• Lid sinds 15 september 2015

2. Mei Wah

Veldhoven

Le Vieux Bruxelles

Brussel

Jos de Brie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jos de Brie's profielfoto
    Jos de Brie heeft een recensie geschreven voor Mei Wah
    Chinees-Indisch Veldhoven

Al 50 jaar de beste Chinees van Veldhoven en omstreken. Geen "gaarkeuken"-chinees zoals vele anderen, maar verfijnde smaken en kwaliteitsingrediënten. Oké, een eurootje duurder, maar dat proef je dan ook!

2. Jos de Brie's profielfoto
    Jos de Brie vindt Mei Wah leuk
    Chinees-Indisch Veldhoven

Jos de Brie

3. Jos de Brie's profielfoto
    Jos de Brie heeft een recensie geschreven voor Señora Rosa

Het eten is met zorg bereid en wordt mooi gepresenteerd. Het smaakt allemaal uitstekend. De porties zijn niet groot, maar voor ons ruim voldoende. Wij namen het 2-gangen verrassingsmenu voor € 32,50 met vooraf de Spaanse ham met stokbrood en aïoli. We wilden zelf het dessert kiezen.
    Dat werd eenmaal (uitstekende) koffie en eenmaal ananas met yoghurt en roze peper. Heel apart en heel lekker. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

4. Jos de Brie's profielfoto
    Jos de Brie heeft een recensie geschreven voor Le Vieux Bruxelles

Nadat we al twee keer de Rue Des Boucherons waren doorgelopen, lieten we ons hier naar binnen praten door zo'n gladde klantenwerver op het terras.

We bekeken de menukaart, maar vonden de prijzen erg hoog. Dus kozen we een gerecht van het toeristenmenu: een paëlla voor mij en een visschotel voor mijn vrouw. Normaal waren deze voor 4 personen, maar voor ons maakten ze 2 éénpersoonsporties. Dus dan verwacht je ook een redelijke prijs.

De schotels werden opgediend. De paëlla was kurkdroog, de mosselen, garnalen en inktvis die erin zaten veel te lang gekookt, dus ook niet meer eetbaar. Er lag een halve kreeft op en een krabschaal, beide eveneens kurkdroog en smakeloos. De vis van mijn vrouw was geen haar beter. Ik heb een stukje van de zalm en de zeebaars geproefd en die waren werkelijk - excusez le mot - niet te vreten! Ik vermoed eerlijk gezegd dat we opgewarmde restjes van eerder op die dag hebben gekregen.

Wij hadden er figuurlijk de buik van vol en vroegen de rekening. Dat was de druppel die de emmer deed overlopen. Voor 2 porties oneetbaar voedsel, 1 pilsje en 1 glas witte wijn vroeg men meer dan € 100!! Ik heb de manager, de ober en later ook de klantenwerver precies verteld hoe ik over Le Vieux Bruxelles dacht.

Ga hier nooit naar binnen!!

2,1