In parkeergarage De Kamp op nog geen 2 minuten loopafstand.

1309320252 86
1319807834 84
1367001957 88
1393220914 92
1414196080 72
1419439871 77
1519071908 80

1. Elsbeth

Gemoedelijk restaurant waar ik een dubbel gevoel over heb. Met gemoedelijk bedoel ik in dit geval dat bijvoorbeeld de kleding van de eigenaar? Zo te noemen zou zijn? Een smoezelig shirt dat over de buik net boven de broekriem stopte qua lengte, een spijkerbroek die toch echt wel eens een sopje zou mogen zien, een geel huishouddoekje vol vlekken en gaten waarmee een tafel wordt afgenomen, omhelzen van klanten waarbij voor de goede orde wordt vergeten met wie hij eigenlijk bezig was, lang wachten op het eten, onduidelijkheid over de kaart, menu! Wij hadden een kortingsbon. Kregen een menukaart zonder prijzen. 2 Maal voorgerecht en 2 maal hoofdgerecht waarvan ik moet zeggen dat het eenvoudig maar heerlijk was! Onduidelijkheid over mijn toetje. Dacht dat ik ijs zou krijgen maar na een half uur zei meneer dat mijn koffie eraan kwam. Afrekenen:
    € 66 waarbij dus 1 menu gratis. Ons menu was dus € 37,50 voor 3 gangen die wij dus niet gekregen hebben. Vooraf 4 stukjes stokbrood en olijven zijn apart berekend terwijl je dat ergens anders gewoon als extra krijgt. Bij het afrekenen zei meneer dat ik de koffie van hem kreeg omdat ik zo aardig was, jaja. Normaal zou het dus totaal € 103,50 zijn geweest wat ik echt ongelooflijk vind. Het was allemaal erg warrig en onduidelijk. Vriendelijk, dat wel maar met toch het gevoel dat we in de maling zijn genomen. Jammer! Weet niet of ik daar nog eens ga eten!

2. Suzanne

Echt heerlijk gegeten!
    Zeer vriendelijke kok en ook vriendelijk personeel.
    Restaurant voelt je doen thuis komen in een gemoedelijke sfeer.

3. Larisa 11 punten

Ik zal me nog lang herinneren aan het walgelijke eten, de slechte kok, de trage bediening en de vreselijke situatie van deze schuur! Foto's van gerechten op de site komen niet overeen met de werkelijkheid, alles is veel erger. Je zou de keuken van dit restaurant zien, waar mensen eten koken! vies, krap, oude potten en oude producten!

4. In verband met allergieën heb ik nogal wat beperkingen. De ober sprak vrij slecht Nederlands en erg onduidelijk. Na meerdere keren te hebben gezegd dat wij wilden weten wat er in de gerechten zaten, sprak hij heel zacht (was haast onverstaanbaar) wat er in zat. We moesten de ober meerdere keren aanspreken wanneer wij wat te drinken wilden hebben, terwijl wij gewend zijn dat de ober zo nu en dan langskomt met de vraag of wij nog wat te drinken willen hebben.

Ondanks dat we niet super blij waren met de ober hebben, heeft de kok het weer goed gemaakt door toch nog even te vragen wat ik mag hebben met het hoofdgerecht.

De gerechten zijn simpel, maar je proeft duidelijk dat de producten heel vers zijn. Het voorgerecht was wat weinig, maar daar in tegen was het hoofdgerecht zo vullend dat wij goed vol zaten.

5. Een hele slechte ervaring! Klantvriendelijkheid ver te zoeken! Eigenaar vat recensies schijven opp als bedreiging!

6. Jacob Brakenhoff

Heerlijk gegeten in gezellige sfeer. Met vriendelijke bediening.

7. Wij hebbend genoten van de deal 3 gangen menu voor 21,50! We werden vlot geholpen, de sfeer en de muziek waren prettig en het eten was heerlijk.

8. Perfect!
    Uitstekend. Zowel de kwaliteit, de sfeer als de gastvrijheid. We hebben heerlijk gegeten en een fantastisch verzorging.

9. Jammer dat je met Social Deal anders behandeld wordt dan zonder. Eten was redelijk, maar vrij saai. Kangaroe tever doorgebakken. Buiten eten is alleen mogelijk voor niet Social Deal gasten. Ondanks reservering.

10. Bert op de weegh

Teleurstellende ervaring. Via socialdeal 3 gangen menu betaald voor 2 personen, kosten € 38,=. Op de menukaart kost hetzelfde 37,50. Voorgerecht duurde lang, 30 min. Hoofdgerecht nog langer, een uur. Excuus is; het is druk. Gerechten van matige kwaliteit, vlees droog en de "duivelse scampis" bestaat uit 8 lullige voorgepelde garnalen in een pittig sopje. Maakt een miezerige indruk, vooral door de twee hompen turks brood. Het nagerecht hebben we maar niet afgewacht.

11. Vanwege het mooie weer op terrasje aangeschoven. De vriendelijke eigenaar is ook gastvrij. Mini menuutjes met prima carpaccio zalm en biefstuk. Goede vlaamse frieten. Salade helaas fantasieloos. Wel lekkere Chardonnay. Gezellige sfeer met de andere terrasgasten. Heerlijk moussedessert en topkoffie. Bleek een goede keus voor net 4 tientjes.

12. Enny 25 punten

We hadden gereserveerd voor de eerste shift van 17.00 uur. Helaas waren we 15 min te laat (niet bekent in Haarlem en de verkeerde kant op gestuurd) daarom kregen we met ons drietjes een tafeltje voor twee personen toegewezen van ong 50x50 cm, terwijl de zaak leeg was en ook nagenoeg leeg zou blijven. We kregen het verzoek erbij om uiterlijk kwart over zeven de tafel weer vrij te maken voor de volgende shift. Op ons dringende verzoek kregen we uiteindelijk een tafeltje bij het raam. Boven ons hoofd stond een raam open en het tochtte behoorlijk. Dat vonden de dames aan de tafel naast ons ook en zij vroegen of het dicht kon, waarna het gesloten werd. Helaas werd het na een half uur weer geopend omdat het anders misschien wel te warm kon worden! We bestelden als voorgerecht een carpaccio. Deze werd fantasieloos geserveerd, weinig dressing of kaas, maar met een grote pluk droge rucola er bovenop. De carpaccio kwam ws uit de diepvries, want vrij smaakloos, hetzelfde gold voor de maaltijdcarpaccio. Het hoofdgerecht van pasta met langoustines en een trio van vis, was lekker, maar deze ervaring werd teniet gedaan door het dessert van Zwitserse chocolademousse. Alles werd snel (soms te) snel geserveerd. We hebben hier gegeten met een bon van Social Deal, maar uiteindelijk waren we nog duur uit omdat er overal een supplement bij gerekend werd. We waren unaniem, de volgende keer als we in Haarlem zijn, bezoeken we een ander restaurant!
    P.S. het toilet was wel ludiek en een bezoek waard, maar.....lange mensen opgepast!!

13. Marion en Edwin

Heerlijk gegeten, de kok had iets extra's buiten de kaart. Erg lekker en puur klaar gemaakt met een lekkere wijn erbij. Prima beleving en een echte aanrader.

14. Annemarie

Klein gezellig restaurant. Heb hier met een vriendin heerlijk gegeten. Vriendelijke gastvrouw. Iets wat we hadden besteld was op, maar dit werd netjes opgelost zodat we uiteindelijk toch een vol bord hadden. Komen hier zeker nog eens terug.

15. Slechte ervaring, zeer onvriendelijk. Reservering week van te voren gemaakt. 18.00 uur zouden we komen. Waren op tijd met 7 personen. Kregen te horen dat we om 19.50 moesten vertrekken omdat ze onze tafel om 20.00 uur weer hadden geboekt. Scampi, ga je schamen om mensen zo te behandelen. Zijn dus opgestapt en hebben ergens anders gegeten waar we zeer welkom waren. Heerlijk gegeten daar. Naar Restaurant Scampi gaan we dus nooit meer heen.

16. Met AH deal wezen eten in een van onze favoriete steks. Het was allemaal weer goed, de kangoeroebiefstuk, lekker stevig vlees voor mij en de pittig gekruide scampi voor mijn vrouw.

Mijn chèvre vooraf had heerlijk zacht smakende geitenkaas, goed bereid.

De fles rode wijn (Argentijns dacht ik) was lekker vol en stevig, kwam lekker binnen.

We will be back (again) !

17. We hebben goed gegeten en er werd perfect rekening gehouden met een koemelkallergie en met glutenvrij eten!

18. Heerlijk eten, goed sfeer, vriendelijke service, en dat allemaal met gezond biologisch eten! Ben er nu 3 keer met wisselend gezelschap geweest en steeds zijn we allemaal heel positief. Aanrader!

19. Hans Klooster

Met z'n vieren gegeten. De voorgerechten waren verzorgd. Drie van de hoofdgerechten waren goed. Bij een persoon was het vlees nog erg rood terwijl om doorbakken was gevraagd. Of het een fout van de bediening of de keuken was weten we niet.Toen de baas later langs kwam om te vragen of het naar wens was merkte hij terecht op dat we daar meteen wat van hadden moeten zeggen. Nu kon hij er niets meer aan doen. Hij bood gratis koffie aan. De nagerechten waren lekker. De bediening was vriendelijk maar niet accuraat. Bij het uitserveren ontstond een probleem omdat niet de juiste naam van het product werd gezegd. Misschien ontstond de verwarring ook omdat de bediening steeds door een ander persoon werd verzorgd..

20. Na een warm ontvangst maakten we gebruik van het stunt menu. In één woord geweldig lekker. Super genoten.

21. De kwaliteit van het eten was erg goed en lekker maar had wel iets van groenten of aardappeltjes bij gemogen. Verder goede bediening en leuke gezellige sfeer.

22. We hebben met 8 personen heel erg lekker gegeten. Zowel voor vegetariërs als niet-vegetariërs. De bediening en de gastheer deden erg hun best om het ons naar onze zin te maken.

23. Barslechte service. Een uur gewacht voordat ik eindelijk een voorgerechtje had door een 'communicatiefoutje'. Carpacio die je alleen hoeft te snijden en soep die je alleen hoeft te warmen. We werden geplaatst op een tafeltje letterlijk naast anderen, geen privacy. Personeel had totaal geen oog voor de klant en liep constant voorbij zonder enige interesse of we iets wilden drinken, hoe het eten was, enz. Eén van de dames van het personeel liep in ongepaste kleding. Niet zo'n prettig beeld in een restaurant. En het eten was ook matig. Pijnboompitjes op mijn carpacio aangebrand en de sla zwom in olie op de carpacio. Bestelde biefstuk medium en kreeg rauw. En de saus was gewoon echt smerig en kreeg harde patat. En erg lang op het dessert gewacht. Een chocomousse en een creme brulee die zo klaar horen te zijn. Ze smaakten nergens naar. Kom hier nooit meer terug!

24. myrna1963

Toppertje in haarlem! Zaterdag wezen eten met een aantal vrienden en ik kan niet anders dan zeggen: fantastisch gegeten! Wat kan die kok een super chateaubriand bereiden, geen poespas er omheen, gewoon naturel! Hele leuke bediening en normale prijzen. Erg gezellige avond gehad. Voor herhaling vatbaar!

25. anja1948

Weer heerlijk gegeten bij restaurant Scampi in een geweldige ambiance. Ik was er met 3 vriendinnen afgelopen zondag. Bij binnenkomst werden wij herkend door de chefkok en door Sandra van de bediening, dit vonden wij heel bijzonder. Wederom genoten van al het heerlijks.
    ik heb gekozen voor de ossenhaassalade met sesamdressing als voorgerecht en als hoofdgerecht nam ik zalmfilet en als dessert vers fruit met ijs en slagroom. De bediening was weer top, zij zijn erg attent en gastvrij. Chefkok Nagy en het team Scampi, bedankt voor weer een topavond, tot gauw!

27. Het restaurant had net een nieuwe kaart en die zag er erg goed uit. Ik heb zelf voor de soep van de dag gekozen (Cambotiaanse kippensoep) en de chateau briand. Je kon de versheid en passie voor het koken echt proeven. En als nagerecht de heise liebe genomen. Dit was echt heerlijk, de combinatie van zoet en zuur en warm en koud was echt verrukkelijk! Goede aanrader van de gezellige serveerster. Al met al een heerlijke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

28. thijsmolenaar2011@gmail.co

Met drie vrienden buitengewoon goed gegeten. Was hier in het verleden wel eens geweest maar moet zeggen dat de zaak een grote verbetering heeft ondergaan, zowel met eten als de entourage en het team. Ik kan iedereen adviseren om hier een keer naar toe te gaan.

29. Zeer slechte service! Bij binnenkomst moesten de tafels nog aan elkaar geschoven worden (6 personen), een half uur moesten we wachten voordat iemand eindelijk het drinken kwam opnemen, na het hoofdgerecht een uur moeten wachten voordat iemand onze borden kwam afruimen. Dat we het zelf al opgestapeld hadden en aan de kant van de tafel hadden gezet, viel niet op?! Hierna nog eens een half uur moeten wachten voordat iemand ons toetje kwam opnemen. Het was dat ik naar de serveerster was gelopen om te vragen of het nog lang zou duren.
    Het eten was niet warm (stond onder een warmhoudplaat), eten was droog en taai. Zelfs de garnalen waren droog!
    Kortom, erg slecht en zeker niet voor herhaling vatbaar!

30. Middels een winactie van eet.nu hadden wij een valentijns diner gewonnen bij restaurant Scampi. Wij hebben lekker gegeten, maar wij hebben zeker veel aandachtspunten die het beter hadden kunnen maken;

- Er waren geen tafelnummers, waardoor je zag dat er veel verward werd. Koppel naast ons kreeg een verkeerde rekening, tafel naast ons kreeg het voorgerecht uitgeserveerd terwijl 1 iemand 10 minuten langer moest wachten. Wij kregen drinken aan onze tafel die voor de buren was. Jammer en niet nodig!

- Sommige dingen waren niet goed in evenwicht. Voorgerecht van mijn partner (carpaccio van vis) was heerlijk, maar dan weer onwijs veel saus eroverheen waardoor je bijna alleen maar saus proeft. Mandje stokbrood zou wat meer kunnen, 1 sneetje stokbrood per persoon is erg karig!

Het grootste en ergste wat ik vond van de avond was dat er op een gegeven moment uitgeserveerd werd bij een groter gezelschap. Een serveerster had een groter en kleiner dienblad bij zich. Het grote dienblad waar de bijgerechten op stonden, zette zij op de grond. Ik dacht nog even nee toch.. Maar ja echt, en ze serveerde letterlijk vanaf de grond uit. Ik vind dat echt niet kunnen, heel vies en onprofessioneel.

Verder vond ik mijn voorgerecht (salade met ossenhaas puntjes) erg lekker, hoofdgerecht was ook goed maar het nagerecht was iets wat zo kant en klaar uit een doosje geschoven was, wat te zien en te proeven was.

Al met al zijn wij makkelijke eters, dus we vonden het lekker. Komen wij terug? Nee.

31. patty kroezen

Ondanks dat het restaurant goed vol zat was er na even wachten aan de bar een tafeltje voor ons vrij. Ik was hier met 4 collega's, wij hebben allerlei lekkers van de kaart gekozen, wij gingen voor 3 gangen. Allemaal hadden wij wat anders besteld en natuurlijk van alles iets geproefd, het was allemaal even lekker. Wij hadden hierna nog geen zin om het gezellige restaurant te verlaten dus besloten wij nog een kaasplankje te nemen en daar hebben wij van gesmuld met een goed glas wijn.
    De bediening in dit restaurant is heel vriendelijk en geeft je een welkom gevoel, zij doen er echt alles aan om het haar je zin te maken. Het restaurant is eenvoudig ingericht, heeft goede muziek en een warme uitstraling. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe.

32. Afgelopen zaterdag hier met mijn vriendinnen heerlijk gegeten. Na een dagje winkelen zijn wij hier aangekomen.
    Wij werden hartelijk ontvangen en na een heerlijk glas prosecco met een broodje hebben wij gekozen voor het maandmenu.

Alle gerechten smaakte zeer goed en zagen er goed uit. De bediening is erg hartelijk en kwamen net zoals de chef-kok langs om te vragen of alles naar wens was.

Het interieur was niet geheel onze stijl, maar dit weerhield ons er niet van om een top avond hier te hebben.

Als wij weer in Haarlem gaan shoppen weten wij nu al waar wij weer gaan eten, natuurlijk bij Scampi!

33. kees meijer

Spontaan op 4 januari binnengelopen, gelukkig was er nog een tafel vrij. Eerst genoten van een aperitiefje met een broodje erbij. Vervolgens 3 gerechten van de kaart gekozen. Mijn tafelgenoten en ik hebben genoten van alle heerlijke gerechten, maar ik vooral van de heerlijke gamba's. Het eten is kwalitatief zeer goed. De bediening is professioneel en enthousiast. Het restaurant zelf is gemoedelijk en gezellig. Wij lopen zeker nog een keer binnen.

34. Super genoten op mijn verjaardag met een groepje van 8. We hebben genoten van de opmaak en smaakcombinaties van de gerechten en de goede service. Alles was even lekker, je kan hier iets eenvoudigs eten maar ook culinair genieten. Het restaurant ziet er knus uit en doet huiselijk aan. Zeker een aanrader.

35. Danique Haccou

Dinsdag 23 september een hapje gegeten met 4 personen bij dit restaurant. 's Ochtends een tafel gereserveerd om kwart over 7. Na een half uur gewacht te hebben was de gereserveerde tafel pas beschikbaar. Bediening was erg gestresst, rende geërgerd door het restaurant en hadden geen oog voor de gasten. We kregen weliswaar gelijk bestek, maar het opnemen van het drinken en het krijgen van de menukaart duurde vervolgens ook ruim een half uur (na uitgebreid wenken). Het was wel duidelijk dat we niet tevreden waren en daarom werd ons verteld dat we een mandje brood kregen. Hier moesten we ook weer te lang op wachten.
    Het eten smaakte goed, de zalmfilet en het vlees van de dag was goed van portie. De door ons bestelde scampi piri piri werd eerst verkeerd uitgeserveerd, waardoor het weer werd weggehaald en naar een andere tafel werd gebracht. De portie hiervan was echter veel te klein. Smaak was flauw, niet echt scherp zoals het hoort. Vervolgens snel om de rekening gevraagd, waar vervolgens 4 euro voor het brood werd gevraagd, dat ons was aangeboden vanwege het ongemak. Na het reageren hierop werd er weer kortaf en geërgerd gereageerd.
    Jammer dat de bediening het op zo'n avond laat zitten, terwijl ze met z'n drieën waren en er maar zo'n twaalf tafels waren, dat moet toch makkelijk te doen zijn. Smaak van het eten was oké, maar helaas geen fijne ervaring bij dit restaurant door de uitermate slechte bediening.

36. Hier gisteravond het menu van 15 € gegeten, lekker, gezellig en fijne bediening. Kortom dikke pluim.

37. Vorige week vrijdag met een vriendengroep hier gegeten en een heerlijk avond gehad! Er werd zowel gekozen voor het maand menu (€ 27,50 )als voor al la carte. Ik zelf koos voor de volgende gerechten; proeverij van gerookte vis; Surf en turf en als dessert de proeverij van chocolade. Alle gerechten, zo ook van mijn groepsgenoten, waren perfect. Alles was goed van smaak, vers en van een goede kwaliteit. De bediening was ook echt top, erg gastvrij. Het restaurant is niet groot, maar ademt veel sfeer uit. Dit alles maakte het tot een perfect avondje uit wat voor herhaling vatbaar is!

38. We hadden een tafeltje gereserveerd bij Scampi. Toen wij exact op de afgesproken tijd aankwamen werd ons echter gezegd dat er geen tafel beschikbaar was. We konden wel zien dat er een tafel leeg was maar die was kennelijk niet voor ons bedoeld. We moesten wachten aan de bar. Na 20 minuten kwam er een tweede tafeltje vrij; wij blij want we dachten dat we nu wel aan de beurt zouden zijn. Helaas, we kregen te verstaan dat we nog langer moesten wachten op mensen die inmiddels aan het dessert waren begonnen. Dit werd ons te gek: gereserveerd, inmiddels 2 tafels vrij en nog niet aan de beurt. We zijn het restaurant uitgelopen waarbij de gastvrouw vol onbegrip was waarom we dat nou toch deden; ze "had immers een oplossing geboden". Totaal geen verstand van gastvrijheid naar onze mening. Kortom, reserveren bij Scampi biedt geen garantie op een tafeltje. U kunt beter elders reserveren als u met uw familie, gasten of vrienden wilt gaan dineren.

39. Wat is dit toch een super restaurant! Het is een van de weinige restaurants waar ik geen pijn in buik krijg na het eten. Zelfs het koekje bij de thee is glutenvrij. Het is zeker een aanrader. Ik heb er al meerdere keren gegeten. Prijzen zijn prima en een gezellige sfeer!!

40. Wat hebben wij heerlijk gegeten vandaag. Veel te veel lekkere gerechten op de kaart dus het was moeilijk kiezen. Vooraf had ik de coquilles en als hoofdgerecht heb ik voor hertenbiefstuk gekozen. Alles was zalig! als nagerecht had ik een enorme kaasplank met een fantastische uitleg door de gastvrouw. Je merkt duidelijk dat deze mensen een passie hebben voor hun vak. Wij hebben genoten en komen zeker snel terug om de andere gerechten te proeven.

41. Johan Ensing

42. Eergisteren hier het menu van 15 euro geprobeerd en dat was zeker lekker en voor herhaling vatbaar. Zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding.

43. Gisteren hier gegeten met een maat van me en het was uit de kunst! Lekker eten, leuke sfeer en heel vriendelijke bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

44. Twee keer gegeten tijdens onze vakantie, wat een leuk restaurant met zeer goed eten!!
    We komen zeker terug, waar vind je nog zo´n prijs´kwaliteit verhouding! Echt ongelofelijk goed, hier kan geen sterrenrestaurant tegenop wat ons betreft.

45. Van de week lekker gegeten bij dit kleine restaurant in het centrum van Haarlem. Ik had zelf trio tonijn vooraf, daarna een pan met mosselen. Heerlijk! Mijn tafelgenoot had het maandmenu met de oesters, coquille en scampi's. Dit bleek heel lekker te zijn. Daarna had ze gekozen voor scholfilet en die was ook zalig. Uiteindelijk hebben we de kaasplank van het menu gedeeld. Na een uitgebreide uitleg over de kazen, de plank zag er fantastisch uit en de uitleg was subliem, hebben we genoten van de kazen met een heerlijk bijpassend portje. Daarna had ik een koffie verkeerd en mijn vriendin een verse munt thee. We hebben relaxed gezeten, de bediening super vriendelijk en hebben kennis van zaken. Wij komen hier snel weer terug! Bedankt voor de gezellige avond!

46. Geweldig gegeten in dit gezellige restaurant. Coquilles, gegrilde tonijn en notenparfait als dessert. Een ware smaaksensatie! De gastvrouw is ontzettend vriendelijk en neemt de tijd om een gezellig praatje met je te houden. Je bent echt een ontspannen avond uit en de avond is van A tot Z tot in de puntjes verzorgd.

Dit restaurant is een aanwinst voor Haarlem. Wij komen snel weer terug!

47. De avond dat ik hier met een vriendin heb gegeten was er voetbal op tv met een belangrijke wedstrijd. De gastvrouw gaf aan dat het daardoor erg rustig was. We waren heel vroeg, 18 uur, en zaten inderdaad tot 19.45 alleen. Dat was wel jammer. Echter, het personeel en met name de gastvrouw was zeer vriendelijk! Het eten was goed, de parelhoen was wel wat droog. We hadden het maandmenu, 3 gangen voor 25 euro. Daarna hebben we nog thee besteld, we kregen zelfs een etagère met chocolaatjes en kleine koekjes, erg leuk. De wijn was ook erg lekker. Jammer dat het zo rustig was maar ik kom er zeker nog een keer terug!

48. Voorgerecht was lekker. Het hoofdgerecht van mij, een mootje vis, was erg droog. Ook de hertebiefstuk van mijn vriend was droog en niet mals. Als toetje een creme brulee besteld. De kok moest deze omdat hij op was vers maken. Na lange tijd wachten werd er een waterige warme vla zonder krokant korstje geserveerd die geheel niet deed denken aan creme brulee.

Alhoewel de voorgerechten erg goed waren viel het geheel ons erg tegen.

49. Met een groep van 10 personen gegeten bij Scampi. Wij hadden een klein budget, dus het maandmenu. Vooraf hebben wij onze keuze doorgegeven.

De tafel was feestelijk gedekt, het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en adquaat. Een absolute aanrader.

50. Gistereen met mijn echtgenoot wezen eten bij Scampi. We hadden het maandmenu. Mijn man nam de salade van gerookte eendenborst en ik de terrine van van gerookte zalm met Hollandse garnalen. Niet alleen vonden we het verrassend om te zien, maar ook nog eens overheerlijk! Hoofdgerecht: beiden hadden we de tonijn van de grill. Dit was nog verrassender: een flink stuk, wat precies goed gegaard was, boterzacht en rosé met daarbij beetgare groenten in een lichte tomaten basilcum saus. Petje af voor de kok. Zelden zo iets lekkers gegeten. Erbij werden knapperige frietjes geserveerd en een frisse salade. Als nagerecht: de duo van chocolade, welke precies in balans was: een heerlijk warme souffle, met een bolletje ijs en chocolademousse en een dotje slagroom met een aardbei en een chocostick. Een heerlijke avond waarin wij beiden hebben genoten van een ware smaaksensatie voor een uitstekende prijs.

51. Wij hebben gisteren heerlijk gegeten. Vooraf de sashimi, daarna de mosselen en als toetje expresso ijs. Werkelijk alles was heerlijk. De service in dit restaurant staat hoog in het vaandel, net zoals het eten en de wijn. Van het lange wachten hebben wij niets gemerkt!
    Kortom het was een top avond en zeker voor herhaling vatbaar.