Bistro Gossimijne in Veghel

Op het parkeerterrein van Emte supermarkt op 2 minuten loopafstand.

• OV

Busstation om de hoek op Bolkenplein.

Bezorgrestaurants in de buurt van Bistro Gossimijne

1206457339 48
1278441900 76
1319575936 62
1484112077 83

1. Goede service. Ze waren wat later op een winterse dag, geen enkel probleem. Echter waren de burger en spareribs koud. Snel nieuwe gekregen alleen is de kwaliteit waar je voor betaald ver te zoeken. Eten is dus zwaar onvoldoende, maar personeel is vriendelijk en snel.

2,2
  2. Dick Roffel

Na deze corona tijd lekker diner laten bezorgen. Althans dachten we dat. De bezorgen was vriendelijk, Het eten uitermate slecht.
    Uiteraard telefonisch uitgelegd wat ik voor beeld heb bij thuis bezorgen.
    Het antwoord was ik moest het maar uit de vuilnisbak halen dan kwamen ze het wel ophalen.
    Nooit gehoord van Corona. De dame bood gelukkig wel haar excuus aan.
    Echt begrepen hebben ze het niet.

3. Heerlijke gerechten, lekker heet en vlot geserveerd, we hoefden niet lang te wachten.
    Bijzonder aardige serveerder, wat bijdraagt aan een fijne sfeer.
    Leuke vraagkaartjes op tafel waarmee je leuke gesprekken krijgt.
    Aan het einde ook een leuk goszee (yahtzee-) spel voor korting bij de volgende keer.
    Een zeer geslaagde avond.

4. Kees smits

Om 18.00 Uur binnen om 18.50 Eerste gerecht 2de gerecht 19.20 Na 4 gerechten en 1 toetje gefrustreerd naar huis met de kwaliteit niks mis mee wel mijn avond verpest zonde de voorgaande keren was het zo leuk jammer denk 3 keer na voor ik weer ga.

4,5
  5. P. van Orsouw

Gossimijne Veghel nooit meer!
    Zeer lange wachttijd en niet verwarmd eten! Zijn vertrokken naar 1 rondje eten (voorgerechtje) na 2 uur! De rekening gevraagd en vertrokken. Ze durfde alle drankjes en 1 Gossimijne Unlimited te laten afrekenen! Stelletje struikrovers!
    Nooit meer!

6. Wat een geweldige service😊! Vergeet ik mijn zonnebril, en direct de volgende dag wordt deze door de eigenaren in hoogseigen persoon bij mij thuis afgeleverd, hoe cool is dat!!

7. Eten was slecht laat en koud.
    Vlees was tAai niet te snijden en koud.
    Eten en drinken kwam iedere ronde laat en pas na meerdere keren vragen.

Zelfs voor de prijs van 40eur per persoon was dit ronduit gewoon in eéén woord slecht.

8. Dit is de 2de keer in een paar maanden tijd dat we een slechte ervaring hebben met Gossi.
    We hadden het tapas menu, duurde allemaal erg lang, sommige gerechten waren lauw.
    Ons inziens heeft de keuken te weinig capaciteit voor zoveel tafels. Daarnaast is er ook nog afhaalservice, dat komt er ook nog bij,
    Ook de toetjes die allemaal op een schaal aangeleverd worden vinden wij niet prettig.
    Ik vind de prijs/kwaliteit ver te zoeken, voor ons niet meer...
    Er waren meer mensen om ons heen die klaagden over de lange wachttijd.
    Jammer...

4,7
  9. Vanavond met 3 personen gegeten met kortingsbon primera. Het was heerlijk. Krijgen van ons een vette 10

10. Nooit meer!
    Een zit van ruim 3 uur, terwijl we vooraf hadden grbeld met jonge kinderen te komen. Bewust niet voor het tapasmenu gekozen, omdat dat zo lang duurt. Personeel heeft geen horeca, entaliteit, wij voelden ons geen gast, alleen maar last.

Wat een chagrijn van een serveerster liep er rond. Soep was lauw, kregen gepelde gamba's ipv bestelde gegrilde scampi's. Geen excuus, alleen lang gezicht. Ons zien ze hier niet meer!

3,3
  11. Jammer, dat viel erg tegen! Met 2 gezinnen gegeten van de kaart… eens maar niet meer. Ongeïnteresseerd personeel, eten lauw, veel te lang wachten… jammer.

3,4
  12. Al bij diverse Gossi's gegeten waardoor deze avond echt heel erg tegenviel.
    Onze 'gastvrouw' was uiterst onvriendelijk en bot zo blafte ze naar ons 'drinken'. Een paar extra woordjes zoals wilt u was al teveel gevraagd.
    Tevens waren er twee gerechtjes niet op voorraad.
    Toen wij bij aangaven de saté van de haas niet lekker te vinden reageerde de gastvrouw met het antwoord 'smaken verschillen' waarop wij uitleg gaven dat deze zwart geblakerd was en ruim doorbakken, hierop zei zij 'volgende ronde beter'. Erg slordige service!
    We hebben erg lang moeten wachten op de rondes en onze tafel werd al afgeruimd terwijl er nog één iemand aan het eten was.
    Ik kan niet anders zeggen dan dat Gossimijne Veghel mij heel hard is tegen gevallen en dan steekt mij de slechte service/gastvrijheid van het personeel mij het meest.

4,3
  13. Het aanbod is goed en voor ieder wat wils.
    Bediening is prima, komen er al jaren maar merken dat de bediening minder is de afgelopen maanden. Met name de sfeer en het werkplezier.
    Helaas was vorige week zondag minder. We hadden gebeld en zat het vol. Even later gebeld door vrienden dat er toch plek was als je binnen komt lopen.
    Toen toch naar het restaurant gegaan en teleurstellend.
    Eten was of te rauw of te doorbakken bij onze gerechten.
    Onze bedieningsmedewerker was tamelijk jong en onervaren en wist niet goed wat de gerechten inhielden. Vragen werden dan ook niet beantwoord.
    Vorig jaar was het beter georganiseerd en de prijs is toch omhoog gegaan en dit is jammer.
    Eventuele opmerkingen en of klachten worden niet afgehandeld.

3,9
  14. Weer tapas gegeten bij Gossimijne in Veghel. Het was weer nét zoals de andere keren ronduit zálig! Fijne sfeer en leuke bediening. Ook was het eten weer héérlijk! Wij blijven terugkomen!

15. Lekker gegeten, maar vooral leuke avond gehad. Hele fijne bediening. Gezellig, netjes, behulpzaam. Ook voor de kids.

16. Het was helemaal geweldig. Het eten was overheerlijk en een uitgebreide kaart.
    Goede service, vriendelijk en snel personeel.

Zeker voor herhaling vatbaar.

17. gisteren geweest met 4 personen zeer lekker gegeten is zeker voor herhaling vatbaar bedankt.

18. Eline pappas

Super lekker eten. Leuk en aardig personeel. Gezellige sfeer. Goeie verdeling qua zitplaatsen. Al met al een top restaurant!

19. Patricia

We hadden boffert menu, en het was heerlijk dus we hebben erg geboft :) Erg vriendelijke bediening. Bedankt, tot gauw.

20. We hebben gisteren heerlijk gegeten bij Gossimijne. Kwaliteit van vis en vlees was perfect. Alles was heerlijk en de bediening was ook super. Een echte aanrader

21. Marielle van den tillaart

Wij hebben een erg gezellige avond gehad met vriendelijke bediening. Ook onze kinderen hebben genoten van het heerlijke eten. Omdat ons zoontje jarig was, kreeg hij vuurwerk op zijn ijs en zong het personeel lang zal ze leven, hoe tof is dat. Bedankt voor de heerlijke en gezellige avond.

22. Jenny van den Nieuwenhuizen

Afgelopen zaterdag met onze kinderen en aanhang heerlijk tapas gegeten. Voor de vegetariërs was er ook voldoende keus. Verder een heel gezellige ambiance en een prima bediening.

We komen zeker nog eens terug.

Jenny

23. Jessy Bens

Weer een heerlijke avond gehad. Ivm 14 februari stond er een doosje met chocolade klaar en een heerlijk welkomst drankje.

24. Zaterdag had ik een etentje (tapas) geregeld voor een groep van 23 personen. Het kon helaas niet aan een tafel, maar ik vond het geen probleem. Met zo'n grote groep kun je toch niet iemand aan de andere kant van de tafel spreken.
    Ik was benieuwd naar hoe het geregeld was, maar dat was uitstekend! We werden per tafel apart geholpen, het liep lekker vlot.
    Ik heb iedereen gesproken en ze waren lovend over het eten. Er waren veel vleesliefhebbers en die vonden het vlees heerlijk. Zelf ben ik een vegetariër en ik vind dat ze bij Gossimijne altijd leuke en unieke vegetarische gerechtjes hebben.

25. Andre Verheem

Afgelopen dinsdag bij Gossimijne in Veghel gegeten. Gezellige lui, ontzettend lekker eten en een bescheiden rekening. Toppie dus

26. Positief, vlotte bediening en lekker eten.

27. Fijne sfeer, lekker eten en vriendelijk personeel. Keuze zou iets meer mogen zijn.

28. Na enige tijd weer eens goed en gezellig gegeten bij Gossimijne. Men had een nieuwe (tapas) kaart met wat andere gerechten en de curry gerechten waren wel heel erg lekker. Kortom zeker voor herhaling vatbaar. Nadeel is wel dat men steeds een klein beetje duurder aan het worden is.

29. Altijd lekker bij gossi in veghel. Lekker ribje en saté gegeten, ik zeg een zeer geslaagde avond met heerlijk eten!

30. Een super avond gehad. Heerlijk gegeten, veel keus, en fijne bediening gehad. Tussen de hapjes door even rust. Niet te lang wachten en niet te snel op elkaar. Een avond voor herhaling vatbaar

31. Heerlijk gegeten, sfeervol restaurant en goede service.

32. Sandra Pierhagen

Ik heb hier nu 2 keer gegeten, 1 keer a-la-carte en 1 keer tapas en het is echt 1 van de beste restaurants waar ik geweest ben. Het eten is heerlijk en ze hebben hele lekkere combinaties met grappige namen. Het personeel is vriendelijk en er heerst echte Brabantse gezelligheid.

33. Op 19-08 bij Gossiemijne wezen dineren. Erg leuk tafeltje; namelijk aan de bar naast de open keuken waardoor we de hele avond een blik konden werpen op de bereidingen van alle gerechtjes die ontzettend lekker waren. Genieten!

34. Wéér erg lekker gegeten bij Gossimijne in Veghel! Dit maal met vrienden die er nog niet eerder geweest waren. Ook zij waren erg te spreken!

Wij komen hier erg graag!

35. Brekelmans

Top restaurant! Wij komen hier erg graag! Vriendelijk personeel, heerlijk eten en gezellig zitten! Vooral aan de hoge tafels bij de bar kun je erg fijn zitten.

36. Persoonlijk mijn favoriete restaurant. Heb regelmatig tapas gegeten, maar ik blijf hier terug komen omdat het hier het lekkerst is. De gerechten die ik lekker vind en veel bestek zijn allemaal niet zoals ze normaal zijn maar net iets lekkerder en anders. Aanraders zijn de tomatensoep, knoflook scampi's, mushroommeat, Javaanse saté, saté van de haas, beef buffalo, peperstreak en de chicken on the nail.

De service is goed, snel en beleefd. De tijd tussen de tapas is niet te snel en ook niet te lang.

37. Myrthe 446 punten

Lekkere gerechten en ruime keuze. De briefjes werden snel opgemerkt en het eten stond vrij snel op tafel, ook al was het behoorlijk druk in het restaurant. De ruimte tussen de tafel en die van de buren achter je is alleen wel wat aan de kleine kant. Vriendelijke bediening!

38. Al diverse malen bij verschillende gelegenheden genoten van het tapas-principe. Gossimijne steek er met kop en schouders bovenuit. Heerlijke tappas, met zorg klaargemaakt, vriendelijk personeel, fijne sfeer en dat allemaal ook nog eens tegen een schappelijke prijs.

Aanrader, we komen zeker terug!!

39. Sanja van Hees

Wéér heerlijk gegeten bij Gossi Veghel! Om eindeloos te genieten gingen wij voor de Gossi Unlimited. Alles was heerlijk bereid en in goede porties opgediend door super vriendelijke bediening. Het smaakte naar meer, dus wij gaan binnenkort weer! Gossimijne, bedankt voor de heerlijke en gezellige avond!

40. Esther

Gezellig restaurant en heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel, kortom een geslaagde avond.

41. Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.

42. Mario Riemens

Gisteren, op onze 27e trouwdag lekker gegeten. Zeker de moeite waard en alles even lekker. Absoluut een aanrader

43. Gisteren heerlijk wezen eten. Gezellig met z'n 2tjes. Verzocht om een tafel aan het raam, was allemaal netjes rekening mee gehouden. Super gegeten en gezellig personeel, top!

44. Afgelopen zondag heerlijk gegeten, een nieuwe kaart met verrassende keuzes die heel erg lekker waren. Alles is van perfecte kwaliteit, geen kwantiteit zoals tegenwoordig in de massa tapas restaurants is; bij Gossi kwaliteit!! Aanrader!

45. Super avond gehad! Heerlijk gegeten en erg goede/ vriendelijke bediening. Gossimijne, bedankt weer!!

46. Het was een zeer geslaagde eerste kennismaking met Gossi mijne. We hebben een leuke avond gehad, mede dankzij het personeel. Een praatje, een grapje en de goede zorgen was top. Lekker gegeten. Wij zeggen voor herhaling vatbaar 👍

47. S. van den Hurk

Zeer goed gegeten, beleefde bediening. Wat zeker een pluspunt was, is dat er een veganistisch gerecht voor mijn collega klaargemaakt kon worden! Ook aan bijgerechtjes was geen tekort. Wij zijn tevreden!

48. W. Langen

Beleefd personeel. Zeer klantvriendelijk dat er geen eindtijd van de keuken is! En allemaal erg lekker.

49. Vaker bij Gossi Mijne gegeten, dit keer tortellini geprobeerd, maar geen aanrader. Saus en aankleding wel smakelijk, maar tortellini zelf was papperig en smakeloos. Toen er een groot gezelschap binnenkwam, was er niemand van de bediening meer te zien, dus het dessert maar overgeslagen.

50. Vandaag kersttapasmenu gegeten met een grote groep. Eten was prima, maar niet bijzonder. Er mogen wel wat spannendere smaken tussen. Zeer storend was het zicht op de open 'keuken' waarbij de blonde jonge kok die de desserts opmaakte telkens z'n vingers aflikte en vervolgens met dezelfde handen de volgende gerechtjes klaarmaakte. Daarna was de eetlust wel weg...

6,7
  51. Super lekker gegeten afgelopen zondag! De bediening was erg vriendelijk. Wel één opmerking: bij een andere tafel viel er rode wijn om van het dienblad. De serveerster poetste vervolgens als eerste de vloer en liet de mevrouw met vieze vlekken zitten. De bediening aan onze tafel was gelukkig wel erg vriendelijk! Wij komen zeker nog eens terug. Aanrader voor iedereen.

52. Netty van Haaren

J.l. Zaterdagavond met familie (8 personen) gegeten bij Gossimijne, Veghel.

Grandioos!! Super lekker eten, uitermate vriendelijke bediening en fijne sfeer! En dat allemaal voor 'n zeer redelijke prijs!

CHAPEAU!

53. Heerlijk gegeten, zat elke keer mooie tijd tussen de gerechten. Drank werd met regelmaat aangevuld. Voor herhaling vatbaar 😊

54. Wat hebben we (weer) heerlijk gegeten!!! Echter 1 probleem, ze hebben meer lekkere gerechten dan dat je op kunt in 1 bezoek. Wel een goed excuus dus om snel weer langs te gaan... Vriendelijk personeel! Wat een toptent!!!

55. Gisteren met partner en 2 kinderen (14) tapas gegeten. Het enige wat de kinderen wat minder vonden was de Boef Boerenjong, partner daarentegen vond hem heerlijk. Buiten dat vielen alle andere vis- en vleesgerechtjes erg goed in de smaak. Ook de toetjes waren heerlijk, vooral de Creme brulée en de Oreo parfait! Wachttijd tussen de gangen viel reuze mee ondanks de drukte. Ook zeker 'n dikke duim voor de vriendelijke bediening! Was de eerste keer voor ons maar zeker niet de laatste, ga zo door Gossimijne!!

56. Samen met m'n vader tapas gegeten. Dit waren allemaal heerlijke gerechtjes en de bediening was ook heel aardig. We komen zeker terug!

57. Surayda Mahboeb

Nu voor de 2e keer gegeten bij Gossimijne in Veghel. Het was buitengewoon heerlijk. Daadwerkelijk alles is lekker. Personeel is zeer aardig en vriendelijk. Ik heb ontzettend genoten en wil er zeker nog een keer eten, want ik heb zelden zo heerlijk gegeten. Zeker het onbeperkt bestellen van nagerechten maakt het extra leuk.

58. Judith van Geldrop

We hebben heerlijk buiten op het terras gegeten. Zijn goed bediend en het eten was erg lekker. We gingen bijna als laatste weg en ik heb zeker niet de indruk gekregen dat we weg moesten. Zeker voor herhaling vatbaar... Toptent :)

59. Anoek Basten

Na al een paar keer in Uden en Oss te zijn geweest, nu een keer in Veghel. En dat was goed! Met een gezelschap van 4 dames de gehele avond tapas gegeten. Meestal heb ik dan een paar keer dat sommige gerechtjes wat minder lekker zijn. Maar nu was eigenlijk bijna alles verassend lekker! Afgesloten met heerlijke toetjes, terwijl de keuken eigenlijk al gesloten was...
    Het was druk op deze dinsdagavond, dus af en toe wat langer op onze drankjes moeten wachten, maar dit was niet echt storend. Zeker nog eens!

60. Hier kunnen we kort over zijn: Erg lekker, goede sfeer, goed personeel, keus genoeg. Ik kom er regelmatig en blijf er komen!

61. Het was erg lekker, goed en er heerste een hele fijne, ontspannen sfeer!

63. Lekker gegeten! Super service! Je hoeft niet lang te wachten op je eten, en ook niet te kort. Uitgebreide kaart met lekkere gerechten. Kortom: zeker de moeite waard om heen te gaan.

64. Gisteren hier gegeten met een grote groep (Gossi Unlimited). Leuke tent en lekker eten met veel keus. Het is niet chique maar heeft zeker wel stijl en het was een erg leuke avond. Prima bediening ook en er werd hard gewerkt in de keuken.

Een aanrader dus!

65. Wat hebben we gisteren weer super lekker gegeten!!
    De bediening was weer goed in de weer.

Op naar weer een volgende keer.

66. Spierings

Leuk, ook voor kinderen. Personeel vriendelijk. Prima service. Lekker gegeten (hadden tappas kaart).

67. We komen hier al zo lang en hmmm best vaak dat we al van alles hebben meegemaakt qua veranderingen op de kaart etc maar het is en blijft altijd lekker en gezellig. Al met al onze topper!!

68. We hebben erg lekker gegeten en gedronken. Vriendelijk personeel en nergens lang op hoeven wachten. We gaan zeker nog eens!

69. Heerlijk gegeten! Echt super!

70. Gisteravond na afsluiting van een weekendje weg met vrienden gingen we bij Gossimijne tapas eten. Ik moet zeggen dat de meeste gerechtjes wel lekker waren, maar mijn garnalencocktail heb ik mee teruggegeven. De garnalen waren niet lekker en niet koud (alsof ze al een tijdje uit de koeling hadden gestaan) heb dat natuurlijk vermeld. Ik kon een nieuwe krijgen maar daar paste ik voor, de andere gerechten waren al weer besteld. Met zijn 2 hadden de uienringen die niet warm waren, ook al even gelegen voor dat de andere gerechten klaar waren denk ik. Maar een kok moet toch weten wanneer hij aan iets moet beginnen. Ook zat er best veel tijd tussen. Met drankjes ging het veel sneller. Het personeel was aardig en vriendelijk maar ik zal me toch moeten bedenken om dit hier nog een keer te doen.

71. Spareribs zijn niet lekker en het is niet te eten.

72. Gossimijne... Da's lekker! Doet zijn naam eer aan! Vooral het "Unlimited menu" is een aanrader. Heerlijk alle voor-, hoofd- én nagerechten proeven. Vlotte en vriendelijke bediening. Goede plek voor de start van een gezellige avond!

73. Wil en Lucia Derks

We hebben heerlijk gegeten: de Unlimited Tapas.
    En de bediening was top, we werden snel en vriendelijk geholpen.
    Alles was goed warm en mooi opgediend, dus zeker ook complement aan de kok.
    Ook de toetjes waren lekker.
    Het was voor ons een gezellige avond.
    De vestiging Veghel is top.
    Groet, Fam. Derks

74. Afgelopen zondag zijn mijn vriend en ik uiteten geweest bij Gossimijne in Veghel. We hadden al enkele malen bij de Gossimijne vesteging in Uden gegeten, maar wilde nu een keer naar een van de andere locaties.

De bediening was hier erg vriendelijk en werkte snel en effiëcent. Een enorm goede service! We hebben eigenlijk nooit lang hoeven te wachten op het ophalen van ons ingevulde unlimited briefje en ook het eten volgde hierna vrij vlot. Ik denk dat we in het totaal zo'n 5,5 uur in het restaurant gezeten hebben en we hebben echt enorm genoten van alle kleine overheerlijke hapjes en veels te veel gegeten. Alles smaakte enorm vers en de keuze was weer enorm. Vooral de nagerechtjes vielen erg in de smaak bij ons!

Ik kan jullie wel vertellen dat mijn vriend niet snel tevreden is wanneer we ergens uit eten gaan. Zijn opmerking is namelijk vaak: 'Dit had ik thuis ook wel kunnen maken.' Nou geloof mij dit heb ik hem niet horen zeggen na deze avond. Wat een groot compliment is naar Gossimijne Veghel en voor mij ideaal want het eet een stuk leuker met een vrolijk vriendje tegenover me! Dankjewel hiervoor.

Dus houd je van lang tafelen in een super gezellig restaurant met voor ieder wat wils en overheerlijke gerechtjes? Ga dan naar Gossimijne, want dit is dan een grote aanrader als je het mij vraagt en als ik moet kiezen dan doe mij maar de vestiging in Veghel!

Tot snel!

75. Gisteravond wederom heerlijk gegeten bij Gossiemijne in Veghel. Heerlijk was het uitgebreide Unlimited tapas menu, een aanrader voor ieder!!

Een echte aanrader. Leuke hostess en goed eten. Wachttijden geef je zelf aan. Wil je snel krijg je dat ook.

Zeer zeker een aanrader

Fam Jacobs

76. Het viel mij op dat bij de bezorging van het Unlimited diner steeds meer wachttijd kwam te zitten. Nadat ik gevraagd had de toetjes snel te verzorgen omdat een van de kinderen op tijd bij zijn moeder terug moest zijn hebben wij daar bijna een half uur op moeten wachten. Aangezien de tijd drong hebben we dat laatste moeten laten staan. Voor ons een reden om niet meer naar Gossimijne te gaan.

77. Nadat we aangegeven hadden dat we maar 2,5 uur hadden om onbeperkt tapas te doen kregen we meteen het aanbod om 3 ipv 2 gerechtjes per keer te mogen bestellen, ik vond dat zeer klantvriendelijk. Het was erg druk maar toch kregen we soms wel erg snel onze gerechten dus we hebben de twee rondes maar gewoon 2 of 1 gerechtje per keer gedaan, zeer leuke en vlotte bediening en het eten was eigenlijk steeds prima op smaak en goed warm. Ik heb het erg leuk gehad en denk nog wel eens terug te komen. Wel vind ik de tafel veel te klein (kwam door al die borden).

78. Frando Megens

Gisteravond met de hele vriendengroep heerlijk gegeten bij Gossimijne, het was een super gezellige avond, het lag voor een groot deel aan ons gezelschap, maar we werden hierin letterlijk en figuurlijk gevoed door de goede kwaliteit van het eten en de gastvrije bediening die met veel geduld zich iedere keer probeerden verstaanbaar te maken. Heerlijk was het uitgebreide Unlimited tapas menu, een aanrader voor ieder!! Gossiemijne, bedankt voor jullie bijdrage aan deze fijne avond.

79. 28 december voor het eerst hier gegeten samen met mijn partner. We zaten niet echt ruim, maar het was prima. Vooraf had mijn vriend de rauwe tonijn op toast met heerlijke dressing, ik had de wrap van zalm. Beide om te smullen! Als hoofdgerecht had hij het lamshaasje in kaneelsaus en ik het vispannetje in mosterdsaus. Lam was heerlijk mals, saus verrukkelijk! Het vispannetje smaakte net zo goed, alleen vult het erg. Dus heb ik het niet helemaal opgegeten. Als toetje had hij het kaasplankje en ik de Gossi Chocolademousse. Kaasplankje, niet heel bijzonder, vijgenbrood vond hij te zoet erbij. Chocolademousse, tja, overheerlijk, maar ook net iets teveel. Maar ja, als het lekker is...wat maakt het dan nog uit. Zeker aan te raden!

80. Eerder afgelopen zomer erg fijne ervaring, maar op 1e kerstdag was het anders. Het duurde erg lang tussen de gerechten (40 tot 60 minuten). Als de gerechtjes dan kwamen (voor 6 personen) waren er al een aantal niet meer warm. De bediening maakte wel hun excuses maar vonden het niet nodig om desgevraagd iets ter compensatie aan te bieden. Erg jammer, zeker omdat ik weet dat je er ook lekker kan eten als t minder druk is.

2,7
  81. Gisteren weer gezellig en lekker bij Gossimijne in Veghel; ik blijf er steeds weer terugkomen een paar keer per jaar. Mede de brede kaart maakt het mogelijk dit restaurant vaker te bezoeken.

82. Voor het eerst in Veghel wezen eten, echt een aanrader. Jammer dat het eten een beetje koud was.

83. We zijn regelmatig wezen eten maar moeten constateren dat sinds de invoering van de tapas de kwaliteit achteruit is gegaan. De bediening en keuken hebben het ontzettend druk en dit gaat ten koste van de kwaliteit en service. Vooral de service/vriendelijkheid van de bediening is een stuk minder geworden. Veel jong personeel wat snel en hard moet werken maar niet de tijd krijgt om alles goed te leren. Het moet allemaal snel snel. De keuze om tapas in te voeren is waarschijnlijk voor de kassa geen onverstandige keuze geweest maar het gaat helaas wel ten kosten van de ambiance en service waar Gossimijne eerst zo om bekend stond.

84. Garantdakbedekkingen

Tapas is een aanrader, heel lekker gegeten, vriendelijke bediening.
    Tot de volgende keer.

85. Wij hebben hier het 2-gangen menu gegeten.
    Vooraf zalm met carpaccio.
    Zalm was niks mee gedaan, gewoon opgerold op bord,en de carpaccio was te koud, had wat meer op kamertemperatuur moeten zijn.
    Had ook meer zout en peper op gemoeten en dit stond niet op tafel.
    Was een beetje aan de flauwe kant.
    Dressing (balsamico) alleen op de sla was te zuur.
    Als 2de gang een mix grill schotel, deze was hierin tegen wel heel hoog in zout en de frites ook.
    Witte huiswijn van € 3,60 vond ik echt niet te zuipen. bah bah
    Nee, voor mij zeker geen culinair hoogstandje.

86. Gisteravond bij Gossimijne in Veghel met 16 personen onze zilveren bruiloft gevierd met een Tapas Unlimited menu. Een prachtige avond, waarin de prettige sfeer, de vlotte en attente bediening en de prima kwaliteit van de tapasgerechten (ook voor grotere groep) een belangrijke bijdrage hebben geleverd. Dit kunnen we iedereen aanraden die in een informele sfeer goed willen eten.

87. Pierre en Nina

Zijn vrijdag avond geweest, was gezellig druk dit was niet te merken aan de bediening. Deze was de gehele avond, vriendelijk, snel en correct in omgang. De geserveerde tapas waren erg lekker, van goede kwaliteit en werden snel uitgeserveerd. De inrichting van het restaurant is warm te noemen, de open keuken vinden we een plus voor de sfeer.
    Zeker een aanrader om lekker en gezellig te eten.

88. Anita den Bol

Helemaal goed.. gisteravond weer geweest, super gezellige mensen en het eten is fantastisch, graag tot de volgende keer.

89. Had er veel meer van verwacht! Spare ribs waren niet mals en zat weinig smaak aan. De rest viel ook tegen. Bediening was ook niet alles. Duurde erg lang en het was niet eens erg druk. Wel duur voor wat je krijgt! We hopen dat als we er nog eens komen iets anders wel smaakt.

3,9
  90. Ruim maar heel gezellig opgezet. Leuk dat je naast de gewone kaart ook onbeperkt kleine gerechten kan bestellen, heerlijk allemaal! :) Kort samen gevat sfeer, bediening, eten en prijs zeer goed in verhouding en zeker voor herhaling vatbaar.

91. Geweldig restaurant, tapas of menu, dus keuze genoeg. De smaak is lekker, de tapas altijd warm en het vlees op de juiste wijze bereid. De sausjes niet uit een flesje, verschillende soorten brood, en de frieten zijn nergens zo lekker als hier. Personeel heel vriendelijk en gewillig. En wat zeer te prijzen is is een kannetje gratis water bij je consumptie.

92. Op 2e kerstdag heerlijk tapas gegeten met 9 personen. Ondanks de enorme drukte was alles top verzorgd. Complimenten aan de bediening en uiteraard de kok(s)!!

93. Heerlijk tapas gegeten bij Gossimijne. Echt een top avond gehad met vrienden/vriendin. Keuze uit genoeg gerechtjes gehad. Nieuwe kaart is perfect afgesteld qua vis/vlees/vega. De makreel is een aanrader voor de visliefhebbers. En natuurlijk geëindigd met een heerlijk dessert! Super! Kom vaker terug.. Bedankt Gossimijne.

94. Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening. De saus over de salade bij de carpaccio was niet zo goed verdeeld deze keer, maar hee, hij was hoe dan ook verrukkelijk!! Zalige toetjes gehad: ik had chocolademousse ( je krijgt dan ook echt waar voor je geld qua smaak en portie) en mijn vriendin had witte chocoladeparfait, ook heerlijk. Tot gauw!

95. Vandaag voor de eerste keer gegeten bij Gossimijne in Veghel. Met 3 personen gekozen voor Gossi Unlimited.

Wat hebben we heerlijk gegeten! Veel variatie, voor ieder wat wils! De Gossi frieten zijn werkelijk de lekkerste frietjes die ik ooit gegeten heb. Ossenhaas spies: heerlijk. Pepersteak: heerlijk. Saté met huisgemaakte satésaus: heerlijk. Tomatensoep: HEERLIJK. Er is mij absoluut niets tegen gevallen aan Gossimijne Veghel. Bediening is zeer vriendelijk, echte horeca liefhebbers. Je wordt vriendelijk te woord gestaan, eten wordt vriendelijk geserveerd en er wordt gezellig een praatje met je gemaakt. Ge-wel-dig.
    Ook de open keuken vind ik erg prettig. Zo kun je zien wat er met je eten gebeurd. Alles werd op bestelling klaargemaakt (er werd dus niks opgewarmt!). Geweldig om te zien hoe je spiesje gegrild wordt door de chefkok. Was zeker iemand met ervaring. Ook voor de wat jongere koks: mijn complimenten! Zéér vriendelijk, zéér perfectionistisch, en het eten werd met veel zorg bereid. Deze koks verstaan hun vak: liefde en passie voor koken/eten.
    Granddessert: geweldig! Op één bord allerlei soorten ijs waarvan je samen kunt smullen. Borden komen uit de vriezer zodat je ijs ook zeker niet gesmolten is voordat het bij je aankomt. Dat is toch geweldig! Bord fantastisch opgemaakt. Heerlijk ijs!
    Dan het uitbuikertje.. Wat een leuk idee! Keuze uit ik geloof 6 verschillende uitbuikertjes. Een sigaar voor de man, Goszee voor de vrouwen. Dit is Yatzee en hier kun je dus allerlei prijzen mee winnen m.b.t. het restaurant. Resultaat: 4 dezelfde en full house. Gratis mikkifeestje en gratis Goszee presentje of gerechtje bij een TakeAway.

Conclusie: GEWELDIG. Ik zou iedereen met een minder goede ervaring en iedereen die nog nooit bij Gossimijne in Veghel is wezen eten aan willen raden om toch nog eens een hapje te gaan eten bij Gossimijne in Veghel.
    Nogmaals: Complimenten voor zowel de bediening, als voor de chefkok én de wat jongere koks! TOP! Deze mensen hebben de horeca en hun passie voor eten/koken door hun aderen stromen.

96. Vanavond heerlijk gegeten. Niet te druk / niet te rustig voor een doordeweekse woensdagavond.
    De grote portie Mixed Grill was zeker lekker. Een goede aanrader. De keuze was er zelfs in hoe gaar het gebakken zou worden. Was goed bereid.
    De roasted banana was ook lekker.
    Hier en daar kleine verbeterpuntjes, maar daar valt niet over te struikelen. Zeker een goede aanrader voor een bourgondische eter.

97. na toch weer ff geleden hebben we eerste paasdag gebruik gemaakt van de take Away service, in één woord geweldig, heerlijk van smaak, goed warm en super verpakt, zeker voor herhaling vatbaar !

98. Wat een leuk idee, dat tapas kaartje. Ook zeer orgineel omdat dit er in Veghel nog niet is. Zo kun je ook lekker van alles proeven en dingen uitproberen. Goede sfeer en het personeel is erg enthousiast. Een prima avondje dus voor ons.

99. We hadden de nieuwe unlimited formule. De hele avond kleine gerechtjes. Het eten was prima en zoveel als je wilde. Niets op aan te merken. De verwarmingsproblemen waren ook opgelost. Leuke avond gehad. Aanrader.

100. Ik ben er op een doordeweekse avond gaan eten en zelfs toen konden ze de drukte niet aan het eten was er eerder dan het bestek de sate die we kregen was opgewarmde prut die niet eens lekker smaakte. Het kan dan misschien aan het weer liggen maar er zaten continu wespen hang er dan iets voor op en er is niet erg veel keuze vooral niet bij de voorgerechten.

Ik vind dat we niet lekker hebben gegeten en ga er dus ook nooit meer naar toe.

3,7

Volgende pagina