Nieuwste foto's in Brussel

Laatste updates in Brussel

1. Harm Buchholtz's profielfoto
    Harm Buchholtz heeft een recensie geschreven voor Brasserie Jaloa

Na een heerlijke en plezierige avondmaaltijd bij concurrent 'Le Vismet' viel onze lunch vandaag bij deze brasserie enorm tegen. De tuin achter het restaurant is OK, de kwaliteit van het eten veel minder. De onattente bediening spande echter de kroon. Wat voorbeelden: de vissoep was erg zout, de frieten laf, bij de broodjes zaten twee al geopende en halfgebruikte botertjes. Twee keer vragen om peper die niet komt, drie keer vragen om brood bij de gerookte zalm dat niet komt. Verzoek om bij het voorgerecht van twee alvast de mosselen voor de derde te serveren dat niet wordt gehonoreerd. Hierop afbestelling van de volgende gang, die we vervolgens wel op de rekening zien terugkomen (achteraf wel gecorrigeerd, overigens). Ons zie je hier niet meer terug.

1,6
  2. Harm Buchholtz's profielfoto
    Harm Buchholtz heeft een recensie geschreven voor Le Vismet

Ons eerste bezoek, zaterdagavond 9 mei 2015. Professionele ontvangst, vlotte bediening, de sfeer onder de werkers in de keuken en de bediening is plezierig. De gerechten vers en goed bereid. Een aanrader als je in Brussel vis wilt eten.

3. bezoeker's profielfoto
    bezoeker heeft een recensie geschreven voor Up North

bezoeker

Het restaurant was fantastisch. Nu al een jaar gesloten.

4. Trees's profielfoto
    Trees heeft een recensie geschreven voor Café Novo

Trees

Een zeer gezellige eetgelegenheid. Mooie inrichting, zeer fleurig. De bediening was zeer vriendelijk en prettig.

De meesten in de groep namen een spaghetti met een saus, deze was lekker en de porties waren giga. Wij deden het met een speciaal kip gerecht; het was ongelooflijk goed en ook deze porties waren erg goed verzorgd en genoeg. De la chouffe van het vat was prima... De prijzen van het eten waren laag.

Ben je in de buurt van het Jacques Brel museum dan mag je deze eetgelegenheid niet over slaan (schuin tegenover).

5. Yvonne K.'s profielfoto
    Yvonne K. heeft een recensie geschreven voor La Chaloupe d'Or

Vanochtend koffie gedronken bij dit restaurant. De koffie was best lekker maar behoorlijk aan de prijs, een capuccino kost maar liefst €4,50. Op zich niet zo erg want je zit wel midden in Brussel op de Grote Markt, alleen wat enorm irriteert is dat wanneer je naar het toilet gaat je ook hiervoor moet betalen. Voor zo'n bedrag voor een kopje koffie lijkt mij dat het normaal is dat het toilet bij de prijs is inbegrepen. Ook de service laat enigszins te wensen over, na twee maal vragen om de rekening kwam een humeurige ober afrekenen. Dit kan vele malen beter bij zo een restaurant. Klant is hier geen koning!

6. Fam Bovens's profielfoto
    Fam Bovens heeft een recensie geschreven voor Bocconi
    Italiaans Brussel

Onlangs voor de eerste keer een "Lunch Express" gegeten bij dit Hotel. Ligging van dit hotel is aan de grote markt van Brussel dus er valt genoeg te zien.

De Lunch Express bestond uit drie gangen waaronder een mix van salades, rosbief met rucola en noten en een dessert van aardbei met een in Grand Marnier gedrenkte cakejes. De presentatie van de gerechten was prima maar de complete lunch heeft me voor wat betreft smaakbeleving niet kunnen overtuigen.

Wel een plek om terug te keren en andere opties van de kaart te proberen.

à bientôt!

Familie Bovens

7. Fam Bovens's profielfoto
    Fam Bovens heeft een recensie geschreven voor Bombay Inn

Echt traditioneel indiaas restaurant. Alle gerechten zijn prima op smaak en de hele sfeer van het restaurant ademt gewoon India. We hebben een mix van gerechten genomen waaronder de Chicken Madras (uiteraard), Rhogan Josh en de Shahi Korma aangevuld met de Bombay Aloo. Niks dan lof voor deze ervaring. Bombay Inn behoort inmiddels tot mijn favorieten!

Fam Bovens

• Eetcafé
    Europakruispunt 2 Brussel
  10. pari's profielfoto
    pari heeft een recensie geschreven voor Royal Tandoori Indian Restaurant

The best restaurant among Indian restaurant in Brussel. Food was delicious, large selection on the menu with fair price. Friendly service.

11. pari's profielfoto
    pari heeft Royal Tandoori Indian Restaurant toegevoegd als favoriet restaurant
    • Indiaas
    Rue Gretry 56 Brussel
  12. idris's profielfoto
    idris heeft een recensie geschreven voor Royal Tandoori Indian Restaurant

Heerlijk gegeten met verschillende smaken, thee was een beetje te sterk. Service perfect, niet duur voor deze ligging.

13. Freddy de Weerd's profielfoto
    Lievevrouwbroersstraat 10 Brussel
  15. Freddy de Weerd's profielfoto
    Freddy de Weerd heeft een recensie geschreven voor Kokob
    Afrikaans Brussel

16 augustus 2013 hier gegeten. Het is even zoeken, maar de moeite waard. Ethiopisch eten is een belevenis op zich; niet met bestek, maar met stukjes van een soort pannenkoek je eten opeten! Ook de koffieceremonie is een aanrader! Volgens mij kom je hier ook als vegetariër aan je trekken.

16. Freddy de Weerd's profielfoto
    Freddy de Weerd heeft een recensie geschreven voor Le Lotus Bleu

17 augustus met z'n tweeën gegeten; grote porties voor weinig geld. Alles vers en van hoge kwaliteit . Aan het interieur zie je niet dat je bij een toprestaurant zit! De sfeer is gezellig; de nadruk ligt op het eten! Bij een volgend bezoek aan Brussel staat dit restaurant weer op ons lijstje

17. Heidi K.'s profielfoto
    Heidi K. heeft een recensie geschreven voor Ellis Gourmet Burger

Heidi K.

Geweldige burgers! Deze moet je proberen als je in Brussel bent. Niemand kan aan Ellis Burgers tippen! Moet je proberen!

18. Nicole 's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Belga Queen

Prachtig restaurant in een meer dan prachtig gebouw. Absoluut de moeite van het bezoeken waard. Het is echt super. Je kan hier ook ideaal met een groter gezelschap eten. Het eten is lekker, verzorgd en wordt geserveerd door vriendelijke bediening. Prijs is wat aan de hoge kant, maar daar krijg je ook wat voor. Beneden in de kelder is een rooksalon/lounge en vergeet zeker niet naar het toilet te gaan. Apart en leuk!

19. Sarah Bloemen's profielfoto
    Sarah Bloemen heeft een recensie geschreven voor La Maharani

Sarah Bloemen

Wij hebben er vorige weekend gegeten en waren aangenaam verrast. Wij kozen het menu en het was heel erg lekker, totaal geen spijt van. Verder hadden we pikant gevraagd en kregen dan ook pikant, daar dus geen klachten over. We dronken er een heerlijke King Fisher bij. Er heerst een leuke sfeer en goede bediening. Aanrader

20. Luc Vertonghen's profielfoto
    Luc Vertonghen heeft een recensie geschreven voor Strofilia

Luc Vertonghen

Grieks tapas restaurant met hele lekkere gerechten. Het restaurant zelf is erg mooi ingericht. Vooraan iets moderner en achteraan met warmere kleuren. Wij hebben er heel lekker gegeten en ook de Griekse wijnen waren goed. Origineel.