toets 1 voor een medewerker

Bezorgrestaurants in de buurt van Loetje

Online eten bestellen

1519272798 72
1619580747 68
1692531982 65

1. Belinda Bokkers

Het was gezellig goede sfeer en het werd zonder dat het gehaast ging, vlot geserveerd.
    De porties waren wel groot.
    Komen zeker terug

2. Goede en snelle bediening als het glas leeg was werd er gevraagd of we nog iets wilde drinken en of alles naar wens was prima voor herhaling vatbaar top.

3. Op zich als je van biefstuk houdt op de manier dan is er weinig op aan te merken. Bestelde met mijn stomme kop Noordzee tong die op een bakplaat of pan gebakken was en diepbruin was… we zaten toen al 45 min te wachten op ons eten… ik had de moed niet meer om dat ding terug te sturen… vis was amper van de graat te halen… zo slecht en smakeloos gebakken… de friet in een schaal gekwakt met mayonaise… ik denk dat we beter af waren geweest bij Loetje Huizen die net geopend was. Ga alleen voor die biefstuk als je ervan houdt de rest is werkelijk ruk.

3,1
  4. Prima eten en bediening. Maar vreselijke stoelen. Mijn gezelschap en ik kregen er enorme rugpijn van.

5. Wim Theunissen

Heerlijk gegeten met mijn kinderen en kleinkinderen op het terras met bloembakken en parasols in Laren. We hebben maar geen dessert genomen omdat de tafel naast ons pittig werd gerookt.
    Onbegrijpelijk dat het roken wordt toegstaan. Omdat twee klanten willen roken, moet de rest van de klanten op het terras (incl. kleine kinderen) dat maar gedogen. Eet smakelijk.

6. Smaakte prima maar de afmeting van de medium biefstuk sloeg nergens op. Mijn medium biefstuk waren twee stukjes oprecht ter grootte van bitterballen. Ik was eigenlijk te verbouwereerd om hier iets van te zeggen en had er eigenlijk een foto van moeten maken. De borden patat zijn gelukkig wel royaal zodat je na het eten niet gelijk naar de snackbar hoeft. Dus voor 180 euro met z'n vieren haal ik volgende keer 4 kilo biefstuk bij de slager en ga ik een zak friet halen bij de snackbar. Zit ik ook niet in een mensa te zwaaien naar de bediening of ik nog 3 sneetjes casinobrood mag hebben. Nee, Loetje, veel over jullie gehoord maar zwaar teleurgesteld.

3,6
  7. Jansen, Adriaan

Het was een ongezellige eetzaal, niet wat je verwacht in een restaurant. Geen prive, de tafels staan maar een kleine 30 cm van elkaar. Je hoort en ziet alles van je buren. Hoe meer tafels hoe beter ? Er hang een geen sfeer en gezelligheid is er ook niet. Het lijkt veel op de eetzalen die men vroeger had bij de militairen erg ongezellig.
    Het eten was matig tot niet goed. half gebakken en het tempo moest zo hoog mogelijk zijn zodat er andere mensen in gestopt konden worden.
    Personeel was te gehaast en gaf een onduidelijke niet verstaanbare uitleg. het werd als een tape in een cassette afgeranseld. De vriendelijkheid liet ook te wensen over, het was een verplicht nummer Ook de kleding liet te wensen over. De polo's waren goed maar de spijkerbroek die werd gedragen was rechtstreeks van de bouw. Oud en versleten .
    Het spijt ons ten zeerste maar we komen nooit meer terug . Weg gezellige avond en zonde van het geld.

5,1
  8. Mieke Klinkhamer

Gezellige avond met lekker eten en perfecte bediening!
    Verjaardag van opa…
    Leuke sfeer ook!

9. Gisteren wonton bestels met wasabimayo en soja saus en zalm! Wat krijg ik? Oude toastjes met wat plakjes zalm en kappertjes voor zo veel geld! Ik was te verbaasd om er iets van te zeggen maar het was puur slecht!

10. L A Bos Bakker

Was druk in laren...
    Terras vanwege het mooie weer bomvol.
    Was geen probleem..even binnen wat gedronken..
    Het personeel kreeg een seintje wanneer er buiten een tafel vrij was..
    Zodoende zaten wij daar ook binnen een kwartier.
    Heerlijk gegeten... Loetje is altijd goed.

11. Erwin van Mameren

Zoals altijd gezellig, heerlijke biefstuk en snelle vriendelijke service.

12. Jeanne van Hal

Lekker buiten gegeten, alles lekker alleen de soep was te zout!

13. Heerlijke biefstuk, ossenhaas. Altijd een succes, wel is de service een aandachtspunt. Te snel en bijna arrogant🙈de prijzen stijgen ook flink, jammer dat wordt m niet meer dan 1× per jaar.

14. Henkie Pols

15. Wij hadden 5 biefstuk bali en 5 keer veels te zout, waren er gewoon ziek van geworden zoveel zout. Zeer slecht voor je lichaam. Ze doen er niks mee als je het tegen de serveerster zegt geven ze de sambal de schuld. Belachelijke omgang met je gasten. Eerst proeven voor je je gasten iets serveert!!

Mijn tip; sla dit restaurant over.

3,5
  16. mh venrooij

Veel te snel binnen 5 min de biefstuk op tafel, hadden half 8 gereserveerd en om 19.40 Stond t bord met biefstuk er al.

17. Loetje is normaal prima, maar ze zakken af. Paar uiterst aardige behulpzame mensen, maar helaas ook een paar die onvriendelijk en sloom waren. De dame die het voorgerecht afgehaald had, vergat de keuken het hoofdgerecht door te geven. Resultaat: veel te lang wachten. Ik voelde nattigheid en vroeg een ober te checken, die vervolgens keurig terugmelde dat we met de volgende ronde meegingen. Zeg dan gewoon dat ze het idd vergeten waren. Daarna die onvriendelijke dame weer aan de tafel die de fout gemaakt had. Geen woord. Na 30 minuten wachten 3 biefstukken die niet meer de smaak van weleer hadden, dreven in de jus en verschillend van bereiding. Mijn zoon had medium, dochter medium rare en ik echt rauw, terwijl we alle drie medium rare vroegen. Lijkt me niet zo moeilijk toch als je niks anders doet?
    Afrekenen duurde ook een eeuwigheid, mensen kijken gewoon niet, komen aanlopen, vragen aan de tafel links of alles in orde is en gaan weer weg. Kijk om je heen bediening!
    Wel 14 euro korting op de drank vanwege wachten, dat is netjes, maar kom volgende keer gewoon je fout toegeven! Hoe moeilijk is dat? En ga niet arrogant lopen doen!
    Helaas, ik ga er niet meer naartoe, Loetje is aan het bezwijken onder het eigen succes.
    Gek genoeg zijn ze op de vestigingen in Adam nog wel goed, maar zijn het de buitengebieden waar dit op aan het treden is.
    Strak managen!

18. 12 Augustus 2019 met dochter hier gegeten. De bediening was uiterst voorkomend en vriendelijk. Gekozen voor de kipsate die was lekker, frietjes er los bijgenomen zodat wij zeker genoeg te eten hadden. Ieder een glas wijn. Cappuccino en thee na. Lopende met een kruk werd mij, op weg naar de trap omdat de toilet hier op de verdieping ligt, direct het invaliden toilet op de bg gewezen.
    Het was aan het einde van de middag nog erg rustig.

19. U wordt ook super bedankt, voor de geweldige service.

20. Mooie lokatie in hartje Laren. Ruim voldoende parkeergelegenheid.
    Snelle bediening.
    Eten: gewoon goed. Eigenlijk zoals altijd bij Loetje.
    Kwaliteit voor een redelijke prijs.
    Reservering via Eet.nu perfect konden gelijk aan tafel op het afgesproken tijdstip, na het eten nog even buiten gezeten voor het dessert. Helemaal goed!

21. Op een zaterdagavond met zijn vieren bij Loetje wezen eten. Het eerste wat opvalt is de enorme herrie. De eerste indruk is die van een allinclusive systeem. Veel drukte, veel lawaai. Niet gereserveerd, maar na drie kwartier zou er een tafel beschikbaar zijn. Geen probleem, even wat drinken aan de bar is prima. Goede wijn overigens. Na 35 minuten was de tafel beschikbaar. Het lawaai was overal dus ook aan tafel. Voorgerecht was prima en natuurlijk als hoofdgerecht de biefstuk. Als je niets anders besteld krijg je biefstuk, veel jus en witte boterhammen om te soppen. De salade en patat moet je apart bij bestellen. Erg kaal menu dus. Biefstuk is prima, maar dit kun je thuis ook. De bediening is eigenlijk heel erg goed. Vlot en gezellig.
    Kortom, als je gewoon vlees wil eten en niet te hoge eisen stelt en je het geen probleem vindt als je je vriendin aan de andere kant van de tafel amper kunt verstaan zit je er prima. Als je gezellig of romantisch wil dineren heel hard voorbij lopen.

5,5
  22. Boudewijn

Welke Loetje je ook kiest, het is altijd PRIMA en fijne bediening. Hulde voor de formule en deze EXACT Zo houden en niet upgraden.

23. Ron van der Veen

24. Bart van R

Altijd wachten voor een tafeltje. Prima sfeer, goed eten en een redelijke prijs. Geen culinaire hoogstandjes, gewoon hele goede ingrediënten!

25. Matig, Loetje Laren is niet meer zo goed. Het lijkt wel of de biefstukken minder goed worden, patat was niet super vers (wel een nieuw portie gekregen).
    Zeer jammer! Loetje moet niet nog groter worden want het boet in op de kwaliteit en dat is totaal onnodig!

26. Tom 1305 punten

Ook bij deze vestiging met een aantal vrienden wezen eten. De vestiging in Amsterdam (Loetje aan 't IJ) beviel goed, dus toen we in Laren belandden konden we het niet laten om hier ook even een biefstukje te pakken.
    Ook hier was het weer erg lekker. De service was ook aardig, we kwamen binnen met een groep van 8 man zonder te reserveren, maar er kon nog wel een tafel gedekt worden. De sfeer was hier wel iets minder, wat meer een standaard restaurant zonder mooi uitzicht naar buiten toe. De prijs/kwaliteit is ook hier voldoende tot goed te noemen. 18 euro voor de pittige variant van de 'normal size' biefstuk. Extra's moeten allemaal apart besteld en dus ook betaald worden (friet, salades, e.d.), hier betaal je een paar euro per bordje voor. Goed te doen!

27. Heel goed! De tafel stond klaar om 19:45 precies zoals besproken via EET.NU (dat is echt goede service) Het eten bij Loetje was erg goed, dat is eigenlijk altijd zo. Voor een liefhebber van vlees is toetje "the place to be". De prijs kwaliteit is ook prima, niet te duur zeker niet voor het geen wat je krijgt, kwaliteit en vers!

Het was die vrijdagavond erg druk er stonden veel mensen op een tafeltje te wachten (daardoor zoveel waardering voor de reservering via EET.NU) daardoor erg veel lawaai. Je kon haast niet normaal een gesprek voeren met je tafelgenoten, we waren met z'n drieën.

Maar de kwaliteit van het vlees maakt toch dat we een tevreden gevoel aan dit diner hebben overgehouden.

28. Over het eten bij Loetje kunnen wij niets zeggen, want we hebben nooit iets gekregen.
    Eerst 20 min. gewacht en tenslotte naar iemand van de bediening gezwaaid met het verzoek om ons een drankje te brengen. Weer 20 min. gewacht en vervolgens opgestaan om aan de bediening te vragen of ze wellicht onze bestelling op konden nemen.
    Weer lang gewacht. Eten gearriveerd, helaas niet wat één van ons besteld had.
    Intussen waren we meer dan 1 uur binnen en nog niets!
    Zijn kwaad weggelopen, nadat de bediening ons vertelde dat zij het niet fout hadden gedaan, omdat het zo in de computer stond.
    Daaaaaaaaag Loetje, ons zie je niet meer terug.

4,5
  29. Heerlijk gegeten. Goede sfeer en gezellig rumoerig. Bediening weet je ook met rust te laten en is niet opdringerig. Wel snel als je iets bestelt. De biefstuk bali is geweldig.

30. Marcel Van de Kamp

31. Matthijsse

Genoeg eten, echter de bediening kon veel beter. Aan 2 kanten mensen om ons heen die later kwamen maar eerder hun eten hadden.

6,7
  32. Ik begrijp niet waarom mensen zo lyrisch zijn over Loetje. Afgelopen weekend daar geluncht en het was niet my cup of tea, zeg maar. Mijn man had een biefstuk Bali en ik de biefstuk naturel. Een kaal stuk vlees op een bord vol met vette boterjus. De rand van het bord vol met vetspetters. Nee, het zag er zeker niet appetijtelijk uit. En de jus smaakte verbrand. Een beetje salade moet je los bijbestellen, net als de (diepvries)friet. De prijs-kwaliteit verhouding is ver te zoeken, want het is er echt duur. De rest van de dag allebei last gehad van een veel te vette hap. Gaan we niet meer doen.

2,9
  33. Leuk en sfeervol eetcafé in het centrum van Laren. In tegenstelling tot wat ik hier en daar lees werden wij gastvrij welkom geheten. Er loopt veel personeel rond om de drukte in goede banen te leiden waardoor ook onze bestelling vlotjes verloopt. De bediening is zondermeer vriendelijk en met gevoel voor humor.
    Als het eten er eenmaal is begint het feest pas echt want wat een heerlijke biefstuk krijgen we voorgeschoteld. Mals! En met de jus waarin het is gebakken. Terecht wereldberoemd in Laren en omstreken.
    Geen wonder dat deze 'tent' altijd vol zit..

34. Service = Slecht, wat dus ook ten koste gaat van de sfeer:
    - Wij waren met 4 personen ipv met 5, zoals gereserveerd. Helaas door omstandigheden een kwartier te laat, want 5e persoon ziek naar huis gebracht. Een goed dienstverlenend en klantvriendelijk horecabedrijf weet dat klanten te laat kunnen zijn en kunnen daar op een kordate doch klantvriendelijke manier op reageren. Helaas is dat niet het geval bij uw horecabedrijf. Ik kreeg een standje alsof ik een klein kind was in het bijzijn van uw andere gasten en er werd geen rekening gehouden met een eventueel vervelende aanleiding die er kan zijn waardoor iemand te laat is. Erg onprofessioneel en geeft een zeer slechte indruk. Niet gastvrij en evenmin klantvriendelijk.
    Benader je gasten altijd met respect en uit dat je blij bent dat ze er zijn ondanks dat de tafel bijna was vergeven. De tone of voice is zeer belangrijk in deze en met een glimlach en vriendelijke bescheiden benadering kan je op een heel klantvriendelijke manier de boodschap overbrengen: Graag bellen bij te laat komen.
    Probeer rollende ogen, zuchten en onderlinge blikken naar elkaar ook achter gesloten deuren te houden.
    - 5 verschillende bedieners aan tafel gehad. 2 hiervan leken het daadwerkelijk naar hun zin te hebben en waren vriendelijk. De anderen waren kortaf, gehaast, maakten geen oogcontact, vroegen niet of alles naar wens was, ontbrak de glimlach en duidelijk het plezier in het vak.
    - Ondanks de grote hoeveelheid bedieners duurde het lang voordat het drinken er was. Daarentegen werd het eten wel snel gebracht.

Kwaliteit = Voldoende:
    - Salade: Op zich smakelijk maar bacon croutons waren keihard. Moest uit de saladebak prikken want kon niet op het bord door de hoeveelheid saus van de biefstuk. Misschien salade schoteltjes bij serveren?
    - Friet: Lekker en veel!
    - Biefstuk Bali: Heerlijk vlees! Badend in de saus waar je niks mee kan, want is te zout om bijvoorbeeld bij je friet en salade te eten.
    - Dame Blanche: IJs is te koud, waardoor het ijs smakeloos is en de chocoladesaus verhard. De slagroom is niet lekker, doet goedkoop aan.

Snelheid = Matig:
    Drinken werd niet aangeboden en duurde lang voordat het geserveerd werd. Eten daarentegen wel snel geserveerd.

Conclusie:
    Het was mijn verjaardag en had goede trek na een hectische en vermoeiende dag, op elke andere dag was mijn reactie niet mild geweest. De service is zó ontzettend bepalend voor een horeca aangelegenheid dat het moeilijk is om van de ambiance, eten en avond te genieten als deze aan zoveel kanten te kort schiet. Je gasten niet welkom laten voelen en op een denigrerende manier toespreken is uit ten boze en zo verlies je goede klanten. Mijn vrienden en ik zullen Loetje te Laren voortaan overslaan.

35. Het is stampensvol op deze donderdagavond en we beginnen dan ook met een wachttijd van een een kwartiertje aan de bar. De ambiance is geanimeerd, maar wel erg massaal. De tafeltjes staan dan ook heel dicht op elkaar en van enige privacy is dan ook geen sprake.
    De kaart vermeldt wel degelijk prijzen, maar de uitleg wat je er voor krijgt is nihil. Gelukkig is de serveerster die wij als eerste treffen (dat wisselt namelijk sterk) zo joviaal om tekst en uitleg te geven bij de diverse biefstukvarianten waar Loetje in de wijde omtrek zijn naam en faam aan te danken heeft.
    Een wijnkaart ontbrak op tafel en het bord aan de wand vermeldt een 'wijn-van-de-week'. Als ik haar recht op de man af vraag welke lekkerder is - de huiswijn of die aanbieding - antwoordt ze heel eerlijk als ik aangeef dat het om de rode variant zou gaan, dat het weinig uitmaakt. En dus ga ik voor de - voortreffelijke - huiswijn die a 17,50 zeker waar voor zijn geld biedt.
    Ik ga voor de XL Roode Waard biefstuk en mijn vrouw voor de standaard naturel. Ondanks de drukte wordt het gevraagde al snel geserveerd: forse patat, goed doorbakken - maar wel bovenop de kluit mayo, prima salade (wel apart op de rekening), keurige karaf water erbij (niet op de rekening) en tenslotte de biefstukken.
    Dan valt het mij op dat de biefstuk die rijkelijke gegarneerd is met spekjes, ui en levertjes eenmaal uitgegraven toch ronduit tegenvalt qua formaat en zeker het predicaat XL niet mag voeren. Zelfs de 'normal-size' van mijn vrouw is op het eerste gezicht al groter. En dus krijg ik na enkele pogingen iemand van de bediening te pakken die aangeeft even met de keuken te gaan overleggen. Uiteindelijk ga ik dan toch maar verder met de overheerlijke biefstuk en na enige tijd komt onze vriend van de bediening terug met een bordje met nog een halve biefstuk. Foutje in de keuken gemaakt en of ik er ook nog extra garnering bij wil hebben. Prima opgelost!
    De biefstukken maken hun faam overigens volledig waar: uitstekend gebakken, heerlijke jus en twee witte boterhammen (niet op de rekening) per persoon om de jus van het bord te kunnen vegen. Za-lig!
    De rekening is vervolgens wat minder mals dan de biefstukken en een kleine zeventig euro lichter maar fysiek aanzienlijk verzwaard, stappen wij de ruime parkeergelegenheid weer op. Mijn overhemd ziet er niet meer uit van alle gemorste vetspetters, maar het gaat er tenslotte om dat je aan het eind kunt zeggen: 'Het was het waard!' - en dat was het zonder meer!

36. Betty Bracht

Gisteren, 13 juli, iets gedronken op terras met vrienden. Vroegen om de drankenkaart met prijzen. Op geringschattende toon werd ons toen medegedeeld door ober dat er "hier nooit prijzen op de kaart vermeld staan."
    Rekening was dus verrassing.

37. Gisteren van een heerlijke lunch genoten. Echt een goede prijs kwaliteit verhouding. Minpuntje is dat wij wat meer consumpties wilde nuttigen. Helaas bleek dit lastig te zijn. Er kwam niemand wat vragen en iemand roepen was ook moeilijk. Zonde van de omzet! Ze kunnen meer verdienen met meer service van de bediening. Verder voor herhaling vatbaar. Kom zeker terug!

38. Als je ossehaas/biefstuk wilt eten dan doe je dat hier. Lekker gebakken en rood van binnen, in de jus op het bord. Met een paar sneeën wit brood. Neem gerust een XL want hij is super.

Ook de rest van het eten is er gewoon goed, geen poespas en fratsen al zou je dat in Laeren wel verwachten. Stoor je niet aan de wachttijd, ze komen je echt wel halen. Neem een kabouterbiertje van de tap!

39. Gereserveerd en keurig een tafel klaar voor ons. Snelle en supervriendelijke bediening. Heerlijk eten en in enorme porties. Niks Tapa's. Door alle reuring ook heel geschikt om met kinderen te gaan eten of met een wat grotere groep. Je valt niet snel op als er veel gelachen wordt.

40. Precies zoals de cijfers zeggen, het zit altijd vol, dus je drinkt eerst wat aan de bar. Het eten is altijd snel klaar en smaakt geweldig. Het is alleen niet zoveel. De twee steaks lijken wel tapas maar blijven heerlijk. En na het eten drink je nog wat aan de bar dus is er ruimte voor nieuwe gasten.

5,9
  41. Het telefonisch reserveren bleek erg lastig voor meneer Loetje. Omdat ik grote twijfels had of mijn reservering was doorgekomen, checkte ik het nogmaals bij hem. Aangekomen in het restaurant wisten ze niks van onze reservering en hadden ze dus geen plek voor zeven personen. Ronduit slecht.

42. Regelmatig hier gegeten. Eten is prima. Heerst ontspannen sfeer en relaxed personeel, die het uitstekend doet. Hier is prijs/kwaliteit prima in orde.

43. Willem Slok

Bijzonder slecht, wat een arrogantie. Het eten is prima, maar de wachttijd en hoe hier mee om wordt gegaan is gewoon slecht te noemen en eigenlijk gewoon arrogant. Bij binnenkomst wordt er drie kwartier wachttijd opgegeven en vervolgens duurt het 1 1/2 uur, zonder enige vorm van excuses of een ander gebaar. De mogelijkheid om tussendoor ergens anders wat te gaan drinken kan niet/ mag niet. Als je nummer komt wanneer je weg bent, dan is het pech en wordt je achteraan geplaatst. Echt gelegenheid aan de bar tijdens het wachten is er niet, want daar is het dan te druk voor. Al met al, niet voor herhaling vatbaar als je gewoon een gezellige avond uit eten wil.

4,5
  44. T. Mentink

45. charlotte montijn

Alle serveersters zeggen je gedag als je binnenkomt. Dan gebeurt er een hele tijd niets. Wij wenken de dames en er wordt niet gereageerd. Wij zitten aan een vieze tafel en daar moeten we niet op moeilijk over doen.
    Slechte bediening. Eten prima.
    Wij komen veel in overveen en amsterdam en daar gebeuren deze dingen niet.

46. Na 3 kansloze restaurants eindelijk een topper op het Plein in Laren: berucht en gevaarlijk lekkere biefstuk en Sticky Toffee als nagerecht zijn geweldig. Koffie met "hemel op aarde" als uitsmijter... Record op terras is 5 uur, een aanrader voor iedereen in t Gooi ( en ver daarbuiten!)

47. Antal de Waij

48. Ernst Voogd

Het was er door het mooie weer zeer druk. Opvallend was de opgewektheid van de bediening. Buiten zitten kon, maar er moest dan gewacht worden, middels een wachtlijst, goed georganiseerd,
    Wij kozen voor een plekje binnen. Zeer pronte bediening en in no-time een drankje. Ook het eten werd snel, maar niet vervelend, opgediend,
    Compliment voor de keuken-brigade dat snel, maar zonder verlies van kwaliteit heerlijk eten bereidde.

49. Ik eet regelmatig bij Loetje Laren. Nadeel is dat je niet kunt reserveren wanneer je niet met minimaal 6 pers. Komt waardoor je vaak lang moet wachten. Laatste keer kreeg ik wijn in een vies glas. Toen ik daar wat van zij kreeg ik het verzoek zelf even naar de bar te lopen... Daar overigens weer vriendelijk geholpen en keurig een nieuwe wijn gekregen. Eten is top! Daar komen we ook voor. Service lekker snel, niet iedereen kan helaas de druk aan. Toch blijf ik gaan, de biefstuk is fantastisch en daar gaat het om!

50. 24 februari.2012.
    Was bij Loetje Heel druk, maar plaats genoeg.
    Dat gaat de hele avond door, wel 6 shifts.
    Mag niet te lang blijven zitten.
    Geen leuk idee, maar tijd genoeg.
    Bediening pico bello.
    De biefstukken 1é klas.Trouwens ook de voorgerechten.
    Reviews zijn niet zo goed,altijd een moment opname.
    Ging met mijn broer,die had ons uitgenodigd dus helemaal geen klachten.
    Goeie,gezellige tent.Lekker druk.

51. Op de zondag avond naar Loetje geweest in Laren.
    Sfeervolle ambiance, Heerlijk eten, de biefstuk bali was aardig gekruid maar desondanks heerlijk, de kalfslever met spek was zeer smaakvol, 20min. wachttijd welke direct vermeld werd bij binnenkomst(prima), een drankje aan de bar genomen en binnen 10/15min. werd er een tafel toegewezen. Weinig minpuntjes te vermelden. Het publiek om je heen heb je nooit te kiezen natuurlijk, dit mag dan ook geen factor zijn waar over gevallen mag worden. Verder weinig op of aanmerking. Top tent die zijn status over de biefstuk meer dan waar maakt.

Mvg.

52. Boudewijn

Regelmatige bezoeker. En verbaas me over de slechte recensies. natuurlijk is het weleens te druk. Maar ik ben altijd goed geholpen. Snel concept. Niet voor een avondje uit, wel voor lekker eten en snel weer naar huis!

Super formule!

53. Ik heb hier nu een aantal keer gegeten, en de biefstuk blijft heerlijk. Wat mij wel opviel de laatste keer dat de jus erg vet was. En wat betreft de bediening, vlot prima hoort bij het concept! Pas wel op dat je dat niet overdrijft, horeca blijft wel een vak. Mayonaise zou ik zelf niet al over de frites doen! Voor de rest prima. maar Laren haalt het nog niet bij Amsterdam, misschien ligt daar nog een uitdaging. Tot de volgende keer.

54. Wat kunnen mensen toch zeuren. Ik heb al langer ervaring met Loetje in Amsterdam. Prima, maar ook hier in Laren. Vlot bediend door voorkomend personeel ondanks flinke drukte.Lekker gegeten en zeer betaalbaar. Prima witte huiswijn ! Sommige mensen zijn ongeschikt voor bepaalde restaurants. Oplossing: niet naar toe gaan, Loetje zal het niet zoveel uitmaken, het zit er bijna altijd vol.

55. erik bakker

Met een groep hier gegeten, van 6-8pm. Om 19.40 uur kwam er iemand aan om te melden dat we weg moesten... Ja, maar tot 8pm???? Nee, tafel moest nog worden opgedekt. Vreetschuur, slechte service en slechte akoestiek, jammer. Rekening gevraagd en vertrokken. Nooit meer.

3,1
  56. ben er 18-9-2011 even wezen proeven met mijn vrouw van een waanzinnig lekkere biefstuk helemaal top was rond 18.00 uur we werden gastvrij ontvangen ondanks de erorme drukte ons in ziens was de bediening vriendelijk en zeker niet ongeintresseerd alleen de druk voor het personeel ligt hoog vandaar misschien de opmerkingen van onze voorgangers oke als je op nivo wil eten ga dan in ons geval naar een restaurant in Den Haag waar je kunt natafelen.
    Voor een goede snelle dis gaan wij zeker nog eens terug [zeer binnenkort].

57. Gisteren met mijn vriendin iets gedronken bij Loetje.

Omdat wij graag aan een tafeltje wilden zitten waar we naast elkaar zaten werden we op zo'n arrogante manier (door oudere lange ober) aangekeken dat we er van schrokken. Vervolgens werd er door hem (iets te luid en voor ons hoorbaar) Oh, daar heb je weer zo;n stel....Toen ik tegen mijn vriendin dit herhaalde en hij dit hoorde riep hij: Ze zit mij gewoon na te praten!

Zeer slechte en arrogante service. Het was dat we besteld hadden anders waren we weggelopen. Ook bij het naastgelegen tafeltje ging hij in discussie en zette de klant voor joker. Jammer van deze ober want verder zit het daar heerlijk. Ook jammer dat er geen gastenboek op de site is....

5,3
  58. Henriëtte

Bediening was erg slecht. Hadden er duidelijk geen zin in. Toen ik vroeg wat de 'dagsoep' was, gaf men aan dat het tomatensoep was, eenmaal gekregen bleek het tomaten-groentensoep te zijn. Volgens mij toch echt wat anders. Er kon ook geen enkel stukje stokbrood vanaf (zat helemaal niets bij). Bij het serveren van de drankjes kwam niet de vraag wie wat had. Wijn werd bij mij neergezet en een frisdrank bij mijn partner. Dit moest anders om zijn. Al met al geen leuke ervaring die dag.

59. Patrick Kuyp

Ik zit op dit moment 21:03 28/06/2011 bij Cafe Loetje met mijn neef en nicht. En de bediening stelt ons een beetje teleur. Oke het is druk maar de serveerster vroeg ons niet eens hoe we onze biefstuk wilden hebben. Toen wij haar daarop aanspraken en zeiden: we willen onze biefstuk graag medium, antwoordde zij: oke en liep verder. Dus conclusie. Ze kunnen geen drukte aan, kom hier als het rustig is want dan word je correct behandeld?

60. ede 7 punten

1e Pinksterdag geweest. We vonden zowel het eten als de bediening geweldig! Een aanrader en we komen zeker terug. Bij elk restaurant gaan wel dingen niet goed bij topdrukte. En altijd worden de slechte dingen genoemd. Wij hebben ze niet kunnen ontdekken en vinden het gewoon een goed restaurant.

61. Ontvangst slecht! We hadden voor 6 pers gereserveerd, maar 1 had afgezegd wegens ziekte. Vervolgens werden we gewoonweg onbeschoft te woord gestaan, alsof we zaten te liegen over de reservering. Kipsate en sate saus smakeloos. Bij onze vraag om opscheplepels voor friet en salade werd gereageerd alsof we om iets belachelijks vroegen. En een schoon bord voor de salade, omdat je niet in de jus van het vlees je salade wilde eten, was ook maar raar. Wat een waardeloze tent.

62. Ervaring in Laren is slecht. Hoewel ik ook het Amsterdamse principe dat je niet kunt reserveren onwaarschijnlijk klantonvriendelijk vind, is het in Laren ook nog eens een echte vreetfabriek. Veel lawaai en gerechten werden ook nog eens niet tegelijkertijd geserveerd. Ik vond het een deceptie.

63. Helemaal geweldige tent, wat een succes dat je elke dag van de week vol zit met je 168 (?) stoelen.

Biefstukken zijn ongeëvenaard, andere gerechten mogen er ook zijn, maar alleen als je geen biefstuk lust!

Akoestiek is alleen matig, ik probeer altijd ergens te zitten waar het goed is.

Bediening inderdaad wisselend maar over het algemeen prima, zeker als je weet dat ik vroeger vaak door de echte Loetje 'toegesproken' werd..."(wat moet jij, hangjas?)".

64. Ivm trouwdag ouders dachten we: probeer eens wat anders, ga eens naar Loetje in Laren.

Dat deden wij op 5 september 2010. En dat doen wij nooit meer!

Vantevoren gereserveerd, dat was verder geen probleem.

Het was bijzonder druk (zondag) en de keuken kon het duidelijk niet aan. Na het voorgerecht, wat redelijk snel werd geserveerd was het 1 uur (!) wachten op het hoofdgerecht. Enkelen van ons groepje hadden biefstuk (was goed), een ander nam vis, maar degene die kalfslever had besteld kwam bedrogen uit.

Pas bij het serveren van de biefstukken e.d. werd verteld dat er geen kalfslever was. Op de vraag of ze dat een uur eerder of tijdens het opgeven van het hoofdgerecht niet wisten werd geantwoord "miscommunicatie in de keuken". Ja, da's makkelijk.

Ik plofte zowat! Natuurlijk, de serveerster kon het niet helpen en wist zich ook geen raad met de situatie. Of ik dan iets anders wilde bestellen (mijn disgenoten hadden inmiddels hun eten al), ik kon dan wel vis krijgen. Nou ja uiteindelijk maar overstag gegaan voor een lullig tongetje -ik moest toch wat eten nietwaar? En ik lust geen biefstuk. Ik mocht dat tongetje voor de prijs van de lever.

We kregen nog wel gratis koffie (als 'goedmakertje').

Als je van biefstuk houdt kom je hier vast wel aan je trekken (ze worden met tientallen tegelijk gebakken(!).

Wij komen hier in elk geval nooit meer en zullen dit ook aan anderen vertellen!

65. Bediening ongeintereseerd. Lawaaierig. Eten niet geweldig.

Vlekken op tafel. Bij het verlaten van het restaurant zeiden wij netjes goedendag en niemand die iets terug zei.

Kortom hier gaan wij niet meer naar toe.

5,1
  66. Ben er 1 keer geweest en dat vond ik een straf.

Allereerst, het personeel loopt door elkaar heen en weer te hollen,maar je ziet geen werk uit hun handen komen.

De stoelen in het restaurant moeten een koopje zijn geweest want het zit voor geen meter. De tafels zijn van onbehandeld teakhout en gemorste jus van een voorganger is dan ook duidelijk in het hout te zien, erg onsmakelijk.

Wij waren met meerdere personen en bestelden vlees en ook vis.

Toen de serveerster het na een 45 minuten kwam brengen, zaten er geen groenten en aardappelen bij......

Op de vraag waarom niet, kreeg ik als antwoord: u heeft die ook niet besteld......!?

We zeiden dat we die toch wel erg graag wilde hebben en toen die na 25 minuten werden gebracht was de vis verpieterd en het vlees lag er wel heel erg zielig bij.....

Toen ik daar over klaagde gaf de serveerster daar als antwoord op dat het bij alle goede restaurants zo geregeld was......

Waarschijnlijk zelf nog nooit een goed restaurant kunnen vinden, denk ik dan maar!

Al met al een domper en niet leuk om te gaan eten.

3,2