Brasserie De Boerderij in Balkbrug

laat u verrassen terwijl de kinderen heerlijk spelen

Naast de Boerderij

Brasserie De Boerderij is gehuisvest in een karakteristieke oude boerderij uit eind 1800 en vormt het knusse hart van camping Si Es An. In de jaren 60 is de originele boerderij verbouwd tot de kantine van camping Si-Es-An. Eind jaren 70 toen de tweede generatie van het familiebedrijf de camping onder haar hoede nam, is de boerderij uitgebreid door de aanlopende drukte en het vergroten van de activiteiten. Eind 2015 is de boerderij opnieuw verbouwd van de oorspronkelijke kantine naar wat uiteindelijk Brasserie De Boerderij is geworden. De sfeervolle boerderij heeft zijn eiken gebinten behouden en is voorzien van een nieuwe riet gedekte kap.
Wij heten u van harte welkom met een gevarieerde kaart voor de kleine en de grote trek!

• Buffet: € 18,00
  • Veganistisch

1. Vandaag heerlijk gegeten bij brasserie de boerderij, mijn man een heerlijke runder ribeye, en ik een lekkere zalmfilet op de huid gebakken gehad, er was een salade met aardappeltjes en friet, een zeer vriendelijke en alerte bediening, onze kinderen konden mooi spelen in de grote speeltuin, en wij zaten lekker op het terras, dit is zeker voor herhaling vatbaar. We komen hier zeker nog eens weer!

2. Eten was lekker. Echter bij de spare ribs lagen er alleen spare ribs op het bord. Verder niks. Als garnituur was er een schaaltje frites, aardappeltjes en rabarber. Geen enkele groente op de bord, beetje karig.
    De opmaak van de borden lijkt in de verste verte niet op de foto's die op de website staan. Daar staan nl heel mooi opgemaakte borden, nou dat krijg je echt niet.
    Verder hebben we drie kwartier tot 1 uur moeten wachten op ons hoofdgerecht. Veel te lang als je het mij vraagt. Dit ook aangegeven, heb een half uur lang gehoord dat het eten eraan kwam. Uiteindelijk gratis softijsje gekregen. Dat is netjes. Echter zag ik later dat de mensen naast ons dat ook kregen.
    Niet voor herhaling vatbaar.