1. We hadden 3 dgn van te voren gereserveerd én dat we graag bij het raam wilden zitten…
    Maar nee hoor… er zaten andere mensen.
    De vraag waarom er geen bordje “gereserveerd “ was geplaatst, werd weggewimpeld 😒
    Heel jammer, heb me daar erg aan zitten ergeren.
    Niet klantvriendelijk dus.

1. Beste Annechie,
    Bedankt voor uw bericht en uw bijbehorende beoordeling. Zou u mij kunnen laten weten wanneer u geweest bent.
    Dan kunnen we het personeel er op aanspreken dat dit beter met u besproken kan worden. Ons beleid is verder dat we nooit een tafel bij het raam reserveren omdat we de hele dag geopend zijn. Dat proberen we ook altijd te communiceren, we doen met alle plezier onze best voor ieders voorkeuren, maar gaan hier geen mensen voor wegsturen of tafels lang aan het raam vrij houden. Ter info, we hebben plek voor bijna 150 personen, maar er zijn maar 2 tafels aan het raam.
    Excuses voor het gevoel dat u weggewimpeld werd, dit mag natuurlijk nooit gebeuren.
    Nogmaals bedankt.