• Lid sinds 2 april 2015
Van restaurant:

Onderweg heeft nog geen foto toegevoegd

1. Onderweg's profielfoto

Beste familie Rijnders,
    Dank voor uw recensie, fijn om te horen dat Restaurant Onderweg zo naar uw zin is!
    Graag tot een volgende keer!

2. Onderweg's profielfoto

Beste Maria Josephina van Esch,

Dank voor uw recensie en graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

3. Onderweg's profielfoto

Beste René Betgem,

Wat fijn om te horen dat u ons restaurant zo goed vind!
    Ontzettend bedankt voor uw recensie en graag tot een volgende keer.

Groeten,

4. Onderweg's profielfoto

Beste Henk Hovis,

Dank voor uw recensie, wat vervelend om te horen dat het deze keer zo is tegengevallen! Wij denken altijd na over hoe we ons concept kunnen verbeteren en hoe wij kwalitatief goed eten kunnen blijven aanbieden. We vinden het dan ook erg jammer dat het volgens u de laatste keer minder was dan andere keren. Wel fijn om te horen dat u van de wok en grill genoten heeft, dank dat u dit erbij vermeld heeft. Het onderdeel van het chinees/indische eten zullen wij zeker onder de loep nemen, als u daar ideeën over heeft, kunt u contact met ons opnemen via info@onderweg-almere.nl of 036-7671637. Wij hopen dat we u - ondanks deze laatste ervaring - nog eens in ons restaurant mogen ontvangen!

5. Onderweg's profielfoto

Beste Katie van Dongen,
    we vinden het heel vervelend dat u deze ervaring had bij Restaurant Onderweg. Het is zeker niet de bedoeling dat er niet of weinig aangevuld wordt, we proberen juist het aanbod uit te breiden en te verbeteren. We zouden u willen vragen uw diner een keer over te komen doen en willen u daarin compenseren. Zou u contact met ons op willen nemen via info@onderweg-almere.nl of 036-7671637?
    Met vriendelijke groet, team Restaurant Onderweg.

6. Onderweg's profielfoto

Beste Yvonne,

Fijn om te horen dat u zo goed gegeten heeft!
    Graag tot de volgende keer.

7. Onderweg's profielfoto

Beste E. Broers,

Fijn om te horen dat het zo goed bevallen is; graag tot de volgende keer!

8. Onderweg's profielfoto

Beste Peter,

Wij vinden het heel vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met ons lunchbuffet.
    Het is natuurlijk niet onze bedoeling om als ‘leuk restaurant’ te veranderen in een ‘teleurstellende ervaring’, zoals u dat omschrijft.
    U bent vaker bij ons geweest, dus we gaan er vanuit dat u ook de poffertjes, salades, sushi en het fruit heeft gezien die onderdeel zijn van het lunchbuffet.

Vanwege de drukte waren de koks bezig allerlei gerechten aan te vullen, het kan dus inderdaad zo zijn dat ze eerst andere gerechten dan de spareribs hebben bijgemaakt. Het heeft alleen niet zo lang mogen duren, daar heeft u zeker gelijk in, wat ook geldt voor de bediening aan tafel.
    U kunt er vanuit gaan dat wij ons best zullen doen om dit te voorkomen en hier meer toezicht op zullen houden.
    Wij zullen het bedienend personeel beter instrueren en zullen ons best doen beter te communiceren met onze gasten, zodat eventuele klachten of aanmerkingen tijdig kunnen worden opgemerkt.

Wij vragen onze gasten om klachten gelijk te melden, zodat wij ons best kunnen doen om dit op te lossen. We hopen dat u, ondanks deze ervaring, nog eens bij ons wilt komen lunchen of dineren en uw ervaring met ons deelt, zodat wij ook voor u weer een leuk restaurant worden.