1. Nadat een ander restaurant ons vergeten waren of naja de reservering op een andere dag hadden gezet, waren wij op zoek naar een restaurant en zodoende hebben wij vanavond met een groep collega's (14 personen) bij jullie gegeten.

Geweldig dat wij op het laatste moment welkom waren en zelfs van de kaart konden eten. Dit kan toch niet zomaar overal en zeker op maandag is het lastig omdat veel zaken gesloten zijn. Zeer gastvrij, top personeel en service. Het eten was ook zeer smakelijk!

Misschien wel iets aan het meubilair doen... Enkele stoelen zijn wel behoorlijk af. Ofwel versleten of wat doorgezakt.

Al met al echt een aanrader en deze recentie is meer als 'verdient'. Complimenten! Dank voor een gezellige avond.

1. Beste Marja,

Bedankt voor je positieve verhaal. Fijn dat het gewaardeerd werd door jou en je gezelschap.
    Graag tot een volgende keer.
    Met vriendelijke groet,
    Team Land van Kokanje