Op dit adres zit nu: De Colonel

• Nostalgisch
    • Rookruimte
    • Verschoontafel
  7. Betalen Master Card Visa pin

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1374319485 61
1431968582 63

1. L. te Lindert

Vier hier niet je verjaardag. Slechtste ervaring ooit, super ongastrvrij. We waren een drankje aan het doen met een groep vrienden ter gelegenheid van een verjaardag. Als verrassing voor de jarige hadden we om 12 uur middernacht een taartje met kaarsjes erop. Nadat de jarige de kaarsjes uitblies (en we notabene een mes uit de keuken en servetjes kregen van de bediening) kwam een jong meisje van de bediening ons bij nader inzien mededelen dat we dit niet hadden mogen doen en dat we de taart weg moesten doen. We kwamen regelmatig bij de reunie, maar dit was helaas de laatste keer. Personeel kan nog veel leren en de onbeschofte manager al helemaal aangezien hij mij nieteens liet uitpraten, maar mij direct in de rede viel toen ik hierover een gesprek aan wilde gaan. Zo te zien ben ik niet de enige gast met een slechte ervaring wegens de werkwijze van het personeel, dus als eigenaar wordt t denk ik tijd voor drastische veranderingen.

2. Gezellige sfeer en goede bediening!

3. Wilco

4. Ik heb er heerlijk gegeten bediening was super en heel klantvriendelijk.

5. Erg Gezellig gehad met 4 personen in het restaurant en daarna nog lekker op het terras gezeten en het dessert gehad.
    Vriendelijke bediening en erg behulpzaam.
    Veel verschillende bieren in het assortiment.

6. Hadden wat te vieren dus lekker eten in de Reünie. Helaas ging het wel anders. Martiniein een gewoon glas zonder olijf, moest er twee keer om vragen. Dus men weet niet hoe het moet. Kaart was simpel. Weinig variatie. Wel kregen we een heeeel klein lepeltje met wat erop. Kon niet proeven wat het was. Voorgerecht was goed. Hoofdgerecht vlees smakeloos. Vis smakeloos, klef en volgens ons niet vers. Diepvries. Weinig groente en aardappels. Moet je extra bestellen. Samen gevat.
    Bediening matg. Eten smakeloos. Rekening veel te hoog. Rose van een heel goedkoop soort. .
    Dit was dus een afknapper en zeker niet voor herhaling. Jammer

7. Om de files te ontwijken terug van de week van de ondernemers, doken we even Zeist in op zoek naar een hapje. Het was één van de eerste terrasdagen. We werden blij verrast door dit restaurant. Ondanks een redelijk bezet terras een zeer snelle en vriendelijke bediening. Het eten was super. Leuke sfeer. De eigenaar hield duidelijk een oogje in het zeil. Toen de desserts te lang op zich lieten wachten naar zijn zin wilde hij dit compenseren met een gratis bakje koffie. Prima! Een jonge ambitieuze kerel die volgens mij weet hoe het werkt. Prima locatie dus. Was er samen met mijn vrouw.

8. Heerlijk gegeten met mijn collega's. Na de lunch nog even blijven zitten, omdat het sfeertje en de service goed was. Door de enorme ruimte zit men niet te dicht op elkaar en dat biedt een goede gelegenheid voor een (zakelijke) lunch/diner. De bediening is vriendelijk, klantgericht en werkt hard. Kortom; een prima eetcafé om samen met je gezelschap heen te gaan!

9. De reünie in zeist werkt hard om haar goede naam terug te verdienen, de onlangs vernieuwde keuken draagt daar zeker een steentje aan bij! De sukade was perfect gegaard en de tonijn van mijn partner was zeer goed op smaak. Op de bediening valt niks aan te merken en ondanks dat het een rustige zaterdagavond was hing er een gezellige sfeer.

10. Heerlijk gegeten mijn vriendin. Ook voor mijn vriendin die vegatarisch is was er genoeg keuze. Personeel is erg vriendelijk!

Later nog even in het cafe gedeelte gezeten waar we ons nog kostelijk vermaakt hebben. De barman die er stond was echt heel erg goed en grappig.

11. Frank Verhoef

Een stevige lunch met vooraf een lekkere Italiaanse tomatensoep. De tijd tussen de diverse gerechten werd prima aangepast zodat er ruimte was voor een goed gesprek. En dit alles ging gepaard met een overheerlijke fruitige droge witte wijn. Al met al een prima stekkie.

12. Wij hebben hier sinds de verbouwing 2 keer gegeten, eenmaal lunch en een diner. Lunch een heerlijke club sandwich en een broodje carpaccio. Deze werden door de vriendelijke bediening geserveerd.

Diner konden wij kiezen uit kleine en normale gerechten.
    Perfect aangezien de normale porties meestal te veel voor ons zijn. Vooraf een lekkere salade bospaddestoelen en de canneloni. Als hoofd (ook klein) de eendenborstfilet en de hertenbiefstuk. Als dessert de banoffee en apfelstrudel. Nageborreld in de pub.

Een heerlijke avond vol gezelligheid en goede service. Wij voelden ons echt verwend en voldaan.

13. Gisteravond met mijn vriend Wim gegeten in de Reunie. Na een drankje in de pub aangeschoven in het smaakvol verbouwde restaurant waar goed nagedacht is over ruimte, verlichting en bovenal sfeer.

Gestart met een heerlijke, mooi van kleur, Carpaccio met eendenlever. Als hoofdgerecht een mooi opgemaakte Tournedos met frangelico-cognacsaus aangevuld met aardappelgarnituur en groenten. Tournedos mooi op kleur en een streling voor de tong. Een aanrader voor elke bezoeker. Als wijn een Spaanse Roda Reserva. Een kruidige rode wijn. Paste perfect, op aanraden van mederwerker, bij het hoofdgerecht.

Complimenten voor de zeer attente en vriendelijke bediening. Ik kom graag nog eens terug. Axel.

14. B 152 punten

Lekker gedineerd. Porties klein of groot naar keuze. Tournedos was erg goed. Bediening was prima & vlot. Rustige sfeer binnen, ook op een vrijdagavond. Aanrader.

15. Fantastisch en vernieuwende combinaties, gebaseerd op kraakverse seizoensproducten, met precisie geprepareerd...
    Voor een schappelijke prijs serveert de chef ons zijn culinaire creatie waarin zijn persoonlijke stijl tot zijn recht komt. Zij weten om te gaan met de smaken en uiterlijk van lekker eten. De vriendelijke en het absoluut klantgerichte personeel maken een avond uit eten een waar feest.

16. Zeer bekwame mensen die je op een vriendelijke manier van dienst zijn. Het eten was zeker goed, de presentatie en smaak dik in orde.

17. We kwamen daar met een groep van 10 man om een biertje te drinken, na het sporten. Zodra de glazen leeg waren stond er meteen iemand van het personeel om de nieuwe bestelling op te nemen. Hij gaf de indruk dat er “snel” geld verdiend moest worden. Helaas voor ons geen volgend bezoek meer.

18. Is gewoon een prima en gezellig eetcafé. De sfeer was gezellig, zeker ook door het mooie terras bij dit weer. Eten was ook prima.
    Minpunt was zeker een grootdeel van de bediening. Een aantal jongeren gaf veel op elkaar af en als er iets vergeten was, dan kreeg de keuken en-public de schuld. Deze jongeren leunden op de bar, waren aan het gapen en maakten een ongeïnteresseerde indruk. Klantvriendelijk waren zij zeker niet en de uitstraling was echt 0! Gelukkig werd dit wel goed gemaakt door (volgens mij) de eigenaar die vriendelijk zijn gasten bediende en een leuke spontane meid die als enige hard aan het werk was. Conclusie: prima eten, prima sfeer, goed voor een drankje, maar met deze bediening ga je steken laten vallen!

19. Mooi terras, zit je er gezellig! Het eten is heerlijk maar de bediening erg traag.. 20min wachten voordat er iemand naar je toe komt & vervolgens nog 20min wachten. Meiden staan een beetje met elkaar te lachen te praten.

20. peter van den Berg

Wilde lekker op het terras gaan lunchen met mijn vrouw, een tosti en een uitsmijter besteld. Duurde ruim een half uur voordat het eten kwam. De uitsmijter spek was helemaal zwart aangebrand. Ben weggegaan, hoefde niet te betalen.

Maar dit is zeker geen aanrader !!

2,2
  21. Je kan hier heerlijk lunchen. De service is niet van veel kwaliteit. Meiden staan er om simpel geld te verdienen, ze hebben geen zin om echt moeite voor je te doen.
    De barmannen zijn leuk en vriendelijk.

In de zomer kun je ook heerlijk buiten zitten. Helaas zit het wel snel vol ondanks hun grote terras. Maar dit kan je ook als positief beschouwen.

Kwa prijs vind ik het vrij hoog. Als je water besteld krijg je gewoon kraanwater wat niet koud is. Ook moet je goed op je glazen letten of er geen lippenafdruk van iemand anders op zit.

Heb je zit in borrelhapjes? Neem dan de kaasstengels. Die zijn lekker.

5,5
  22. Joep Mens

Lekker gegeten, goede sfeer, gevarieerde menukaart. Na het bestellen van het eten vroeg men of wij wat brood met kruidenboter wilden bij het aperitiefje. Prima, doen we. De afknapper komt dus als na afloop het brood met kruidenboter gewoon op de rekening staat. Dat doen ze niet vaak. Als je omzet wilt en moet maken zijn er sympathiekere manieren. Voorlopig even genoeg van deze praktijken ondanks het prima eten.

23. Hier met een groepje wezen eten, prima, niet te lang wachten, gewoon goed gegeten. Daar kan de concurrentie nog een puntje aan zuigen. Hier komen we zeker terug.

24. Gedineerd in de reunie. Service vriendelijk maar zeker onbekwaam. Bijv ik moest 3x(!) aangeven dat ik een witte wijn wilde en noemde daarbij de naam ervan die op de kaart stond en tot 3x toe kwamen ze met een rode wijn. Verzoek voor groente ipv pasta bij de vis was geen probleem, dat was goed. Maar groente dreef in een botersaus en de vis was wel zacht maar geheel smakeloos. Entourage prima.

25. Wij komen hier al jaren en het is altijd goed gegaan. Personeel zet zich in en de kok weet van wanten. Wij vinden het een aanrader. We hebben nog geen klacht gehad.

26. Hier gegeten, jammer van je geld. Bediening erg onvriendelijk en eten middelmatig. Voor ons laatste keer hier.

Terras wel lekker verwarmd, maar daar betaal ik niet voor.

1,5
  27. Henk en familie

We zijn met het hele gezin + opa naar de Reunie geweest.

De bediening was vlot en de service geweldig. Het diner smaakte voortreffelijk. Ook opa, die wel kieskeurig is, vond het goed. We komen hier zeker terug.

28. Leuke zaak.

Lekker gegeten.

Komen vaak in Zeist maar bij jullie is het toch het lekkerst.

29. Gister geluncht in de Reunie. De pompoensoep van mijn metgezel was erg zout en toen ze daar iets van zei, zei de serveerster: "de kok vindt hem ook zout, maar proeft nog wel dat het pompoensoep is".
    Toen mijn metgezel verbaasd haar woorden herhaalde "dus hij vindt hem ook zout..." (met de gedachte: en toch wordt deze soep geserveerd..) bitste de serveerster: "dat zei ik toch!".
    Om vervolgens aan mij te vragen: "vind u uw eten wel lekker?!"

Wij komen hier nooit meer terug... zelden zo onvriendelijk behandeld....

2,6
  30. E. Schipper

Zaterdagmiddag heerlijk geborreld met borrelhapje!

(Zalige kaasrolletjes)

Aansluitend lekker in 't zonnetje gegeten, prima prijs/kwaliteitverhouding.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam (en dat is heel wat waard tegenwoordig!)

Ik kom zeker terug!

31. H Beuker

Prijs-Kwaliteitverhouding prima!
    Carpaccio met eendelever is een must.
    Gezellig naborrelen in het grand-cafe.
    Leuke bediening en gasten.