Eethuis De Stoeterij in Soesterberg

Eigen ruime gratis parkeerplaats

Bus stopt voor de deur.
    Restaurant ligt aan de N237.
    Op- en afrit A28 zijn zeer dichtbij en je rijdt ook makkelijk naar de A1.

Bezorgrestaurants in de buurt van Eethuis De Stoeterij

ma lunch 11:00 - 16:00 diner 16:00 - 23:00

1291962277 92
1419958593 84
1472320723 79

1. Afgelopen weekend gegeten bij de Eethuis de Stoeterij, Het zat al aardig vol en wij konden helaas in de restaurant ruimte geen plaats meer krijgen.
    Welnu heeft een uiterst vriendelijke gastvrouw ons meegenomen en in de serre geplaatst, dit was nog een koude plek maar eenmaal met lekkere warmte lampen aan en een heerlijke hout kachel, werd de koude serre een gezellige ruimte met een warme sfeer! Wij hebben met z'n allen ook goed gegeten voor een zeer schappelijke prijs!

2. Robert Marcus

Met 12 personen op zaterdagavond 7 oktober gegeten. Het eten was ronduit slecht, droge vsrkrnshuis, bleke frieten een schoteltje met wat slappe sperzieboontjes en blokjes aardappel of zoiets. Het zag er onappetijtelijk uit en het smaakte ook zo. Bijna alle 12 hadden dezelfde mening. We hebben ter plekke geklaagd, maar er werd niet adequaat op gereageerd, zelfs een compensatie of tegemoetkoming werd niet gegeven. Een kopje koffie was nog het minste wat men zou kunnen aanbieden, maar ook dat moesten we zelf betalen!
    Kortom: slecht gegeten voor veel te hoge prijs.

Wij komen hier nooit meer terug en vertellen dat aan iedereen door.

3. Uit Soest

Als vegetariër kun je hier heel goed eten met echt lekkere en verassende vegetarische gerechten. Ben er al 3x geweest :-)
    Niet de goedkoopste, wel erg goed, gezellig en fijne bediening.

4. Prettige, rustige ruimte, attente bediening. Aan te bevelen!

5. Met Valentijnsdag bij De Stoeterij wezen eten. Ze hadden het rondom Valentijnsdag extra aangekleed, wat toch wel verrassend extra leuke sfeer meegaf. Welkomstdrankje e.d. was ook ontzettend leuk gedaan.
    Ook echt heerlijk gegeten! Zeker betreft prijsverhouding. Personeel vriendelijk en beleefd. Absoluut de moeite waard om vaker terug te komen.

6. Met z'n tweeën hier gegeten, wat een sfeervol en gezellig restaurant! We voelden ons meteen thuis, de gastvrijheid en snelle service maakten onze avond extra leuk. Als je van een 'oud - hollandse' sfeer houdt ben je hier echt aan het juiste adres!

Daarnaast smaakte het eten ook erg goed, ook niet onbelangrijk :)

7. Alleen maar positief over dit restaurant. Bediening is snel, vriendelijk, oprecht. Heerlijk gegeten, heerlijk oud Hollands ingericht. Gaf een huiselijk gevoel. Geweldig genoten.

8. S.ouendag

Heerlijk eerlijk eten in een vriendelijke sfeer

9. Niet echt geweldig. Sfeer en bediening goed. Varkenssate te droog. Spareribs te gaar. Biefstuk puntjes doorgebkaken dus vrij stug. Eerdere ervaring was geweldig. Daarom gingen we er nu met vrienden eten . Maar helaas deze keer geen goede ervaring. Jammer volgende x beter.

10. Heerlijk gegeten en leuk personeel. Als we in de buurt zijn komen we sowieso nog een keer langs.

11. We hebben van een overheerlijk 3-gangen menu genoten! Hulde aan de kok(s) en het bedienend personeel!

12. Heerlijk gegeten bij de Stoeterij, vriendelijk personeel, lekker eten en een gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar, aanrader voor iedereen.

13. Op basis van de positieve recensies de keus gemaakt voor dit restaurant. Achteraf een “ongelukkige” keus. Personeel vriendelijk, maar dat was het dan ook. Eten teleurstellend. Varkenshaas rauw van binnen. Aardappeltjes koud. Gamba’s niet noemenswaardig. De groene mayonaise niet te pruimen. Ik kom hier niet terug!!!

14. Afgelopen woensdag hebben wij ter ere van de 68 jarige huwelijksdag van onze ouders/schoonouders bij de Stoeterij gegegten. We kwamen "batten", wat in een woord fantastisch was. We hebben verrukkelijk gegeten en vooral de bediening is helemaal top. Wat hebben wij genoten. De Stoeterij krijgt van ons een 10 met en griffel. Wij komen zeker terug. Hartelijk bedankt.

15. Mieke

16. soesterberg

Vandaag voor vaderdag komen eten na het lezen van de positieve resenties. Personeel erg vriendelijk daar valt absoluut niks over te zeggen. Eten vind ik teleurstellend. Biefstuk medium besteld, kwam rauw op ons bord. Carpaccio meer sla en saus dan vlees. Na het weggaan een blik geworpen in de keuken. Daar zie je toch dat het personeel niet ouder is dan 20 jaar en veelal lol heeft in de keuken dan serieus met eten bezig te zijn. Voor ons eens maar nooit weer. Prijs/kwaliteit teleurstellend.

17. Veld 12 punten

Voor het eerst hier gegeten. Hartelijk welkom... vriendelijke medewerkers. En het eten was echt heerlijk. Spareribs en varkenshaas hadden we zelden zo lekker gegeten. Gezellige sfeer. En regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Echt complimenten.

18. Prima restaurant. We komen hier nu voor de 4e keer in 2 jaar en de kwaliteit van het eten blijft goed. Verder is de bediening netjes, vriendelijk en gastvrij. De gerechten zien er goed uit en de hoeveelheid die je krijgt is ruim voldoende. Ook het restaurant zelf ziet er sfeervol uit. Verder zitter er altijd wel mensen te eten. Rumoerig is het er ondanks de (beperkte) drukte zeker niet. Onze favoriete gerechten zijn de saté en de varkenshaas. We komen zeker nog eens terug.

19. Marielle Lindhout

Van het weekend heb ik samen met een vriendin voor het eerst bij de stoeterij gegeten en wij waren zeer tevreden. De BAT is een heerlijke tafel vol overheerlijk gerechten. De bediening is erg atent, netjes, vriendelijk en gastvrij en het eten is van zeer goede kwaliteit. Ook zijn de gerechten die geserveerd worden goed van temperatuur en het zijn bijzondere gerechtjes die geserveerd worden. De stoeterij ziet er heel gezellig uit en ook het personeel is erg warm en vriendelijk. Kortom zeer zeker een aanrader!!!

20. We waren met een grote groep omdat mijn ouders 50 jaar getrouwd waren. Mijn ouders werden 3 dagen tevoren gebeld dat de tafel in een T opstelling zou staan omdat er nog een grote groep was en anders konden ze het niet kwijt. Bij aankomst bleek de T twee aparte tafels te zijn, waardoor mijn ouders met de kleinkinderen aan tafel zaten en hun kinderen aan de andere tafel (achter hun). De bediening bleek ons hierdoor ook als twee aparte tafels te behandelen want bij ons werd er al afgeruimd terwijl mijn ouders nog een gerecht bij besteld hadden. De bediening was ook niet super, personeel met vieze pleisters aan de handen.
    Het eten was redelijk, taai biefstuk maar de rest ging wel. Al met al voor mij de eerste en gelijk de laatste keer.

21. familie Kneefel

We hebben heerlijk gegeten! Boven verwachting! Veel huisgemaakte gerechten en dat merk je direct qua smaak. Interessante dagmenu's, zoals romige ham/prei soep. De service was prettig. Zo was het geen probleem voor de bediening om een eventuele aanwezige wesp weg te halen. We komen hier zeker terug!

22. Gezellig, leuk aangekleed restaurant, waar je vriendelijk wordt ontvangen en waar je heerlijk kunt eten.

23. Ans van Asselt

Afgelopen vrijdag heb ik mijn 65ste verjaardag met familie en vrienden hier gevierd met een BAT diner!
    Wat een feest, alles was perfect, goed eten, gezellige bediening, alles was goed geregeld!
    We komen hier zeker nog vaak!!

24. Lia van Stigt

25. Afgelopen zondag hier gegeten met 4 personen. We hadden een BAT menu besteld en dat was werkelijk voortreffelijk. Alles keurig verzorgd en ook de bediening is uiterst vriendelijk en correct. We gaan hier zeker nog eens naar terug, dus tot ziens daar!

26. H van Moolenbroek

Ontzettend lekker gegeten, bediening was picobello. Echt een aanrader!

27. gerben de bruin

Een tijdje geleden tijdens een weekendje weg met mijn vrouw hier gegeten. Een verademing dit restaurant. Prima bediening, heerlijk eten en een goede service. Zeer zeker een aanrader.

28. Ik heb i.v.m. mijn 50ste verjaardag een uitgebreide lunch/brunch bij De Stoeterij gereserveerd. Bij ontvangst koffie/thee, proosten met prosecco, daarna lunch BAT (buffet aan tafel), een dessert BAT en tot slot een kopje koffie/thee. Ik heb een top verjaardagsbrunch gehad. Het eten was zeer goed evenals de bediening (alles was prima geregeld). De locatie is erg leuk ingericht en de sfeer was uitstekend. Wij gaan zeer zeker nog eens terug om dan het diner BAT te proberen. Het is een aanrader.

29. Gezellige restaurant. We hebben heerlijk gegeten en goede bediening. Echt een aanrader.

30. Gisteren met de hele familie voor Kerst heerlijk gedineerd.
    Heerlijk eten, ontzettend aardige mensen.
    Zeker niet duur.
    Echt een aanrader!

31. Na het boeken van een weekendje A'foort kwamen wij op internet Eethuis de Stoeterij tegen. Omdat de recensies zo goed waren zijn wij op vrijdagavond daar gaan eten.
    Het eten was prima en de bediening geweldig; heel persoonlijk.
    En ook de prijs viel niet tegen.
    Zaterdag avond tegen etenstijd besloten om weer bij De Stoeterij te gaan eten. En weer goed en zeer persoonlijk.

Als wij weer eens in A'foort of omgeving zijn zullen we zeker De Stoeterij aandoen. Een aanrader!

32. familie Glavimans

Wat een goed restaurant en wat een goede en lieve bediening bediening. Leuke mensen goede sfeer, zeer leuk voor de kids (ook als deze luidruchtig zijn) . Prijs/kwaliteit is zeer goed, zelfs met 5personen ga je niet platzak naar huis. Het B.A.T is zeker een aanrader.

33. Heerlijk gegeten, leuk restaurant en vriendelijk personeel. Een aanrader!

34. Pracht restaurant! Super bediening en een super keuken.

Heerlijk gegeten! Top, een aanrader voor iedereen.

Lekker snel, prijs verhouding zeer goed.

35. Simon en Donna

Wij komen er al jaren maar het blijft gezellig, goed en een bat (buffet aan tafel) is werkelijk uniek, wat een idee zeg.

Gezelligheid en service voeren er de boventoon en ook zeer geschikt voor gezinnen.

36. Wij zijn vaste klanten van de Stoeterij. Het eten is er altijd zeer goed. Het is er gezellig en de bediening is erg goed. Onlangs hebben wij Buffet Aan Tafel gedaan. Nou werkelijk waar het is echt perfect. Als wij uit eten gaan of met vrienden gezellig willen tafelen is er voor ons eigenlijk maar een restaurant en dat is de Stoeterij. Wat ook een aanrader is, is de singles avonden. Hier wordt gezellig "oude" muziek gedraaid terwijl er wordt gegeten. Het gaan om echte singletjes. En als je wil dansen, dan kan dat gewoon.

Echt een super locatie, super restaurant, super bediening.

Dick en Paula Wels.

37. Anneke en Johan

Dit is een van onze favorieten in de buurt bij Amersfoort.

Altijd vriendelijk personeel en een super locatie.

Heerlijk gegeten en gedronken.

Een absolute aanrader.

38. Prima restaurant. Het eten is gewoon goed, bediening goed, alles prima, hier komen we zeker nog eens terug. In het donker was de locatie heel erg moeilijk te vinden, we zijn er drie keer voorbijgereden. Beetje meer reklameverlichting aan de drukke doorgaande weg zou wellicht helpen!

39. We hebben er heerlijk vegetarisch gegeten. Erg lekker! Leuke bediening ook! Een aanrader!

40. Edwin & Alida

Op valentijnsdag heerlijk gegeten. We hadden op deze vaak toch drukke dag niet gereserveerd maar het personeel zorgde er toch voor dat wij er konden eten! Het valentijnsmenu zag er leuk en origineel uit. Het personeel was erg gastvrij en nam de tijd voor je ondanks dat het er druk was. We hebben heerlijke huisgemaakte saté besteld welke erg lekker smaakte. Een klein, knus en gezellig restaurant. Een echte aanrader!

41. Mieke van Florop

Verjaardag van mijn moeder gevierd. Buffet aan tafel. Verschillende, smakelijk bereide gerechten, waaruit een keuze gemaakt kan worden. Overheerlijk feestelijk nagerecht.
    Prettige, persoonlijk gerichte bediening in een gezellig restaurant.