Restaurant Señor PP in Uden

Onbeperkt genieten van heerlijke tapas

Eten & drinken 7,8

• do 17:00 - 23:30
  • vr 17:00 - 01:00
  • za 17:00 - 01:00
  • zo 17:00 - 23:30

Wij serveren tapas, dat zijn allemaal kleine gerechtjes uit Spanje.
We noemen het alleen wapaz, want het zijn wereldse tapas en niet alleen maar Spaanse! Bij onze wapaznight krijgt u de hele avond allerlei verschillende hapjes op tafel!
Het wordt allemaal voor u op tafel gezet. Dit gaat steeds per rondje en zo kunt u zo veel gangetjes nemen als u wilt. U kunt hierbij van te voren aangeven als er iets is wat u niet lust, of wanneer er iemand is die een allergie heeft. Hier kan gewoon per persoon rekening mee gehouden worden. Om mee te beginnen krijgt u een mandje van ons heerlijke Catalaanse brood met verschillende sausjes waaronder aioli. Daarna starten we met de heerlijke gerechtjes.
Wanneer u genoeg heeft gehad geeft u een seintje en dan gaat u over naar het dessert. Dit is een mooie schaal met allemaal verschillende nagerechtjes. U kunt hiervan eventueel ook nog een tweede ronde nemen en dan liggen er weer nieuwe desserts op!
Met de wapaznight kunt u vanalles proeven, misschien ook wat gerechtjes die u normaal gesproken niet zou bestellen! Het is en blijft een verrassing, en aan het einde kunt u altijd nog bijbestellen wat u juist wel erg lekker vond!
Tot slot wanneer het tempo voor u te hoog of juist te laag ligt geeft u gewoon een seintje en dan houden wij er rekening mee!

Diëten Biologisch, glutenvrij, halal, lactosevrij, veganistisch en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Restaurant Señor PP in UdenFoto van Restaurant Señor PP in UdenFoto van Restaurant Señor PP in UdenFoto van Restaurant Señor PP in UdenFoto van Restaurant Señor PP in UdenFoto van Restaurant Señor PP in Uden

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang en invalide parkeerplaats
Ambiance
Gezellig, huiselijk, kindvriendelijk, romantisch en zakelijk
Voorzieningen
Wi-Fi, afhalen, all you can eat, all-inclusive, catering en terras
Kinderen
Kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
120 zitplaatsen
Betalen