1198746452 30
1407204036 77
1422093864 76
1474208260 65

1. E vd Heide

Prima gegeten erg gezellig.
    Alleen een foutje bij afrekenen, we hebben 20 euro teveel betaald, jammer dat niet is aangegeven door het personeel als er te kort was geweest hadden ze het wel gezien.

2. Bonne Postma

3. J ten hoor

Gisteren een koud en warm buffet gehad.
    Op lokaties voor 50 pers.
    Wat was het lekker niets dan anders als lovende reacties.
    Genoeg voor iedereen alles wordt voor je uitgestald.
    Hoeft geen bestek of borden alles wordt voor gezorgd.
    En dan de toetjes ook fantastisch lekker.
    Een aanrader voor een geslaagd feest.
    Ik geef jullie een dikke negen.

4. jan landman

Na een boswandeling appeltaart en kwark besteld bij de Stripe. De taartjes leken wel een week over de datum. Ik vroeg nog of de slagroom echt was, volgens personeel was het echte slagroom. De slagroom was niet echt lekker. Ook de koffie was niet best.

5. A. de Boer

Maandmenu gegeten, zeer matig. Salade verlept en weinig smaak, te lang gestaan waarschijnlijk. Rode biertjes zeer nat. Vis gebakken scholfilet vrij smakeloos. Toetje van ijs niet te pruimen, totaal hard bevroren.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  6. Fijn gegeten hier, de kaasschnitzel is overheerlijk en de groentes zijn een dikke prima. Prettig personeel en een hele gezellige sfeer.. Ik zou mezelf het liefst een week willen uithongeren om daar mijn tanden in dit heerlijke eten te zetten! Wij komen zeker terug!

7. Ik had veel meer van dit restaurant verwacht. Eten zeer matig en lauw. bediening veel te traag. Locatie is een topper, doe er dan ook wat mee! Ben benieuwd hoe Herman den Blijker met zijn maat hier doorheen zou roeien...

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  8. Gisteravond op 1e paasdag hier gegeten. Wat een verademing, wij waren met kinderen en zelfs daar wordt aandacht aan besteed er is een speelhoek en een speciaal menu. De menukaart is Hollands maar prima, de gerechten zijn vers en dat proef je. Meestal gaan wij naar de wat exclusievere restaurants maar hier zie je, ook door de drukte, dat men weer terug wil naar de traditionele gerechten al met al een goede ervaring. De bediening is erg vriendelijk, vlot en gastvrij. Wij komen zeker terug!

9. Voor de 2e keer gegeten. Tafels stonden deze keer erg dicht op elkaar dus je bleef je buren verontschuldigen wanneer je met de stoelen tegen elkaar kwam. Bediening verder vriendelijk en natuurlijk een mooie lokatie. Na 3 kwartier werd het hoofdgerecht geserveerd. Het eten bij dit restaurant is gewoontjes. Als ik bij een restaurant eet verwacht ik iets speciaals, een nieuwe smaak, ..een extra touch. Anders kan ik thuis ook wel een potje rabarber opendraaien. De prijs is niet hoog dus qua prijs/kwaliteit heb je niets te klagen. Toetje zag er leuk uit en smaakte prima.

10. Anoniem.

In het verleden altijd erg tevreden over De Stripe geweest.

Drie weken terug, na een lange tijd, weer eens een etentje gehad in het mooie restaurant waar nu ook een Hotel gevestigd is! De aankleding en het interieur is erg mooi en ook de ligging is prachtig.

Echter wel erg slecht eten voorgeschotelt gekregen. Waren aan de late kant (zaterdagavond 20.00 uur; wat opzich normaal is in een restaurant), en er zaten op dat moment nog zo'n 25 personen in het restaurant. Voorgerecht kwam snel en was prima te eten! Wel kwam een personeelslid (terwijl we nog aan het eten waren), vragen hoe ver we waren, want tja ... de chefkok zei al: Hoe ver zijn de dames, het hoofdgerecht is klaar. Voelde dus ook een beetje alsof we moesten opschieten. Hoofdgerecht was erg slecht. Vlees was op sommige plekken lauw en het overige overgebleven vlees was koud! De varkenshaas sloeg er grijs van uit. Inmiddels 21.00 uur en je zag dat het personeel naar huis wilde. Kwamen gedemotiveerd over en toen wij klaar waren met het hoofgerecht, kwamen ze met twee man sterk ons tafel afruimen (2 borden en wat schoteltjes van groente/aardappelen). Toen we nog een borrel wilden bestellen keken ze elkaar even aan en kwam er met moeite uit beide monden, dat dit nog wel kon. Vervolgens stonden alle personeelsleden bij de bar (inclusief kok) naar ons te kijken. Het voelde dus letterlijk en figuurlijk, dat we de tent werden uitgekeken. Ook de vraag of we nog een nagerecht wilden kwam er met moeite uit. Dan ook het feit dat al het personeel om 21.00 uur al met de tafels en stoelen aan het schuiven waren en alle tafels al gingen dekken voor het ontbijt de volgende morgen, voelde vreemd. Zijn dus uiteindelijk ook vertrokken en weten ook dat we om al deze redenen niet weer bij De Stripe komen eten.

11. Op 29 december 2012 hier een feest gegeven. Er was ook nog een andere partij in de grote zaal. De bediening was uitstekend! De hapjes, drankjes en het warm/koud buffet en de soepen waren uitstekend! De bediening was ook erg hulpvaardig en attent voor de ouderen in ons gezelschap! Ik wilde wel een 10 geven, maar die staat niet in het lijstje. Wij komen hier graag nog eens terug!
    Vincent Sluijter, Heerenveen

12. De Stripe een prachtige lokatie en omgeving.

Het eten is er altijd prima, vers, voldoende en in een gezellige sfeer.

Ook prachtige bloemen of stukjes op de tafels, erg attent.

Bediening plezierig en goed.

Prijs kwaliteit best.

En niet te vergeten de terrassen. Zomers en nu als de zon er is kun je er heerlijk genieten tussen de bomen.

13. K. vd Veen

Vroeger (3 jaar terug) was dit een prima restaurant. Helaas gaat het steeds meer achteruit. Voor een bakje koffie met iets erbij is het prima. Redelijk snel gebracht. Maar kom je met een groep van min. 4 personen dan gaat het al mis. Het eten komt veel te laat, het is lauw, het is niet lekker enz. Verschillende malen gevraagd om mayonaise, kinderstoel enz. Uiteindelijk zelf maar gehaald. Het eten met Kerst was enorm taai. We waren met een groep van 10 personen. 8 personen hadden na 3 kwartier hun voorgerecht, de resterende 2 kregen het pas toen het hoofdgerecht werd geserveerd (en toen hadden we er ook nog om gevraagd). De eigenaar vroeg me of alles naar wens was. Ik heb hem verteld dat enige zaken niet goed waren ( waaronder de smaak van enige sausjes). Hij zou er achteraan gaan maar ik heb hem die avond niet meer gezien.

Ook een keer een koffietafel gehad. De soep kwam pas halverwege de maaltijd (ook pas nadat we er om hadden gevraagd). De kroketten kregen we pas nadat we er om hadden gevraagd.

Helaas. Het is een prachtig restaurant op een prachtige locatie. Maar grote groepen kunnen ze niet aan. Ik vind het jammer want ze maken zichzelf zo kapot.

14. Ondanks het bar slechte weer toch een gezellige sfeer.

De kerstbomen stonden al en het geheel zag er verzorgd uit.

We waren met z'n 4en, waaronder 2 kinderen.

De bediening reageerde hier erg attent op door ook de lunchkaart met pannenkoeken te geven.

Wachttijd was maximaal een kwartier en het eten was goed.

Het was duidelijk dat het meeste zelf werd gemaakt en alles was prima op smaak. Ook zagen de gerechten er verzorg uit.

Plezierig is ook dat je hier voor een leuke prijs eet.

Absoluut een aanrader!

15. Restaurant de Stripe ligt op een prima locatie, nabij wandel- en fietsroutes.

Het restaurant beschikt over veel zitplaatsen en is daardoor zeer luidruchtig.

Het eten is alles behalve goed. Lauw eten, smaakloos en droog vlees, waterige sauzen en er wordt weinig groente geserveerd.

We moesten meerdere malen vragen om mayonaise en het werd telkens maar vergeten.

Bediening was zeer traag.

De bediening is vriendelijk, maar straalt weinig uit.

Professionalisering van dit restaurant is zeer gewenst!

16. liselore de cries

Eten was lekker (buffet) alleen de sauzen ontbraken. Het eten was niet heet, maar tegen het lauwe aan. De bediening is vriendelijk, maar niet snel. Het wachten op ijs duurt dan ook een dikke 20min! (Wij zijn daarentegen ook met een groepje) leuke ligging! En grote glimlachen!

17. Ik heb gister in De Stripe gegeten, het duurde erg lang maar het was ook erg druk.

De bediening was erg vriendelijk en verontschuldigde zich voor het lange wachten.

Ik ga hier zeker nog een keer heen.

18. Catharina

Slecht voedsel voorgeschoteld gekregen. Kip met kerriesaus, de saus was aangelengd met water en superdun, superweinig en koud. De kip was van barslechte kwaliteit, er zat smaak nog kraak aan. De warme groente zoals beloofd: een bord vol met gekookte winterpeen (lekker goedkoop), je moet er van houden. De friet viel in het niet (terwijl ze hier jaren geleden de lekkerste friet van Friesland hadden) tussen de enorme hoop wortel. Een proletenschotel.
    Bediening kon niet adequaat reageren toen wij aangaven dat het eten niet naar wens was: "De kerriesaus maken wij niet zelf". Ja, en? Ik zou als bedrijf deze kerriesaus niet eens gratis aangeleverd willen krijgen.

Dit is een bedrijf waar je werkelijk niets moet verwachten van kwaliteit en lekkere smaken. De locatie is top en een prima uitvalsbasis voor lange wandel- en fietstochten. Wij vinden het zonde dat dit bedrijf van zichzelf een veredelde snackbar heeft gemaakt. Ik zou er graag eens als Herman den Blijker doorheen willen schoffelen. Bijvoorbeeld: schrap 2/3 van de kaart en schotel de klanten zelfgemaakte friet, huisgemaakte mayonaise, verse boontjes en drie vlees/vissoorten voor. Haal al die andere bagger van de kaart af! Daarmee haal je jezelf vreselijk onderuit.

Gebak van de bakker is pima.

19. Top.

Goed eten, niet duur en eten in overvloed.

Service perfect, bakje drinken voor de honden, koekje voor de honden, extra chocolade saus over het toetje van mijn zoontje.

Helemaal goed!

20. Het eten was prima voor een aantrekkelijke prijs.

Service ook naar behoren, wat je van het niveau kan verwachten.

Ook de ideale lokatie voor een leuk familiedagje!

Prettige sfeer in het restaurant.

Mooie en nette toiletruimte!

21. Het restaurant ziet er leuk uit.
    Niet alle bediening is even leuk.. een reden om er niet meer heen te gaan.
    Het eten is gewoon, niet super.

22. grietje

Heerlijk eten en leuke bediening.
    Gaan ook leuk met kinderen om.

23. Het is een goed restaurant waar voor een normale prijs een goede maaltijd krijgt geserveerd

24. het eten werd lauw geserveerd,en als je er wat van zegt geven ze niet thuis