• Lid sinds 17 februari 2010

De Jonghe Burgemeester

Maassluis

rick heeft nog geen foto toegevoegd

1. rick's profielfoto
    rick heeft een recensie geschreven voor De Jonghe Burgemeester

Vrijdag 12-2-2010 hier gegeten met mijn ouders en mijn vriendin.

We hadden al veel verhalen gehoord over dit restaurant, dus wij hier naartoe.

Bij binnenkomst werden we netjes verwelkomd en onze jassen werden aangenomen.

Vervolgens werden we naar onze tafel gebracht.

Het restaurant doet heel sfeervol aan en er heerst ook een serene rust. (terwijl het toch helemaal vol was)

Na wat te drinken te hebben besteld kregen we van de gastvrouw uitleg over de kaart en het arrangement wat ze aanbieden. En ik moet zeggen dat het wel heel keurig is zoals de bediening op de hoogte is van de kaart en alle gerechten naast de kaart.

Vervolgens gingen wij kiezen. Toen we eruit waren en wij de menukaarten sloten stond er binnen 2 minuten weer iemand van de bediening. Ondanks de drukte toch heel oplettend. (kan ook toeval zijn maar toch)

Ik en mijn vader gingen voor de herten carpaccio gecombineerd met gerijpte runder entrecote, mijn moeder had een bonbon van gerookte zalm gevuld met ercrevisse staartjes. En mijn vriendin salade van krab met avocadocreme.

Als hoofd gerecht 3x de tournedos rossini en 1x vlecht van zalm en tong.

En we waren alle 4 eensgezind : het eten was voortreffelijk.

Heet, smaakvol, voldoende en mooi gepresenteerd.

Dit is zeker een aanrader, we hadden al veel over dit restaurant gehoord en ik moet zeggen...allemaal waar.

Het was gewoon heel goed.

Het hele plaatje compleet. Super gedaan.