Orient Plaza Jiro in Nijmegen

1452031937 85
1455419276 85
1462193954 81
1502842022 58

1. Wij komen sinds een jaar of twee zeer regelmtig bij Jiro. De ontvangst is altijd zeer netjes, fatsoenlijk en aardig. De zit in het restaurant is prettig en sfeervol.
    Het belangrijkste is uiteindelijk het eten. Als veelbezoeker van ' all you can eat' sushi restaurants vinden wij dat Jiro de fijnste en met verse en smaakvolle hapjes heeft. De sushi's zijn lekker als de gtoene zeewier bladen knapperig en dus vers zijn. Dat vinden wij nergens zoals bij Jiro. De bief en ossenhaas zijn altijd mals en sappig. Heel smaakvol allemaal. Bovendien kun je wokken en in het weekend ook buffetten.
    Parkeren voor de deur is ook er gemakkelijk.
    Wat ons betreft krijgt Jiro bij Orient Plaza bijna een 10, in elk geval een dikke 9. Daarom komen wij ook zeer regelmatig terug bij Jito aan tafel.

2. Wat had ik me verheugd op een heerlijke avond in Jiro lekker eten en gezellige sfeer, maar helaas was dit totaal niet het geval. We komen al jaren bij jullie eten en het was altijd super, tot de dag van 20 november. Kreeg rauw vlees geserveerd. Jongen die ons eten bracht kwam erg bot over. Tafels staan zo zicht op elkaar dat je bijna bij elkaar op schoot zit. Geroosterde eend kreeg je in een vreemde tortilla rap, totaal niet zelfde zoals op de kaart. Eerst kon je nog nasi of saté pakken, ook dat is allemaal weggehaald. Dan geef je de klachten aan en vervolgens wordt er niks mee gedaan. Dan stuur je netjes een mailtje en daar wordt ook niet op gereageerd. Een kleine compensatie was wel zo netjes geweest. Nu komt het echt zo over dat jullie lak hebben aan de gasten.

3. Slecht, voelde net alsof ik bij een fast food Chinees was eten. Was niet te eten, service paar Chinese meisjes die amper Nederlands praatten, echt slecht.

4. Al geruime tijd de indruk dat de kwaliteit van Orient Plaza afneemt. Zowel bij Jiro als bij de afhaal (bij Kyoto komen we al jaren niet meer, aangezien daar niets veranderd in de menu's). Bij de afhaal al meerdere keren waterige tomatensoep zonder smaak en ook de foe yong hai smakeloos (vooral op drukke dagen). Daarnaast onheus bejegend door (voor ons nieuw) personeel. Uitgemaakt voor leugenaars, aangezien we een betaalde bestelling op kwamen halen op een vooraf afgesproken tijd, maar deze was niet klaar (nog niet eens begonnen) en volgens hen ook niet betaald...
    Bij Jiro vaak goed gegeten, maar daar kwam een beetje de klad in. Warme rijst in de sushi en slechte bediening. Nu laatst nog een keer geprobeerd, maar vlakke smaken in de sushi en de ambiance was slordig (afgebroken knoppen aan de decoraties, vieze tafels, felle lampen op de tafels...). Jammer, jammer!
    Het was altijd een goed verzorgd restaurant met heerlijke gerechten, maar dat is helaas niet meer het geval. Wij gaan op zoek naar andere alternatieven om lekker te eten en af te halen.

5. Wij komen al jaren met plezier bij Oriënt plaza. Afhaal is prima, dineren is prima .. maar de sushilunch.. nee.. die mogen ze schrappen wat mij betreft.

Na mijn zwangerschap waren we echt toe aan een gezellige lunch met sushi. Na iets langer dan een uur te wachten kregen we eindelijk de eerste ronde. en drie kwartier later de volgende ronde.. de kaart is smiddags ook erg beperkt, wel begrijpelijk, maar erg jammer.

Nou zijn wij eigenlijk altijd erg geduldig en vriendelijk, maar ik besloot toch navraag te doen hoe het kwam dat het zo lang duurde omdat wij met onze baby van twee weken oud eigenlijk niet verwacht hadden dat het zo lang zou duren, anders hadden we het nog even uitgesteld.

Ik kreeg als antwoord dat de rijst afgekoeld moest zijn en dat het speciaal voor ons bereid moest worden. Dat wij onze baby meenemen is niet hun probleem. Klopt, maar lunchen zou geen drie uur moeten duren. We zijn na de derde ronde maar gegaan. Duurt echt te lang voordat je honger gestild is. Volgende keer weer terug naar een sushirestaurant.

Eten is prima, we komen vast terug, maar niet meer voor de sushilunch.

6. Het rundvlees was tegen het bederf aan. Nog nooit zo slecht gegeten. Flesje water voor 2 personen, 6,50 euro. Onverzorgde ober. Geen zin om verder de discussie aan te gaan, bah bah nooit meer. Afrader!

7. Meh Meh en Meh.

Het begon allemaal op een regenachtige zaterdagavond. Mijn vriendin was hongerig en ik had de hele dag al niets gegeten. Na wat youtube filmpjes te hebben gekeken over Aziatisch eten kwamen wij op het geniale idee om samen sushi te gaan eten. Nou hebben wij al wat ervaring in de sushi scene.

Deze ervaring was op geen enkele manier te vergelijken met de ervaringen in andere door ons bezochte restaurants.

Om te beginnen werden wij vrij kil onthaald. Wij konden ons melden aan de receptie en vervolgens nam de vriendelijke gastvrouw ons mee, om vervolgens 5 minuten awkward naast ons te staan, terwijl wij wachtte op een meneer.

Deze meneer wees vanaf 100m (minimaal) onze tafels aan op een manier van "ga maar zitten, zoek het maar uit".

Eenmaal aangekomen bij de tafel. Hier kregen wij nul komma nul uitleg over het concept en wat er allemaal in het concept bijbegrepen zat. Minimaal 45 minuten waren wij zoekende naar de reden waarom er knijpers op tafel stonden. Natuurlijk kun je dit ook toespitsen op onze scherpe geest en interesse.

Zeker 10 minuten nadat wij plaats hadden genomen, kwam de eerste serveerder langs om ons onze drankjes te gunnen. Hier vroegen om coca cola, uiteraard kregen wij pepsi. Op zich niet een erg verschil, maar je krijgt uiteindelijk NIET waar je om vraagt. Dit is false advertisement en dit kan natuurlijk niet.

TL:DR

- Eten smaakt niet vers, het is alsof de sushi constant in de koeling heeft gestaan en dit proef je.
    - Bediening bedoeld het goed, maar wordt duidelijk niet aangestuurd of er is te weinig bediening. Het loopt allemaal een beetje door elkaar heen => communicatie keuken - bediening
    - Sfeer: Het is meer een familie restaurant voor een lekker dagje bunkeren. Niet iets waar je met je vriendin heen gaat om lekker samen te eten. De tweezits-tafels zijn ook vrij irritant met een groot blok eronder.

8. Het eten was zeer slecht, alles wat we bestelden had een nare bijsmaak. De sfeer? Welke sfeer. Koude ruimte met groene bollen als sfeerverlichting op de tafels. De blackpepper beef vlees was taai en flauw. Het smaakte letterlijk nergens naar. De sushi was niet vers. Alle gerechten smaakten gewoon vies. Alleen de coca cola was lekker. Was de €63 zeker niet waard! Wij hebben besloten na deze avond nooit, maar dan ook NOOIT meer naar Oriënt plaza Jiro te gaan.

9. Wij komen al vele jaren bij Jiro, en in 2015 zijn we gemiddeld gezien zo'n twee keer per maand bij jullie komen eten. Vaste gasten dus. Wij zijn altijd onwijs tevreden geweest, hebben Jiro altijd aangeraden bij vrienden en familie, en door ons zijn er ook anderen fan geworden! Behalve vorige week...Toen was er veel (voor ons) onbekend personeel. Wij werden naar een tafel gebracht, en dat was het dan ook. We hebben zeker tien minuten gewacht voor er iemand het drinken op kwam nemen. We kregen het drinken, maar geen bestellijst, chilisaus en gember/wasabi. Om de bestellijst heb ik zelf gevraagd, toen kregen we deze alsnog. Nadat we de bestellijst hebben meegegeven kwam deze na 30 seconden weer terug, er was niets doorgestreept. We hebben zo'n half uur gewacht, tot ik zelf heb gevraagd waar het eten bleef. Er kon geen excuus vanaf, en de bestellijst werd opnieuw meegenomen. Toen kwam alsnog na 1 minuut het eten. Maar absoluut niet de kwaliteit die wij gewend zijn! De gyoza was keihard en taai, de palingsushi had totaal geen smaak, en de loempia's zagen er totaal niet smakelijk uit. De aardappelkroketjes waren veel te lang gebakken. De kwaliteit van het eten was echt slecht! Ook merkten wij op dat er ontzettend getutoyeerd werd. Dit zijn wij absoluut niet gewend. Nu zijn wij beiden nog vrij jong, maar dit werkt niet mee aan de beleving ('wil JIJ nog drinken?'). Wij hebben uiteindelijk, omdat we erge trek hadden, het eten opgegeten, maar we zijn niet met een fijn gevoel naar huis gegaan! Dit is niet de kwaliteit, service en sfeer die wij bij anderen aanbevelen, en dat zullen we dan ook niet meer doen. Ik vind het erg jammer dat dit gebeurd is, en ik weet niet of wij nog terug zullen komen. Klacht doorgegeven, maar er wordt niks mee gedaan qua oplossing. Erg jammer!!

10. Mooie en grote locatie op industrieterrrein in Nijmegen met 3 verschillende restaurants. Wij zaten beneden in December 2015 bij sushi wok en grill. Voor een mooie prijs kun je onbeperkt van het ruime sushi menu kiezen, maar ook van de wok een bord samenstellen en onbeperkt ijs, waar dit meestal maar 1 bolletje per persoon is.. het was verder ook buitengewoon lekker.

11. Ontzettend lekker gegeten! Er was een ruime keus aan gerechtjes, en alles wat we besteld hebben smaakte heerlijk. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel.

12. Het was in één woord geweldig. Heerlijk gegeten en de service was erg goed.

13. Heerlijk, fijne sfeer, goed en heerlijk eten. Andere sushi restaurants kunnen er toch net niet aan tippen. Soms jammer dat niet alles in een keer wordt gebracht en als het druk is dingen "vergeten" worden. Maar ze doen erg hun best. Echt een heerlijke keuken.

14. carolina Buitenhuis

Iedere keer weer heerlijk. Alles wordt pas klaar gemaakt nadat je het hebt besteld. De bediening is vriendelijk, de sfeer is goed. Nu zelfs een mooie tuin waar men ook kan eten. Wij hoeven nooit lang na te denken waar we gaan eten. Een beleving.

15. Kom regelmatig bij JIRO, gezellig zitten en heerlijk eten. Leuk personeel en goede service. Open keuken dus kunt zien dat alles vers gemaakt wordt. Top!

16. Lidy Jansen - van Leijen

Iemand over horen praten en gelijk gereserveerd. Heerlijk gegeten, variatie en keuze genoeg. Voortreffelijk! Vriendelijk personeel. We zullen er nog vaak komen.

17. Al een tijd onze favoriet. We komen hier zeer regelmatig en altijd weer is het feest. Lekker eten, vriendelijk personeel en ook als er eens iets niet zo goed verloopt wordt dat prima opgelost. Kortom, dikke pluim voor Jiro. We hopen nog heel vaak te komen.

18. Jiro blijft voor mij een van de beste sushi restaurants van nijmegen! Altijd lekker en een gezellige sfeer 😊

19. Cliff van Hoek

Heb er 1 keer een mindere ervaring gehad, meteen de eigenaresse erop gewezen en ze kwam meteen met een hele goede oplossing. Het was onze eerste keer daar en het eten van sushi dus wou ze ons die pret niet afnemen.

Bij die ene keer is het niet gebleven, sinds dien is het ons favoriet restaurant. We rijden er iedere keer toch 30km voor heen. Iedere keer echt de moeite waard!!

Top personeel, het eten is niet alleen erg vers en lekker maar ook hartstikke mooi geserveerd. De sfeer was de afgelopen keer wat te donker maar anders is het een geweldige ervaring.

Een echte aanrader!

20. Ik heb al meerdere keren bij Oriënt Plaza gegeten en elke keer was het weer geweldig. Het eten is super, ik houd erg van sushi en met het vlees was ook niks mis. Het personeel is erg vriendelijk en ze helpen je graag. Ook vind ik dat elk restaurant er erg mooi eruit ziet en sfeervol is. En dat voor maar 24-26 euro! Ik kan iedereen Jiro, maar ook de andere restauranten van Oriënt Plaza, erg aanraden!

21. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, fijne sfeer!!

22. D van Dijk

Komen hier al jaren. Super restaurant. Vriendelijk personeel en goede service. Bovendien is het eten erg lekker. En de combinatie van sushi en wokken is super. Zo kun je toch sushi gaan eten met mensen die niet van sushi houden maar wel van de wok.
    Ga zo door!

23. hay janssen

We hebben met een groep goed verzorgd en lekker gegeten.

24. Karin van Baren

We komen regelmatig eten omdat zowel het eten als de bediening super is!!

25. Snelle bezorging aan de tafel. Je zit nooit zonder drinken en alles is mega vers. Heerlijk

26. Het eten is altijd erg lekker en een vriendelijke, snelle bediening! We gaan er altijd graag naar toe

27. Heerlijk! Heb nog nergens zo'n lekkere sushi gegeten als hier!
    Ook snelle en vriendelijke mensen!

28. Daisy Pronk

Altijd lekker eten, klantvriendelijk personeel, gewoon super goed!
    Komen regelmatig bij Jiro!

29. A-B Schelfhout

Lekkere gerechten om zelf te kiezen, kans op chaos wat je kiest groot door de grote keuze. Onduidelijk bestelsysteem, dan ook nog van het buffet veel te kiezen. Alles smaakt top.

Op buitenterras last van wespen. Qua bediening oké, maar alles wordt na elkaar geserveerd, dan raak je draad weer kwijt wat er nog komt.

30. Weer met vier man heerlijk zitten eten, zelden problemen, altijd gezellig, zeer vriendelijk personeel.
    En de sushi geweldig.

31. Het eten was op zich goed, maar we vonden de porties aan de kleine kant. Gerechten hadden ook warmer geserveerd mogen worden.

Het slechtste was echter de bediening: we hebben tijdens het eten vier verschillende personen aan onze tafel gehad om resp. de bestelling op te nemen en te bedienen. Erg chaotisch. Een besteld gerecht vergat men te serveren. We vonden het al vreemd dat de persoon die onze bestelling opnam alles blijkbaar (dus niet) kon onthouden, en niets opschreef.

Dan bij vertrek niemand die alert was om ons als gasten een prettige avond te wensen. Bij de kapstok ook slecht drama: er zat een gastvrouw achter de computer en had meer oog voor de mail dan de gasten die hun jassen weer kwamen ophalen.

Conclusie: een overrated restaurant, voornamelijk vanwege de slechte service tijdens het eten en de ongeorganiseerde en falende bediening. Nee, we gaan hier niet meer terug.

32. Gisteren met vrienden gaan eten bij Sushi & Grill. Complete chaos, personeel niet aangestuurd. Na 2 uur wachten nog steeds geen 2de ronde, terwijl je 5 rondes mag binnen 3 uur. Dumblings waren taai omdat ze nog eens opgebakken waren. Eerste rondje was al niet compleet geleverd. Toen eindelijk 2 schaaltjes van de 2de ronde kwamen was dit al koud, toen zijn we opgestapt. Complete verzieking van wat een gezellig etentje had moeten zijn. Nog nooit ergens meegemaakt! Wij komen zeker niet meer terug.

33. Henk

34. Gezellig restaurant, erg vriendelijk personeel. Jammer dat je niet alles wat je per ronde bestelt ontvangt, wanneer je met meer dan 4 personen aan tafel zit. Het eten is wel lekker en wordt redelijk snel gereserveerd.

35. Erg gevarieerde kaart. Het eten is van goede kwaliteit. Correcte en vlotte bediening. Goede sfeer.

36. Wederom heerlijk gegeten. Sushi en warme gerechtjes zijn echt heerlijk. Bediening vlot en vriendelijk. Gezellige sfeer en prachtig restaurant. Komen zeker terug.

37. Wij vinden jiro een perfecte formule. Een uitstekende keuken met de service van een goed personeel. Heerlijke gerechten. Netjes aan tafel geserveerd. Dus echt uit eten, niet in een rij hoeven wachten zoals in sommige andere restaurants. Netjes en sfeervol ingericht. Voor ons een 10+

38. Zeer sfeervol en luxe restaurant, je wordt bij binnenkomst direct vriendelijk ontvangen. Ontzettend veel keuze uit heerlijke gerechtjes, zowel soep, salades en sushi als diverse andere vlees- en groentegerechten en desserts. Je wacht nooit lang op je eten en het is dan ook zeer lekker. Bij verre het beste oosterse restaurant van Nijmegen! Ik kom hier dan ook zeer graag. Personeel is zeer vriendelijk en attent. Iedereen moet hier gegeten hebben!

39. Een erg lekker, mooi en rustiek restaurant. Je kunt hier goed sushi eten en iets uit de wok! Als er een probleem voordoet tijdens het eten word er direct naar een passende oplossing gezocht. Dit voorkomt narigheid en geeft toch een goed gevoel om nog eens terug te komen. Daarom vind ik de service van Jiro Orient plaza een dikke 10 waard!! De sfeer in het restaurant is authentiek Japans, het enige minpuntje wat ik en mijn familie vinden is de indeling van de tafels, als het druk is in het restaurant staan de tafels naar ons gevoel iets te dicht op elkaar.
    Verder is dit echt een top restaurant voor een goede prijs!
    Complimenten voor het personeel!!

Cliff

40. Heerlijk! Wij proberen eens per maand te komen! Gezellig kletsen met z'n 2tjes en natuurlijk heerlijk sushi eten! ♡

41. Wij komen regelmatig bij Jiro en keer op keer is het super! Heerlijke sushi en er wordt zelfs echt rekening gehouden met ons zoontje van 10 maanden. Die krijgt een speciaal hapje en natuurlijk zijn eigen stoel. Helemaal super!

42. Heidi Eitjes

Recent hier heerlijk gegeten. Er was zoveel keuze dat het moeilijk was om te kiezen wat je wilde eten. Bovendien erg goede sfeer, goede service, vriendelijk personeel. Kortom, wij zijn heel tevreden over dit restaurant en blijven er vaste klant.

43. Eergister ben ik voor het eerst bij orient plaza 'Jiro' wezen eten. Ik vond het erg lekker en zeker ook vriendelijk personeel! Het wokken is ook zeker een aanrader, ondanks alle kleine gerechtjes! Alles werd snel geregeld en we hadden ook zo onze tafel vol staan met eten! Ik zal zeker nog een keertje terug gaan!

44. Geweldig lekkere sushi, gaan regelmatig (maandelijks) heerlijk eten bij Jiro.

45. Thierry Coljee

Gisteren zijn ik en mijn vriendin weer eens naar orient plaza gegaan, voornamelijk omdat we zin hadden in de lekkere sushi. Zoals altijd was het eten heerlijk en de service top! Zeker de sushi van de maand was erg lekker. Er zijn wel een paar kleine puntjes die ik door wil geven:

1. De gebakken banaan was erg hard, misschien had die iets te lang in de frituur gezeten?
    2. Het is vaker gebeurd maar ik vind het niet vervelend; ik heb een gerecht gekregen wat ik niet had besteld.
    3. Jammer dat de live muziek met de vleugel weg is, vond ik toch wel een leuke toevoeging!
    4. zonde dat de 2 voor de prijs van 1 bonnen niet meer langskomen, als student heb ik daar erg vaak gebruik van gemaakt! (Zo kan je als student betaalbaar uit eten... in luxe!)

46. Een ongedwongen sfeer waar je door personeel vanaf binnenkomst zeer welkom voelt. Alles is lekker vers en van goede kwaliteit. Vooral de gastvrijheid is zeer hoog. Wij komen met ons gezin dan ook zeer graag.

47. Frank van den Berg

Eten bij Jiro (Oriënt Plaza) is echt een verwennerij. Vooral de grote keuze aan Sushi, kleine warme en koude gerechten van alle uithoeken van Azië zorgt voor een gevarieerde avond. Sinds een jaar of 2 komen we geregeld eten en het is ons nooit slecht bevallen. Daarnaast is Oriënt Plaza altijd gericht op kwaliteitsverbetering. Dit kun je goed merken als je er vaker komt. De sfeer is prima, en het personeel erg beleefd. Als het erg druk is kan er wel eens iets verkeerd gaan met een besteld gerecht of duurt het iets langer dan normaal. Maar goed, wat wil je met gemiddeld 100 gerechtjes die op een avond door 4 mensen worden besteld? Kortom, gewoon een keer proberen!

48. Het eten is er voortreffelijk. Alles is lekker vers, en er is een ruime keus. Een echte aanrader!

49. Yvonne janssen

Het voordeel is dat iedereen kan eten wat hij lekker vind; sushi, chinees, van de bakplaat, noem maar op en het eten is voortreffelijk. Wij zijn al regelmatig geweest en blijven genieten!!

50. Jenny Hol

Zeer uitgebreide kaart met een extra buffet/wok. Goede klantvriendelijke service en fijne inrichting die ondanks het grote gebouw erg intiem is.

51. Marjolein

Wederom weer erg lekker gegeten. Goede servcie, het eten kwam snel (wel 1x iets niet gekregen, maarja je krijgt zoveel dat het voor ons niks uit maakt).

Wat alleen niet zo lekker was, waren de noedels. Maar de sushi en Thaise/Indische gerechten waren heerlijk.

52. Absoluut mijn lievelingsrestaurant! Goed eten, erg goede sushi, goede service en ontzettend leuk personeel. Wij komen hier gemiddeld 2 keer per maand. Top!

53. Geregeld eten we bij Jiro, zeker een keer per maand. De kwaliteit is altijd erg goed en de bediening erg behulpzaam en vriendelijk. De kwaliteit van de hapjes erg lekker veel smaak en ook verschillend. De thaise gerechten maar ook de andere gerechten zoals sushi lam etc heerlijk. Super wij blijven gaan.

54. Afgelopen zondag met 17 man bij Jiro gegeten, was verjaardag van mijn schoonzus, Enkelen kennen het systeem en anderen kregen uitleg. Het duurde ruim een half uur voordat wij de bestelling van de eerste ronde kregen. Bij de levering van de tweede ronde ging het goed fout. Enkele gerechten uit de bestelling kwam maar niet, wel kwam het personeel met andere gerechten wat wij niet besteld hadden, terwijl ze toch met tafelnummers werken. Dit was echt een tegenvaller voor hen die op hun bestelling wachten. Het personeel werd hierop aangesproken en wij kregen een veronschuldiging van wege de drukte. Uit ergernis overgegaan op de wok. Wat de sushi betreft is het wat minder, rijst is droog en zwak van smaak. De thaise gerechten waren goed.

55. Al om al een aardig restaurant.
    We waren met zijn drieën, en hadden een gezellige avond. De sushi was verre van vers. De zeewier waar de sushi mee bij elkaar wordt gehouden was droog en smaakte oud. De rijst was ook droog. De soya maakt het dan weer wat eetbaar. Aangezien ik vaak sushi eet vond ik deze sushi erg onder de maat scoren. Mijn tafelgenoten deelde dezelfde mening. Aangezien ik Aziatisch ben, en ik dus ook bekend ben met de Aziatische keuken vond ik de ingrediënten die ze gebruikten verre van vers. Maar de bediening en de uitstraling van het restaurant is top. Alleen liepen er 2 mensen in de bediening rond met erg smerige kleding aan. Dat is erg onsmakelijk om te zien.

56. frank en jeannette

Hartstikke mooie en verse producten. Veel keuze. Snel en vriendelijk en.....prijs kwaliteit : in de roos.
    Wij komen snel terug !

57. Geweldig restaurant, heerlijke sushi en voor ieder wat wils. Indien men wenst, kan men ook gerechten laten wokken.
    Er was live pianomuziek, wat absoluut zorgde voor een prettige, relaxte sfeer. We kregen eerst een glas wijn en een plankje sushi van het huis, erg attent. Het was erg druk, alle tafels waren bezet. De bediening was snel met de bestellingen; zodoende kreeg ik de indruk dat zij de drukte aankonden.
    De sushi smaakte heerlijk vers en het dessert (ijs) was fenomenaal.
    Ik vond ook de kleding van de gastvrouwen bijzonder; in mooie Aziatische kleding maken zij hun opwachting en zij brengen je naar hun tafel. Het bedienend personeel vroeg regelmatig of alles naar wens was en zij merkten lege glazen vrijwel direct op.
    Ik ben bij vele verschillende sushirestaurants geweest en bij een aantal zal ik zeker niet terugkeren, maar bij Jiro kom ik zeker wél terug. Aanrader!

58. Frans Jonkers

We eten hier enkele keren per jaar , het eten is goed en het personeel is vriendelijk, verder vind ik het een sfeervol gezellig restaurant.

59. Op zaterdagavond gegeten. Na 3kwartier gewacht te hebben op de eerste ronde bleek men onze bestelling kwijt te zijn... Nieuwe bestelling gedaan en binnen 1min stonden de eerste gerechten al op onze tafel! Ter conpensatie en excuses werd ons ook drinken vh huis aangeboden. Ook de tweede ronde werd vlot gebracht. De sushi was erg lekker! Na de "fout" heeft het personeel er veel aan gedaan om onze avond toch nog te laten slagen.
    De inrichting is heel modern en netjes maar naar mijn mening ietsie te strak, het mag wel iets losser en gezelliger, verder prima gegeten!

60. Afgelopen zaterdag met twee vriendinnen hier gegeten .. Sushi was prima.. Warme gerechten wat te vet en steeds hetzelfde sausje . Opvallend was dat de bediening het later op de avond echt liet afweten. Moesten gewoon iemand zoeken om geholpen te worden.. Vond het wel bijzonder dat we ook konden wokken. Zou hier niet voor kiezen. Rommelig

61. Vera 148 punten

Erg lekkere sushi, zeker voor een 'All you can eat restaurant'. Het is een fijne afwisseling dat je naast sushi ook andere aziatische gerechten kunt eten. Het personeel is vriendelijk. De sfeer is leuk, met live pianomuziek.

62. Al eerder hier geweest en het is nog steeds erg goed. Het dessert is uitgebreider geworden. Alle lege schaaltjes en glazen worden direct van tafel genomen. De wijn is niet goedkoop maar daarentegen zijn ze ook weer niet zuinig met de hoeveelheid.
    Vriendelijk personeel en altijd live muziek.

63. Vd Linden

Met z'n vieren sushi wezen eten volgens all in concept. Restaurant ziet er verzorgd uit. De bediening was matig te noemen. Drankjes kwamen snel maar "menukaart" werd weinig afgehaald. Om 21:45 werd het buffet al afgeruimd en was er nog nihil aan desserts aanwezig. Ook ging om dat tijdstip de airco aan waardoor wij ons ook niet meer welkom voelden. Wij hebben aardig wat ervaring met dit concept maar hier komen wij niet meer. Eten was prima maar niet super, elders veel beter gehad.