Reuvershoeve heeft nog geen foto toegevoegd

1. Reuvershoeve's profielfoto
    Van restaurant

Geachte heer Meesters, ik kom graag in contact met u n.a.v uw recensie. Ik zou graag uw telefoonnummer of e-mail willen ontvangen, zodat ik u kan benaderen.

Ik hoor graag!

Vr.Gr.W.Westdijk
    Eigenaar

2. Reuvershoeve's profielfoto
    Reuvershoeve heeft een foto toegevoegd van Reuvershoeve
    Pannenkoekenhuis Brummen
  3. Reuvershoeve's profielfoto
    Van restaurant

Geachte Marian, ik kom graag met u in contact mbt uw bovenstaande recensie! Mag ik uw mailadres ontvangen dan hoop ik u te bereiken. Ik hoor graag van u. Vriendelijke groet W.Westdijk (wouter.westdijk@reuvershoeve.nl)

4. Reuvershoeve's profielfoto

Geachte familie de Jong,

Ik vind het erg spijtig dat er door u niet wordt gereageerd op mijn reactie n.a.v uw recensie. U plaatst (volledig terecht) een negatieve ervaring waar ik direct op heb gereageerd. Als u echt zo ontevreden bent als u aangeeft, zou ik graag de kans krijgen om onze fout met u goed te maken. Zou u willen reageren aub ik kom graag met u in contact!

Vriendelijke groet,

W.Westdijk

5. Reuvershoeve's profielfoto

Geachte familie de Jong,

Hierbij wil ik graag reageren op uw recensie. Wij betreuren het zéér dat u een slechte ervaring bij ons heeft gehad, en bieden u hierbij dan ook onze oprechte excuses aan!

Uw klacht is gelijk gisteren intern duidelijk besproken, een fout als deze past inderdaad niet bij ons bedrijf waar we juist staan voor kwaliteit, service en gastvrijheid. We balen hier dan ook goed van, en zouden graag met u in contact komen om dit te kunnen bespreken.

Mag ik uw telefoonnummer zodat ik u kan bellen? Wij willen u sowieso uitnodigen om nog een keer naar ons toe te komen, om te ervaren dat we wel degelijk kwaliteit kunnen leveren.

Ik hoor graag van u!

Vriendelijke groet,

W.Westdijk

6. Reuvershoeve's profielfoto

Geachte heer Pelgrim,

Via Eet.nu ontving ik gisteren, tot mijn grote verbazing, uw reactie! U mag van mij aannemen dat we dit intern zeer hoog opnemen! Ik zou hieromtrent graag nog wat meer informatie willen. Zou u daarom contact met mij op willen nemen via info@reuvershoeve.nl? Graag wil ik u ook een tegemoetkoming aanbieden voor dit ongemak! Bij voorbaat dank voor uw reactie!

Met vriendelijk groet,

Martijn Westdijk
    (Eigenaar)

7. Reuvershoeve's profielfoto

Geachte heer, mevrouw Keijmel,

Als u onze website bezoekt, is één van de eerste taken die u tegenkomt de verwijzing naar ons menu!

Met vriendelijke groet,

M. Westdijk