• Lid sinds 29 september 2010

Loetje

Laren nh

De Stripe

Wijnjewoude

Vince heeft nog geen foto toegevoegd

1. Vince's profielfoto
    Vince heeft een recensie geschreven voor De Stripe

Op 29 december 2012 hier een feest gegeven. Er was ook nog een andere partij in de grote zaal. De bediening was uitstekend! De hapjes, drankjes en het warm/koud buffet en de soepen waren uitstekend! De bediening was ook erg hulpvaardig en attent voor de ouderen in ons gezelschap! Ik wilde wel een 10 geven, maar die staat niet in het lijstje. Wij komen hier graag nog eens terug!
    Vincent Sluijter, Heerenveen

2. Vince's profielfoto
    Vince heeft een recensie geschreven voor Loetje

Ivm trouwdag ouders dachten we: probeer eens wat anders, ga eens naar Loetje in Laren.

Dat deden wij op 5 september 2010. En dat doen wij nooit meer!

Vantevoren gereserveerd, dat was verder geen probleem.

Het was bijzonder druk (zondag) en de keuken kon het duidelijk niet aan. Na het voorgerecht, wat redelijk snel werd geserveerd was het 1 uur (!) wachten op het hoofdgerecht. Enkelen van ons groepje hadden biefstuk (was goed), een ander nam vis, maar degene die kalfslever had besteld kwam bedrogen uit.

Pas bij het serveren van de biefstukken e.d. werd verteld dat er geen kalfslever was. Op de vraag of ze dat een uur eerder of tijdens het opgeven van het hoofdgerecht niet wisten werd geantwoord "miscommunicatie in de keuken". Ja, da's makkelijk.

Ik plofte zowat! Natuurlijk, de serveerster kon het niet helpen en wist zich ook geen raad met de situatie. Of ik dan iets anders wilde bestellen (mijn disgenoten hadden inmiddels hun eten al), ik kon dan wel vis krijgen. Nou ja uiteindelijk maar overstag gegaan voor een lullig tongetje -ik moest toch wat eten nietwaar? En ik lust geen biefstuk. Ik mocht dat tongetje voor de prijs van de lever.

We kregen nog wel gratis koffie (als 'goedmakertje').

Als je van biefstuk houdt kom je hier vast wel aan je trekken (ze worden met tientallen tegelijk gebakken(!).

Wij komen hier in elk geval nooit meer en zullen dit ook aan anderen vertellen!