Nieuwste foto's in Koningsbosch

Laatste updates in Koningsbosch

1. Wim Dreesen's profielfoto
    Wim Dreesen heeft een recensie geschreven voor Op de Boom

Prima cafetaria, correcte bediening. Wij hebben het pas sind juni ‘18 “ontdekt”. Een goed adres voor goed gebakken friet. Voor elk wat wils uit eigen keuken.
    Soms wat lawaaierig binnen door de grote toestroom(maar dat heeft wel een reden) maar je kunt hier echt goed eten voor een goede prijs. Aanrader!

2. Wim Dreesen's profielfoto
    Wim Dreesen heeft gereageerd op een recensie van Op de Boom

Kijk zo’n uitbater pakt het goed op ,reageert en zoekt naar een oplossing.

3. Café van Pol heeft een nieuwe foto
  4. Sandra Bergmans's profielfoto
    Sandra Bergmans heeft een recensie geschreven voor Op de Boom

Voor de beste biefstuk moet je echt bij Op de boom zijn. Komen er nu iets meer dan een jaar en de prijs is enorm laag. Voor een heel biefstuk menu betaal je maar 16,95 zo even uit mijn hoofd.

5. Alina's profielfoto
    Alina heeft een recensie geschreven voor Op de Boom

We hebben gisteren hier heerlijk gegeten.
    Het was de beste friet die ik ooit heb gegeten.
    We hadden spareribs en een steak. De steak was perfect, heerlijk mals en dik en niet té duur. Spareribs waren ook erg lekker, ook al vond ik ze net iets te zout.
    De bediening was erg vriendelijk en snel. De eigenaar kwam een paar keer langs om te vragen of alles naar wens was. In het begin zijn er een paar kleine foutjes gemaakt. Bij de eerste bestelling waren twee mensen overgeslagen, maar het meisje was weer snel terug om hun bestelling op te nemen.
    De sfeer was leuk, van een typische brasserie. De zaak is zo populair dat de tafels continu bezet waren. Een goede teken, maar het feit dat de gasten continu waren aan het vertrekken en de nieuwe gasten arriveerden, zorgde voor lawaai en onrustig gevoel.
    Wat prijs/kwaliteit betreft, we waren voor €20 euro pp volledig voorzien van eten en drinken. Iedereen ging tevreden naar huis.
    Het was een heerlijk etentje en we komen zeker terug!

6. Mariane Nobis's profielfoto
    Mariane Nobis heeft een recensie geschreven voor 't Pintje

Mariane Nobis

Hallo Miep ik moet toch even iets kwijt. Mijn man heeft net fritten zuurvlees saté saus 2 frikadellen en 1 kroket gehaald. Het smaakt altijd goed maar vandaag waren de fritten zowat van zacht en slap. Niks kros doorgebakken en we hadden ons er zo op verheugd honger😊 Sorry kan slecht terugkomen met de fritten grote portie lande in de afvalemmer😢
    Wilde dit toch even doorgeven. We komen zeker weer terug bij je vaste klant.

7. Sjra's profielfoto
    Sjra heeft een recensie geschreven voor Op de Boom

Tip top!
    Fantastisch hoe de jonge bediening als absolute professionals de klant als middelpunt ziet.
    "Always pleasing the customer.
    En... ja het eten is prima!!

Ga zo door!

8. Bal's profielfoto
    Bal heeft een recensie geschreven voor Op de Boom

Eet vaak uit en meestal bestel ik biefstuk maar van alle goede restaurants is hier de biefstuk overheerlijk nog nooit zo'n biefstuk gehad.

9. Op de Boom's profielfoto
    Op de Boom heeft gereageerd op een recensie van Op de Boom

Goede dag Harry,

Op dit moment hebben wij inderdaad niet de beste aardappelen, dat is een probleem voor alle cafetaria's die verse frieten bakken maar wij proberen er het beste van te maken. De kwaliteits aardappelen kunnen door de weersomstandigheden niet goed gerooid worden! Kijk maar eens op boerderij.nl aardappelen.
    Maar ja daar is jouw probleem niet mee opgelost.
    Als jij een mail wil sturen naar cafetariaopdeboom@gmail.com dan zorgt Hen of Wil samen met jouw naar een passende oplossing.

Met vriendelijke groet
    "Op de Boom"
    Hen en Wil

10. Harry's profielfoto
    Harry heeft een recensie geschreven voor Op de Boom

We komen er al een aantal jaar frieten halen maar de laatste keren was de kwaliteit zeer slecht, droge of zelfs oude friet!! leek het wel die opnieuw is gebakken. Na een opmerking hierover gemaakt te hebben kreeg ik alleen een rare blik vd medewerker.
    Zal er niks meer halen

11. Brigitte Pistorius- Paulis's profielfoto
    Brigitte Pistorius- Paulis heeft een recensie geschreven voor Op de Boom

Brigitte Pistorius- Paulis

absolute garantie voor heerlijk eten en een ouderwets gezellige sfeer, absolute aanrader!!

12. Wil Wagemans's profielfoto
    Wil Wagemans heeft een recensie geschreven voor Op de Boom

Gisteren gaan eten samen met vrouw en kids. Kinderen hadden een kids box en mijn vrouw een biefstuk menu , zelf had ik een spareribs menu.
    De spareribs waren echt ontzettend lekker, het vlees viel gewoon van het bot, zo mals... Super. De biefstuk van mijn vrouw was ook super, met nadere woorden de kwaliteit hier is erg hoog en een aanrader voor iedereen.

13. cupens's profielfoto
    cupens heeft een recensie geschreven voor Op de Boom

Wederom heerlijk gegeten. Wij komen hier regelmatig terug. Dit alles heeft te maken met de fijne sfeer, de lieve mensen in de bediening en de overheerlijke schnitzel. Mijn man pakt altijd een goulash menu. De prijs is hartstikke prima voor de zeer goede kwaliteit die je op je bord krijgt. Bovendien heb ik nog nooit ergens lekkerdere frietes gegeten dan hier! Top zaak.

14. Peter en familie oet Susteren's profielfoto
    Peter en familie oet Susteren heeft een recensie geschreven voor Op de Boom

Peter en familie oet Susteren

Weer lekker en goot gegeate en genoeg, met heerlijke frites en zoervleisj en eine gooie pint. Zoa heurtj zich det auch. Joa, Oppe Boom bie Gorisse is het al heal veul joare goot!

Vrije vertaling door Eet.nu:

Weer lekker en goed gegeten en genoeg, met heerlijke frites en zuurvlees en een goede pint. Zo hoort dat ook. Ja, bij Oppe Boom bij Gorisse is het al heel veel jaren goed!

15. Cremers's profielfoto
    Cremers heeft een recensie geschreven voor Op de Boom

Heerlijke friet met Zuurvlees gegeten. De bediening is vriendelijk en vlot, ook is de prijs kwaliteit verhouding goed. De prijs is laagdrempelig maar de kwaliteit van het eten is top! Zeker een aanrader.

16. osmen27's profielfoto
    osmen27 heeft een recensie geschreven voor Op de Boom

Onlangs vroeg in de avond een bezoek gebracht aan deze zaak: andermaal kleine en harde frites met mayonaise die geen mayonaise was maar fritessaus! De kipsaté was smakeloos en zat aan drie stokjes die waarschijnlijk al eerder waren gebruikt! (zo zag het er tenminste uit). De begeleidende saus was dun, een echte pindasaus onwaardig. Neen, na deze onaangename ervaring moet ik nog eens goed nadenken of ik er nog een keer zal komen. Jammer, maar helaas.

5,3
  17. osmen27's profielfoto
    osmen27 heeft een recensie geschreven voor 't Pintje

Heerlijke en smakelijke frites met verschillende bijlagen tegen betaalbare prijzen en aardige attente medewerksters.