• Lid sinds 23 juni 2015

Café Kromme Knilles

Akkrum
  3. Café Kromme Knilles

Akkrum

Ruud van Doorn heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Ruud van Doorn's profielfoto
    Ruud van Doorn heeft een recensie geschreven voor Het Spieghelhuys

Bediening zeer correct en vlot. De tomatensoep was voortreffelijk. De botervis en varkensorster konden beiden wat 'malser' wat ons betreft. Maar we zaten lekker en de bediening was prima!! De prijs was zeer schappelijk. Slechts 17,50 voor een menu.

Kortom prima restaurant.

2. Ruud van Doorn's profielfoto
    Ruud van Doorn heeft een recensie geschreven voor De Reünie
    Internationaal Zeist

Om de files te ontwijken terug van de week van de ondernemers, doken we even Zeist in op zoek naar een hapje. Het was één van de eerste terrasdagen. We werden blij verrast door dit restaurant. Ondanks een redelijk bezet terras een zeer snelle en vriendelijke bediening. Het eten was super. Leuke sfeer. De eigenaar hield duidelijk een oogje in het zeil. Toen de desserts te lang op zich lieten wachten naar zijn zin wilde hij dit compenseren met een gratis bakje koffie. Prima! Een jonge ambitieuze kerel die volgens mij weet hoe het werkt. Prima locatie dus. Was er samen met mijn vrouw.

3. Ruud van Doorn's profielfoto
    Ruud van Doorn heeft een recensie geschreven voor Café Kromme Knilles

Tijd voor een nieuwe recensie van mijn favoriete restaurant in Akkrum. De keuken ontwikkelt zich steeds meer. Het niveau binnen deze prijsklasse is ongekend hoog. Ook de nieuwe kaart heeft me weer met een aantal gerechten verrast. Het is zonder meer een aanrader voor iedereen die van een lekker VERS bereidde maaltijd wil genieten voor een schappelijke prijs. Het lijkt me sterk dat er ook maar iemand teleurgesteld wordt van de kookkunsten van Rolf en het gastvrouwschap van Lena. Ik hoop er in ieder geval nog vaak van te mogen genieten.

4. Ruud van Doorn's profielfoto
    Ruud van Doorn heeft Café Kromme Knilles toegevoegd als favoriet restaurant