Nieuwste foto's in Soesterberg

4. Plezier heeft een nieuwe foto
  5. Plezier heeft een nieuwe foto
  6. de Jong's profielfoto
    de Jong heeft een recensie geschreven voor Eethuis De Stoeterij

Onze meest dierbare plek sinds jaren om te eten en te zijn. Vroeger al met onze kinderen nog thuis was het al thuiskomen in de Stoeterij. Een heerlijke warme plek met gastvrijheid zeer hoog in het vaandel. Ook om familie feestjes te vieren en gezellig samen aan tafel te zitten bij de haard.

7. Pepie's profielfoto
    Pepie heeft een recensie geschreven voor Eethuis De Stoeterij

Bel… ja zoek maar een tafeltje uit… na 8 minuten kan ik de bestelling geven… 1 koffie… dat duurde 12 minuten dat de koffie kwam… geen bijverkoop… geen tweede koffie aangeboden… pinnen? Jaja aan 3 personeelsleden kenbaar gemaakt… dit duurde 6 minuten… het was maar 1 koffie maar toch… er liepen maar 6 personeelsleden rond… je moet dus geen haast hebben… geen trek hebben… en geen dorst hebben…
    Genoeg verbeterpunten?
    Toch graag tot ziens!

5,1
  8. Anita Brouwer's profielfoto
    Anita Brouwer heeft een recensie geschreven voor Eethuis De Stoeterij

Anita Brouwer

Eten opgehaald i.v.m. corona crisis, wat een keuze en heerlijk eten, net of wij uiteten waren!!! Echt chapeau, vriendelijke mensen, en ook betaalbaar!! Wensen jullie veel succes!!!
    Vriendelijke groeten,
    Familie Brouwer (Soesterberg).

9. Cecile's profielfoto
    Cecile heeft een recensie geschreven voor Eethuis De Stoeterij

Eten wordt hier met liefde gemaakt! Ongelofelijk lekkere mosterdsoep, spareribs en cheesecake gegeten. Daarbij super goede bediening en lieve mensen. Zeker een aanrader!

10. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Eethuis De Stoeterij

Gezellig restaurant. Lekker eten en vriendelijk personeel. Kok komt langs om te kijken of alles naar wens is.

11. Aldien's profielfoto
    Aldien heeft een recensie geschreven voor Eethuis De Stoeterij

Lekker gegeten, in gezellige sfeer. Bediening vriendelijk.

12. Janita's profielfoto
    Janita heeft gereageerd op een recensie van Eethuis De Stoeterij

Goedemiddag,

Bedankt voor de recensie en reactie. Je hebt inmiddels een e-mail ontvangen met daarin meer informatie. Mochten er naar aanleiding van de gestuurde e-mail nog vragen zijn, horen wij dat uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,
    Janita
    Redactie Eet.nu

13. Eethuis de STOETERIJ's profielfoto
    Eethuis de STOETERIJ heeft gereageerd op een recensie van Eethuis De Stoeterij

Na telefonisch contact met deze mevrouw, blijkt dat zij dit zelf niet heeft geschreven...
    Hoe kan dit?

14. Steitner's profielfoto
    Steitner heeft een recensie geschreven voor Eethuis De Stoeterij

BAT, Buffet Aan Tafel 23 februari voor de derde X gedaan, 1× top, met 4 personen, 2× top, met 3 personen, 3×… heel veel minder met 6 personen… biefstuk bedorven stukken, weinig vis en verdere variatie, en aantal malen moeten vragen om nieuwe aanvulling van patat, zo jammer dat het niet is geworden wat je er van verwacht en helemaal omdat je de verjaardagen wil vieren van een aantal personen en dan met tegenvallende opdieningen van de gerechten word geconfronteerd, in maart staat het concept gepland met mijn vriendinnen maar twijfel of het door zou laten gaan gezien de laatste ervaring… Mijn man zegt: dit was de laatste keer!

15. M. Van de pol's profielfoto
    M. Van de pol heeft een recensie geschreven voor Eethuis De Stoeterij

M. Van de pol

Prima eten voor prima prijs. Goede en nette bediening.

16. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor The Oriëntal Swan

Op zich lekker gegeten in dit mooie restaurant. Prima voorgerecht (Tung Yam Kai) lekker hoofdgerecht (Ko Po Kai Ting). Daarna dessert Sateh Pisang IJs. Erg jammer dat er slagroom uit een spuitbus werd geserveerd op het dessert. Dat had ik absoluut niet verwacht en deed afbreuk aan het nagerecht.

17. Appie's profielfoto
    Appie heeft een recensie geschreven voor Ramses

Goed personeel, heerlijk eten en krijg altijd een volle bord!

18. Albert's profielfoto
    Albert heeft een recensie geschreven voor Eethuis De Stoeterij

Knus, en volgens dochter echt kinderijsje

19. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Eethuis De Stoeterij

Afgelopen weekend gegeten bij de Eethuis de Stoeterij, Het zat al aardig vol en wij konden helaas in de restaurant ruimte geen plaats meer krijgen.
    Welnu heeft een uiterst vriendelijke gastvrouw ons meegenomen en in de serre geplaatst, dit was nog een koude plek maar eenmaal met lekkere warmte lampen aan en een heerlijke hout kachel, werd de koude serre een gezellige ruimte met een warme sfeer! Wij hebben met z'n allen ook goed gegeten voor een zeer schappelijke prijs!

20. Robert Marcus's profielfoto
    Robert Marcus heeft een recensie geschreven voor Eethuis De Stoeterij

Robert Marcus

Met 12 personen op zaterdagavond 7 oktober gegeten. Het eten was ronduit slecht, droge vsrkrnshuis, bleke frieten een schoteltje met wat slappe sperzieboontjes en blokjes aardappel of zoiets. Het zag er onappetijtelijk uit en het smaakte ook zo. Bijna alle 12 hadden dezelfde mening. We hebben ter plekke geklaagd, maar er werd niet adequaat op gereageerd, zelfs een compensatie of tegemoetkoming werd niet gegeven. Een kopje koffie was nog het minste wat men zou kunnen aanbieden, maar ook dat moesten we zelf betalen!
    Kortom: slecht gegeten voor veel te hoge prijs.

Wij komen hier nooit meer terug en vertellen dat aan iedereen door.