Restaurant Señor PP in Uden

• Invalide parkeerplaats
  7. Betalen Master Card Visa pin

ma 17:00 - 23:30
di 17:00 - 23:30

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1319955903 62
1339020777 78
1482007327 76
1520137074 72
1539201948 74
1691720935 73

1. Zowel het eten, drinken, de sfeer en de bediening waren helemaal top. Echt een aanrader.

2. Heerlijke ervaring. We hebben met zij vieren het nieuwe 5 gangen menu gedaan. 4 vooraf kiezen en nadien toetje. Het eten was heerlijk en het tempo was goed. Er werd ook goed gekeken of we nog wel dorst hadden. Alles in één: een succes en aanbevelingswaardig.

3. Jammer… geen Spaanse sfeer, geen Spaanse gerechten. Eenzijdig, smaakloos, de blokjes groenten onder de steak totaal niet Spaans en smaakloos, waren ook te vinden in de enchilada. Hier gaan we dus niet meer terug. Jammer…

4. Grote tegenvaller!
    Totaal niet Spaans/Zuid Amerikaans.
    Vega quesedillas gevuld met blokjes wortel/courgette. Smaakloos.
    Puntzak friet & soort van sellerijsalade als bijgerecht er standaard bijgeserveerd?!
    Eens maar nooit meer. Zonde van het geld.
    Ongezellig, totaal geen sfeer.

3,2
  5. Wapaz menu was niet lekker, zeer eenvoudig en eenzijdig. Veel vulling als salades, die allemaal erg zuur en hetzelfde smaakten. Hoofdgerecht met taaie taco’s, doordrenkt met azijn van weer een te zure salade. Nauwelijks vlees en koud. Het enige lekkere waren de frietjes en een deel van het nagerecht. Want ook hier was het ‘verse fruit’ te karig en niet te eten omdat het niet rijp was.
    Ook het wijnaanbod is opmerkelijk. We hebben 1 droge witte huiswijn. En ja anders een zoete witte wijn…..
    Op de vraag of alles naar wens was en wij vertelden dat dit niet het geval was, werd uitsluitend gereageerd met ‘ik zal het doorgeven’ geen sorry gehoord.
    Vroeger goede ervaringen hier, maar dit gaan we niet meer doen.

1,4
  6. Remi van der Sloot

Wij kwamen vaak naar Senor PP, gezellig en heel lekker eten: divers, kwaliteit en met het Wapaz menu iedere keer een andere gang. Leuk ingericht en deskundig personeel. Afgelopen week zijn we nogmaals geweest en dit was helaas voor ons de laatste keer. Wapaz menu is beperkt tot 3,4 of 5 gangen waarbij de variatie slecht is; Gang twee was friet en vlees en het mooie dessertvariatieplankje met verschillende dessertproeverijtjes is vervangen door letterlijk een bol vanille-ijs, en bol aardbeienijs, een bol slagroom en een brownie. Personeel was slecht, we hebben een paar maal extreem lang moeten wachten en als voorbeeld werd het gerecht afgenomen terwijl e kinderen hier nog mee bezig waren… Een complete teleurstelling, heel erg jammer… Ik heb online gecheckt en het blijkt dat de zaak ter overname aangeboden wordt/werd, wij denken dat er nieuwe eigenaren in zijn gekomen… :(

7. John Roelofs

Uit eten met vrienden.
    Eten was van eenvoudige en ook nog van slechte kwaliteit, komt geen kok aan te pas. Veel frituur, sligro en voorspelbaar eten. Duurde allemaal erg lang waardoor de drank rekening ook op liep. Weinig fantasierijk, goedkoop spul. En je betaalt 30 euro pp. Daar kun je elders heerlijk voor eten. Personeel rent hard.

1,6
  8. Els en jan

Wat heerlijk kun je hier eten. Het wordt steeds lekkerder. Kom gráág nog een keer terug.

9. Pablo Slenders

10. Van de week heerlijk gegeten bij Senor PP, bediening was uitstekend en de kwaliteit van de gerechten was top! Echt een aanrader mensen!!!!!

11. van Dijk

We zijn hier gisteren uit eten geweest, het was echt heerlijk! Fantastische bediening, heerlijk eten en de “wapaznight” is echt een aanrader! Zeker het beste restaurant in Uden!

Nogmaals complimenten aan de hele keuken en bediening, het was echt fantastisch!

12. Ger Sgroot

13. Afgelopen weekend daar gegeten: eens en nooit meer. De bediening was chaotisch.
    Eten was vaak overkruid en werd niet warm opgediend(wij zaten boven).
    Soep uit een slecht pakje. Borden voor het dessert hebben ruim een uur voor ons gestaan voordat het dessert kwam(verschillende beschadigde borden); tijdens het wachten wel volop consumpties blijven serveren!

2,9
  14. Het personel is aardig en professioneel! Het eten was deze keer minder goed.

15. van houtum

Eerste keer bij Senor PP en dit zal zeker niet de laatste keer zijn. Gezellig vol en toch komen de gerechtjes van de wapaz in een mooi tempo door. Wil je iets nog een keertje; geen probleem. Zelfs een derde of vierde keer is mogelijk. Zelfs verzoekjes proberen ze te regelen. Bediening is zeer vriendelijk, kan tegen grapjes en weet bijdehante heren van repliek te dienen. Jullie zien ons zeker terug. Bedankt voor een gezellige avond.

16. Kom hier regelmatig met veel plezier eten. Er wordt rekening gehouden met allergieën en dingen die je niet lust. Door het wapaz-menu is het altijd een verrassing wat voor lekkers je die avond geserveerd krijgt.

Er hangt een gezellige sfeer en het personeel is erg vriendelijk.

Al met al super tevreden!

17. Tom Franken

Vandeweek hier wezen eten met mijn vriendin ik lust geen vis en mijn vriendin wel en daar hielden ze rekening mee echt een topper ga hier zeker weer terug

18. Zelden zo slecht gegeten. Opgewarmd fantasieloos sligro-voedsel, alles lauw. Zelfs de friet was slecht en smaakte naar gekookte aardappels. De bediening was aardig, maar vooral gericht op het bijvullen van de glazen. Beter kunnen ze hun aandacht richten op het eten (en het bestek erbij).

1,6
  19. Twee keer afgelopen maand heerlijk gegeten. We hebben alle twee de keren mee gedaan met de wapaznight en beide keren iets anders gegeten! Ze hielden er ook rekening mee dat ik geen vis eet, maar mijn tafelgenoten wel! Echt top.

20. Voor het eerst hier gegeten en was heerlijk. Hadden we eerder moeten weten! We zaten aan een gezellig tafeltje bij de openhaard. Leuk en vriendelijk personeel, er werd rekening gehouden met dingen die we niet lustten. Top avondje gehad!

21. Vanavond hier gaan eten, maar wat een teleurstelling! Kip met veel vet er aan, en kibbeling die kei hard was. Daarom een nieuwe gevraagd maar ook met deze was super hard. Toen ik aangaf dat ik deze nog steeds niet oké vond, zei de serveerster dat het aan mijn smaak lag en niet aan de kibbeling! Ik ga hier nooit meer terug!

22. Ik ben al een aantal keer wezen eten bij senor pp. Elke keer word ik aangenaam verrast. Aardige bediening, lekker drinken, lekker eten en oog voor de gasten. Wat ik leuk vind is het concept. Niet zelf aankruisen, maar je laten verassen door lekkere en bijzondere gerechtjes. Als je voorkeuren hebt qua eten of toetje doet de bediening en keuken niet moeilijk. Overal wordt rekening mee gehouden. Als ik een tip zou mogen geven zou het zijn dat ik het eten een tikje zout vind. Maar ik vind senor pp een super tent! Aanrader! Tot de volgende keer.

23. Wij komen met enige regelmaat bij de Senor PP. Gisteren ook weer eens hier gegeten en zoals altijd gewoon top!

Je kan zelf van de kaart bestellen, maar de (verrassings) wapaznight is het leukst. Deze wordt vaak aangepast dus blijft ook echt een verrassing elke keer, maar altijd lekker. Er wordt altijd gevraagd of er rekening gehouden moet worden met bepaalde speciale wensen zoals bijvoorbeeld geen vis of zelfs bepaalde groenten liever weglaten.. daar wordt altijd netjes rekening mee gehouden, erg fijn!

De bediening is altijd netjes en vrolijk en leggen per ronde keurig uit wat er op tafel staat.

We komen hier zowel door de weeks als in het weekend en we hebben altijd een gezellige avond, want de sfeer is altijd goed. Wat sowieso super is, is zoveel lekker eten als je wil en daar heb je alle tijd voor :-)

24. Dit was schrikken. Nog nooit tapas gegeten van een dergelijke niet in te delen kwaliteit. Mijn klacht hierover werd helaas niet serieus genomen. Het enige wat beviel was het glas wijn.

26. Wij hebben echt een geweldige avond gehad bij Senor PP. Vanaf nu mijn nummer 1 restaurant! Wij hebben gekozen voor onbeperkt Wapaz. Je kan aangeven als je dingen niet lust/mag of als je dingen graag wel wilt en ze zorgen er meteen voor! Het is heerlijk eten en je krijgt van alles wat, dingen die je normaal niet zou kiezen krijg je nu en het is juist leuk om te zien dat je zoiets zo heerlijk kan bereiden. Zie de foto voor een heel klein voorproefje van wat je krijgt. Dit is één van de eerste gerechtjes die wij kregen. Het komt telkens in verschillende gangen en je kan zelf aangeven als je wat meer wilt of juist even rustig aan wilt doen. Je kan ook zelf aangeven wanneer je zo goed als vol zit en graag het toetje wilt eten. Het toetje maakt het helemaal af (vooral de Chocolade- en stroopwafelmousse die is echt zo heerlijk!)

Daarnaast is het personeel heel aardig en attent, je voelt je er helemaal op je gemak. Deze keer was ik samen met mijn vriendin en konden we lekker romantisch aan een tafel voor twee zitten met bloemetjes en een kaarsje maar het is een groot restaurant dus ik ga binnenkort ook maar eens met mijn vrienden groep bij Senor PP eten. Het is ook nog goedkoop ook dus twee keer gaan is dan helemaal niet erg!

Super restaurant!

27. Wij komen al een lange tijd bij señor pp en het is keer op keer een warm welkom met lekker vers gemaakt eten. Voor speciale gelegenheden is dit ook een goed restaurant en draaien zij hier de hand niet voor om. Al met al een toppertje.

28. We waren voor de verandering eens een keer op donderdagavond gegaan. Dit hadden we beter niet kunnen doen.

We kozen voor onbeperkt eten. Bij de vijfde ronde zaten we 45 minuten te wachten. Ik heb toen gevraagd of de keuken al dicht was. Dit was iets voor 22.00 uur. Ze vroeg om de 10 minuten dat we nog iets te drinken lusten. "Nee" antwoordden we geïrriteerd.

Na de vijfde ronde zeiden ze dat we door alle tapas waren (in het weekend zeiden ze dat pas bij de negende ronde). We bestelden zalm en mosselen. Dat duurde ook weer lang. Ik bestelde daarna nog een keer zalm, dat ging niet van harte.

Na gevoel te hebben gehad dat er niet meer in zat, kregen we het toetje. Er lagen twee chocolade cakejes op het bord. Waren met zo'n drieën. We bestelden er een na. Maar ze waren op. Als goed makertje kregen thee of koffie van het huis. Ook de buurman had drie keer gevraagd naar de mosselen. Hij vroeg of ze van goud waren.

Tip ga op vrijdag, zaterdag of zondag en ga vroeg. Dan is het wel goed. Jammer!

6,7
  29. Afgelopen Zaterdag hier wezen eten, en een topavond gehad. Gekozen voor de wapaznight, wat een absolute topper was. Hier lekker gegeten en gedronken tot laat in de avond, deden ze totaal niet moeilijk over. Personeel was zeer vriendelijk en zeer goed geinformeerd over wat ze serveren.

Een echte topavond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

30. Gezellige zeer goed verzorgde avond gehad met een aantal vriendinnen. De ambiance en het wapazmenu wat vanzelf op je tafel verschijnt maakt dat het een perfecte avond is om bij te kletsen. Je hoeft niet te kiezen en de heerlijkste gerechten verschijnen op tafel. Super avond gehad, we gaan zeker nog een keer.

31. In tegenstelling tot een aantal jaar geleden vond ik senor pp nu geen groot succes. We zaten boven, waar het erg warm was. De bediening was nogal opdringerig met veel te vaak: 'wilt u nog wat drinken'.

Daarnaast was het eten voor mij als vegetarier nogal karig. Bij de eerste ronde was er voor de niet-vegetariers zalm en carpaccio. Ik kreeg een mini-schaaltje met geroosterde paprika. De tweede ronde kwamen er bladerdeeghapjes met geitenkaas en spek, voor mij een zonder spek. Bij het eten bleek er toch spek in te zitten. Het is maar te hopen dat dit restaurant niet ook zo laks met allergieen omgaat.

Daarnaast vooral veel inspiratieloos vegetarisch eten, nog een ander soort vegetarisch hapje met bladerdeeg en geitenkaas, spaghetti, frietjes, salade en tomatensoep. De aan tafel geflambeerde groenten maakten dat enigszins goed.

Waarschijnlijk een prima restaurant als je vooral veel vlees en een beetje vis wilt eten. Ik kom er echter niet meer terug.

32. Helemaal geweldig! Prettige bediening en heerlijke gerechten! Aan te bevelen! Vooral als je dan ook nog het geluk hebt om bij de open 'kachel' te kunnen zitten!!

33. D. Verberkt

1e Kerstdag zijn we hier geweest. Fantastisch lekker gegeten, we hebben ons laten verrassen, het viel bij iedereen in ons gezelschap zeer in de smaak (incl 2 kinderen en 2 senioren). Super tevreden over alles, wij komen zeker nog terug. Leuk concept, zo proef je nog eens wat!!

34. Gisteren bij senor pp wezen eten en hier ga ik nooit meer naar toe. In het begin kregen we de eerste 2/3 rondes heel erg snel na elkaar, onze lege borden waren nog niet weg en we kregen alweer nieuw eten. Daarna hebben we telkens 25-30 minuten op ons eten moeten wachten, duurde veel te lang. Na de 4e ronde zei de serveerster, willen jullie al overgaan naar desserts of willen jullie hierna wel nog een warm gerecht. Het kwam naar ons een beetje over alsof dit het standaard verrassingsmenu was en dat dit het einde was van de warme gerechten. Maar omdat wij de prijs kwaliteit enorm tegen vonden vallen hebben we nog een warme ronde gedaan.

We kregen van alles hele kleine porties( had het gevoel dat het 1 portie was in plaats van voor 2 personen). Maar toen we pasta kregen, kregen we een hele schaal vol en de puntzak friet was ook overvol. Naar mijn idee probeerde ze ons hiermee vol te proppen zodat we daarna vol zaten. We hebben hier expres maar een paar happen van gegeten omdat we liever nog andere dingen wilde proeven( het is tenslotte toch onbeperkt wapaz eten).

De gerechtjes die we kregen waren de goedkoopste van de kaart, we hebben geen lekkere ossehaaspuntjes of zalm gekregen, alleen maar simpele gerechtjes. Daarnaast waren sommige gerechtjes niet helemaal warm en was de hamburger die we kregen kei en kei hard. Hij was mega droog en de hamburger was taai. Het aardappeltaartje wat we kregen was ook lauw en had daarnaast totaal geen smaak.

Omdat het zo lang duurde zijn we maar overgeschakeld naar de desserts omdat de keuken anders dicht was. We kregen echt een hapje tiramisu voor beide, zo klein was het. Daarnaast kregen we 2 verschillende soorten mouse, die notabene allebei lauw waren!!! De churros die we kregen waren wel lekker en het bolletje vanille ijs ook, maar dat kon niet missen.

De bediening was prima, alleen soms wat moeilijk te verstaan. We zaten op de bovenverdieping en daar waren we blij mee, beneden staat alles heel erg op elkaar en was het erg luidruchtig. Boven zat iedereen wat verder uit elkaar en was het prima.

Erg jammer, we hebben veel recensies gelezen op internet en hadden wel iets leukers verwacht. Ik vind het zonde van mijn geld dat ik hier uit eten ben geweest. Bij een ander restaurant kun je echt onbeperkt eten en is de prijs kwaliteit veel beter dan hier.

35. Jan Koen Platteschor

Leuke en vriendelijke bediening op de bovenverdieping.
    Jullie hebben alles goed onder controle.
    Meelevend. Gewoon goed en dus komen we een keer met de familie eten. Tot dan.
    Tip: ietsie pietsie gezelliger boven.
    Dat besefte ik pas toen ik weer beneden kwam.

36. Zaterdag 29-6 voor het eerst kennis gemaakt met Senor PP.
    Heel goed bevallen en voor herhaling vatbaar.
    Ruime sortering aan eten voor zowel warme gedeelte als de toetjes.
    Ook hebben ze een lekkere wijn.
    Personeel is heel vriendelijk en alles werd duidelijk uitgelegd van het eten.
    Ik wist niet wat de prijs was maar had een schatting gemaakt en zat er niet ver naast.
    We waren namelijk uitgenodigd.

37. Al verschillende keren bij Senor PP gegeten, en het blijft lekker.
    Het blijft voor herhaling vatbaar.
    Lekker eten en goede vriendelijke bediening.
    Als je van lekker eten houd en van een goede vriendelijke bediening, dan is dit zeker een aanrader.

W Kersten

38. Gisterenavond voor de eerste, en zeker niet de laatste, keer bij Senor PP gegeten. De bediening was zeer goed en het eten was heerlijk!

39. Michael Maas

Onlangs hebben we er gegeten en in een woord Super! We hebben erg lekker en gevarieerd gegeten! Leuk personeel en een leuke inrichting. Dit met gezellige spaanse muziek geeft me echt een vakantiesfeertje! Daarnaast met de wapaz night kun je net zo lang doorgaan als je zelf wilt! Wij hadde dus onze tweede flinke schaal met een assorti ijs!

We hebben een topavond gehad! Zeker aan te raden.

M. Maas

40. Dit was veruit mijn lievelings- restaurant, maar na de overname is het eten erg achteruit gegaan. Het eten is flauw, de porties zijn kleiner, de bediening is gespannen. Er zijn veel lekkere gerechten van de kaart gehaald en die hebben plaats gemaakt voor saaie smaakloze gerechtjes. Heel erg jammer.

41. Al een aantal maal hier gegeten. Gisteren voor het eerst niet zelf telkens dingen van de kaart gekozen maar onbeperkt van alles op de tafel gekregen. Moest ook want we waren met 6-en en dan mag je niet zelf kiezen.
    Eten en drinken:
    We kregen van alles op tafel telkens, er was netjes rekening mee gehouden dat ik zwanger ben waardoor ik ook wat te kiezen had. Wel jammer dat het voornamelijk vis was (en we zijn niet allemaal visliefhebbers) terwijl ik dit ook had aangegeven. De vleesgerechtjes die we kregen waren vooral restjes vlees naar mijn idee. Vooral veel zoetig gekruid vlees.
    Wel leuk om zo van alles te kunnen proeven en te proberen, je eet toch dingen die je anders nooit zou kiezen.
    Toetje was zoals altijd weer helemaal lekker.
    Drinken was prima in orde en werd goed (niet te goed, daar heb ik een hekel aan) bijgehouden.
    Service:
    Prima, al was duidelijk te merken dat het personeel het met pieken erg druk had, dan zaten we wat langer met lege schaaltjes op tafel of moesten we lang wachten op de rekening. Zoals ik al schreef, er was rekening mee gehouden dat ik zwanger ben, netjes.
    En toen we vonden dat de gerechtjes wel heel snel op elkaar kwamen hebben we even een pauze ingelast en dat was geen probleem.
    Sfeer:
    Ik hou van de inrichting van Senor PP. Spanje meets tropical meets kitch. Leuk Latin-muziekje op de achtergrond. Fijn om de keuken in te kunnen kijken (nadeel is dat je bij thuiskomst ruikt als een frituurpan en dat alles in de was moet).
    Prijs/kwaliteit:
    Het onbeperkt eten is normaal aan de prijs, vind het alleen wel jammer dat je niet ook af en toe de 'beste/lekkerste' gerechtjes van de reguliere kaart krijgt.
    Drank tikt behoorlijk aan op de bon maar we hebben hier dan ook 4,5 uur gezeten.
    Al met al zoals ik meestal vind: Lekker, prima voor af en toe om af te wisselen.

42. Erg lekker eten. Wat erg prettig is, is dat je zelf aan kunt geven of je klaar bent voor de volgende gang of dat het wat sneller of trager mag. Bediening is erg vriendelijk en zorgt ervoor dat je nooit met een leeg glas zit.
    Wat mij betreft een echte aanrader voor een heerlijk avondje tafelen!

43. Paar weken geleden op een zaterdagavond wezen eten. Erg vriendelijke bediening, lekker eten en een prettige sfeer in het restaurant. Een avond waar echt alles naar ons zin verliep. Een enorme aanrader om te gaan eten in Uden. Sowieso is het concept ook erg leuk. Je proeft van alles over de hele wereld. De wisseling van de tapas is goed en exclusief. Echt een super avond gehad!

44. Zaterdag gaan eten bij Senor PP.
    Het was een verrassing voor mijn dochter en daar hielpen de eigenaren van Senor PP graag bij mee.
    Bij binnenkomst lag er een kaart klaar op tafel en zonder iets te zeggen werden ons 2 Rose biertjes geschonken.
    Na afloop van het vele lekkere eten kwam er een heerlijke toetjes met ,,vuurwerk,, wat echt een hele bijzondere afsluiting was.
    Personeel is aardig,de koks maken er een feestje van en de eigenaren zorgen ervoor dat er aan eten niets onbreekt dus wat wil je nog meer?!
    Ons gaan jullie zeker terug zien!

Nogmaals dank jullie wel....

45. Iwan en katka

Wij hebben gekozen voor onbeperkt tapas verrassingsmenu. De kwaliteit van de tapas was zeer goed, en de bediening echt top. Ze namen de tijd om je wensen te horen en vervullen. Cocktail niet zoet genoeg, komen ze gewoon suiker brengen en de volgende keer is de cocktail vanzelf op de gewenste smaak. Wil je meer vlees, krijg je meer vlees. Wil je tapas sneller, krijg je ze sneller. Wij waren echt zeer zeer tevreden over alles!!

46. Chris Nugteren

Na de overname in 2011 is de kwaliteit enorm vooruit gegaan. Eten is erg lekker en de sfeer is ongedwongen. Ook het personeel straalt diezelfde ongedwongenheid uit.

Prettig is de grote varieteit in gerechten en oorsprong ervan. Hierdoor blijft ook tapas laagdrempelig en voor velen bereikbaar. Er zit altijd wel iets tussen wat je lekker vindt.

Onbeperkt tapas eten via de whappaz night is een goede keuze. Niet alleen is dit erg betaalbaar maar ook tot later op de avond te volgen. De keuken sluit niet al om 22u maar je kunt rustig dooreten en natafelen tot laat.

Kortom een laagdrempelige manier om lekker tapas te eten van goede kwaliteit!

47. Gisterenavond zijn wij gaan eten bij Senor PP.
    Al je binnenkomst word je netjes ontvangen. Wat mij dan meteen opviel was de rustgevende sfeer binnen. Zeer prettig om daar heel de avond te blijven zitten!

Wij hadden gekozen voor onbeperkt tapas eten. En het was in een woord gezegd, heerlijk! Mooie porties, goede doorloop, en het smaakte geweldig. Ze bleven ons gang op gang verrassen met lekkere verschillende gerechten .

Het personeel was ook heel aardig, ook vroegen wij om een fles wijn uit te kiezen voor ons waarbij de eigenaar langs kwam en met een kleine uitleg de fles kwam brengen. Ook die keuze was uitstekend! Dat kun je dus ook zeker aan hun overlaten.

Al met al dus, goede sfeer, lekker gegeten, vriendelijk personeel en goede prijs kwaliteit verhouding.
    Wij komen zeker een keer terug!

48. Talitha Visser

Afgelopen vrijdag heb ik samen met een vriendin heerlijk gegeten bij senor PP! Ik heb al bij aardig wat tapasrestaurantjes gegeten en senor PP is zeker een aanrader qua sfeer en eten. We hebben de laatste gang niet eens gehaald (wel erg ons best gedaan :-)), dus meer dan voldoende gegeten. We hadden onbeperkt tapas gekozen en de gerechtjes waren een verrassing, wat erg leuk was. Al met al een aanrader en ik kom zeker nog eens terug!

49. Ik ben hier op aanraden van mijn collega's gaan eten.
    We waren met zijn 6en en werden vriendelijk ontvangen door de de eigenaar naar mijn idee. We kregen vooraan een tafeltje.
    De avond verliep erg vlot en we hadden leuke bediening.
    Wat ik wel jammer vond is dat de bordjes niet regelmatig werden vervangen. Na een keer vragen werd dit wel gedaan.
    Erg leuke gerechtjes gehad, mijn favoriet is de rosas gamba's zeker bestellen! We hebben afgesloten met een glaasje Limoncello of twee:-) We gaan zeker binnenkort weer. Echt een aanrader!

50. Leuke avond gehad! Lekker eten, snelle en vriendelijke bediening. Verder heel sfeervol ingericht, vooral de open haard is erg mooi.

Kortom: Een echte aanrader!

51. Zijn daar zaterdag wezen eten met 8 personen,
    erg lekker, hadden wapaz avond, onbeperkt, super.
    Alles goed op smaak en lekker pittig.
    Gezellige sfeer en leuke bediening.

52. Señor PP staat voor Wereld Wijde Tapas en daar kan ik me helemaal in vinden. De variëteit van de gerechten is dusdanig dat je de hele aardbol wordt over gesleurd zonder op een specifieke plek te blijven hangen. De smaken erg verrassend en het aanbod van onbeperkt tapas eten is dusdanig overvloedig dat het gehele aanbod helaas niet geproefd kan worden zonder dat men naar buiten gerold zou moeten worden. Wel prettig natuurlijk want zo is een volgend bezoek als vanzelfsprekend en wie zal dit niet willen? De bediening erg vriendelijk en gastvrij, de sfeer uitnodigend en gezellig. Al met al een dikke aanrader.

53. Afgelopen zondag een lekkere gezellige avond gehad om alles op je gemak te proeven en te proberen.

De ober gaf ons een tip om een andere wijn te proberen dan de huiswijn, dit was een rode wijn waar ik de naam niet meer van herinner (heb er niet veel verstand van). Hij was krachtig van smaak, een echte herfst wijn noemde hij hem.

Het leukste van de avond vond ik het proberen van de gerechten, sommige etenswaren zul je nooit bestellen omdat je niet zeker bent of je het lust. De pompoensoep vond ik niet zo lekker, maar gehaktballen en lamsvlees waren om je vingers bij op te eten.

Verder hebben we lekker bij kunnen kletsen tussen de gerechten door en een sigaret kunnen roken op het terras buiten.

Kortom zeker voor herhaling vatbaar!

54. Wij hebben afgelopen weekeind heerlijk gegeten, leuke bediening en heerlijke gerechtjes!
    Ga zo door!

55. Gisteren gingen we uit eten. Nou dat hadden we beter niet
    kunnen doen. We hadden gereserveerd en kregen een tafel precies voor de uitgiftekeuken. Die accepteerden we natuurljk niet. Toen moesten we in het voorste gedeelte gaan zitten, wilden liever in het achterste gedeelte maar dat kon niet. Ik zag later dat de hele avond tafels onbezet bleven in het achterste gedeelte, dus waarom konden wij daar niet zitten??? Het drinken duurde lang en het eten nog veel langer!!! Totdat we zeiden dat ze alles wat ze nog moesten brengen dan maar tegelijk moesten brengen, zoveel was het toch niet!! Toen vroegen we meteen het dessert en de rekenning, om zo snel mogelijk buiten te komen. Het soort van voorgerechten ging nog wel maar daarna was alles minimaal van kwaliteit. De sausjes waren wel goed, maar helaas geen brood meer!! We hebben 5 gerechten retour gestuurd. De serveerster zei dat we in het begin hadden kunnen aangeven wat we niet lekker vonden; maar alweer jammer dat ze dat niet in het begin had gezegd!!! Ze waren erg gemaakt vriendelijk en aan elke tafel hoorde ik hetzelfde ingestudeerde praatje!!! De serveerster liet ook nog een potje met saus vallen en de pantalon van mijn man zat onder de saus met veel olie erin, toch jammer, maar we kregen wat poeder (vanish) of zoiets mee om te wassen. We hadden al 2 keer gezegd dat alles snel mocht komen, maar dat drong niet door!! We hadden ook gezegd dat we het eten slecht vonden, drong ook niet door!!! Toen we de rekening vroegen, konden we nog wat drinken van de zaak, maar helaas; Te laat!!! Met alles te laat, zelfs met dat!!!

1,2
  56. Klaartje Smit

We hebben hier met z'n vijven gegeten en voor 'onbeperkt' gekozen. Het was een echte tegenvaller. Het duurde een eeuwigheid, en dan kreeg je een minischaaltje met 2 stukjes vlees (mini!) voor 5 pers?? Ze vroegen twee keer of het voldoende was geweest, terwijl we nog met honger aan tafel zaten! Zeker geen aanrader! Jammer!

2,7
  57. Interessante ervaring. Niet bijzonder positief. Als je voor hun 'hele avond tapas' gaat moet je wel de tijd hebben. De tijd tussen het opdienen van de diverse hapjes kan lang zijn. Dat is - niet verrassend - afhankelijk van hoe druk het is. Ze doen erg hun best, maar management is toch een vak apart. De manager loopt en loopt, maar er gebeurt weinig. Je kunt 3 verschillende serveerder/serveersters aan je tafel krijgen, met als resultaat dat de een denkt dat de ander het regelt (en de kans bestaat dat je vergeten wordt). Wel is het personeel aardig en doet erg hun best. De kwaliteit van het eten is heel afwisselend. De (tijdelijke) mosselen waren heerlijk bereid, de patat een duidelijke 'vuller' (te veel, maar natuurlijk wel goedkoop). Prijs is prima.

58. martin de heij

We dachten lekker onbeberkt tapas te eten hebben 3 uur gegeten en misschien 5 tapas gehad het duurde ruim een half uur voordat je een nieuw gerechtje was het zo zat dat ik terwijl we nog honger hadden het desert maar bestelde wat niet veel bijzonders was het fruit en de mousse die koud horen te zijn waren gewoon lauw heb het laten staan en ben gaan afrekenen heb ook gezegd dat ik nooit meer terug kom.

Kortom als je een lange zit wil en met honger naar huis, raad ik dit resterant aan!

59. Vanavond wezen eten en het was echt heerlijk! Bediening die wij hadden waren onwijs spontaan, iets dat ik in heel veel restaurants helaas mis...

Topavond!

60. catharina

In een ontspannen en gezellig sfeertje heerlijk gegeten bij Seňor pp. Super vriendelijk personeel en echt goed op de hoogte van wat je op je bordje had. Wij hebben niet gekozen voor de verrassingstapas omdat we graag zelf willen kiezen wat we eten, maar mijn schoonouders laten zich elke keer weer verrassen.
    Wij raden het iedereen aan om eens gezellig te gaan eten bij Seňor pp.

61. PP is een top tent! Wij komen hier regelmatig met onze vriendengroep eten en het blijft iedere keer leuk, lekker en bovendien zeer gezellig! Meerdere keren hebben we uitstapjes gemaakt naar de naastgelegen Mexicaan, 't zusje, en ook de griek en italiaan, maar van geen enkel restaurant wordt iedereen van ons zo enthousiast als van Senor PP. De kwaliteit van het eten is zwaar in orde, en ook de service en vriendelijkheid van het personeel is hier uitzonderlijk goed en constant. Wij komen snel weer terug. Raad iedereen aan hier snel eens te gaan kijken. Voor 25 euro kun je jezelf de hele avond laten verrassen met heerlijke gerechtjes (onbeperkt) en ook het dessert dat je krijgt is heerlijk. Makkelijk, hoef je niet met z'n allen op de kaart te kijken wat je gaat bestellen. Het wordt gewoon steeds gebracht. Heb je alle tijd om bij te kletsen. Zelfs al meegemaakt dat ik zonder reserveren geen plek meer kreeg.... vol! Zegt genoeg denk ik! Ik blijf een trouwe fan van dit restaurant, helemaal super!

62. Pas hier gegeten en had me erg goed vermaakt! Had niet het verrassingsmenu gekozen, omdat ik niet van vis houd en de kans dat je vis kreeg, was zeker aanwezig. Het eten was erg goed, we kregen genoeg aandacht en kwamen niks tekort. Bediening was erg vriendelijk en had ook verstand van het eten wat bij ons op tafel kwam.

63. Na de cijfers op deze website te hebben bekeken onszelf overgehaald om hier lekker uit eten te gaan voor onbeperkt tapas.

Eenmaal begonnen aan het eten viel het ons zwaar tegen. Stoelen staan erg dicht bij elkaar zodat je nog net niet op een ander stel kijkt omdat er een plant wordt tussengeschoven.

Ongelogen, het duurt een eeuwigheid voordat je tapas krijgt. Na ons voorgerecht moesten we elke keer rond de 25 minuten wachten op elk gerecht. Op een gegeven moment duurde het zolang dat we met een gsm getimed hebben ( hoe slecht maar goed), toen duurde het 45 minuten. Niet acceptabel. Zo kan ik ook onbeperkt tapas geven. We hadden beter per stuk kunnen doen, scheelde nog geld ook.

En als overmacht gebeurde het ons ook nog dat er een tapas gerecht uitgeserveerd werd aan een ander stel, maar niet van hun was en vervolgens dus terugging naar de keuken en toen wederom bij ons terecht kwam... dat kan toch niet.

Het is zo vreemd dat het allemaal zo lang duurt bij elk gerecht aangezien we een verassingstapas hebben. Dus de keuken bepaald wat wij krijgen en niet andersom. Dan lijkt het me zelf niet zo'n kunst om gewoon iets in elkaar te zetten.

Het eten was oke, niet super maar voldoende.

Sfeer: op elkaar / plastic frutseltjes en wij zaten ook nog eens langs een "zo het leek oude tap"

Prijs: te duur voor zo weinig tapas. We hebben in totaal ruim 3.5 uur gezeten voor een simpel uit etentje wat je normaal ( als je ziet wat we gegeten hebben) in een kort 1.5 uur had gekunnen.

3,3
  64. We hebben een heerlijke avond gehad.

Het eten was lekker.

En de bediening super goed.

Voor herhaling vatbaar.

65. Steven Trienen

Matige ervaring. Kwalitatief was het eten matig.

66. Het lekkerste restaurant in de omstreken, vind ik.
    Personeel is heel vriendelijk en je hoeft helemaal niet lang te wachten terwijl het toch heel erg druk was.

En alles was heerlijk, echt een aanrader.

67. Het is gewoon een goede tent, goede bediening en vooral het eten is verrukkelijk. We gaan er vaker heen.

68. Senor PP is een prachtig en lekker restaurant. De bediening is ontzettend vriendelijk en er wordt hard gewerkt.

We waren met een groep van 6 mensen, onbeperkt tapas eten en zijn prima geholpen.

Het eten is ook echt verrukkelijk!

Bedankt voor dit fijne restaurant!

69. Gisteren voor de derde keer en laatste keer tapas gegeten.
    De eerste twee keren was alles prima, maar gisteren niet. Het eten was wel lekker maar de bediening was heel erg slecht. Na anderhalf uur gezeten te hebben hadden we nog maar een paar kleine hapjes op. Hier hebben we zelf iets van moeten zeggen. Ook kregen we vaak i.p.v. vier stuks maar 3 stuks. Na ook daar iets van gezegd te hebben kregen we andere bediening en werden we door de eerste bediening niet meer aangekeken en kregen we allemaal maar boze blikken. Terwijl we alles toch netjes hadden gezegd. De 2e bediening probeerde het heel aardig en netjes, maar dit lukte ook niet echt. Drinken dat we hadden besteld werd vergeten waardoor we een hele tijd zonder drinken zaten. Bij een gang kregen we hachee met rode kool en calamaris. Een verschrikkelijke combinatie. Bij de laaste gang hebben we verschilllende dingen mogen bestellen, maar kregen we maar de helft. En tot slot werden we ook nog eens compleet genegeerd. 2 krachten zagen allebei dat we een gang op hadden (bord stond namelijk aan de zijkant van de tafel) en pas nadat ze zo ongeveer 10 keer hadden gekeken kwamen ze het pas ophalen. Ze keken naar onze tafel en gingen dan gerust een andere tafel afhalen of zelfs schoonmaken met een doekje. Daar houd je toch wel een vervelend gevoel aan over.

Dit was de laatste keer voor ons!

5,5
  70. Echt lekker, die tapas. De sfeer is ook oergezellig mede door Arie. Maar de gerechten zorgen er wel voor dat de kosten erg oplopen. Kortom, te duur om er regelmatig te komen.

6,5
  71. Super! Veel verschillende soorten gerechtjes, dus voor ieder wat wils. Heel relaxte sfeer, vakantie-ambiance! Op drukke avonden kan het wel. Wat lang duren voor je, je bestelde gang krijgt. Gewoon zorgen dat je wat meer gerechtjes tegelijk besteld en het komt goed!