Orient Plaza heeft nog geen foto toegevoegd

1. In één woord geweldig! Alles wordt vers bereid. Super bediening.

Top! Als we aan de kids vragen "waar willen jullie eten?" zeggen ze "Dat restaurant met die macsushi (drive)"

Ga zo door!

2. Orient Plaza's profielfoto

Goedemiddag,

(Deze recensie is voor de Orient Drive en niet voor JIRO Sushi & Grill!)

Wij vinden het erg vervelden om te horen dat uw bezoek aan de Orient Drive niet naar wens is geweest. Zou u contact op willen nemen met info@orientplaza.com zodat we samen kunnen zoeken naar een oplossing?

Met vriendelijke groet, Team Orient Plaza.

3. Orient Plaza's profielfoto
    Orient Plaza heeft gereageerd op een recensie van Orient Plaza Drive Inn

Ter info: Deze recensie is voor de Orient Drive en niet voor het restaurant JIRO Sushi & Grill.

4. Orient Plaza's profielfoto
    Orient Plaza heeft gereageerd op een recensie van Orient Plaza Drive Inn

Goedemiddag, wat vervelend om te horen dat uw bezoek aan de Oriënt Drive niet naar wens is verlopen. Ik zou u willen vragen om een mail te sturen naar info@orientplaza.com met uw hele verhaal en ik kom hier dan graag persoonlijk bij u op terug. Dit is namelijk nooit onze bedoeling geweest. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Maureen Mulder, Front office manager Oriënt Plaza.

5. Orient Plaza's profielfoto

Beste meneer/ mevrouw Jacoba,

Wat jammer om te horen dat het niet naar wens is geweest bij JIRO Sushi & Grill.

Aan uw reactie te lezen wilt u er niet verder op in gaan, echter nemen wij uw feedback erg serieus en zouden wij graag het hele verhaal van u horen om onze service te verbeteren.

Mocht u het hele verhaal toch graag met ons willen delen hoor ik het graag van u via de mail. Mijn mail adres is maureen@orientplaza.com.

Ik hoor graag van u.

Maureen Mulder
    Front Office manager Orient Plaza

6. Orient Plaza's profielfoto

Beste Thomas,

Ten eerste willen wij u bedanken dat u uw ervaring van JIRO sushi & Grill met ons deelt.

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw bezoek aan Orient Plaza niet geheel naar wens in verlopen.

Het hele team van Orient Plaza doet elke dag hun uiterste best om u een fijne avond te bezorgen en proberen u altijd vriendelijk en gastvrij te onthalen wij vind het dan ook erg jammer dat het bij u kil en onpersoonlijk over is gekomen, dit is nooit onze bedoeling geweest.

De restaurant manager van JIRO zal aangesproken worden op de punten die niet goed zijn verlopen en wij zullen uw feedback dan ook meenemen binnen het team van JIRO Sushi en Grill.

Wanneer u rustig wit genieten van uw diner voor twee adviseer ik u ook eens plaats te nemen bij ons Japans restaurant KYOTO of Chinees/kantones restaurant HONYUN dit zijn beide a la carte restaurant. Hier zit u rustiger en deze restaurants zijn dan ook zeer geschikt voor een diner voor twee.

Wij hopen u toch nogmaals terug te zien bij Orient Plaza.

Maureen Mulder
    Front office manager Orient Plaza.

7. Orient Plaza's profielfoto

Beste mevrouw Jansen,

wij vinden het erg vervelend voor u dat uw diner bij JIRO niet naar wens is verlopen. Graag zouden wij persoonlijk contact met u op willen nemen met betrekking tot deze vervelende ervaring. Zou u hiervoor een mailtje willen sturen naar info@orientplaza.com, zodat wij naar een passende oplossing kunnen zoeken. Dit geeft ons meteen de mogelijkheid om te achterhalen waar onze aandachtspunten liggen en hoe wij onze service kunnen verbeteren. Ik zie uw mailtje graag tegemoet.

Orient Plaza

8. Orient Plaza's profielfoto

Beste Dragon,

Hartelijk dank voor uw bezoek en eerlijke feedback! De punten die u heeft genoemd zullen wij intern evalueren en verbeteren. We benadrukken dat Orient Plaza - in al onze restaurants - onze ingrediënten volgens strenge standaarden selecteert, echter zullen wij zeker onderzoeken hoe het heeft kunnen gebeuren dat onze gasten een andere indruk kregen. Nogmaals dank, wij waarderen deze evaluatie zeer!

Orient Plaza