• Lid sinds 6 augustus 2015

Voorthuizen
  3. Mei-Wah

Voorthuizen

1. angel's profielfoto
    angel heeft een recensie geschreven voor Samalain

Katak mas bestaat niet meer helaas. Heet nu salamain. Katak mas was de beste.

Eten en service heerlijk. Kan niet anders zeggen. Allen moet er wel bij worden vermeld dat je voor nasi, gele rijst en bami iets extra's betaald maar dat werd er niet bij vermeld. T ergste vind ik de rekening. Je krijgt voor 4 personen rijsttafel net zoveel als voor 2. Alles wordt geserveerd in kleine bakjes. En als je vraagt om twee kleine bakjes bij te vullen omdat t op is, krijg je t wel maar moet je 16 euro bij betalen. T ging om gado gado en rundvlees. Net genoeg voor 1 persoon. Dat vind ik dus niet proportioneel. Bij de vorige eigenaar kon je gewoon wat extra vragen als t bakje leeg was en werd er niks extra voor gerekend. Dat was pas service. Hier ga ik nooit meer eten ondanks dat t heerlijk was. Ik voel mij echt opgelicht.

2. angel's profielfoto
    angel heeft een recensie geschreven voor Mei-Wah
    Chinees-Indisch Voorthuizen

Slecht. Gisteren afgehaald. Tomatensoep was bedorven. Ranzig, waterig en zuur. Saté droog. Nasi goed en goeleyouk goed. Babi pa gang vet.

3. angel's profielfoto
    angel vindt Mei-Wah niet leuk
    Chinees-Indisch Voorthuizen

4. angel's profielfoto
    angel vindt de recensie door angel voor Golden Dragon leuk

Gisteren thuis laten bezorgen. 20 minuten te laat. Volgende keer een half uur vroeger bestellen. Rekening mee houden
    Eten lekker warm en heerlijk. Daar is niets mis mee

Internationaal Sneek

7. angel's profielfoto
    angel vindt de recensie door angel voor Minang Kabau Baru niet leuk

angel

Gisteren gegeten bij dit restaurant. Als indo zijnde wilde ik weer eens een ander Indonesisch restaurant proeven. Mijn verbazing was groot toen ik zag dat het Chinezen waren die het restaurant runden. Ontvangst vriendelijk en de locatie top. Hadden een rijsttafel voor twee besteld. Moesten lang wachten. Mensen die na ons kwamen hadden hun eten inmiddels al. Mandje met kroepoek was al bijna op toen de gerechten kwamen. Vlees was taai, gado gado niet zoals mijn moeder het maakte, weinig smaak aan de gerechten. Nasi Kunning, gele rijst, was geel maar daar was dan ook alles mee gezegd. Al met al; geen echte indo restaurant. Jammer, had mij erg verheugd op t eten. Volgende keer toch weer naar de concurrent. Ze hielden zich trouwens wel aan de corona regels

8. angel's profielfoto
    angel heeft een recensie geschreven voor Minang Kabau Baru

9. angel's profielfoto
    angel vindt de recensie door angel voor TAO leuk

angel

Zoals altijd geweldig. Heerlijk gegeten. Rondes vrij snel. Was ook vrij snel druk waardoor t warm werd met zoveel mensen. De airco werd toen aan gezet

10. angel's profielfoto
    angel heeft een recensie geschreven voor TAO

11. angel's profielfoto
    angel heeft een recensie geschreven voor Ni Hao

angel

Eten afgehaald. Van tevoren gebeld en stond klaar toen we de bestelling gingen halen. Eten was goed warm en ontzettend smakelijk. Goeie chinees

12. angel's profielfoto
    angel vindt Ni Hao leuk

13. angel's profielfoto
    angel heeft een recensie geschreven voor De Rode Lampion

angel

Eten gehaald. Chinees. Vriendelijk geholpen. Snelle service. Smaak is toch anders als bij de echte chinees. Sate is gefrituurd en smaakte zout. De foe young hai aan de zoete kant.nasi en bami prima.

14. angel's profielfoto
    angel heeft een recensie geschreven voor Kampong Kita

Gisteren daar voor het eerst gegeten. Feyenoord wedstrijd was net afgelopen en blijkbaar had deze gewonnen. Het was vrij luidruchtig in het restaurant door fans van Feyenoord.

De sfeer in het restaurant was matig. Het personeel was heel vriendelijk. Het eten was smakelijk maar niet overdreven. Ik miste toch ook het fruit en ijsbuffet dat je bij andere wokrestaurants krijgt. En het eten miste toch echt die Indische touch die ik van mijn moeder gewend ben.

15. angel's profielfoto
    angel heeft een recensie geschreven voor De Theetuin

Heerlijk gegeten. Vooral de vissalade was super. Zalm, garnaaltjes, makreel, haring en de salade zelfs was ook heerlijk. Mooi opgemaakt allemaal.

We moesten nog wel een half uur wachten eer je aan het hoofdgerecht kon beginnen. Vlees en onder andere spareribs matig. Ook niet appetijtelijk om te zien. Beetje grauw en grijs. Gelukkig ben ik geen vleeseter. Echter de tijgergarnalen en de zalm waren heerlijk. Alleen moet de kok er niet te veel olie over gooien, waardoor het weer te vet aanvoelt. Is niet nodig, want je grilt het.

De toetjes super. Taartjes, warme kersen, slagroom, ijs en chocoladefontein met marshmallows en wafels. Kan niet op. Allemaal heerlijke dikmakertjes.

Personeel heel erg vriendelijk.

16. angel's profielfoto
    angel heeft een recensie geschreven voor Peking
    Chinees-Indisch Nijmegen

Afhaal chinees gehaald. Menu b en c. Heerlijk en veel te veel. We hebben er twee dagen van gegeten met een man of vier. Goeie chinees.

17. angel's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  18. angel's profielfoto
    angel heeft een recensie geschreven voor Bogor Roemah Makan

Gisteren voor het eerst daar gegeten. Heerlijk net zoals bij paps en mams thuis. Knusse huiskamer sfeer. Vriendelijke bediening. Hoef niet te lang te wachten op je eten. Betaald parkeren. 1,70 per uur. Met anderhalf uur ben je klaar.