Princess Garden in Balkbrug

1420936411 87
1462063446 81
1467204326 82
1503190482 79

1. Beste chinees in de omgeving. Buffet is altijd goed warm en vers. We maken elke week gebruik van de afhaal en het is altijd goed.

2. Zeer goede service, het eten heel smaakvol en vers, en omdat ik jarig was kreeg ik een fles wijn mee, niet bij de rekening inbegrepen, ik denk dat dat komt omdat wij met een grote groep waren, fantastisch!

3. Met z'n zessen hier gegeten. Gevraagd of het mogelijk was om van alles wat op tafel te zetten, zodat er voor elk wat wils zou zijn. Voorstel was om het lopend buffet op tafel te serveren voor een heel redelijke prijs. Wat we kregen was werkelijk uitstekend zowel qua keus als kwaliteit. Hulde!

4. We hadden hier eten gehaald met de kerstdagen en het was niet te eten, het leek wel opgewarmd uit de magnetron. Gelijk onze hele kerstavond verpest.

5. Zojuist weer heerlijk gegeten bij dit restaurant.

Het was al weer geruime tijd geleden dat wij hier voor het laatst waren, maar we werden direct opgemerkt door de eigenaresse. We hadden (voor alle zekerheid) gereserveerd en kregen een tafel aan het raam. Het was voor een zondagavond vrij druk in het restaurant en dat zijn goede (voor-)tekenen.

We wilden ons lekker laten verwennen en kozen dus voor "verrassingsmenu B"
    Er werd weer netjes gevraagd of er zaken waren die wij niet wilden/lusten, kon het culinaire feest van maar liefst vijf gangen beginnen.

Vooraf:
    Drie verschillende (heerlijke) kleine voorgerechtjes.

Soep:
    Een heerlijke gebonden ossenhaas soep.

Tussengerecht:
    Heerlijk malse lams-koteletjes in een pittige saus.

Hoofdgerechten:
    1. "hemels" malse kipreepjes
    2. voortreffelijke varkenshaasreepjes met groenten
    3. lekkere en smaakvolle tipan minibiefstukjes met groenten
    4. pekingeend (deze vonden wij persoonlijk iets aan de vettige kant)

Dessert:
    Verschillende smaken ijs met verse vruchten (o.a. ananas, meloen en aardbeien)

Ga de volgende keer dus niet (weer) voor een standaard rijsttafel, maar geef iets meer geld uit en laat je culinair verrassen. Het is absoluut de moeite waard!

6. We hebben een gezellige avond gehad. Het eten was prima. De bediening vriendelijk en het was lekker rustig. We kregen een mooi plekje bij het raam.

Enige minpuntje: het eten is al snel te veel. De porties zouden iets kleiner kunnen.

Echt een aanrader voor als je met je familie rustig wilt eten.

7. We waren er met een grote groep die van te voren gereserveerd was. De helft van de groep had soep, de andere helft het nakijken, op dus. Het eten was koud, de bakken snel leeg. Duidelijk niet berekend op grote groepen.

Wij vonden het eten niet lekker, alles smaakte hetzelfde. Smaakloos. Het ijs staat in grote bakken en dat was het goedkoopste van zijn soort. Keihard en slecht op te scheppen.

Het personeel deed zijn best. Als iets op was en je vroeg er naar waren ze vlot genoeg om er iets aan te doen. Het restaurant mag wel eens een nieuw behangetje en een likje verf.

8. Hans Hoogendijk

Ik ben samen met mijn vriendin hier afgelopen zondag heen geweest. De service was goed & ik heb zeer genoten van het eten. Gratis casave bij mijn drankje, gezellige sfeer en voor het eerst sinds tijden dat zelfs mijn vriendin heeft genoten van een dagje uit. Raadt het iedereen aan, ook leuk voor gezinnen en hebben afhaal.

9. We hebben het buffet gebruikt. De kippensoep was vreselijk zout. We hebben het door meerdere mensen laten proeven. Slecht voor de bloeddruk. De rest van het buffet was perfect van smaak. Jammer dat er geen compensatie werd aangeboden voor de zoute soep. Zelfs geen drankje.

10. Heerlijk maar soms ietwat weinig. Helaas, lustte er wel wat meer van. Verder heel vriendelijk personeel en heerlijk eten kunnen veel andere zaken wat van leren!

11. Super lekker eten, een hele goede service en een leuke bediening die al het eten mooi op tijd serveerden. Ook de rekening viel ons mee, kortom toppie.

12. Echt enorm lekker eten hier! We hebben een rijsttafel van 4 personen gekozen en er was niets te veel! Lekker kruidig en pittig! Maar de prijs was wat minder! Service verder wel oke! Aardige bediening! Ookal was het druk, toch kregen we het eten optijd!

Een echte aanrader! Dikke duim

13. Super restaurant! Vers en lekker. Het eten kon voor mij nog speciaal glutenvrij gemaakt worden ook, geweldig!

14. Ik ben hier geweest met mijn drie kinderen en mijn zwager. Het eten was heerlijk, de service was goed. Alleen jammer dat ze geen aparte kindermenu's hebben.

15. Wij zijn hier tweede kerstdag geweest met een paar vrienden en 5 kinderen en hebben deelgenomen aan het lopend buffet. Het eten was erg variërend met veel specialere gerechten dan anders - erg lekker. Ook was er nog een ijs buffet en vruchtenbuffet met super veel soorten ijs en vruchten waar de kinderen erg blij van werden. Ondanks dat het erg druk was (het hele restaurant zat vol), hebben wij genoten van de gastvrije bediening en het héérlijke eten. Een echte aanrader, hier zie je ons vaker terug!

16. Ruud Moison

Wij zijn er op tweede kerstdag geweest en het eten was ronduit slecht. Niet vers, overkookt.. Slap en vooral baggervet. Een buffet dat om vijf uur start kan naar ons inzien niet om zes uur totaal zijn leeggegeten en dermate in kwaliteit achteruit zijn gegaan dat wat er nog over was... (zo druk was het er nou ook weer niet), niet meer lekker was. Geen gewone kroepoek, alleen twee schaaltjes cassave op tafel. Geen verse frisse bami, maar een plakkerige pastarommel. De babi pangang die geroosterd hoort te zijn en daarmee een knapperige en krokant stukje varkensvlees zou moeten worden, was tijdens het bereiden verworden tot een slappe, vette substantie die net zo goed babi puree kon worden genoemd. Het nagerechtenbuffet leek totaal uit blikken te zijn gegoten in schalen. De kwaliteit van het ijs was erg slecht. De allergoedkoopste in soort. Het was ook noet uit de bakken te rammen, zo hard. Kortom.. Nooit meer!!

17. Maarten Smits

Super lekker eten, als we ergens anders vergelijkbaar eten bestellen staat het lange niet gelijk aan dit, we komen altijd weer terug bij dit restaurant. Ook is er altijd een goed menu van de maand, en het buffet op vrijdag is geniaal! Als je chinees eten wilt raad ik dit zekers te weten aan!

18. Rutger de Boer

Echt een geweldig restaurant om te eten, super sfeer en heerlijk eten. Helemaal niet duur als je het vergelijkt met een ander restaurant, en het is minimaal net zo lekker. Echt een toprestaurant om heen te gaan als je van goed Chinees eten houdt!

19. Onverantwoord lekker gegeten vanavond, bediening fantastisch en het eten (lopend buffet) was heerlijk. Mijn dochter eet vegetarisch en daar werd goed rekening mee gehouden!!

En de rekening.....nou die hoeven we niet te delen (heel betaalbaar).

Kom er zeker terug!!

20. Marielle

Wij komen regelmatig een hapje eten of halen gerechten op om thuis te eten... we rijden er speciaal voor van Dedemsvaart naar Balkbrug.

De gerechten zijn perfect van smaak... en heel belangrijk ook vers..
    Naast de gerechten op de kaart gaan ze ook in op speciale wensen.

Wat ook erg goed is dat er speciaal glutenvrije gerechten gemaakt worden... iets wat meestal niet mogelijk is bij een Chinees restaurant... hier dus wel!!

Voor een gezellig avondje lekker (en ook nog betaalbaar) eten ben je hier aan het juiste adres.

21. Dik 160 punten

In de vakantie hier gegeten en dit restaurant is gewoon goed, heerlijk tipan gerecht met pittige saus. Een aanrader voor iedereen die naar een betere Chinees wil gaan.

22. Een chinees zoals een chinees hoort te zijn. Lekker eten, niet te duur en vriendelijk personeel.

Mijn gerecht werd aan tafel verder bereid, incl vuur en sausje. Heerlijk vers dus.

23. Wij hebben hier afgelopen weekend gegeten. Wat een ervaring! Ik ben niet zo van de standaard chinese gerechten. Maar zij bieden zoveel meer! Wij hebben er heerlijke ossenhaas gegeten! En uiteraard als voorgerecht de tomatensoep! Waarom niet? Die maken zij namelijk als de beste! De sfeer was prettig, vriendelijk personeel en dit alles voor een goede prijs/kwaliteit verhouding! Wij komen zeker terug!

24. Hebben hier gisteren erg lekker gegeten..

Goede service, snel en correct...

Het eten was heerlijk, goed van smaak, mooie presentatie en goede porties...

Ook combinatie gerechten waardoor je verschillende soorten vlees kunt eten....

Wij komen zeker nog een keer terug als we in de buurt zijn...

25. Wij eten hier vaker en het eten is altijd goed.

Bediening is altijd aardig en netjes.

Wat kan ik nog meer zeggen, gewoon doen!

26. Annelies

Heel goede Chinees.

De beste waar ik ooit heb gegeten.

Goed parkeren, lekker eten, leuk personeel.

Prijs goed, leuk sfeertje, een goeie kwaliteit eten.

Echt een aanrader.

27. Het is er altijd lekker. Leuk personeel. Alles wordt altijd snel bezorgd.

28. Afgelopen week hier gegeten. Kaart is prima. Veel "bijzondere" gerechten naast de standaard foe yong hai en babi pangang.

Heerlijk gegeten. Zoals bij alle Chinezen, ruim voldoende. Gezien de smaak alles opgegeten.

Vriendelijk personeel en niet duur.

29. Wij gaan speciaal vanuit Zwolle naar Balkbrug voor deze goede Chinees. Hele vriendelijke bediening, korte wachttijden en zeer smakelijk eten. Onze favoriet is het "vispotje" en je vindt nergens een betere uitvoering van dit gerecht dan hier. Een aanrader met een goede prijs/kwaliteits verhouding.

30. Heerlijk gegeten, een geweldig Chinees restaurant. Binnen veel ruimte met leuke indeling. En goed parkeren. Een aanrader.

31. Vandaag (zondag 4 juli 2010) hier heerlijk gegeten met mijn vrouw. Van buiten oogt het restaurant wellicht niet heel erg aanlokkelijk, maar binnen was de sfeer goed, zij het lichtelijk gedateerd.

Tot onze verbazing kwamen wij hier voor ons 'oude bekenden' tegen. Het bleek dat restaurant "Princess Garden" sinds eind vorig jaar is overgenomen door een echtpaar die wij nog kennen van restaurant Hao Hua in Elburg. Hij als chef-kok en zij in de bediening. Zij zijn hier voor zichzelf begonnen en dat blijkt een succes.

Het eten (wij hadden gekozen voor een 'verrassingsmenu') was zeer de moeite waard, lekker, afwisselend, en smaakvol en ook de prijs-kwaliteitverhouding was goed. Een aanrader!

32. Een hele goede Chinees.

33. Heerlijk gegeten. Ronduit de beste Chinees waar ik ooit geweest ben.