Onderweg in Almere

Gesloten

• Corona – 14 okt t/m 11 nov

1566420553 68
1571712086 67

1. Eten was wel lekker. Maar dat je gewoon weggestuurd wordt als je tijd om is 2 min is asociaal.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  2. Soep was water 3 gevraagd om goeie soep gewoon bak champions erin gegooid of ie daar dikker can word vlees was groen blehhhh.

1,3
  3. Danielle

Ontzettend fijn wokrestaurant. Wij zijn zeker vaste klanten. Altijd aardige bediening en ontzettend goed eten. Prijs is ook top voor all inclusive.

4. Onderweg is een heel goed restaurant! We komen er graag vanwege het ruime aanbod aan overheerlijk eten! Er is voor elk wat wils. Keuze te over! Er is zelfs een lift aanwezig voor degenen die moeilijk ter been zijn.

5. Leonie van den Herik

Wij komen regelmatig bij Onderweg en zijn heel tevreden over de gastvrijheid en het vriendelijke personeel. Het eten heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Er is veel keuze en veel dingen worden vers voor je bereid. De speelplek is ideaal voor kinderen en ook prettig dat dit boven is, waardoor je in het restaurant zelf rustig kunt eten. Hele bevlogen eigenaar met hart voor de zaak!

6. jolanda vos

Zeer aardige eigenaar heeft hart voor de zaak en oog voor zijn klanten. Eten is prima en het restaurant is niet al te groot wat ook weer erg gezellig is. Goed parkeren voor de deur.

7. Boy Lansmig

Leuke avond gehad! Lekker gegeten en gedronken! Goeie sfeer! Ik kan zonder zorgen mijn zoon laten spelen! Top!!

8. Heerlijk gegeten. Met groep vrienden hier geweest en werden ook niet aan tijd gehouden. Was een top avond. Bij afscheid ook vriendelijk bedankt. Volgende keer weer.

9. Vertaal van English naar Nederlands

Wonderful food and nice service. There are so many yummy choices in the buffet. Mutton chops and sushi are my favorite. The environment is cozy and spacious. They are very considerate and we saw children enjoyed very much the food and also the indoor playground. Highly recommended.

10. Goed eten, veel keuze en vriendelijk personeel, zeker een aanrader.

11. Xiaoli WU

12. Heerlijk gegeten, voldoende en voldoende keus.

13. Na een bezoek te hebben gebracht in dit smerige restaurant heb ik contact opgenomen met de voedsel en waren autoriteiten en zij hebben geconstateerd, dat dit inderdaad beneden pijl is en hebben zeer zware sancties opgelegd.

14. V. Custers

Veel keuze aan teen.
    Allemaal vers en mooi.
    Fijne service.

15. Lekker gegeten veel variatie en vriendelijk personeel

16. Na voor de tweede keer matig tot slecht vlees, patat, defecte koffiezetapparaten. Zijn wij na vele jaren klaar met dit restaurant.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  17. 25 Minuten wachten op een spiesje en een miniscuul stukje ossenhaas. Verder was veel eten gewoon echt koud en smakeloos en duurde het veel te lang voor iemand bereid was om de boel aan te vullen.
    De sushi was nat en de carpacho was op en werd al helemaal niet aangevuld en de haring en zalm sashimi waren oud. Glazen en koffiekopjes vies en softijsmachine buiten gebruik. De baas achter de gril vond het geloof ik om te lachen en snapte er niets van.

Voortaan weer ergens anders. Al met al was het de 63 euro absoluut niet waard. Oh ja zelfs de prijzen op de website kloppen niet. Absolute afrader en dat doe ik voor het eerst.

1,3
  18. loes lourens

Wij hebben heerlijk gegeten het was heel rustig, maar dat kwam volgens ons door werkzaamheden aan de weg het was ons niet geheel duidelijk lastig te vinden.

19. Onderweg is weer aan het vernieuwen, het restaurant is sinds de laatste keer veranderd, nieuwe banken en lampen zijn geplaatst, ook een grote Lava grill. Ook het eten is beter, Koreaanse ossenhaas en ribeyes zijn zacht en lekker, saladebar met heel veel keuzemogelijkheden. Dus alles een stuk beter.

20. Prima tafel na overleg voor het raam. Heel ontspannen tijd vloog om.

21. rijnders

Vele keren wezen eten en we komen elke keer weer terug, het eten is super.
    Het personeel zeer vriendelijk dat mag ook gezegd worden, is ook zeer belangrijk.

22. Als ik heel eerlijk moet zijn vreselijk slecht afgelopen zaterdag.
    Nooit eerder meegemaakt .

23. Maria josephina van esch

Heel goed gegeten en heel gezellig.

24. Wij hebben hier enkele weken geleden gegeten nadat wij er al lang niet meer geweest waren. Toen vond ik het tegenvallen, nu was het echt goed vonden wij. Ik schrok van de beoordeling 6,6 en wil dat toch even rechtzetten. Voor een all you can eat restaurant vonden wij het assortiment erg goed en de bediening prima. Wij wonen in Almere en zullen hier zeker vaker komen.

25. Henk Hovis

Woensadavond gegeten in Onderweg en vergeleken met alle voorgaande keren is het eten mij dit keer tegengevallen. Met name het chinees/indisch eten viel tegen. Er was vroeger bijvoorbeeld sateh met saus, nu alleen een droog stokje. De babi pangang was veel te zout, er was veel frituur. Binnenkort zou ik met een groep gaan maar ik ga daarvoor bedanken. Wat nog wel goed is zijn met name de grill en wok producten en de bediening.

26. Normaal gaan wij altijd rond 17.30 uur eten bij Onderweg en dan is alles perfect, vorige week woensdag was het rond 19.30 uur dat wij gingen eten, en dat is ons slecht bevallen, sushi werd nagenoeg niet aangevuld, saladeschotels waren allemaal leeg, later aangevuld met asperges en aardappelsalade, het enige wat goed vol bleef waren de chinese gerechten en de frituur, maar dan kun je beter naar een chinees gaan, wij vonden het dus ronduit slecht

27. We hebben heerlijk gegeten bij Onderweg. Zeker voor herhaling vatbaar. Veel keus in vlees en vis gerechten.

28. E. Broers

Op een maandag van 18.30 tot 20.30 gegeten. Met een jarige die gratis mag eten, leuk idee! Er was voldoende aanbod het werd meteen aangvuld als het bijna op was. De toetjes en het verse fruit vond ik uitstekend. Alle soorten drinken aanwezig, t/m Ginger ale. Zeker voor herhaling vatbaar, wij komen terug!

29. 14 februari "gezellig" een uurtje geluncht met mijn vrouw. We zijn vaker wezen lunchen en het was eigenlijk altijd heel goed, maar de luch is veranderd. Er is nu alleen nog keuze uit rijst met af en toe een doperwt (ze noemen dat nasi), gebakken ei, kip in saus, vis in saus, spareribs en patat met minisnacks (en 2 soepen en brood), niet echt een buffet om over naar huis te schrijven.

De kip en de vis en de spareribs waren op toen we binnen kwamen. Na 35 minuten (van het uur dat je krijgt) waren de pannen nog leeg, en toen wij na 40 minuten, met alleen brood met brie naar binnen te hebben gewerkt, waren net de vis en kip aangevuld. De spareribs niet. De patat was oud, de minisnacks vielen uit elkaar van armoed.

Dus er is al geen keuze en dan wordt het ook nog eens niet aangevuld. De koks waren bezig met het avondeten voor te bereiden en waren kortaf als je vroeg of er bijgevuld kon worden. Voorbereiden van eten bestaat trouwens door kant en klare ingevroren sate's uit een doos te halen en die op een plaat in de oven te stoppen, lekker man!

Op het moment dat we wilden weggaan kwam er eindelijk iemand vragen of we iets te drinken wilden bestellen. Al met al een zeer teleurstellende ervaring, en wat een achteruitgang van dit eens leuke restaurant.

30. Afgelopen zaterdag met 12 personen gegeten bij Onderweg.
    Stapte om 20.00 uur binnen, we hadden de dag ervoor gereserveerd en gevraagd tot hoe laat ze open waren.
    We gaan om 22.30 sluiten en de keuken is tot 22.00 uur open. Vanaf 20.30 diverse gerechten niet meer te verkrijgen, dit werd met het half uur steeds meer.
    Geklaagd en het antwoord was: U moet het wel blijven vragen. Huh? Wat is/was het concept ook weer van dit restaurant???
    Wederom geklaagd en het antwoord was: We kunnen u een tegoedbon geven van €25,00 en dat voor een ploeg van 12 personen (kansloos).
    Graag een reactie hoe jullie ervaring is, ik ga het in ieder geval hoger op spelen, ik heb aankomende week een afspraak met een medewerker van een Almeers weekblad.

31. Wij zijn afgelopen zaterdagavond 15-08-2015 met 12 personen wezen eten, alles netjes gereseveerd. Toen we gingen eten rond 19:35 uur waren de meeste producten op. Ik vroeg aan de kok achter de balie of er nog saté stokjes waren maar deze waren op. Ik wou toen kangoeroe eten deze was ook op. Toen ik naar de sushi bar ging lagen er nog maar een paar stukjes van ieder, waarop ik vroeg of er nog meer waren, kreeg ook hetzelfde antwoord: op. Mijn zoon wou pangsit hebben, helaas deze was ook op. Ook het stokbrood was op en de kaas met honing helaas op. Babi ketjap was ook leeg, hier zou hij nieuwe voor halen maar dat heeft zeker een uur geduurd. De salade bar waren ook veel bakken leeg.

Mijn vrouw is toen samen met haar vriendin verhaal gaan halen bij de manager, deze wou een te goedbon van 25 euro geven waarop zij vertelden dat we met een groep van 12 mensen zijn en hier geen genoegen mee nemen. Hij vond dit redelijk en kon alleen nog zijn excuus geven. De bon hebben ze niet aangenomen en wij (bijna om de twee weken met een behoorlijke groep komen eten) komen hier niet meer eten. Gaan wel naar een ander restaurant, daar komen we ook vaak en worden we wel netjes behandeld. Ook het antwoord van de manager dat er genoeg andere producten lagen vind ik raar, je wilt toch eten waar je trek in hebt of wat je lust. Is het nou om half tien, dan snap ik het een beetje, maar om half acht echt schandalig.

32. Heerlijk gegeten, voor elk wat wils. De stoofpot rundvlees zó lekker!

Prettig bediening, erg vriendelijk allemaal.

We komen terug, thanks!

33. sonja van Leusden

Voor een buffet restaurant is het eten heerlijk vers, sushi heerlijk! Toetjes zo lekker! Mijn favoriet soft ijs.

34. Gisteren bij onderweg geweest. Wat een top restaurant. Ik ga al jaren naar all you can eat restaurants, maar deze staat nu voor mij als nummer 1. Veel variaties van eten & toetje.

Vriendelijk. Borden worden snel opgehaald. Het eten smaakt gewoon super heerlijk.

Ik ga gauw terug

35. Al verschillende keren bij onderweg gelunched. Recensie betreft dus de lunch. Er is voldoende aan warme lunch gerechten te verkrijgen. Voor de duidelijkheid zet ik het hieronder puntsgewijs neer:

Warme gerechten: Prima Thaise kip, Nassi en Bami zijn ook in orde. Minpunt er is weinig vis en als er vis is dan meestal goedkope panga. Gestoomde groenten zijn ook prima. Wat heel jammer is, dat de Foe Yong Hai vervangen is door een boerenommelet, het zou goed zijn als de Foe Yong Hai weer terugkomt. Snack gerechten zoals patat, poffertjes chinese en thaise snacks zijn in orde. Soepen zijn heel standaard, niets bijzonders wat meer variatie zou goed zijn, bijvoorbeeld uiensoep. Brood is prima in orde, ook het bruine brood. Weinig kaassoorten meestal, maar een soort. Zouden er minimaal 2 kunnen zijn. Prima Sushi, lekker vers en prima sausjes. Fruit buffet prima in orde. Prima sambal is er aanwezig niet van die doorsnee sambal. Personeel is zeer jong, ik heb het hier over het bedienend personeel. Voorbeeld, 1 glas word op tafel gezet, het gaat er een beetje overheen, de serveerster komt niet terug met een doekje. Kleine detail, maar het valt wel op.

Decor is natuurlijk persoonlijk, wat mij opviel is dat de zittingen aan de onderkant los lieten, de volgende keer dat ik kwam was dit keurig verholpen. Drankjes zijn duur, die zitten er bij de lunch niet bij.

36. Ga je op Valentijn en tevens onze trouwdag bij Onderweg eten.. Reservering was onbekend en we werden boven gedropt om daar te gaan zitten. Eten was koud wat in de warmhoudbakken zat en over het algemeen niet lekker. Dit was onze 3e keer dat we er zijn geweest maar dit was de laatste keer.

37. Met 1e kerstdag hier gegeten met familie, vergeleken met vorig jaar was het dit jaar veeeeel te druk. Volgens mij hadden ze zoveel mogelijk tafels neer gezet. Hierdoor was het echt een chaos. Het wisselen van (tijd ) groepen sloeg ook helemaal nergens op. Verder was het eten wel oké, maar bij elkaar was dit geen geslaagde 1e kerstdag

38. Mijn eerste keer, samen met mijn zus, bij Onderweg gegeten. Ik was erg benieuwd. Makkelijk te vinden en heel veel parkeerruimte. De op de site getoonde oesters (waar wij gek op zijn) waren helaas niet in het assortiment, maar al het overige ziet er heerlijk uit en smaakt ook lekker.
    Het is een overdaad aan diverse gerechten. Voor elk wat wils. Doordat je telkens iets anders kunt nemen ben je gauw geneigd teveel te nemen. Maar binnenkort gaan we er een keer lunchen.

39. Wij eten er regelmatig.
    Ontstellend hoeveel verschillende gerechten er zijn.
    Wie hier niets tussen vindt, eet waarschijnlijk nooit.
    Veel en aardig personeel.
    Grote gratis parkeerplaats en makkelijk te bereiken.

40. Goed gevulde hap voor weinig geld

41. Heb hier laatst met 4 personen heerlijk gegeten! Voor 25 euro onbeperkt gegeten en drinken zit daar inclusief bij, zelfs bier en wijn! Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader!