• Lid sinds 9 september 2014

Restaurant Scampi

Haarlem

Restaurant Señor PP

Uden

1. Leuke en lekkere gerechten, voor kleine prijs. Leuke locatie. We hebben lunch gekozen en dit was waar voor je geld.
    Mijn favo zijn de pinchos.

2. Leuke en lekkere gerechten, voor kleine prijs. Leuke locatie. We hebben lunch gekozen en dit was waar voor je geld.
    Mijn favo zijn de pinchos.

3. annemieke jansen- van rooij's profielfoto
    annemieke jansen- van rooij heeft een recensie geschreven voor Restaurant Scampi

Na een warm ontvangst maakten we gebruik van het stunt menu. In één woord geweldig lekker. Super genoten.

4. annemieke jansen- van rooij's profielfoto
    annemieke jansen- van rooij heeft een recensie geschreven voor Bistro Gossimijne

We komen hier al zo lang en hmmm best vaak dat we al van alles hebben meegemaakt qua veranderingen op de kaart etc maar het is en blijft altijd lekker en gezellig. Al met al onze topper!!

5. annemieke jansen- van rooij's profielfoto
    annemieke jansen- van rooij heeft een recensie geschreven voor Restaurant Señor PP

Wij komen al een lange tijd bij señor pp en het is keer op keer een warm welkom met lekker vers gemaakt eten. Voor speciale gelegenheden is dit ook een goed restaurant en draaien zij hier de hand niet voor om. Al met al een toppertje.