Laatste updates in Balkbrug

1. Rineke Vos's profielfoto
    Rineke Vos heeft een recensie geschreven voor Proefkamer Het Reestdal

Rineke Vos

Wij waren er met ons gezin, waarvan vijf kinderen, daar werd ook veel aandacht aan besteed, wij hebben er heerlijk gegeten, de kok en bediening perfect, ook vega was uit de kunst, nog nooit zo lekker gegeten.

2. Gea's profielfoto
    Gea heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Boerderij

Vandaag heerlijk gegeten bij brasserie de boerderij, mijn man een heerlijke runder ribeye, en ik een lekkere zalmfilet op de huid gebakken gehad, er was een salade met aardappeltjes en friet, een zeer vriendelijke en alerte bediening, onze kinderen konden mooi spelen in de grote speeltuin, en wij zaten lekker op het terras, dit is zeker voor herhaling vatbaar. We komen hier zeker nog eens weer!

3. Jarno keizer's profielfoto
    Jarno keizer heeft gereageerd op een recensie van Brasserie De Boerderij
    Jarno keizer
    Van restaurant

Beste Karen,

Bedankt voor uw recensie. We vinden het erg vervelend dat we via deze weg zoveel negatieven ervaringen moeten lezen. We hadden graag gezien dat dit aan ons gemeld was toen wij aan tafel stonden en vroegen of alles naar wens was. Als dit gebeurd was hadden wij dit wellicht nog kunnen oplossen. Ik ga punt voor punt beantwoorden zodat ik duidelijk kan reageren.
    Garnituren bij de spareribs: alleen bij de spareribs doen wij geen garnituren aangezien dit alleen al een hele kluif is. Wel staat er op tafel een seizoensgroente die u kunt pakken (dat was nu rabarber). We zijn het met u eens dat het wat meer groente mag zijn en dit gaan we vanaf nu ook toepassen.
    Opmaak borden: Op dit punt zijn wij het totaal niet met u eens aangezien u de spareribs (een heerlijk ruw stuk vlees) vergelijkt met biefstuk zoals op de foto.
    Lange wachtijd: U belde om te reserveren om 17:00 uur maar dit kon niet door de drukte en wij stelden voor 18:00 uur. Dit was te laat voor u en wou toch graag om 17:30 uur. Dit was akkoord maar door de drukte kon het wat langer duren hebben wij aangegeven. Ons streven is binnen het half uur maar zoals aangegeven kon het wat langer duren zoals nu 50 minuten. We hebben de kindermenus al eerder uitgeserveerd zoals gevraagd en na afloop een gratis sofijsjes aangeboden.
    Softijs andere tafel: Het klopt dat de tafel achter u ook softijs had. Dit komt omdat zij dit besteld hadden en wij dit dus ook uitgeserveerd hebben.
    Met vriendelijke groet,

Jarno keizer
    Brasserie de Boerderij

4. Brasserie De Boerderij heeft een nieuwe foto
  5. Brasserie De Boerderij heeft een nieuwe foto
  6. Brasserie De Boerderij heeft een nieuwe foto
  7. Karen's profielfoto
    Karen heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Boerderij

Eten was lekker. Echter bij de spare ribs lagen er alleen spare ribs op het bord. Verder niks. Als garnituur was er een schaaltje frites, aardappeltjes en rabarber. Geen enkele groente op de bord, beetje karig.
    De opmaak van de borden lijkt in de verste verte niet op de foto's die op de website staan. Daar staan nl heel mooi opgemaakte borden, nou dat krijg je echt niet.
    Verder hebben we drie kwartier tot 1 uur moeten wachten op ons hoofdgerecht. Veel te lang als je het mij vraagt. Dit ook aangegeven, heb een half uur lang gehoord dat het eten eraan kwam. Uiteindelijk gratis softijsje gekregen. Dat is netjes. Echter zag ik later dat de mensen naast ons dat ook kregen.
    Niet voor herhaling vatbaar.

8. Annelies's profielfoto
    Annelies heeft een recensie geschreven voor Princess Garden
    Chinees-Indisch Balkbrug

Annelies

Wij waren altijd zeer tevreden over het afhaaleten bij deze Chinees.
    Echter laatst al een keer erg lang moeten wachten op eten dat we telefonisch besteld hadden en het was lauw toen we thuis kwamen. We mochten wel nieuwe komen halen.
    Afgelopen vrijdag bij het buffet was het eten erg pittig en helaas waren de schalen vaak leeg en er werd slecht of niet aangevuld. Dus voorlopig voor ons de laatste keer.

9. Marian's profielfoto
    Marian heeft een recensie geschreven voor Princess Garden
    Chinees-Indisch Balkbrug

Geen idee wat er aan de hand is met Princess Garden maar sinds er een andere eigenaar op zit is het huilen met de pet op.
    Met als gisteren het dieptepunt, telefonische bestelling een uur wachten. Eehm nou oke. Na een uur daar nog een uur zitten wachten. Alleen maar ontvreden gasten, mensen die aan een tafeltje zaten kregen niks te eten en zijn na 1,5 uur maar afgetaaid.
    Ons eten was op zich lekker maar lang niet heet meer.
    Voor ons een reden om na daar niet meer te gaan eten i.v.m. het te lang wachten nu ook maar elders te gaan kijken om af te halen.

10. Simon's profielfoto
    Simon heeft een recensie geschreven voor Mamma Mia
    Steakhouse Balkbrug

Werkelijk waar heerlijke spareribs… mals en zo van het bot! Goede marinade, perfecte garing.

11. J. Schipper's profielfoto
    J. Schipper heeft een recensie geschreven voor Bull's Steakhouse & Grill

J. Schipper

Matig.

De medium rare bestelde rib-eye was rare, het bloed liep er uit. Duidelijk het werk van een kok die belangrijkere zaken te doen had, zoals ouwehoeren met de eigenaar die ook in het restaurant aan het eten was. Het bord was verder gevuld met één gefrituurde uien-ring, en een paar doperwten en maiskorrels. Het oog wil ten slotte ook wat, niet dan?
    De dame in de bediening was aardig, maar heeft géén enkele keer gevraagd naar onze mening over het eten, en was ook het grootste deel van de tijd niet bereikbaar, terwijl het toch echt niet druk was. Terugkoppeling over de te rauwe biefstuk was dus ook niet mogelijk.
    Tot slot moest de hele tent verwarmd worden door één te kleine kachel. Echt behaaglijk was het dus niet. Kortom: te veel geld voor een zeer matige avond!

12. Scott's profielfoto
    Scott heeft een recensie geschreven voor Bull's Steakhouse & Grill

Personeel was aardig. Plek ziet er leuk uit. Eten is gewoontjes zit geen unieke smaak aan. Ook apart dat ik geen koude dranken kaart heb gezien. Zal niet snel een tweede keer na toe gaan.

13. Martin van der Vegt's profielfoto
    Martin van der Vegt heeft een recensie geschreven voor Proefkamer Het Reestdal

Het eten bij de proefkamer was bijzonder goed!
    Maakt gebruik van mooie verse streekproducten. Zeer veel mooie bijzondere smaken.
    Bediening was erg prettig en de begeleidende wijnen waren zeer fijn.

Heb een zeer plezierige avond gehad en ga hier zeer zeker vaker heen.

14. anoniem's profielfoto
    anoniem heeft een recensie geschreven voor Mamma Mia
    Steakhouse Balkbrug

Wij hadden eten besteld om 17:00 en na anderhalf uur gewacht te hebben belden we en zeiden ze dat ze nog niet begonnen waren en dat het nog een half uur zou duren. Na dat ze dit zeiden hebben we onze bestellen geannuleerd. Wat een slechte zaak!

15. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Bull's Steakhouse & Grill

Heerlijk gegeten.

16. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Bull's Steakhouse & Grill

Het eten was top. Steaks waren precies zoals gewenst. Mooie grote porties.
    Desert was een verse warme donut met ijs, slagroom en in een los bakje een portie chocoladesaus.
    Bediening kwam vaak genoeg langs om te vragen hoe het was.
    We zaten naast een open haard en deze werd ook constant bijgevuld om een fijn warm vuurtje te behouden.
    Prachtige sfeer ook in het restaurant.
    Enige nadeel wat ik mij kon bedenken is dat er geen frietsaus of ketchup bij de frites kwam, maar daar had ik natuurlijk zelf ook om kunnen vragen.
    Verder helemaal top.

17. Jacquelien's profielfoto
    Jacquelien heeft een recensie geschreven voor Bull's Steakhouse & Grill

Jacquelien

Wij vonden het eten lekker!
    Vriendelijk personeel!
    Het was wel erg koud in het restaurant, dat is niet prettig als je uit een warm huis/auto komt.
    Ik zou er echt wat aan doen!

18. rene temmink's profielfoto
    rene temmink heeft een recensie geschreven voor Bull's Steakhouse & Grill

Goed eten goede bediening soms wat lang wachten op t eten maar een dikke prima.

19. J.lamberink's profielfoto
    J.lamberink heeft een recensie geschreven voor Bull's Steakhouse & Grill

Het eten was zeer goed, en de bediening was ook top.

20. P T's profielfoto
    P T heeft een recensie geschreven voor Proefkamer Het Reestdal

Bij toeval kwamen we dit restaurant tegen. Een ongelooflijke reis via een carrousel van heerlijke verrassingen. Elke gerecht was heerlijk. Top kok en hele vriendelijke bediening. Wij aten het 3-gangen verrassing menu. Aanrader!!!

21. Van Setten's profielfoto
    Van Setten heeft een recensie geschreven voor Bull's Steakhouse & Grill

Van Setten

Prima voor elkaar zeker aanrader.
    Alleen gerechten kwamen wel snel achter elkaar aan.
    De ladysteak was heerlijk.
    De spade rib zelf mocht wel wat kruiden gebruiken doordat de saus erbij op zat was het lekker maar miste toch iets.

22. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Bull's Steakhouse & Grill

2e keer dat ik er geweest ben, deze keer beter dan de 1e keer en drukker, dat maakt het net wat gezelliger.

Voor herhaling vatbaar...

23. Carolien's profielfoto
    Carolien heeft een recensie geschreven voor Bull's Steakhouse & Grill

Gezellig en lekker gegeten.
    Royale porties.

24. Hof's profielfoto
    Hof heeft een recensie geschreven voor Bull's Steakhouse & Grill

Heerlijk gegeten. De carnivoren in ons waren compleet verzadigd.

25. Ingrid en Rob's profielfoto
    Ingrid en Rob heeft een recensie geschreven voor Proefkamer Het Reestdal

Ingrid en Rob

Min of meer bij toeval vonden we dit restaurant.

In deze zaak weet de kok echt alles van smaak.

Wat hebben we hier heerlijk gegeten.

Vriendelijke respectvolle bediening.

Een parel in het Reestdal.

26. Tuin's profielfoto
    Tuin heeft een recensie geschreven voor Bull's Steakhouse & Grill

Super kwaliteit van eten. Wij hadden het genoegen om zowel de biefstuk, spareribs als de bull burger te proberen. Al deze gerechten zijn supervers en uitermate goed van smaak. Dit restaurant zal vanaf nu regelmatig bezocht gaan worden door mij en eerst volgende keer ga ik de Tomahawk (1000gr steak ) proberen.

27. C.J.Boogaard's profielfoto
    C.J.Boogaard heeft een recensie geschreven voor Bull's Steakhouse & Grill

C.J.Boogaard

We hebben een fijne avond gehad, duurde wel even (een uur) dat we eten hadden maar we waren dan ook wel met z`n negenen. Daarna ging alles lekker vlot en hebben heerlijk gegeten. Goede kwaliteit vlees. Bij een surf en turf waren de garnalen helaas niet helemaal gaar maar dit werd snel opgelost. Vriendelijke bediening.
    We zouden dit restaurant ook aanraden aan anderen.