• Lid sinds 1 juni 2012

Le Gong

Zwolle

1. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Wolfersveen

Een mooie en rustige ambiance waar je in de watten wordt gelegd en er veel aandacht is voor je als klant en persoon. Het eten is heerlijk en met veel zorg gemaakt en ziet er mooi uit. En net even die aandacht aan je eigen trouwdag maakt het speciaal.

2. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor De Witte Wieven

Hartelijk ontvangst en heerlijk gegeten. Alleen jammer dat we binnen moesten zitten met het mooie weer omdat het terras niet rookvrij is.

3. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Herberg De Wildehof

Afgelopen zaterdag geweest op aanraden van een kennis.
    Netjes gereserveerd en op tijd aanwezig. Door de eigenaar naar de tafel gebracht zonder een woord te wisselen. Na een kwartier kwam er iemand om te vragen wat we wilden eten en drinken.
    We hadden gedacht een heel scala aan keuze aan pannenkoeken te krijgen maar die was niet groot (zelfs erg beperkt!). De keuze was daarom gevallen op een ananas pannenkoek. Toen deze kwam lagen er welgeteld 4 kleine stukken ananas op, op een koek van een halve centimeter dik. Niet geheel mijn smaak! Uiteindelijk stonden we binnen 3 kwartier weer buiten want de stoelen waren ook niet comfortabel om het daar een avond op uit te houden. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Jammer.

4. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Le Gong
    Indonesisch Zwolle

Afgaande op alle positieve recensies met enige verwachtingen naar dit restaurant gegaan. In 1 woord: waardeloos. Slechte ambiance, slechte gastheer, vieze glazen, kapot herentoilet, eten van het buffet op, geen kok gezien om informatie te geven, pinautomaat deed het niet. Tja, dan is uit eten gaan opeens niet meer leuk en heel frustrerend. Jammer, een gemiste kans voor Zwolle maar bovenal voor ons. Tevens voor 7 personen gereserveerd en een tafel voor 6 man gekregen. Waar gaat het mis? Betere bedrijfsvoering, beter en genoeg eten en zorg dat toilet, pinautomaat etc. Het doen. Voor ons een teleurstellende avond waar andere gasten ook al eerder het restaurant verlieten. Jammer.