Peking in Nijmegen

Chinees indisch specialiteiten restaurant.

Bezorgrestaurants in de buurt van Peking

Welkom in ons in oosterse stijl ingericht restaurant in het centrum van Nijmegen. Midden in de oudste stad van Nederland vind u een restaurant waar u zich snel in Oosterse sferen waant. Restaurant Peking bereid namelijk al tientallen jaren heerlijke aziatische gerechten. Indische, Chinese, Thaise of zelfs de Cantonese gerechten worden door onze gepassioneerde koks voor u en uw gezelschap met veel smaak bereid.

Geniet u liever thuis van deze heerlijk bereidde gerechten? U kunt bij ons natuurlijk ook afhalen. Wij bereiden uw bestelling dan vliegensvlug maar uiteraard wel met dezelfde souplesse als de gerechten die worden geserveerd in restaurant voor. Kijkt u ook eens op de pagina 'Maandmenu' waar we elke maand een voordelig en uitgebreid menu samenstellen.

Wij bezorgen ook catering aan huis of bij uw bedrijf. Voor meer informatie kunt u gerust contact met ons opnemen.

1196581550 100
1203277390 100
1209973230 100
1297019151 92
1337194191 94
1457719313 87
1491198513 90

1. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Goede prijs. Zeer tevreden.

2. Tom Teunissen

Zoals altijd weer een fantastische ervaring. Heel lekker eten veel keus. Zeer vriendelijke bediening. Speciale wensen kunnen zonder enkel probleem. De klant is hier koning.

3. Goed eten voor een nette prijs, vriendelijke bediening die rekening hield met ons theaterbezoek. Komen zeker nog een keer terug :-)

4. Wij hebben heerlijk gegeten en het was een vriendelijke bediening en voor herhaling vatbaar.

5. Ik ging gisteren bij de chinees afhalen en het was heerlijk. Een echte aanrader.

6. Een van de weinige Chinese restaurants waar je ook terecht kan voor een lunch, en dat zochten we deze keer. Bovendien wilden we graag een paar specifieke gerechten eten, en het is in Nijmegen en omgeving niet zo gemakkelijk om een Chinees restaurant te vinden dat niet helemaal is aangepast op de Nederlandse smaak, maar waar je ook nog authentiek Chinees kan eten. Heerlijk gegeten, en ze bleken gelijk bereid mijn lievelingsgerecht (stond niet op de kaart) klaar te maken; en een andere favoriet kunnen ze ook klaar maken als ik dat van tevoren aangeef. Ontzettend vriendelijke bediening, en we gaan hier zeker terug komen!

7. Carola Brandts

Bij Peking eet je heerlijk en zijn ze ontzettend vriendelijk. Vele bijzondere gerechten naast de standaard Chinese kaart.

8. Zoals gewoonlijk weer top, met name de kip-kerrie was goed. Ter plaatse eten of afhalen, nog nooit teleurgesteld.

9. geenen wim

fijne service met persoonlijke aandacht , lekker getafeld .

10. Theo en Henny

Heerlijk gegeten in een fijne entourage met een goede bediening.

11. Rina van Heumen

We hadden gereserveerd voor 9 personen, dat werden er 10 was geen probleem. We zaten heel gezellig aan een lange dis. De bediening was prima, heel vriendelijk. Het verliep ook allemaal vlot. Er waren er met voorgerecht, daar werd goed rekening mee gehouden, zodat we allemaal tegelijk ons hoofdgerecht kregen. En dat was heel lekker.
    Al met al vond iedereen het een gezellig geslaagd etentje.

12. M.akkermans

Kantonees menu met extra garnalen gegeten. Was heerlijk. Er werd ook rekening gehouden met het feit dat we naar het theater moesten. Dus goed rekening gehouden met de tijd.👌

13. We hebben heerlijk gegeten. Lekkere tipangerechten. Bediening was ook goed, hele aardige mensen.

14. Was een geweldige ervaring ook voor mijn medegasten die genoten hebben van een heerlijke maaltijd en prima en vriendelijke bediening die ook zeer veel begrip toonde voor mensen met een handicap.

Voor herhaling vatbaar. Prima.

15. Jacqueline

Lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening.

16. Weer heerlijk tipan gerecht gegeten, opgediend door superaardig personeel.

17. Weer prima gegeten, erg vriendelijke bediening.

18. Goed eten voor een niet al te dure prijs. Service en sfeer prima.

19. Heerlijk gegeten! Wanneer je hier komt altijd goed, vriendelijk en lekker. Super!

20. Gister wezen eten in Restaurant Peking te Nijmegen. Het viel erg tegen, zodra je naar binnen loopt ruik je al een frituurlucht van oud vet. De kip smaakte zuur, de osseworst had helemaal geen smaak en was taai. De saus die over de vleesstokjes zat was ook vies, smaakte naar vet en zout. De rijst was plakkerig. De prijs van bijna 20 euro staat in geen verhouding tot het zure smakeloze en taaie vlees dat op ons bord lag. Na melding hiervan geen excuses van de leiding, ik moest het volledige bedrag betalen. We waren blij dat we weg konden, dat kan ik u vertellen!
    Nog nooit zo'n slechte Chinees meegemaakt, en ik ga vaak uit eten bij de Chinees.

21. theo en jeannette eikmans

Wij komen hier al jaren meestal afhalen, het eten is super goed
    zeer goede bediening.
    als je hier gaat eten ben je ook echt welkom, ik kan het dan ook
    iedereen aanraden.

22. Geweldig eten voor goede prijs, super vriendelijk personeel.

23. m.brouwer

Heerlijk gegeten. We komen er altijd als we in Nijmegen zijn. Vriendelijke bediening, goed eten en drinken. Kan het echt aanbevelen.

24. Christiaan

Heerlijk gegeten voor een goede prijs.

25. We hadden er met zn vieren heerlijk gegeten op zaterdag 30-01-2016. Echt een aanrader. Super!!

26. Maria Mollen

1 punt
  27. Afhaal chinees gehaald. Menu b en c. Heerlijk en veel te veel. We hebben er twee dagen van gegeten met een man of vier. Goeie chinees.

28. Anton cornel

Slechte akoestiek, want wij konden elkaar maar amper verstaan. Het was er ook erg onrustig.

29. Karel Huiser

Dit was de eerste keer, dat we bij Peking aten. Het is ons goed bevallen, en komen zeker nog eens een keertje of vaker terug. Vriendelijke bediening en heerlijk eten.

M.v.g
    Karel Huiser.

30. We hebben heerlijk gegeten bij Peking, het was voor ons de eerste keer maar op advies van andere gegaan. Heel erg vriendelijke sfeer en bediening super! Blijven er zeker komen!

31. Egerding, Barbara

The dinner was great, thank you, and if my sister comes back for the next visit in Kleve, we would like to join you again.

Greetings from Germany!

33. Heerlijk eten. Wij komen hier regelmatig, de beste Chinees van Nijmegen. Bijzonder de gastheer en gastvrouw.

34. Tina van Voorst

35. Barbara Polstra

Een super restaurant. Ik belde voor een reservering op zaterdagavond tussen de repetities en de uitvoering van Super Voices in De Vereeniging in Nijmegen. Vroeg naar mogelijkheid voor glutenvrij eten. Omdat het restaurant vanwege deze happening een volle bak verwachtte, was a la carte niet mogelijk maar boden zij een buffet aan. Voor mijn glutenvrije wensen zou goed gezorgd worden, verzekerde men mij.

Het resultaat was fantastisch. Alle niet glutenvrije gerechten van het buffet werden voor mij apart klaargemaakt met een glutenvrije saus. Het was heerlijk. Hier komen wij volgend jaar bij Super Voices zeker weer terug.

Alle lof voor zoveel klantvriendelijkheid.

36. Al eerder een recensie gegeven, maar het blijft een uitstekend resaurant met heerlijke afhaalmaaltijden en de altijd vriendelijke eigenaren. En kwaliteit en prijs is helemaal geweldig.

37. Na een zeer goed advies kozen we een specialiteit van dit al veel geroemde restaurant. Daar hebben we geen spijt van gehad. Het zeer goed geklede personeel was zeer attent en deed ook een uitstekend wijnadvies en de maaltijden waren zeer voortreffelijk. Vertel ons eens waar we nog een betere Chinees kunnen vinden. Dat zal niet makkelijk zijn!

38. Wat een heerlijk restaurant! Verse producten en je proeft dat het met Liefde is bereid, zeer zorgvuldig gedaan en de eigenaren zijn zulke lieve mensen.
    Gastvrij en als we in de buurt van Nijmegen zijn gaan we speciaal omrijden om in het centrum dichtbij de keizer Karel parkeer garage lekker te eten. Super.

39. Gisteren met de familie naar dit restaurant geweest. Om de hoek parkeren zonder problemen ( wel betalen in de avonduren) en plaats zonder reserveren. Het eten daar was heerlijk ! Verse ingredienten en verfijnd van smaak. Attente bediening en erg vriendelijk. Hier kom ik zeker terug.

40. I am a chinese and live in Nijmegen. I have tried all Chinese restaurants here. Nowadays, I only eat at Peking restaurant because the food is always tasty and delicious. The dish I like most is Ti Pan Hoi Shing. The couple , Michelle and Johnny, who runs the restaurant takes very good care of the customers . I hope you will also enjoy your visit there.

41. Wij komen hier al jaren en worden altijd als goede vrienden ontvangen.
    Veel Chinese restaurants zijn overgaan op de wokformule. Hier kun je nog echt lekker Chinees eten. De eigenaren begroeten iedereen erg hartelijk en ook de aandacht die ze geven aan hun klanten vind je niet veel meer in Nederland. Kortom als je lekker Chinees wil eten in Nijmegen dan is de keus niet moeilijk.

42. Kom al jaren bij deze uitstekende Chinese afhaalmaaltijden
    halen. Nooit is de kwaliteit achteruit gegaan altijd vers, goed warm, en overheerlijk. Ik hoop hier nog jaren van te kunnen
    blijven genieten. En ze zijn ook zo ontzettend vriendelijk.

43. Jeannette & Frank

Keer of 4 Chinees afgehaald. Altijd druk ook in het restaurant. Grote porties, erg lekker, zeer aardige eigenaresse.

44. Ik haal hier altijd mijn afhaal maaltijden en het is voor mij niet de dichtsbijzijnde chinees maar die paar minuutjes extra lopen is het wel waard.
    Nooit klachten over, vriendelijk personeel en vlot geholpen.
    Prijs en kwaliteit spreekt dus voorzich.

45. moneymaker

Lekker gegeten hier....er was geen kip in de zaak. Op een gegeven moment ging het personeel ook zitten te eten. Ondanks dat ze wel kwamen vragen of we nog iets wilden drinken voelt het toch ongemakkelijk als je het personeel een paar tafels verderop ziet eten.

Bediening was prima kan niet anders zeggen dat het er goed was.

46. Ron en Annette

Voor het eerst gegeten bij "Lotus", driegangen menu genomen met o.a."Peking Kip". Super lekker alles, en geweldig aardige bediening. We gaan er zeer zeker vaker eten.

Prijs / kwaliteit verhouding dik in orde.

47. Ingrid - Spectraal

Uitzonderlijk smaakvol Chinees/Indisch restaurant, uitzonderlijk goede kwaliteit, service en vriendelijkheid. Aanrader!

48. Goede Chinees, afhaal, superlekker, netjes, vriendelijk, smakelijk,

Beste van de stad!

49. Aanrader, vlotte bediening, goed en smakelijk klaar gemaakt. Eigenaar heeft oog voor de klanten.

Uitgebreide kaart.

50. Jan Heijns

51. peter Laros

52. Goede Chinees. Heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening door de eigenaren. Ruime keuze.

53. Fred Elemans

De beste Chinese keuken van Nijmegen en omstreken.

Altijd lekker, fris en een reuze gezellige bediening!

Ga er gerust naar toe, je hebt absoluut waar voor je geld en krijgt nooit spijt!

Fred en Marcel Elemans.

54. Gerrit Christ

Wij hebben op 03-04-2010 het eten in catering-vorm thuis gegeten en het was allemaal prima verzorgd en meer dan voldoende. Alles is netjes apart verpakt in bakken en er worden dan ook gel-potjes bijgeleverd voor onder de bakken om de boel warm te houden. Ook de opscheplepels worden er bij geleverd. Een aanrader voor een party vanaf 15 personen.

55. Uitstekend gegeten, ik had een afhaalmenu genomen. Meer als voldoende, goed heet, en een prima smaak.

56. Anita de Keijzer

Uitstekend lunchmenu. Heb genoten van chin. tom.soep en gado gado. Uitstekende bediening, gezellig en goed advies. Aanrader in het kwadraat!

57. Jeanette

Heerljik eten voor een goede prijs. De bediening door de eigenaren is altijd snel en vriendelijk.
    Hier komen ook veel chinese mensen eten.