Laatste updates in Balkbrug

1. Fenjo's profielfoto
    Fenjo heeft een recensie geschreven voor Princess Garden

We waren hier 2e kerstdag. Totaal geen kerstsfeer en gastvrijheid. Koud eten. Geen vriendelijke bediening. Vieze toiletten. Overal lag rommel.
    Er zal veel moeten gebeuren om dit weer een aantrekkelijk Chinees restaurant te maken. Maar daarbij wens ik jullie succes. En als dat gebeurd is komen we misschien terug.

2. Hennie van de wetering's profielfoto
    Hennie van de wetering heeft een recensie geschreven voor Princess Garden

Hennie van de wetering

Wij hebben 1 juli eten besteld om net voor 18.00 uur en konden 45 min later afhalen. Maar daar moesten wij nog 60 min wachten. Thuis gekomen zat niet het bestelde in de verpakking en het was niet goed warm. De bami was alleen mie zat geen smaak aan en het vlees was ook niet lekker erg zout. Het enigste pluspunt was dat de sate' wel lekker was. Het was er een chaos in de keuken zeiden ze. Wij gaan er voorlopig niet weer heen.

3. Henk Spijkerman's profielfoto
    Henk Spijkerman heeft een recensie geschreven voor Princess Garden

Henk Spijkerman

Het eten wat wij op Hemelvaart hebben gehaald was gewoon een menu B. Verrukkelijk eten. Gewoon top.

4. Joop van der Does's profielfoto
    Joop van der Does heeft een recensie geschreven voor Proefkamer Het Reestdal

Joop van der Does

Wij kregen gisteren een Proefkamer December Menu aangeboden door onze kinderen ter gelegenheid van de 65e verjaardag van mijn vrouw.
    Wat een geweldige ervaring! Zo woest lekker. Alle gerechtjes waren perfect. We waren verrast door de perfect smaakzame gerechtjes. We hebben, als 65 plussers alles verdeeld over twee avonden en echt genoten. Wat een voorrecht om dit te ervaren.
    Alle waardering voor de medewerkers van Proefkamer Het Reestdal.
    Fijne Kerstdagen!
    Joop en Diny van der Does
    Dedemsvaart

5. Gianluca Ciociola 's profielfoto
    Gianluca Ciociola heeft een recensie geschreven voor Proefkamer Het Reestdal

Super gezellige restaurant kan echt zien da die kok doet alles met passie
    En om eigenaar van een restaurant kan echt zeggen dikke complimenten met wat je doet en wat je breng in je restaurant.
    We waren super vrede.
    Als ben nog niet gewest en wil je echt producten van het reestdal Proef dat is de juiste adres.

6. Erica otter's profielfoto
    Erica otter heeft een recensie geschreven voor Princess Garden

Erica otter

We werden hartelijk ontvangen door de bazin. Ook de rest van het personeel was heel vriendelijk. Op vrijdag is er een speciale aanbieding voor het buffet… Het eten was erg lekker. Wij zijn super tevreden.

7. Sjaak's profielfoto
    Sjaak heeft een recensie geschreven voor Princess Garden

Gereserveerd met 8 personen voor het lopend buffet. ‘Goedenavond’ of ‘hallo’ kent een van de serveersters niet, het enige wat gevraagd werd was ‘hoeveel personen? ’. In een hoek van het restaurant staat een tafel met allemaal rommel en dozen, erg ongezellig. Achtergrond muziek is er ook niet.
    Het buffet was matig, niet goed bijgevuld maar daar is de prijs ook naar. We moesten telkens vragen of we nog iets mochten drinken, serveersters houden dit niet bij. Niet voor herhaling vatbaar.

8. Bar's profielfoto
    Bar heeft een recensie geschreven voor Cafetaria de Balk

Zaterdag 23 maart een zigeunersnitzel en een broodje Hamburger besteld.
    De saus bepaalde de smaak en liep over mijn bord heen, geen aanrader.
    De Hamburger was 4-kant 😱 en smaakte naar een platgeslagen frikandel en werd geserveerd met rauwe ui.
    Is de eerste keer dat ik niet tevreden was over het eten!

9. Antoinette Drogt's profielfoto
    Antoinette Drogt heeft gereageerd op een recensie van Proefkamer Het Reestdal

Hartelijk dank voor je reactie, daar doen we het voor. tot de volgende keer! Groeten,
    Daniel

10. Harry's profielfoto
    Harry heeft een recensie geschreven voor Proefkamer Het Reestdal

Harry

Heerlijk gegeten. Je ervaart smaken die je eigenlijk nooit tegenkomt. Echt een aanrader.

11. Mike038's profielfoto
    Mike038 heeft gereageerd op een recensie van Princess Garden

Sinds wanneer is er een nieuwe eigenaar gekomen?

12. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Princess Garden

Voor de zoveelste keer verkeerde bestelling meegekregen Die ook nog eens niet warm was. We nemen expres al warmhoud tas mee voor het kleine stukje dat we naar huis moeten en dan moet je het thuis toch nog in de magnetron opwarmen.
    Jammer dat er geen concurrent in de buurt zit.

13. Spijkerman's profielfoto
    Spijkerman heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Boerderij

Spijkerman

Heerlijk gegeten en voldoende, in een goede sfeer en een mooie ruimte, vlotte, gezellige bediening voor een goed betaalbare prijs.
    Fam. S

14. Antoinette Drogt's profielfoto
    Antoinette Drogt heeft gereageerd op een recensie van Proefkamer Het Reestdal

Sorry voor onze late reactie. Dank je wel voor de mooie recensie! Daar doen we het voor! Tot een volgende keer. groeten, Daniel

15. Buitengebied's profielfoto
    Buitengebied heeft een recensie geschreven voor Mamma Mia

Buitengebied

Bestel je rond 17:00 om op tijd te zijn.
    Krijg je mail met verwachte bezorgtijden 18:10
    19:15 en nog niks binnen!
    Bel je tussentijds word je genegeerd en zeggen ze dat het druk is.
    Bestel hier niet want ze hebben een serieus communicatie probleem. En dat lange wachten is irritant.

1,9
  16. Rineke Vos's profielfoto
    Rineke Vos heeft een recensie geschreven voor Proefkamer Het Reestdal

Rineke Vos

Wij waren er met ons gezin, waarvan vijf kinderen, daar werd ook veel aandacht aan besteed, wij hebben er heerlijk gegeten, de kok en bediening perfect, ook vega was uit de kunst, nog nooit zo lekker gegeten.

17. Gea's profielfoto
    Gea heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Boerderij

Vandaag heerlijk gegeten bij brasserie de boerderij, mijn man een heerlijke runder ribeye, en ik een lekkere zalmfilet op de huid gebakken gehad, er was een salade met aardappeltjes en friet, een zeer vriendelijke en alerte bediening, onze kinderen konden mooi spelen in de grote speeltuin, en wij zaten lekker op het terras, dit is zeker voor herhaling vatbaar. We komen hier zeker nog eens weer!

18. Jarno keizer's profielfoto
    Jarno keizer heeft gereageerd op een recensie van Brasserie De Boerderij
    Jarno keizer
    Van restaurant

Beste Karen,

Bedankt voor uw recensie. We vinden het erg vervelend dat we via deze weg zoveel negatieven ervaringen moeten lezen. We hadden graag gezien dat dit aan ons gemeld was toen wij aan tafel stonden en vroegen of alles naar wens was. Als dit gebeurd was hadden wij dit wellicht nog kunnen oplossen. Ik ga punt voor punt beantwoorden zodat ik duidelijk kan reageren.
    Garnituren bij de spareribs: alleen bij de spareribs doen wij geen garnituren aangezien dit alleen al een hele kluif is. Wel staat er op tafel een seizoensgroente die u kunt pakken (dat was nu rabarber). We zijn het met u eens dat het wat meer groente mag zijn en dit gaan we vanaf nu ook toepassen.
    Opmaak borden: Op dit punt zijn wij het totaal niet met u eens aangezien u de spareribs (een heerlijk ruw stuk vlees) vergelijkt met biefstuk zoals op de foto.
    Lange wachtijd: U belde om te reserveren om 17:00 uur maar dit kon niet door de drukte en wij stelden voor 18:00 uur. Dit was te laat voor u en wou toch graag om 17:30 uur. Dit was akkoord maar door de drukte kon het wat langer duren hebben wij aangegeven. Ons streven is binnen het half uur maar zoals aangegeven kon het wat langer duren zoals nu 50 minuten. We hebben de kindermenus al eerder uitgeserveerd zoals gevraagd en na afloop een gratis sofijsjes aangeboden.
    Softijs andere tafel: Het klopt dat de tafel achter u ook softijs had. Dit komt omdat zij dit besteld hadden en wij dit dus ook uitgeserveerd hebben.
    Met vriendelijke groet,

Jarno keizer