Nieuwste foto's in Arum

Laatste updates in Arum

1. Dinie's profielfoto
    Dinie heeft een recensie geschreven voor Snackbar It Skil

Fijne cafetaria met ruime keuze, en kwaliteitsprodukten, vriendelijke eigenaar, en hygiënisch…

2. Ben Meelhuysen's profielfoto
    Ben Meelhuysen heeft een recensie geschreven voor Snackbar It Skil

Ben Meelhuysen

Iedere keer weer gezellig en vertrouwd. Heel schoon volgens haccpnorm. Ook stickers op diepvries producten. Frituurvet regelmatig ververst. Prijzen zeer redelijk!

3. Andries van der Meer's profielfoto
    Andries van der Meer heeft een recensie geschreven voor Snackbar It Skil

Andries van der Meer

Dé beste snackbar van regio west-Friesland. Frituren is makkelijk, maar goed frituren is een kunst. Snackbar It Skil in Arum weet dit keer op keer weer te doen, tezamen met een klantvriendelijke service en een schoon cafetaria. Een echte aanrader dus!

4. s's profielfoto
    s heeft een recensie geschreven voor Snackbar It Skil

Lekkere friet, vriendelijk personeel.

5. rudi reppert's profielfoto

Hallo An,

Bedankt..

Groetje,

Rudi

6. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Tandjong Priok

Hoi Rudi,

Thanks om te laten weten! Blijkt dat ze dit inderdaad zo weergeven op hun website: ze blijven open totdat er een koper gevonden is. Ik heb het aangepast in de database en zal dit in de gaten houden ;-)

Ook hiervoor heb je uiteraard een database improvement gekregen.

Groetjes,
    An
    Redactie Eet.nu

7. Jolanda Kuijper

Top! Zeer verfijnd eten, Esther kan geweldig koken en we hopen in de toekomst van kookkunst te blijven genieten. Lieve attente serveerster.

8. rudi reppert's profielfoto

Hallo Eet.nu luitjes..

Tandjun Priok staat 'slechts' te koop, dwz. de boerderij-locatie te Arum.. van sluiting blijkt bij navraag 'gelukkig' dus absoluut nog geen sprake..
    (wel staan 'ze' met een wel zeer voordelig 3 of 4 gangen menu-arrangement op Groupon, enak = lekker !!)

Grru..

9. Jolanda Kuijper's profielfoto
    Jolanda Kuijper heeft een recensie geschreven voor Tandjong Priok

Jolanda Kuijper

10. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft gereageerd op een recensie van Tandjong Priok

En al die smaaksensaties zijn dus niet in fototjes te vangen, slechts te proeven...

11. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft gereageerd op een recensie van Tandjong Priok

Nb. nog even voor alle zeker en duidelijkheid ook die verse Durian vinden de meesten onder ons, dus niet alleen Mede-landers, dermate stinken, dat het doorgaans verboden is, om te transporteren bv. in vliegtuigen en zo meer.. haha..
    (maar om te genieten, te proeven, te smaken, zo lekker.. en uniek van smaak !!)

12. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft gereageerd op een recensie van Tandjong Priok

Nb. Trassi (ook wel Terasi) vinden de meeste Mede-landers niet lekker ruiken..
    dus de meegenomen Sambal Trassi Bakar wel goed afsluiten bv. in een diepvrieszakje in de koelkast, anders krijg je woorden/ruzie/mot..
    Ps. jammer, dat het eigen stooksel al(weer) op was, ook zo 'lekker' !!

13. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert vindt de recensie door rudi reppert voor Tandjong Priok leuk

Goede wijn behoeft geen krans... maar toch, het was wederom in alle opzichten meer dan uitstekend, geweldig hoor.. (T.K.B.)
    Graag blijven wij dus telkens weer terugkomen om ons keer op keer te laten verblijden door de diverse smakelijkheden van Esther cs. jaja, louter smaaksensaties (zonder smaakversterkers), traditionele heerlijkheden tot in de puntjes verzorgd, verrukkeluk bereide gerechten van de diverse keukens uit de diverse windstreken van de Gordel van Smaragd..
    Enige mini2-min-puntje is telkens weer toch wel die moeite en die tijd, die je je zult moeten getroosten om deze absolute topper te bereiken, nl. in Arum, een dorpje ergens nabij Harlingen, even voor(bij) Kimswerd, tsja..
    Maar.. het lijkt erop, dat 'ze' tzt. ergens onder de rook van Leeuwarden van plan zijn neer te strijken en de zaak aldaar dan door te starten, en hopenlijk dan gemakkelijker te bereiken zullen worden bv. met de fiets of het openbaar vervoer om van al de lekkernijen nog vaker te mogen gaan genieten..
    Naast bv. de onvolprezen Sate Kambing (kleine stukjes geitebokje-vlees aan een stokje van de houtskool-grill, middenin in de tent, het vuur eerst gesellig oplaaiend, duurt dus nog eventjes, gemarineerd en met een verantwoorde kecap saus) en de zalige Sambal Trassi Bakar (echt pittig, vers bereid aan tafel, wat je overhoudt neem je in een bakkie gewoon mee, heerlijk bv. bij een omeletje thuis), was ditmaal het nagerecht helemaal het einde, een prachtig kleurenpalet van oa. homemade sereh en chocolade es(=ijs) en een super-mousse van nb. Durian (jaja, die vers o zo welriekende vrucht..)
    Enak2 Sempai Jumpa !! (T.K.B.) Sjoddy..

14. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft een recensie geschreven voor Tandjong Priok

Enak2 Sempai Jumpa !! (T.K.B.) Sjoddy..

15. chris van der velde's profielfoto
    chris van der velde heeft een recensie geschreven voor Tandjong Priok

chris van der velde

het eten was lekker, de bediening vriendelijk, het duurde allemaal wel erg lang: we hebben zelfs meer dan een uur op het toetje gewacht, en dat hoeft helemaal niet erg te zijn, echter we zaten aan een grote tafel en het was druk, hierdoor kon je elkaar niet goed verstaan....

16. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft gereageerd op een recensie van Tandjong Priok

overigens niet te fotograferen of filmen, gewoon errig lekka2, proeven ja, grru..

17. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert vindt de recensie door rudi reppert voor Tandjong Priok leuk

Ja, wederom fan-tas-tisch!! Enak=verrukkeluk.. Alweer 11 jaar "Top" en ter viering hiervan nieuwe formule, ditmaal dus geen Coba2 (zie mijn vorige recensies), maar een overvloedig feestelijk buffet met slechts overheerlijke Indonesische heerlijkheden, zoals vooraf oa. Lempers, Martabak, Pasteitjes, Soto Ajam, voor tussendoor superzalige Satétjes, ja, vers van de houtskoolgrill ergens buiten, bij die ouwe brandweerwagen voor bij culinaire feestelijkheden her en der, natuurlijk met die echt geweldige satesaus.. Hoofdgerechten zoals oa. Ikan Pedis, Gado2, Sajur Boontjes, Rendang, Tahu met Telor en zo meer en meer.. en na ook nog eens van alles en nog wat zoals Spekkoek, Kue Lapis en zo meer..

Esther en alle anderen, het was weer een waar feestje, waarvoor onze dank, ditmaal dikke terechte tienen, terima kassi, jumpai!!

18. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft gereageerd op een recensie van Tandjong Priok

en wat was het 'gewoon' ongedwongen, verdomde gezellig.. wij blijven terugkomen !!

19. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft een recensie geschreven voor Tandjong Priok

20. Anton's profielfoto
    Anton heeft een recensie geschreven voor De Gekroonde Leeuw

Anton

Gisteren met mijn vrouw, na een dag motor rijden, werden we ontvangen met een bak koffie en werden we met open armen ontvangen. Eten was perfect, bedden lagen heerlijk, ontbijt was goed. Wij hebben de avond naar ons zin gehad. Het is aan te raden.