Nieuwste foto's in Mijdrecht

Laatste updates in Mijdrecht

1. jaap eelman's profielfoto
    jaap eelman heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Adelhof

jaap eelman

Zondagavond 28 oktober weer eens wat gehaald bij snackbar Adelhof en zoals wel vaker was de patat ver onder de maat. Bijna de gehele zak (drie porties) bestond uit patat die al meerdere keren was gebakken. Dat er een paar patatjes zo tussen zitten is niet erg maar dit was vrijwel de gehele zak. Schandalig en voor mij de laatste keer dat ik hier patat heb gehaald.
    De bediening is wel ok en het is een nette zaak maar de prijs/kwaliteit-verhouding van met name de patat is dramatisch daar het grootste deel van de patat weer in de afvalbak is verdwenen.

2. André van de Werken's profielfoto
    André van de Werken heeft een recensie geschreven voor Kokido

Netjes ontvangen in dit leuk (warm) ingerichte restaurant. We werden begeleid naar onze tafel in de patio waar de temperatuur iets lager was, maar dit was niet heel storend. Er werd ons brood met gepofte knoflookteentjes aangeboden. Bleek echter dat ze ook een proeverij van voorgerechtjes hadden en deze hebben we ook besteld. Dit was erg veel lekker eten waardoor het brood vooraf wellicht wat overdadig was. De kip was heerlijk mals met een lekkere Piri Piri saus.
    Toen het erg hard ging regenen werd het snel wat kouder in de patio maar er werd netjes aan ons gevraagd of we binnen verder wilden eten. Bediening attent en zeer beleefd en ze probeerden goed mee te denken met 1 van onze tafelgenoten die ene gluten intolerantie heeft.

3. An's profielfoto
    An heeft een recensie geschreven voor Restaurant Meesters

Het eten was heerlijk.
    Het was jammer dat onze tafel achter een muurtje was waardoor je erg "opgesloten" zat.
    Verder zeker voor herhaling vatbaar.

4. Angelique Marsen's profielfoto
    Angelique Marsen heeft een recensie geschreven voor Kokido

Angelique Marsen

Was weer erg lekker. Ontspannen sfeer.

5. Oudshoorn's profielfoto
    Oudshoorn heeft een recensie geschreven voor Restaurant Meesters

Oudshoorn

De prijs/kwaliteit verhouding vonden wij niet kloppen, we hadden meer verwacht.

Erg simpel met een zak friet op je bord, erg weinig saus bij de biefstuk en alleen een schaaltje sla er bij.
    Als de deur werd geopend waaiden we weg in de hoek waar wij zaten.
    Voor ons geen tweede keer.

6. Hans's profielfoto
    Hans heeft gereageerd op een recensie van Kokido
    Hans
    Van restaurant

WoW dank je Leonie! Wat een mooie score.... we blozen er van...🐔
    Tot een volgende keer Gr Team Kokido

7. Leonie Westerhout's profielfoto
    Leonie Westerhout heeft een recensie geschreven voor Kokido

Voor de 3e keer daar gegeten. En wederom was het super lekker en een top service! Ook de verschillende vrienden/familie/kennissen die mee waren, waren ook zeeer tevreden en zullen ook zeker terugkomen met andere vrienden/familie/kennissen!

8. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Kokido

We hebben met vrienden heerlijk gegeten. Stokbrood met zachtgegaarde knoflook vooraf is een aanrader en de kip was heerlijk mals.

9. M. Oudekerk's profielfoto
    M. Oudekerk heeft een recensie geschreven voor Kokido

M. Oudekerk

Voor 2e x lekker gegeten bij Kokido. Halve kip met friet en salade. Lekker mals met een krokant jasje. Ook het kindermenu is een succes bij mijn jongste dochter. Vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug.

10. Anuschka's profielfoto
    Anuschka heeft een recensie geschreven voor Kokido

Iedere keer weer lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Afgelopen zondag de proeverij als voorgerecht genomen. Heerlijk. Volgende keer weer iets anders uitproberen. Persoonlijk zou ik graag nog 1 of 2 andere kipcoktails op de kaart zien staan en een paar knappe stoelen zou het restaurant ten goede komen. Fijn dat je buiten of in de serre kunt zitten want binnen is het nogal warm. Ik verheug me weer op de volgende keer.

11. De Gele Bogen's profielfoto
    De Gele Bogen heeft een recensie geschreven voor Kokido

De Gele Bogen

Lekkerste kipsate van Nederland! Heerlijk broodje met knoflookteentjes en lekkere dessert. Super vriendelijke goede bediening.

12. mireille's profielfoto
    mireille heeft een recensie geschreven voor Kokido

Lekker gegeten in een hele gezellige omgeving, jammer dat er op het terras gerookt mag worden de lucht waait zo het restaurant in.

13. Cyril's profielfoto
    Cyril heeft een recensie geschreven voor Kokido

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Broodplankje met knoflook niet overslaan!

14. de bont's profielfoto
    de bont heeft een recensie geschreven voor Kokido

Mooie plek, fijne plezierige bediening en lekker gegeten voor een nette prijs.

15. Manon's profielfoto
    Manon heeft een recensie geschreven voor Kokido

Leuk tentje en gezellige sfeer. Maar de saté met kippendij was beetje karig en de friet voor 2 personen ook. De halve kip was heerlijk!

16. De Bruijn's profielfoto
    De Bruijn heeft een recensie geschreven voor Kokido

Prima allemaal, aardige meiden in bediening, allemaal even vriendelijk. Heerlijk gegeten.

17. Laila's profielfoto
    Laila heeft een recensie geschreven voor Rendez Vous

Top restaurant en fijn terras. Vorige week geluncht en vandaag na t fietsen een kopje (ijs) koffie met een toetje. Nog gekeken en nu geen wespen, wij blij want bij onze lunch erg door gehindert(kwamen het vlees van je broodje eten). Komt het toetje en daar is de wespenkolonie die hier blijkbaar schijnt te wonen... die heeft het voor ons onmogelijk gemaakt om er echt van te genieten en die ons naar binnen gejaagd heeft. Erg jammer dat het personeel de andere kant op kijkt, ja het is wespentijd en als een Val niet werkt zet dan aan de andere kant een beker Limonade /sinassappel kruidnagel neer of een beetje wierook daar zat niemand en dan lok je ze de "verkeerde" kant op... Toen ik dat zei werd er een beetje laconiek op gereageerd terwijl wij in onze tuin om de hoek hierdoor geen enkele last hebben en bij andere restaurants ook niet... Erg jammer vind dat je hier als restaurant wel wat aan moet doen En zeker niet de service die wij van ze gewend zijn :(

18. Belgié's profielfoto
    Belgié heeft een recensie geschreven voor Restaurant Meesters

Belgié

Hallo,
    Wij hebben een matige ervaring ondervonden in restaurant meesters… gamba's gevraagd als voorgerecht met als kostprijs rond de 10euro. Wij kregen 5 stuks met de grote van een roze garnaal gepresenteerd in een pannetje met niets van garnering erbij. Na lang wachten en excuses gemaakt van het personeel door een drankje van het huis viel het hoofdgerecht nog mee. Porties ook al niet te groot dan maar frietjes bijgevraagd. Alhoewel we er 2 nachtjes zijn verbleven de dag erna elders gaan dineren. Jammer.

19. Jos's profielfoto
    Jos heeft een recensie geschreven voor Kokido

Prima gegeten met zijn vieren, goede prijs en leuke bediening. Voor herhaling vatbaar.

20. Hans's profielfoto
    Hans heeft gereageerd op een recensie van Kokido
    Hans
    Van restaurant

Dank je wel John voor deze mooie woorden! Graag tot een volgende keer.

21. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Kokido

John

Onderweg naar huis zagen we regelmatig Kokido, eigenlijk gingen we er nooit langs, tot we een keer echt vast zaten in de file. Dat was dan ook meteen het startsein voor ons om er één van onze favoriete plekjes van te maken. De service is uitstekend, het eten is heerlijk, je zit altijd lekker op je gemak en de prijs is prima.

Dit restaurant is echt een aanrader. Mijn vrouw heeft veel last van voedselallergien, en nooit is er een probleem, maar wordt er gedacht in mogelijkheden. Ik heb eigenlijk nog nergens anders zulk meedenkend personeel gehad, laat staan zo'n flexibele kok.

Alle complimenten dus voor Kokido, en dat we er nog maar vaak langs mogen komen.

22. Buurvrouw's profielfoto
    Buurvrouw heeft een recensie geschreven voor Menu XL
    Pizzeria Mijdrecht

Buurvrouw

Mijn ervaring met menu xl is positief. Snelle service. Eten is van constante kwaliteit. Alleen als je een pizza bestelt, en je wilt hem gesneden hebben, even vragen. Verder top.

23. W.Westerhout's profielfoto
    W.Westerhout heeft een recensie geschreven voor Kokido

W.Westerhout

Heerlijk gegeten en een snelle keurige bediening. Vooral het buitenterras is een aanrader.

24. Jordy's profielfoto
    Jordy heeft een recensie geschreven voor Menu XL
    Pizzeria Mijdrecht

Slecht ervaring met het eten van menu XXL het was weinig vlees met de verhouding van de patat en geen saus bij mijn eten iet ongevraagd en wel aan gegeven zeer slecht.

25. Rocco Antonioli's profielfoto
    Rocco Antonioli heeft een recensie geschreven voor Restaurant Meesters

Rocco Antonioli

We hebben heerlijk gegeten en de sfeer en bediening was zeer goed.

26. J.Sch's profielfoto
    J.Sch heeft een recensie geschreven voor Lotus Corner
    Chinees-Indisch Mijdrecht

We wilden Zondagavond voor 2 personen eten bestellen, en laten bezorgen in de kwakel.
    Vergeet het maar, Uithoorn wel, de kwakel niet.
    Als we met 4 personen waren dan wel.
    Schande, laatste keer geweest lotus corner, nooit meer.

27. Ria Pennewaard-van Breukelen's profielfoto
    Ria Pennewaard-van Breukelen heeft een recensie geschreven voor Kokido

Heerlijk gegeten goede kwaliteit zeker voor herhaling vatbaar.

28. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor Kokido

Zoals altijd heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en heerlijk eten! Aanrader!👍👍

29. Harry &Marina's profielfoto
    Harry &Marina heeft een recensie geschreven voor Kokido

Harry &Marina

Heerlijk gegeten gastvrije bediening in één woird top!!!