• Lid sinds 28 juli 2014
Van restaurant:

1. Land van Kokanje

Groningen

Land van Kokanje admin heeft nog geen foto toegevoegd

1. Land van Kokanje admin's profielfoto
    Land van Kokanje admin vindt de recensie door Sjaan voor Land van Kokanje niet leuk

Wat een sfeerloos restaurant.

- Glazen waar hoekjes af zijn
    - Amuze in een espresso kopje en dan ook nog allebei een ander soort lepeltje
    - geen placemats maar gewoon het bestek op een klein servetje op tafel
    - kroonluchters waarvan in de helft van de fittingen geen peertje zit en de andere helft uit verschillende gloeilampen bestaat met verschillende wattage
    - kunstboeken op tafel
    - te fel licht
    - veel te veel accessoires en ongelijke grootte schilderijen aan de muur

Het eten was prima maar de prijs kwaliteit verhouding klopte voor ons niet in verband met de sfeer. Te duur in z'n soort.

Gemiste kans.

Tip:

- maak de muren bijna zwart of behang met donker behang met bloemen
    - maak het houtwerk oker/goudkleur
    - laat papieren placemats maken van zwart papier bedrukt met het logo in goud
    - koop een mooi servies en gooi de rest weg, serveren op kapot servies kan écht niet
    - investeer in goede servetten
    - hang wat grote spiegels op met kitcherige gouden lijsten
    - zet een écht bloemetje op tafel dat past bij de sfeer
    - laat de bediening dienbladen gebruiken ipv glazen in de hand

2,8
  2. Land van Kokanje admin's profielfoto
    Land van Kokanje admin vindt Land van Kokanje leuk
  3. Land van Kokanje admin's profielfoto

Beste Douwe Veenstra,

Bedankt voor uw bericht.

Voor nu kan ik zeggen dat onze rode wijn zeker niet uit de koelkast komt. De wijnen staan in het restaurant zelf, op kamertemperatuur. Uiteraard kan het zijn dat het restaurant zelf de afgelopen dagen niet op de ideale "kamer" temperatuur kwam of u net een bijzondere wijn uit de kelder had besteld.
    Maar volgens mij had u de Merlot, deze hebben we de hele dag verkocht en geen klachten over gehad.
    Maar echt, er is in het hele pand geen rode wijn te vinden in een koelkast. De witte liggen koud, er is een aparte koelkast voor de bubbels en we hebben een klimaatkast voor de "speciale" rode wijn en port.

De krieltjes koken we in een groentebouillon voor de smaak en inderdaad verder zonder saus. Hier krijgen we nooit klachten over, integendeel zelfs. Al zijn er altijd gasten die er graag wat mayonaise bij wensen. Uiteraard geen probleem. We zijn bezig met de nieuwe kaart en zullen de krieltjes uit de regio vervangen voor iets anders.

Voor de kip kan ik niet anders dan excuses aanbieden. Zoals het nu lijkt, heeft u 1 filet gehad ipv 2. Qua grammage klopt het ware het niet dat deze filets van beter leven kippen met bot geserveerd worden. Die grammage mist u dan.

Jammer dat de leidinggevende waarschijnlijk net te vroeg bij u aan tafel is geweest om te vragen of alles naar wens was. Als zij uw klachten gehoord had, had ze het kunnen proberen op te lossen voor u. Al begreep ik dat u een tegoed bon mee had en voor 18.00 al weer weg moest. Daar was dan niet veel tijd voor geweest.

Ik hoop dat u wel heeft genoten van de voorstelling.

Bedankt voor de feedback, de kip gaan we extra op letten en gaan we kritisch op zijn of deze terug mag komen op de nieuwe kaart.

Mocht u toch nog een keer terug willen komen, wees van harte welkom. Krijgt u van ons iig een hoofdgerecht zoals deze hoort te zijn.

Team Land van Kokanje

4. Echt heerlijk uit eten geweest thuis. Genoten van een 3 gangen menu met wijn. Een aanrader!

5. Wij vonden het erg gezellig en het eten was ook heerlijk. De varkens oester was iets aan de droge kant, de rest was perfect. De bediening is erg vriendelijk. Één van de medewerkers vertelde bij elke gang wat er precies op ons bord lag en heeft ons een lekkere wijn aangeraden. Wij komen zeker weer.

6. Gré

Wij hebben gisteren genoten van een driegangen verrassingsmenu. Het was de eerste keer dat wij hier aten, maar wat een aanrader! Het voorgerecht bood drie zeer smakelijke gerechtjes, het hoofdgerecht bestond uit heerlijk gegaard wild zwijn, vergezeld van perfecte krieltjes in de schil en een verrukkelijk aangemaakte salade. Het toetjes was ook erg lekker. De bediening is zeer vriendelijk en het pand is prachtig.

7. Land van Kokanje admin's profielfoto
    Land van Kokanje admin heeft gereageerd op een recensie van Land van Kokanje

Beste Gré, Bedankt voor uw zeer positieve recensie. Daar doen we het voor. Heel graag tot een volgende keer.
    Met vriendelijke groet, Team Land van Kokanje

8. Land van Kokanje admin's profielfoto

Beste Natasja,
    Bedankt voor uw recensie. Daar doen we het voor.
    De varkensoester gaan we aan werken om ook de volgende zo een bericht te verdienen.
    Bedankt. Met vriendelijke groet,

9. Land van Kokanje admin's profielfoto

Beste Guusje,
    Bedankt voor dit geweldige bericht. In deze rare periode doet ons dit extra veel om te lezen.
    Bedankt en hopelijk tot snel.
    Mvg, Team Land van Kokanje

10. Land van Kokanje admin's profielfoto

Beste Annechie,
    Bedankt voor uw bericht en uw bijbehorende beoordeling. Zou u mij kunnen laten weten wanneer u geweest bent.
    Dan kunnen we het personeel er op aanspreken dat dit beter met u besproken kan worden. Ons beleid is verder dat we nooit een tafel bij het raam reserveren omdat we de hele dag geopend zijn. Dat proberen we ook altijd te communiceren, we doen met alle plezier onze best voor ieders voorkeuren, maar gaan hier geen mensen voor wegsturen of tafels lang aan het raam vrij houden. Ter info, we hebben plek voor bijna 150 personen, maar er zijn maar 2 tafels aan het raam.
    Excuses voor het gevoel dat u weggewimpeld werd, dit mag natuurlijk nooit gebeuren.
    Nogmaals bedankt.

11. Land van Kokanje admin's profielfoto

Beste Jorien,

Het was gelukkig zoeken naar recensies met tips over een overzichtelijkere menukaart die ons deed inzien dat we u nog niet eens bedankt hadden voor uw recensie en tip.
    Bij deze, bedankt voor beide.
    De menukaart is aangepast en in onze ogen zeer overzichtelijk.

12. Land van Kokanje admin's profielfoto

He Marloes,
    Wat een leuk bericht zo. Fijn dat de hamburger goed heeft gesmaakt en kom ze allemaal maar proberen.
    Tot binnenkort.

13. Marloes

Heerlijke burger gegeten van mals vlees, echt een aanrader. Ze hebben naast de normale burger ook apartere burgers die wil ik nu ook zeker een keer proberen. Hele vriendelijke bediening en mooie locatie. Ook krijg je meer dan genoeg, ik kreeg die friet erbij echt niet op.

14. Land van Kokanje admin's profielfoto

Beste Marja,

Bedankt voor je positieve verhaal. Fijn dat het gewaardeerd werd door jou en je gezelschap.
    Graag tot een volgende keer.
    Team Land van Kokanje

15. Nadat een ander restaurant ons vergeten waren of naja de reservering op een andere dag hadden gezet, waren wij op zoek naar een restaurant en zodoende hebben wij vanavond met een groep collega's (14 personen) bij jullie gegeten.

Geweldig dat wij op het laatste moment welkom waren en zelfs van de kaart konden eten. Dit kan toch niet zomaar overal en zeker op maandag is het lastig omdat veel zaken gesloten zijn. Zeer gastvrij, top personeel en service. Het eten was ook zeer smakelijk!

Misschien wel iets aan het meubilair doen... Enkele stoelen zijn wel behoorlijk af. Ofwel versleten of wat doorgezakt.

Al met al echt een aanrader en deze recentie is meer als 'verdient'. Complimenten! Dank voor een gezellige avond.

16. Land van Kokanje admin's profielfoto
    Land van Kokanje admin heeft gereageerd op een recensie van Land van Kokanje

Bedankt voor uw recensie. We gaan aan de slag met de soep. Graag tot snel.

17. Land van Kokanje admin's profielfoto

Beste Saskia,
    Bedankt voor je reactie. De kaart is inderdaad nieuw en we zullen uw kritische punten meenemen en aanpakken.
    U geeft aan dat u voorlopig niet weer komt, mocht u zich bedenken en onze vernieuwde en verbeterde kaart een kans geven, krijgt u 2 hoofdgerechten naar keuze van ons aangeboden.
    Wilt u dan wel even via de site van te voren reserveren als u hier gebruik van wilt maken, dan kunnen we het hele team hier van op de hoogte brengen.
    Bedankt.

18. Land van Kokanje admin's profielfoto

Beste,

Bedankt voor jullie positieve reactie en fijn dat de nieuwe kaart zo door jullie is ontvangen.
    Graag tot een volgende keer.