsmenu is dan ook echt een verrassingmenu. Ik ben hier nu al een aantal keren geweest en elke keer is het super. Service is goed.

4. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor Il Tavolino

Ik vraag me af of de mensen de Italiaanse keuken kennen, dit is dus niet de echte Italiaanse keuken. Ik denk niet dat ze de pasta, sauzen e.d. zelf maken. Toen ik de menukaart bekeek zag ik de meest standaard gerechten staan. In de regio zitten genoeg Italiaanse restaurants met meer durf en meer smaak. De prijs bij Il Tavolino is inderdaad laag, maar dat is ook te zien aan de kwaliteit. Jammer, ik ga de volgende keer liever naar een echt Italiaans restaurant waar er wel een warme sfeer hangt.