Nieuwste foto's in Groede

Laatste updates in Groede

1. Elisabet Vergaerde's profielfoto
    Elisabet Vergaerde heeft een recensie geschreven voor Eeterij Sjiek

Elisabet Vergaerde

Leuk adresje! Sfeervol restaurant, uitstekende bediening en het eten is heerlijk! Aanrader!

2. Eeterij Sjiek heeft een nieuwe foto
  3. Eeterij Sjiek heeft een nieuwe foto
  4. Eeterij Sjiek heeft een nieuwe foto
  5. Floor Verhaak's profielfoto
    Floor Verhaak heeft een recensie geschreven voor Eeterij Sjiek

Floor Verhaak

Wij hebben een heerlijke high-wine gehad bij Eeterij Sjiek in Groede. Het is echt de moeite waard. Leuke service en prachtige locatie

6. Ingrid's profielfoto
    Ingrid heeft een recensie geschreven voor Eeterij Sjiek

Super lekker gegeten, goede kwaliteit. Prima bediening en heel sfeervolle lokatie/ restaurant.
    Een echte aanrader.

7. Michel Tubbax's profielfoto
    Michel Tubbax heeft een recensie geschreven voor Eeterij Sjiek

Excellent romantisch adresje in het knusse Groede, heel lekkere keuken, toffe gastvrouw, uitstekende bouillabaisse, prima prijs/kwaliteit en toch niet ver van Knokke.
    Doen!

8. Robbert Qoltering's profielfoto
    Robbert Qoltering heeft een recensie geschreven voor Etablissement 1880

Robbert Qoltering

Vertaal van English naar Nederlands

So this is what a Michelin star place should be except the pricing is great and the atmosphere is ten times better.

9. paul's profielfoto
    paul heeft een recensie geschreven voor Strandhuys de Vrijbuyter

eten kwam vroeger dan aperitief? Fisch en chips waren niet krokant ,maar eerder koud en slap . Na een vraag om nog een dessert te nuttigen hebben we vriendelijk bedankt. nochtans een mooie zaak.!

10. Hans. Rorijs's profielfoto
    Hans. Rorijs heeft een recensie geschreven voor De Deining

Hans. Rorijs

Super lekker gegeten en een top bediening. Echt een aanrader als je hier in de buurt op vakantie bent. Als wij er in de buurt zouden wonen kwamen wij hier zeker vaker. Mss één klein tipje: " mss qua vlees assortiment iets meer keuze zoals een snitzel met wat verschillende soorten saus ". Maar nogmaals top. Vis gerechten genoeg keuze maar voor de vlees liefhebbers iets minder.

11. Tinus Cameron's profielfoto
    Tinus Cameron heeft een recensie geschreven voor Puur

Tinus Cameron

€ 6,90 Voor een kleinkopje vissoep waarin exact 3 mosselen en 4 miniscule flinters wat mogelijk vis zou kunnen geweest zijn. Net aan warm. Wel groenten kunnen ontdekken dus tomaten groentesoep met 3 mosselen had een betere benaming geweest.
    Jammer was in het verleden een aan te bevelen horecazaak, nu zeker niet meer.

12. Els's profielfoto
    Els heeft een recensie geschreven voor Strandhuys de Vrijbuyter

Slechte prijs kwaliteit verhiouding pizza.
    Taaie bodem, geen verse ingredienten, kaugum hopen kaas.

13. Jorg's profielfoto
    Jorg heeft een recensie geschreven voor Eeterij Sjiek

Tweede keer bij de eterij. Op de bediening niets aan te merken. Ook de kwaliteit van de ingrediënten was perfect. Waarom dan geen 5/5? Enerzijds omwille van de acoustiek: met momenten was het echt lawaaierig in een volle zaal met open keuken en kinderen die rondliepen.
    Anderzijds omwille van de hoeveelheid eten. Na het voorgerecht hadden we het gevoel dat we voldaan waren. Schotels mogen gerust 20% kleiner en de prijs 10% lager. We vonden de schotels ook zwaar. Bvb het iberico varken met stevige saus + zware gratin + frietjes + in boter gebakken groentjes. Wat ons betreft mag het wat minder en verfijnder. Zowel de ingrediënten als de kok zouden beter tot hun recht komen.

14. Tim Maathuis's profielfoto
    Tim Maathuis heeft een recensie geschreven voor Puur

Tim Maathuis

Zeer slecht… Jammer… 2 jaar geleden was het perfekt. Dus verheugden wij ons op een nieuw fijn dinner. De jonge sympatieke bediening sloofde zich zeer uit, maar die had heelaas geen invloed op wat er uit de keuken kwam. Waardeloos! Spare-Ribs kant-en-klaar niet te eten. Oude patat nog eens opgebakken. De vrouw aan de tafel naast ons stuurde haar spaghetti bolognese terug ("vies") kreeg toen en middelmatig soepje inplaats.
    Mijn tip: de volgende dag elders heerlijk genoten. ;-)

15. Van Kerrebroeck Pearl's profielfoto
    Van Kerrebroeck Pearl heeft een recensie geschreven voor Eeterij Sjiek

Tweede bezoek nog beter!
    Zelfs zinnens er een jaarlijkse traditie van te maken!

16. Jan Rombouts's profielfoto
    Jan Rombouts heeft een recensie geschreven voor Eeterij Sjiek

Jan Rombouts

Mooie omgeving, iets te weinig verlicht maar wel sfeervol interieur. Top eten met de nadruk op kwaliteit en smaak, eerder dan hoe het eruit ziet op het bord. Vriendelijke en alerte service. Eerlijk prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen terug!

17. Marijke's profielfoto
    Marijke heeft een recensie geschreven voor Eeterij Sjiek

Heel gezellige tuin die je bereikt na de open keuken doorkruist te hebben. Vriendelijke & professionele bediening. De porties waren ruim en het eten zeer lekker. Zeker een aanrader!

18. MP & J's profielfoto
    MP & J heeft een recensie geschreven voor Eeterij Sjiek

Excellente adresse pour les amateurs de poissons! Nous avons pris une bouillabaisse: délicieux! Et en plus, très copieux. Le cadre est très agréable et le personnel est très aimable. Je recommande vivement ce restaurant.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Uitstekend adres voor visliefhebbers! Wij hadden een bouillabaisse genomen: heerlijk! En bovendien ook erg veel. De sfeer is heel aangenaam en de bediening erg vriendelijk. Ik beveel dit restaurant ten zeerste aan.

19. Jos Vogeleer's profielfoto
    Jos Vogeleer heeft een recensie geschreven voor Eeterij Sjiek

Jos Vogeleer

Telkens zeer goede ontvangst. Eten en drank vallen goed mee. De waardin zorgt voor een aangename sfeer al heeft ze het druk.

20. P en A van Iwaarden's profielfoto
    P en A van Iwaarden heeft een recensie geschreven voor Eeterij Sjiek

P en A van Iwaarden

L.s.,
    Een heerlijke avond in een mooie sfeer, buiten in de tuin met een kabbelend watertje. Nette, vriendelijke bediening en heerlijke gerechten.
    Fijn dat de gastvrouw vraagt of we wellicht het concert in de nabijgelegen kerk gaan bezoeken. ‘Ken uw klanten....’ en zorg dat ze dan op tijd eten....

De mosselen waren verrukkelijk met een verrassende smaak en heerlijke huiswijn. Ook de amuse en voorgerecht kroketjes waren heerlijk. De friet (aardappelen) verdient nog wat aandacht, dat is besproken.

Reden genoeg om weer terug te komen. Ga zo door Jantien en crew!

21. Alfred Wiemer's profielfoto
    Alfred Wiemer heeft een recensie geschreven voor Puur

Alfred Wiemer

Strandpaviljoen Puur.... en wat een heerlijke ervaring. Fantastische ambiance, heel vriendelijk en attent personeel en wat een heerlijke gerechten met dagverse ingrediënten. Mooie wijnen en een hele goede prijs-kwaliteit verhouding!

22. Marion Blom's profielfoto
    Marion Blom heeft een recensie geschreven voor De Drie Koningen

Marion Blom

Vandaag gegeten bij Drie Koningen. We hebben een uur gewacht op het voorgerecht en nog eens 1 1/2 op het hoofdgerecht wat niet echt bijzonder te noemen valt. De wijn kon niet vooraf worden geproefd en water kon alleen per kan of per flesje verkocht worden. Het nagerecht was het dessert va de chef ook niet echt bijzonder. We kregen duizend maal excuus en korting op de rekening maar daarmee hadden we onze gezellige avond door lekker uit eten te gaan helemaal verprutst en dat maak je niet goed door korting op de rekening te geven. Ze hebben hier duidelijk nog heel wat te leren wat service en het de klant naar de zin maken, ga eens in de leer bij een goed restaurant in het Gooi

23. Mno's profielfoto
    Mno heeft een recensie geschreven voor Puur
    Nederlands Groede

Zelden zo slecht behandeld in een restaurant. De bediening was slecht. Wachten wachten tot er iemand komt en als je een stoel verschuift staan ze binnen 2 seconden naast je om je te berispen. De ergste is een corpulente roste meneer die niets anders doet dan vileine sneren uitdelen aan klanten, incl kinderen.
    Bleek de leidinggevende te zijn! Meerdere andere obers begrepen ons bezwaar toen wij geen fooi wilden geven.
    Het eten was matig, zand in de vongole en zowel de la trappe uit t vat alsmede Spa rood en de cola zero waren op.
    Kortom: er zijn meerdere leuke strandtenten aan de Zeeuws Vlaamse kust. Elk ander is beter dan Puur!

24. Pol Pollet's profielfoto
    Pol Pollet heeft een recensie geschreven voor Eeterij Sjiek

Pol Pollet

Een verademing om te gaan eten. Lekkere ongedwongen sfeer en leuke ontvangst. Keuze voor Menu die een plezier was om te mogen proeven met fijne suggestie in het glas. Leuk dessertje als afsluiter. Dit is een pareltje om er te toeven en te genieten aan heel democratische prijzen. Toppie 👍

25. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Eeterij Sjiek

Gastvrije ontvangst in een sfeervolle omgeving. Mooie streekproducten en een mooi vegetarisch gerecht.

26. vincent's profielfoto
    vincent heeft een recensie geschreven voor Eeterij Sjiek

Toen we op bezoek waren bij de eeterij, hadden we geluk dat we konden dineren in hun buiten tuin, super terras, mooi verzorgde tuin, zoals het eten en zeker super bediening, we komen zeker terug, bedankt.

27. Bernard Uyttenhove's profielfoto
    Bernard Uyttenhove heeft een recensie geschreven voor Eeterij Sjiek

Topervaring in een leuk kader voor een eerlijke prijs, zeker voor herhaling vatbaar.