Mei-Wah in Voorthuizen

Bezorgrestaurants in de buurt van Mei-Wah

1171987305 81
1346206978 51
1388019699 50
1401957273 57
1499520290 44

1. 2masndmenu's besteld om mee te nemen. Veel te snel klaar want ik had net een halve sigaret op. Saté was als een stuiterbal zo hard en de babipangang kurkdroog en ontzetten flauw alsof deze in de magnetron zijn opgewarmd. Jammer van de tijd en geld.

2. Eten af gehaald, zeer irritante dame.!
    Schaamde me voor m'n gasten die ik te eten had! We zijn maar gewone mensen en geen fijnproevers. Goed is goed maar dit? Gewoon geld weg gooien! Niet doen mensen

3. We waren met 20 man en 1 iemand vond het lekker, mijn oom ; Con Tainer.

Het is echt af te raden, smakeloos, zuur, de kleur leek wel afwas water.

4. Wij halen daar alleen maar loempia's en soep, deze vinden wij super lekker... Is echt super gezellig daar, gastvrouw is grappig... Altijd gratis snoepjes voor onze dochter... #tevreden#voorthuizen

5. Martin van gessem

Slecht restaurant, zijn gewoon dicht zonder reden. Terwijl via internet staat dat hij geopend is. In voorthuizen zijn de openingstijden héél fictief.

6. Met het gezin daar geweest, leuke sfeer, aardige vrouw in de bediening.
    Het eten was goed en meer dan genoeg.
    Komen zeker nog een keer terug!

7. Na het bijna 3 jaar vermijden van deze Chinees, in verband met slechte recensies, vandaag het toch eens gewaagd. Helaas, het viel niet mee. We kozen het maandmenu, babi pangang, foe yong hai, een stokje saté en kerrie kok driehoekjes, met nasi, om mee te nemen. Genoeg voor twee personen, voor 11,50.
    Helaas weinig smaak aan alles. Ik hou normaal niet erg van saté-saus bij Chinese restaurants en hier vond ik dat het lekkerst van alles. Wat meer zegt over de rest dan over de saté-saus. De veel besproken gastvrouw hebben we ook mee mogen maken. Wat vrijpostiger dan je meestal meemaakt, maar ik vond het wel grappig. Ze bedoelt het duidelijk allemaal heel goed.
    Hoe dan ook, ik ga hier nooit meer wat te eten halen. Jammer.

8. Vic 50 punten

Uitstekend Chinees restaurant met goed bereide gerechten en waar je ook als vegetariër prima terecht kunt. Zeer gastvrije en accurate bediening. Gezellige praatjes van de cheffin! Heb hier nu een paar keer gegeten en was steeds dik tevreden. Interieur is een beetje gedateerd, maar dat verhoogt m.i. de sfeer van een authentiek Chinees restaurant. Verder goede prijzen (niet duur dus) en je krijgt altijd wel iets toegestopt als je weggaat. Kortom, zeer de moeite van een omweg waard als je van een Chinees restaurant houdt zonder modernistische wok- en tei-pan-yaku fratsen.

9. Gewoon een goede chinees. Veel voor weinig. En het is ook nog lekker.
    De bediening ook geweldig, het is een entertainment show om daar te wachten op je eten.
    Ook krijgen de kinderen altijd een lolly of iets anders. Kinderen worden zeer gewaardeerd daar.
    Het enige nadeel is dat de wachtijd af en toe langer kan zijn dan dat ze zegt.

10. Op zich prima eten. Een chinees zoals er velen zijn. Gastvrouw hyper maar heeft ook zijn charme. Interieur ongezellig en afhalen, wat boel veel mensen doen, moet echt apart van restaurant. Te veel onrust geeft dit. Hypere gastvrouw alleen bij afhalen laten staan, restaurant updaten, iets meer apartere gerechtjes en alles komt goed. Nu is het teveel afhaalchinees.

11. In een woord: verschrikkelijk! Ik schrijf nooit recensies, maar zal dit restaurant zeker afraden bij iedereen die ik ken. We hadden Nasi Rames besteld om af te halen. Duurde heel lang. Te nadrukkelijk bezig met onze kinderen aan het lachen maken. Eten allemaal bij elkaar gegooid, smakeloos, vieze substantie om de kip (geronnen vet?). Uiteindelijk alles maar weggegooid. Echt zonde!

12. Vandaag hebben we hier voor het eerst chinees gehaald en dit was eens maar nooit meer!! De dame was erg vriendelijk, maar het eten was echt volslagen smakeloos.

De soep was dik als saus, smakeloos en dezelfde substantie leek ook wel over de foe yong hai en de babipangang te zitten. Wat onder het sausje zat was zompig, smakeloos. Absoluut de naam Chinees niet waard!

13. Wij komen er al jaren (als we weer op de camping zijn)en halen het speciaal bij dit chinese restaurant.
    Je wordt goed geholpen en de mevrouw die er is, is zeer gastvriendelijk en ze houdt ook wel van een grapje.
    Meestal halen wij een lekker maandmenu (lekkere menutjes erbij) en altijd weer een verrassing wat erbij zit.
    We kunnen het iedereen erg aanbevelen.

Groetjes van Paula.

14. Met 4 personen uit eten geweest in dit restaurant als slot-diner van onze vakantie in Voorthuizen.
    Wat een afgang zeg!!

De vrouw is vreemd, praat onduidelijk en vindt zichzelf heel grappig.
    Eten echt slecht!!.
    We kregen ons eten maar de bami bij 1 gerecht moest nog gemaakt worden. Dus alles stond af te koelen.
    Saté was taai. niet te snijden. Smaak van alle gerechten flauw en leek wel opgewarmd.
    We hebben spijt dat we hier naar toe zijn gegaan.
    We hebben wel geklaagd en gezegd dat we niet tevreden waren. En nog meer spijt dat we het volledige bedrag hebben betaald. Het was het allemaal niet waard!

15. Marieke

Dit restaurant is zeker niet aan te raden. Zeer onsmakelijk, saté saus zit echt geen smaak aan. Vlees is erg droog. Als je gaat zitten denk je al nou ik ben benieuwd, en wat blijkt het is echt slecht. Waarschijnlijk door de vriendelijke vrouw en de touristen die naar voorthuizen komen bestaat deze Chinees nog.

1,1
  16. Eten was wel prima, niet heel bijzonder, maar goed.
    Echter: erg slecht als de 1e persoon het eten 5 minuten eerder krijgt dan de 2e!! Het ergste was ook nog dat de bami van diegene die het als eerste kreeg al niet warm meer was.
    Bediening best aardig, maar vond haar 'grapjes' en lachen aan het einde toch best irritant...

17. Mart en Marrie en vele andere bekenden van ons

Wij komen al jaren iedere week hier in de zomer als we op de camping zijn.
    Een super maaltijd eten we dus iedere keer weer en al wat over is nemen we mee voor de volgende dag.
    Probeer eens een tipan schotel en als je van pittig houdt vraag dan naar de speciale saus.
    Wij hebben geen klagen maar dat is persoonlijk, wij blijven dus ook met regelmaat hier onze buikjes vullen.

En lachen kan je er ook erg goed, amusement en lekker eten is altijd numero 1 hier.

Mart en Marrie, Ussie en nog veel meer aanhangers

18. Goede chinees, lekker eten. Interieur is wel enorm gedateerd maar dat wordt gecompenseerd door de hartelijkheid van de eigenaresse. Ik kom hier graag (afhalen).

19. Vorige week hebben we hier voor het eerst chinees gehaald en helaas was dit gelijk ook de allerlaatste keer. De dame was erg vriendelijk, maar het eten was echt volslagen smakeloos.

20. Manfred

Afgelopen maanden meerdere restaurants in Voorthuizen bezocht en zo ook deze Chinees. Nadat ik een aantal uur in de kou gesport had en een gigantische hongerklop had gekregen wilde ik een gigantische hoeveelheid Chinees eten naar binnen werken. Het interieur van de chinees was uit de jaren zestig en was erg ouderwets.( en dan zeker niet positief) Het eten was niet lekker. Sate was flauw, kip was uitgedroogd, de bami mufjes en de wijn was ranja met een vleugje alcohol. Alles op gegeten omdat ik zo’n verschrikkelijke honger had. Rampzalige tent, absoluut niet van deze tijd.

1,3
  21. Thomas Pijnacker

Ik heb hier tot nu toe altijd heerlijk eten gehaald.

22. Wij hebben eten afgehaald en ons hele gezin was het met elkaar eens, nog nooit zo slecht Chinees gegeten. Ondanks het heel vette vlees in de babi pangang was het vlees taai en niet weg te krijgen. Dus 62 euro in de vuilnisbak. Wij gaan hier nooit meer eten.

23. Wij (mijn zoons en ik) gaan regelmatig eten afhalen bij Mei Wah. De bediening is prima en het eten is lekker. Wij hebben hierover niets te klagen.

24. Het enige voordeel aan deze chinees is dat ze plastic bestek hebben (die hadden we zelf niet in het huisje waar we zaten)...

Verder de meest ranzige, smaakloze, doorgekookte zooi die ik ooit geproefd heb, zelfs mijn moeder kan alles beter snotgaar koken.

We begrijpen de positieve recensies absoluut niet. De kip bij de Indische rijsttafel werd geserveerd met een soort van maïzenapapje, te smerig voor woorden. 25 euro voor drie happen was het het niet waard. Het eten is dan ook op de enige juiste plek belandt; de kliko!

25. Eén keer afgehaald, en het viel tegen.

Bami is erg kaal. Kinderen vonden het wel lekker, weinig smaak, en weinig groen.

Saté erg flauw, wederom, weinig smaak, slappe hap.

Binnen ziet het er ook wat armzalig uit. Ziet er naar uit dat de eigenaar het al opgegeven heeft.

Chinese dametje is het enige wat grappig is, als ze begint te lachen.

26. Wij hebben niet in het restaurant gegegeten, maar afgehaald.

We hadden een indische rijsttafel en babi pangang (erg vet)

De bakken buiten gezet, de zwijnen vonden het waarschijnlijk wel lekker, want de volgende morgen waren de bakken leeg.

27. Beste Chinees van Nederland, je zou het niet zeggen als je het van de buitenkant ziet, maar is echt gewoon de beste Chinees van Nederland.

Nr1: Peking eend.

Nr2: Tausi yuk met extra knoflook en Chinese champignons.

Nr3: Geroosterd speenvarken.

28. Ik eet al jaren elke week in het restaurant en blijf komen.

Erg leuk personeel en het eten is altijd goed!

Als je van scherp houdt is de kroepoek met chilli olie als vooraf een aanrader!

29. Heb nooit in het restaurant zelf gegeten.
    Maar wel vaak afgehaald, eten is erg goed.
    Ik heb niets te klagen. En je word snel geholpen.
    Leuk en vlot personeel.

30. Aanraders: mihoen singapore, ko lo yuk, tjap tjoi kip en het maandmenu is altijd lekker. Verder is de bediening goed gek. Eet ze!

31. Enkel afgehaalt, maar het eten was niet lekker.

32. Onopvallend van buiten, maar eenmaal binnen..heel goed, spontane, vrolijke bediening en vooral de kip was voortreffelijk!
    AANRADER!!!

33. ep oorklep

de bedienig is leuk maar eten varieerd soms goed soms slecht

34. Was echt helemaal perfect

35. leuke eigenaar!kun je erg mee lachen!goed eten!vriendelijk.je krijgt zo extra als je nog honger hebt, zonder extra kosten!erg leuk

36. leuk en gezellig, goed eten en de bediening is spontaan, kun je mee lachen, met de prijzen ook trouwens