1. Normaal gaan wij altijd rond 17.30 uur eten bij Onderweg en dan is alles perfect, vorige week woensdag was het rond 19.30 uur dat wij gingen eten, en dat is ons slecht bevallen, sushi werd nagenoeg niet aangevuld, saladeschotels waren allemaal leeg, later aangevuld met asperges en aardappelsalade, het enige wat goed vol bleef waren de chinese gerechten en de frituur, maar dan kun je beter naar een chinees gaan, wij vonden het dus ronduit slecht

4,1

1. Onderweg
    Van restaurant

Beste Katie van Dongen,
    we vinden het heel vervelend dat u deze ervaring had bij Restaurant Onderweg. Het is zeker niet de bedoeling dat er niet of weinig aangevuld wordt, we proberen juist het aanbod uit te breiden en te verbeteren. We zouden u willen vragen uw diner een keer over te komen doen en willen u daarin compenseren. Zou u contact met ons op willen nemen via info@onderweg-almere.nl of 036-7671637?
    Met vriendelijke groet, team Restaurant Onderweg.