Reuvershoeve in Brummen

Traditioneel ambachtelijk in de tijd van nu!

ma lunch 12:00 - 16:30 diner 12:00 - 20:00

Op voormalig landgoed Reuversweerd creëert Reuvershoeve een inspirerende en sfeervolle omgeving. Het gehele jaar door kunt u hier genieten van een ambachtelijk gebakken pannenkoek uit onze bakkerij volgens traditioneel familierecept. De alom bekende oude eikenboom en het natuurlijke landschap vormen het groene decor van dit oude landgoed.

Pannekoekhuis Strijland in Rheden is het moederbedrijf waar de familie sinds 1967 pannenkoeken bakt. De combinatie van gastvrijheid en uitstekende kwaliteit wordt in de wijde omgeving geroemd. Een "recept" welke Reuvershoeve graag wil gaan evenaren. Reuvershoeve wordt geëxploiteerd door de 3e generatie Westdijk.

ma lunch 12:00 - 16:30 diner 12:00 - 20:00

1473204933 81
1492205394 82
1511205854 73

1. I. BERENDSEN

Vandaag hele slechte pannenkoeken. Wat van gezegd, geen goede reactie hier op. Komen elke week. En nou niet meer

2. H.Hoevers

In een woord geweldig. Iedereen was zeer tevreden. Bediening was goed pannenkoek erg lekker. We waren hier al vaker geweest en komen zeker nog terug. Een aanrader.

3. Tijdens een fietstochtje hebben mijn man en ik koffie met "verse" appelgebak besteld bij de Reuvershoeve.

Helaas was de appeltaart nog bevroren.
    Wij hebben ons oprecht verbaasd dat een restaurant als deze geen vers appelgebak heeft.
    Zorg er dan in ieder geval voor dat het gebak ontdooit is als je het serveert!

Voor ons eens maar nooit weer!

4. Goede ervaring, lekker gegeten ook de kids, en een vlotte bediening. De kids en ouders hebben ook genoten van de knuffelbare dieren.

5. Pascale vd Meijden

Wij hebben zaterdag met onze kleinzoon bij de Reuvershoeve gegeten. De reservering via; eet nu gedaan. En dat was top. Enkel onze naam gegeven, en ons tafeltje stond al klaar. Vriendelijke bediening. Veel aandacht voor onze kleinzoon van 3,5 die het allemaal prachtig vond. Er is buiten een speeltuin, en allemaal beesten. Jammer dat er binnen niet een speelgelegenheid is voor de kinderen. Ik vind wel dat hij erg duur is. Het was heerlijk, maar prijzig. Wij zouden de volgende keer als wij pannenkoeken gaan eten voor een ander restaurant kiezen. Ondanks dat onze beleving prima was.

6. Mooie locatie, lekkere pannekoek, snelle service. Er is zelfs een dunne pannekoek te bestellen. Er wordt rekening gehouden met voedselallergie.

7. M.Janssen

Zoals gewend weer zeer goed. Alle 8 personen waren zeer tevreden!
    Tot een volgende keer.

8. Anderhalf jaar geleden waren mijn vrouw en ik al dik tevreden toen we onze 60ste verjaardag vierden in de Reuvershoeve. Gistermiddag kwam ons 40 jarig huwelijk aan de beurt. Het kon haast niet beter dan de eerste keer maar toch was het zo: alles was tot in de puntjes verzorgd en er werd met verschillende diëten rekening gehouden. Onze gasten waren dan ook zeer tevreden. Geen wanklank gehoord dus het wordt dit keer een dikke tien.

9. Betty Disbergen-Smale

Gistermiddag een feestje gegeven. Verzorgd met warm en koud buffet. Van het begin tot eind was alles tot in de puntjes verzorgd. Het eten was uitmuntend!! Er waren 2 zwarten pieten die de kinderen hebben geanimeerd.

Personeel zeer attent. Locatie is ook top. Wij kunnen iedereen dit adres aanbevelen.

10. Keurige bediening. Lief vriendelijk en vlot👍

11. 17 09 2016 Vanmiddag geweest, vriendelijke ontvangst, konden buiten zitten, hebben een kwartier gewacht maar er kwam niemand. Zijn toen maar gegaan niemand had wat in de gaten en zo druk was het niet!

12. AW Keijmel

Was nieuwsgierig naar jullie menu. Helaas nergens te vinden! Een zichzelf respecterend restaurant zet dit ook op zijn website! Gemiste kans.

13. commissaris

prima lokatie en prima bediening

14. Mijn man en ik hebben gisteren ter ere van onze 60e verjaardag een feest gegeven bij Reuvershoeve. Wij zijn zeer tevreden over de vriendelijke bediening, het geserveerde warm- en koude buffet, de met zorg gedane aankleding van de zaak, het vantevoren lopende contact waarbij alles mogelijk was, en onze familie en vrienden. Maar dáár hadden we zelf voor gezorgd...

15. Met onze Buurtvereniging de Hoven hebben wij de 2e Fietstocht/BBQ georganiseerd vanaf de Reuvershoeve. Vorig jaar hadden wij zoveel leuke en goede reacties hierop dat we dit jaar weer voor de Reuvershoeve hebben gekozen. Reuvershoeve zit op een mooie locatie waar je alle kanten op kan voor een mooie fietstocht. Alle wensen die wij als buurtvereniging hebben zijn bespreekbaar. Prima geregelde BBQ voorzien van stokbrood, salades, friet en vlees. Goede bediening. Weer een geslaagd evenement dankzij de Reuvershoeve.

16. Met 50 personen vierden wij een feest in een zijzaal "Het Bakhuis". Een groot terras met gezellige zitjes en vuurkorven als extraatje. Het uitzicht is geweldig. Heerlijke hapjes (warm en koud), uitgeserveerd door zeer vriendelijke medewerkers. In de voorbereiding een en al bereidwilligheid om het ons naar wens te maken.

17. Heerlijke pannekoeken. Service-gericht personeel. Leuke entourage. En ookal was het druk en hebben we begrip voor wachttijden, 3 kwartier wachten op een pannenkoek vind ik nogal wat...
    Erg vervelend vonden wij de herrie in de eetzaal; dit is 1 grote ruimte en het galmt er gewoon! Volle bak/veel mensen en dan alle kindergeluiden er bij. Gordijnen en stoffering zouden het geluid wellicht wat kunnen dempen? Voor ons in ieder geval een reden om er niet meer terug te komen.

18. Afgelopen week hier wezen eten met onze dochter en zwaar teleurgesteld in de handelswijze van dit restaurant. We zijn 2 keer eerder hier geweest maar de klantvriendelijkheid is teruggelopen. Onze dochter heeft een lactose intolerantie en kan daardoor geen gewone kinderpannenkoek eten. Wij zijn daarom vaak genoodzaakt om een duurdere pannenkoek voor haar te bestellen. Echter, bij de Reuvershoeve houdt dat ook in dat zij niet meer als een kind behandelt wordt. Rondom haar kregen alle kindjes een cadeautje bij de pannenkoek. En zij begreep niet waarom zij niet. Ik begreep dat trouwens ook niet. Uiteindelijk bij het afrekenen aangegeven dat ik dat een vreemde gang van zaken vond. Waarop de serveerster "pissed off" werd en zeer diep ging staan zuchten en kreunen. Even later kwam ze terug en hoefde ik het cadeautje nog net niet te vangen... Als klap op de vuurpijl rekent dit restaurant nog extra geld voor mensen die een allergie hebben. Iets wat ik ook niet begrijp. Onze dochter moet al iedere dag rekening houden met haar eetbeperkingen. En dan kan ze als straf hier ook nog extra voor betalen. Bij dit bedrijf gaat het puur om te cashen. Inleven in de klant kan en wil men schijnbaar niet. Echt jammer.

19. Martin de Vries

Als ceremoniemeester en gast van een huwelijksfeest heb ik zaken gedaan met Pannenkoekbakkerij Reuvershoeve in Brummen.
    Reuvershoeve is een nieuw restaurant onder de rook van Zutphen. Spreekwoordelijk weliswaar want het schitterende restaurant ligt te midden van prachtige weilanden en heeft een unieke sfeer en uitstraling. Voor kinderen is er een kinderboerderij en speeltuin aanwezig.
    Als klant voelt het bij binnenkomst direct vertrouwd en straalt de klantvriendelijkheid af van een ieder die bij dit restaurant betrokken is.

Mijn bruidspaar koos deze locatie op basis van haar ligging en zeer positieve recensies. In eerste instantie bestond bij mij de indruk dat een Pannenkoekbakkerij niet zo goed past bij een huwelijksfeest. Het tegenovergestelde bleek bewaarheid te worden. Mij werd duidelijk dat de traditionele pannenkoek in een zeer specifiek Reuvershoeve jasje het hoofdproduct was. Maar daarnaast weet het Reuvershoeve team ook op bijzonder en zeer professionele wijze inhoud te geven aan bruiloften en partijen.
    Op deskundige wijze werd ik als vertegenwoordiger van het bruidspaar te woord gestaan en werd er in hoge mate meegedacht met de wensen van haar klant. Aan alle details werd gedacht. Werkelijk alle wensen van het bruidspaar zijn door de Reuvershoeve in vervulling gegaan. Een van de wensen was een ala carte diner. Onder leiding van de chef-kok werd het menu samengesteld bestaande uit zeven gangen bestaande uit Amuse, Voorgerecht, Soep, Spoom, Hoofdgerecht, Grand Dessert en Koffie/Thee met bonbons tot slot.
    De kwaliteit van het diner alsmede de bediening was van hoog niveau.

Pannenkoekbakkerij Reuvershoeve doet zichzelf met haar naam tekort. Het kan en is veel meer dan dat en een meer dan echte aanrader voor een ieder die iets te vieren heeft en graag culinair wil genieten.

20. Ter gelegenheid van een verjaardag hier gegeten. Fijn dat de hond ook mee mocht. Pannenkoeken goed. Viel wel tegen dat we absoluut niet van de kaart konden afwijken. Iets toevoegen of iets van een pannenkoek afhalen was niet mogelijk. Een van ons had de saté besteld. Twee kleine stokjes met een klein bolletje rijst en een stukje kroepoek. Wel erg weinig voor zo veel geld! Toetje viel ook tegen. Behoorlijk aan de prijs en dan verwacht je bolletjes roomijs en niet een beetje softijs in een schaaltje. Ambiance is goed, vriendelijk personeel maar er komen wel veel verschillende mensen aan je tafel.

21. Fam. de Weerdt

Zaterdag 18 april 2015 hebben wij ons 50-jarig huwelijk gevierd bij de Reuvershoeve samen met 61 volwassenen en zeven (jonge) kinderen. De middag werd begonnen met koffie of thee met gebak, gevolgd door een glaasje en afgesloten met een koud en warm buffet, gevolgd door een toetjes buffet. De bediening was zeer goed en erg vriendelijk, vooral naar de kinderen. Het buffet was voortreffelijk zowel in opmaak als smaak, daar was iedereen het over eens. Ook heel fijn was het meedenken van de leiding bij het bespreken van het een en ander. Al met al een heel geslaagde middag.

22. M. Pietersz

Afspraken en wensen zijn allemaal nagekomen... geen op-of aanmerkingen. Medewerkers van Reuvershoeve hebben er alles aangedaan om het feestje voor onze vader te laten slagen! De 90 jarige feestvarken heeft enorm genoten en ook zijn familie en vrienden! Wij zijn blij dat wij voor Reuvershoeve hebben gekozen. Top locatie, prettige sfeer, goed eten, fijne medewerkers en afspraak is afspraak!
    Zeker een aanrader!

23. N.a.v. een feestelijke gelegenheid had ik de Reuvershoeve uitgezocht voor een hapje en drankje op een zondagmiddag in februari. Van te voren is er leuk contact geweest met de eigenaar over de wensen. We hadden een gezellig afgeschermd gedeelte van het restaurant en het bedienend personeel was uiterst vriendelijk en geduldig. Het was heel goed verzorgd en een volgende keer komen wij heel graag hier terug!

24. Wil en Rien Wissink

Zaterdag 29 november 2014 hebben wij bij de Reuvershoeve ons 50-jarig huwelijk gevierd. Samen met 72 gasten van jong tot oud hebben wij hier een super middag/avond gehad. Het heeft ons aan niets ontbroken. Er is heel goed naar ons geluisterd en hele team van de Reuvershoeve heeft deze dag voor ons tot een gouden moment gemaakt. En voor de extra aandacht van jullie voor het gouden drankje, nog een speciale dank! Deze locatie was voor onze gasten vanuit alle windstreken goed bereikbaar en met ruim voldoende parkeerplaatsen. Al met al zullen wij jullie bij vrienden en kennissen aanbevelen!!

25. Op een drukke najaarszondag geweest, binnen en buiten zat goed vol. Ondanks de drukte een heerlijke pannenkoek gegeten. En niet extreem lang hoeven wachten. Wij komen zeker terug.

26. Nog nooit z'n lekkere pannenkoeken gegeten, echt topklasse. Fijne sfeer, mochten we toch wat willen aanmerken: de keuze uit de toetjes is beperkt!
    Wat een lef om in deze tijd zo een prachtig bedrijf neer te zetten, alles klopt en er lijkt op niets bezuinigd

27. Rudi en Carla Elshof

N.a.v. ons 40-jarig huwelijk bij de Reuvershoeve te Brummen een feestje gegeven.
    Eerst ontvangst met een heerlijk glas champagne met een heerlijke amuse. Vervolgens een koud- en warmbuffet, een mooie toetjesbuffet met een lekkere kaasplank en ter afsluiting een lekker kopje koffie/thee. Het heeft onze gasten aan niets ontbroken, zij waren uiterst tevreden over de bediening en het goed verzorgde eten. Ook voor de hele kleine gasten en vegetariërs werd perfect gezorgd. Overal is aan gedacht, volledig overeenkomstig onze wensen. Tevens is de locatie prachtig. Top. Aanbevelenswaardig, als je iets te vieren hebt, zomaar even lekker wilt eten, alles kan hier.

28. We hebben hier met een grote groep gegeten. Van te voren afspraken gemaakt over onze wensen.

De avond was zeer geslaagd: goed ontvangst, vlotte bediening en personeel is erg vriendelijk. Ook dieet wensen zijn doorgegeven en de kok heeft dit ook goed uitgevoerd.

De locatie is erg mooi. Veel ruimte in en om het restaurant, waarbij je binnen het gevoel hebt in een schuur te zijn vanwege de bouwstijl.

We hebben een zeer geslaagde avond gehad waarbij iedereen heeft genoten. Top

29. Wij komen hier al sinds het pannenkoekenhuis geopend is.

Er is voldoende ruimte om te zitten. Bediening is vlot en service gericht.

De pannenkoeken zijn lekker. Maar neem ook gerust het kip saté menu, is ook niks op aan te merken.

Wij blijven hier komen.

30. angelique daniel

Wij waren voor een verjaardag uitgenodigd voor een warm en koud buffet, zoals ik heb begrepen was dit de eerste keer voor een groter gezelschap. Keurig verzorgd en de smaak van alles was voortreffelijk. Vriendelijk personeel en zoals ik hier onder lees in de recensies soms wat beginners foutjes, gisteren niets van gemerkt we hebben een leuke gezellige avond gehad in een prachtig restaurant. Zeker de moeite waard om de pannenkoeken ook eens te gaan proberen.

31. Vandaag met vrouw en kinderen heerlijk gegeten. De kids beiden een kinderpannenkoek, mijn vrouw een met champignons en salami. Helaas voor de pannenkoek van mijn vrouw had ze meegegeten met de pannenkoeken van onze kids dus kon ze die van haar zelf eigenlijk niet meer op, maar hij smaakte goed.

Ik zelf had de biefstuk geprobeerd en ik moet zeggen dit is voor mij de eerste keer dat ik bij een pannenkoekenhuis ook echt goed gegeten heb. Chapeau voor de kok die deze biefstuk medium voor mij bakte, dit samen harries gewikkeld in spek, aardappel gegratineerd en lekkere salade. Zeker de 19,50 euro waard waar ze wat betreft de kwaliteit nog wel iets extra's mogen vragen.

Ambiance is echt geweldig mooi ook, voor familie Westdijk van harte met jullie prachtige en buitengewoon heerlijk idee van de voortzetting van jullie traditie die in Rheden is begonnen.

32. Fam. Tuurenhout

Op 30 juli jl. hadden wij een arrangement geboekt voor 30 augustus 2014 (verjaardag). Klootschieten en een BBQ. We wilden de prijs en de mogelijkheden weten. De dame die ons hielp, wist niet alles, maar we werden gebeld. Er zou teruggebeld zijn door iemand, maar het lampje op ons telefoontoestel brandde niet en die geeft een signaal als er is gebeld en niet is opgenomen. Voordeel van de twijfel voor Reuvershoeve. Op zondag 3 augustus gebeld, maar toen was het erg druk. Er zou terug gebeld worden. Gewacht tot woensdag 6 augustus. Geen reactie. Op 7 augustus jl. alles geannuleerd. De persoon die mij te woord stond zocht de boeking op en annuleerde die. Geen enkele vraag "waarom" of iets naar de klant toe. Wekte de indruk dat zij bij waren dat een groep van circa 18 personen niet kwamen. Onze ervaring was tot nu toe goed, maar hier hebben we een erg klantonvriendelijk gebeuren. Desinteresse !!! Ook de burendag gaat aan de neus van Reuveshoeve voorbij. Slechte reclame in het dorp. Erg zonde van zo'n mooie gelegenheid. Wij rijden Reuvershoeve voorlopig even voorbij.

33. Ontzettend heerlijke pannenkoeken, mijn man een met spek, rijk gevuld, zelf gekozen voor een met gember. Zalig, een betere met gember nergens zo lekker gegeten. Ook vriendelijke persoonlijke bediening in een prachtig sfeervol restaurant. We gaan hier nog vaak naar toe. Merkwaardig de negatieve meningen, echt een aanrader hoor!

34. Aardig personeel, goede en snelle service. Pannenkoeken waren deels aangebrand, ijs was wel super.

35. Maandag 2 juni geweest. Jammer, prachtig pand, mooie locatie, slechte pannenkoek. Kreeg een nieuwe, dit keer aan gebrand. Sorry dan ben ik er wel klaar mee. Helpt een gratis kop koffie niet. Denk zeker dat ze iets aan de structuur van hun pannenkoekbeslag moeten veranderen.

36. ge behling

Zondag 1 juni pannenkoek gegeten. Smaak lekker, maar klefferig, jammer. Iets meer door bakken.

37. Vanavond voor het eerst een bezoek gebracht. Netjes ontvangen en er werd ons gewezen waar we plaats konden nemen. Na plaats genomen te hebben kwam er al na 3 minuten iemand aan om de bestelling op te nemen, dus lekker snel.
    Drinken werd gebracht door een andere serveerster, na 15 minuten kwamen de bestelde pannenkoeken,1 genaamd met de kippen op stok en een shoarma pannenkoek, de pannenkoek met shoarma was koud. Na dit gezegd te hebben kregen we een nieuwe, ook vrij snel, maar je merkt dat het vlees niet a la minuut gebakken word, lijkt gekookt. Kan natuurlijk van de aubain marie komen...
    De pannenkoeken zelf zonder de toppings smaken goed, toppings kunnen een stuk beter. Prijs kwaliteit verhouding te duur. En wat ik niet zo prettig vind dat je in een uur tijd 4 verschillende serveersters bij je aan tafel krijgt...

38. Heerlijk gegeten alleen het toetje was een enorme tegenvaller want in een restaurant verwacht je geen coupe met softijs maar wel met lekker schepijs. Pannenkoeken waren lekker en de schnitzel met gegratineerde aardappelen waren ook erg lekker en voor herhaling vatbaar.

39. versluis

Zondagmiddag zijn we een pannenkoek wezen eten. 1. met appel en gember; niet geweldig, dik en plakkerig en slordig. 2. met spek en rozijnen; rozijnen (als het rozijnen waren) meegebakken en verbrand. Spek ok, maar het geheel amateuristisch. Zo zijn we de kwaliteit bij strijland niet gewend. Erg jammer. We komen nog een keer terug voor ons definitieve oordeel.

40. Heerlijk gegeten. Heel erg mooi geworden. Erg gastvrij!

41. Wat een top locatie. Heerlijk gegeten in een fraaie ambiance. Goede en vriendelijke bediening. Hulde voor deze harde werkers!

42. Ook op de openingsdag geweest, met 2 baby's. De service was ontzettend goed, evenals het eten. De gratis koffie ter ere van de opening was ook erg attent. Wij komen terug!

43. Johan en Lies

We waren op de openingsdag (09-04-2014): meteen al lekker druk en gezellig.
    Prima pannenkoek. Zullen er wel vaste klant worden.