Orient Plaza Kyoto in Nijmegen

• do 16:00 - 22:00
  • vr 16:00 - 22:00
  • za 16:00 - 22:00
  • zo 16:00 - 22:00

Maak kennis met Prakan Srichoke, sushimeester van Japans restaurant Kyoto. Srichoke leerde de bereiding van sushi van zijn leermeester Yasusuka, tijdens tien intensieve jaren in Fukuoka, Japan. Daar werd hem de kunst van de Japanse keuken vanaf de basis bijgebracht. Deze toewijding en liefde voor de Japanse keuken proeft u terug in de authentieke smaken en gerechten die wij serveren in restaurant Kyoto

Geniet van deze subtiele, verfijnde gerechten in traditioneel Japanse ambiance. Deze wordt gekenmerkt door het Japanse gevoel voor esthetiek, wat terug te vinden is in de traditionele kimono’s van ons personeel, gedetailleerde opmaak van de borden en de aankleding van restaurant Kyoto.

Neem plaats aan de Teppenyaki en ervaar de kunst van de bereiding van Japanse gerechten. De kok toont zijn technieken en creëert zijn smaakvolle kunstwerken direct voor uw neus.

Voor een intiemere sfeer reserveert u één van onze exclusieve tatamikamers, ingericht volgens Japanse traditie. De tatamikamers zijn afgesloten en bieden daardoor alle rust voor een zakelijke afspraak of een romantisch diner. Hier dineert u op geheel Japanse wijze.

Diëten Vegetarisch, lactosevrij en glutenvrij
Bekijk onze menukaarten
Foto van Orient Plaza Kyoto in NijmegenFoto van Orient Plaza Kyoto in NijmegenFoto van Orient Plaza Kyoto in NijmegenFoto van Orient Plaza Kyoto in NijmegenFoto van Orient Plaza Kyoto in NijmegenFoto van Orient Plaza Kyoto in NijmegenFoto van Orient Plaza Kyoto in NijmegenFoto van Orient Plaza Kyoto in NijmegenFoto van Orient Plaza Kyoto in NijmegenFoto van Orient Plaza Kyoto in NijmegenFoto van Orient Plaza Kyoto in NijmegenFoto van Orient Plaza Kyoto in Nijmegen

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan de snelweg
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang, rolstoeltoilet en invalide parkeerplaats
Ambiance
Kindvriendelijk, rustig, luxe, romantisch, zakelijk, hip en gezellig
Voorzieningen
Afhalen, catering, Wi-Fi en rookruimte
Kinderen
Vermaak, kinderstoel aanwezig, magnetron (voor kindervoeding) en verschoontafel
Betalen
pin Visa Master Card American Express Diners Club