Online bestellen bij De Heeren van Wolfersveen

Afhalen Bekijk de menukaart en bestel makkelijk je maaltijd online.
Afhaal menu

U kunt gratis parkeren op de parkeerplaats bij het restaurant.

Uitzonderingen

Open

• 1ste Paasdag – 17 apr
  • 1de Paasdag – 18 apr

De Heeren van Wolfersveen is een sfeervol restaurant waar u terecht kunt voor een lekker kopje koffie, een smakelijke lunch of een ouderwets lekkere maaltijd. Wij zijn op vrijdag, zaterdag en zondag geopend.

Ook organiseren wij evenementen. Wij hebben een sfeervolle zaal met podium die voor zowel privé als zakelijke evenementen tot circa 150 personen uitstekend geschikt is.

Toegankelijkheid

Informatie van restaurant
Informatie van Ongehinderd.nl

Gehandicaptenparkeerplaats Let op drempel Rolstoelvriendelijke helling Entree trap Doorgang van minimaal 120 centimeter Doorgang van minimaal 90 centimeter Rolstoelvriendelijke tafels Muziek kan op verzoek zachter of uit Mobiele pin terminal Rolstoelvriendelijk toilet Toegankelijk terras Geleidehond welkom

Toon alle voorzieningen

1562192560 91
1584920804 90
1591119416 90
1620046272 90

1. Het eten was fantastisch.

2. Cees Seelen

Heerlijk gegeten en uiterst prettig ontvangen door de charmante gastheer.
    Een aanrader!

3. Wij hebben een hele fijne avond gehad! Het eten was heerlijk, zoveel verschillende smaken. Prettige bediening die regelmatig komt kijken of alles naar wens is.
    Het bevindt zich in een hele mooie omgeving. Zelf hebben wij ook overnacht in het bijbehorende tiny house en dat is zeker een aanrader!

4. Hans Daale

Het was weer prima. Helaas weinig eters... We blijven hopen op betere tijden met meer 'geroezemoes' van eters die zich - net wij doen - vermaken, bij deze Heeren.

5 vorige recensies
  5. Jacques Veenstra

Heerlijke gerechten. Beetje slordig bij het opnemen van de bestelling en nog geen wijn als het gerecht al op tafel staat. Maar na vragen, direct weer opgelost. Gezellige accommodatie.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

6. Mooi restaurant, lekker gegeten. Prijs is aan de hoge kant.

7. Op de gok dit restaurant gekozen om lekker wild te gaan eten. Doorslaggevend was de ruime keuze op de (wild)kaart.
    We hebben genoten van de verrassende en niet alledaagse gerechten. De smaken vonden wij heel verfijnd.
    Prettig, vriendelijk en correct personeel.

Wij komen zeker terug!

8. tim te pas

Mooie stijlvolle locatie, heerlijke gerechten en wijnen, vriendelijke gastvrije mensen!

9. E van Dunné

Alles is verrukkelijk, sfeer is goed, iedereen aardig en gastvrij. Een aanrader, we komen zeker terug!

Eén vorige recensie
  10. Als altijd weer heerlijk gegeten bij Wolfersveen! Wat is dit toch een fijn restaurant! Zeer aanbevelingswaardig!

2 vorige recensies
  11. Eigelijk allemaal net niet en daarmee te duur.

12. Eten prima, sfeer goed dus prima avond gehad.
    Wel een tip: wees duidelijk dat je per bonbon bij de koffie 1,5 € moet betalen . Ze zijn t waard maar laat de prijs geen verrassing zijn op de rekening!

13. Jan Klein Hesselink

Heerlijk gegeten, gastvrij ontvangen en uitstekende bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

14. Het was een heerlijk etentje met een explosie aan smaken. De sfeer en de bediening waren erg goed. Een aanrader dus.

15. Naim van Merriënboer

Wij hebben een fantastische avond gehad bij de Heeren van Wolfersveen. Een warm ontvangst door de gastheer en gastvrouw, welke ons de gehele avond vriendelijk, vakkundig en geregeld met humor hebben bediend. Tussendoor werd polshoogte gehouden of alles naar wens is.

De gerechten zagen er oogstrelend uit, en de smaken waren minstens zo geweldig. Wij kozen voor een 5-gangen chef’s choice menu met bijpassende wijnen. Elk gerecht had zijn eigen presentatie en smaakcombinatie en de wijnen pasten goed bij de gerechten.

De semi-open keuken was prettig. Wij zaten tegenover de keuken waardoor wij het reilen en zeilen van de keukenbridage mochten aanschouwen. Er heerste een prettige samenwerking tussen het personeel op zowel de voor- en achtergrond.
    De ambiance van het restaurant was ietwat gedateerd, waarbij de kunstwerken aan de muren over het algemeen niet echt van toegevoegde waarde waren, echter valt over (kunst)smaak niet te twisten.

Al met al zijn wij super enthousiast over de Heeren van Wolfersveen, het eten, de wijnen, het personeel en de prijs/kwaliteit verhouding. Wij zullen zeker nog eens terugkeren voor een wildmenu in combinatie met overnachting in de tiny house (met vloerverwarming! ;-]).

16. Geen positieve ervaring. Een prachtige zomerdag met mogelijk een wat frisse avond in het verschiet. Bij aankomst werd gevraagd waar onze hond was (zou aangemeld zijn?). Wij hebben echter geen hond.. Er werd niet gevraagd of wij binnen of buiten wilden gaan zitten. Het werd buiten. De plek was overigens mooi en in beginsel niet te koud.
    Een jonge ober, vriendelijk maar een onervaren indruk makend, informeerde naar de aperitief wens, bracht het glas wijn en de menukaart, na enige tijd een paar broodjes/ kruidenboter met 1 botermesje. Geen bordje, geen mes om broodjes te snijden of boter uit te smeren. Bestelling voor een 3 gangen menu met bijbehorend een glas witte/ rode wijn. Te lange wachttijden. Het voorgerecht werd gebracht, geen bestek. Tevens de vraag welk soort koffie wij na de maaltijd wilden hebben. Een, meer ervaren, vrouwelijke ober kwam vertellen dat, vervelend genoeg, het voorgerecht voor de naastgelegen tafel bestemd was, 1 van de 2 blijkbaar glutenvrij (maar welke?) en het gerecht werd verplaatst. Bestek werd gebracht en na te lang wachten ook het voorgerecht dat overigens goed van smaak was. Het glas witte wijn werd gebracht toen het gerecht bijna op was… Vervolgens kwam de onervarene nogmaals met de vraag hoe wij de koffie wilden hebben en kondigde aan deze te willen gaan serveren. Ondanks het gereedliggend bestek voor het hoofdgerecht! Wachttijd weer te lang. Het hoofdgerecht (goed van smaak) werd door een van de eigenaren geserveerd. Het glas rode wijn zou gebracht worden. Dit werd echter vergeten! Al met al reden genoeg voor een behoorlijk aantal kritische opmerkingen over de nogal slechte gang van zaken. Geen reclame! In de warmere omgeving binnen omgeving een gesprek met de eigenaar. Excuses werden aangeboden en de nota is enigszins aangepast. Er werd wel aandacht aan de gang van zaken geschonken. Dat is prima. Maar of het een ervaring is die aanleiding geeft om nog eens terug te gaan?

17. Weer heel lekker gegeten! De vorige keer in de najaarszon op het terras, met prachtig uitzicht. Nu binnen in mooi restaurant. Fijn voorgerecht en hoofdgerecht met eend was heel lekker. Met bijpassende wijn.
    Glutenvrij is nooit een probleem.
    Wat ons betreft een restaurant om voor om te rijden.

18. Wietze De vries

Ontzettend leuk, gezellig met vriendelijk personeel en heerlijk eten.

19. Hier worden de gerechten nog bereid met echt verse producten. Geen kant en klare diepvries producten zoals je zo vaak ziet. Heerlijk gegeten en de bediening is zeer vriendelijk en goed. Echt aanrader!

20. W. G. Peters

Heel prettige ontvangst. Voorgerechten waren goed. Hoodfgerecht: zeetong was heerlijk bereid. Toetje met aardbei en panna cotta was smaakvol. We hebben lekker gegeten in een aangename omgeving.

21. Heerlijk en luxe gegeten; erg smaakvol, net anders dan anders, creatief, niet teveel (gepaste porties, niets overbodigs) en vriendelijke, 'klassieke' service. En dat allemaal in n prachtige omgeving, voor een gepaste en redelijk gangbare prijs. Ik kijk uit naar de volgende keer dat ik er in de buurt ben en uiteten wil!

22. Heel fijne en rustige ambiance en heerlijk gegeten. Wij gaan hier niet "even eten", maar wel genieten van verrassende gerechten en heerlijke wijnen.

23. L.Guldemond-Scheffee

We werden vriendelijk en gastvrij ontvangen, bediening was attent zonder opdringerig te zijn.
    Het eten werd niet alleen mooi opgediend maar was ook heerlijk.
    We komen hier nog een keer graag terug.

24. We komen altijd graag bij De Heren van Wolversveen. Je wordt er hartelijk ontvangen en vlot en keurig bediend. Het eten is heerlijk en de sfeer in het restaurant en op het terras is heel fijn.

Eén vorige recensie
  25. Mooi opgemaakte gerechten met verrassende smaken. De bediening was informeel maar niet amicaal. De eigenaar kwam nog even een praatje maken waardoor je je heel welkom voelt.

26. janvandalus@yahoo.com

Het eten en drinken was verrassend goed, het broodje vooraf was huisgemaakt maar had beter een zuurdesem broodje kunnen zijn.
    De groenten waren buitengewoon lekker en origineel bereid.
    De vis was iets te gaar maar goed van smaak.
    Het restaurant is een aanrader.

27. Kalfsterman

Super goede ervaring. Gezellige ambiance. Heel lekker eten mooie look.

28. Het eten was heerlijk. De bediening was aardig, maar niet attent genoeg. Na 1,5 uur kwam het voorgerecht. Na 3 uur hadden we het hoofdgerecht op en kwam niemand afruimen of vragen of we nog iets wilden gebruiken. We zijn toen zelf de rekening gaan vragen. En daarna ook zelf maar bij de bar gaan betalen. Dat was wel een kater.

29. Bob en Gon Smiet

Wat een fantastiche embiance! We werden door de gastheer welkom geheten en dat voelde meteen als thuiskomen. Het was onze eerste keer, maar al meteen een prima gevoel. Een zeer vriendelijke bediening en wat een kookkunst! We hadden wat te vieren en dit zullen we nooit vergeten!
    Alleen maar lof voor deze locatie. Zodra we weer in de buurt zijn komen we zeker weer terug.
    Bob en Gon

30. Op het mooie terras gezeten. We werden vlot bediend en geadviseerd de dag liqueur (cava met rabarberliqueur) te proberen. Zeer goed advies. Het eten werd op mooi servies opgediend. De gangen volgden elkaar in een prettige tijdsduur op. Het was heerlijk. Nieuw personeel werd goed begeleid. Opmerkelijk was dat we in de bossen zaten maar geen last van insecten e d. Hadden. Een meer dan goede aanrader. We komen terug.

31. ruiterkamp

Eten was uitstekend evenals de bediening en sfeer, is voor herhaling vatbaar,

32. Lara Taubert-Jürgens

Lekker en gezellig.

33. de 3 zusters

Vorige week héérlijk gegeten! Lekker buiten gezeten op het sfeervolle terras. Ontspannen sfeer, zeer vriendelijke bediening. Het eten smaakte echt fantastisch! Complimenten voor de kok! Het hoofdgerecht was wel een klein portie, de bijgerechten konden gelukkig worden bijbesteld. Omdat wij niet konden kiezen uit de desserts (alles even lekker) werd er voor ons een Grand dessert gemaakt, echt zó lekker! Klein minpuntje wat ons betreft: bij de koffie werd een bonbon aangeboden, die zagen we later op de rekening terug… maar al met al een heel geslaagde avond, zéker een aanrader en voor herhaling vatbaar!

34. We vonden alles erg goed, erg mooie locatie, alleen het duurde erg lang tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht. We moesten nog 1 uur en 20 min. rijden, zodoende hebben maar geen voorgerecht genomen. We waren moe na een dagje fietsen en gingen graag op tijd naar huis we zijn alle 4 70 +

35. 1 van ons favoriete restaurants. Heerlijk eten en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Erg gastvrij en vriendelijke bediening. Het interieur is wat gedateerd, maar dat is een detail

36. Jan Albert Wichers

Erg lekker gegeten, al duurde het wel lang voordat we het voorgerecht kregen. Kwalitatief prima menu en mooi opgemaakte borden!

37. Fam. Zeldenrijk

Wij hebben heerlijk gegeten en genoten van de zeer gastvrije service! Met onze familie vierden wij een verjaardag in de houtkamer. Een hele speciale private plek met fijne achtergrondmuziek. Voor iedere groep aan te raden om op die manier een echte avond uit te zijn!

38. Raymond Driessen

Zeer gastvrij, vlotte bediening, echt lekker gegeten en goede wijn gedronken. Wat ons betreft een geslaagde avond. Een aanrader

39. Ontzettend lekker gegeten! Hier komen we zeker terug.
    Porties mogen iets groter.

40. Alice Keuning
    Vertaal van English naar Nederlands

A very wet cold camping day made bearable spending a few lovely hours pampered by the lovely surroundings, delightful service, the personal touches and not to forget the delicious food and wine!

41. Ton van Hecke

Alles klopte gewoon. Eten, sfeer, service en prijs/kwaliteit.

42. Lunch op het erg mooie terras. Nogal wat verkeerslawaai. Na voorgerecht was men hoofdgerecht vermoedelijk vergeten; dat duurde wel heel erg lang terwijl er vrijwel geen gasten meer waren.
    Bediening attent maar erg onpersoonlijk.

43. Fijne en gezellige locatie. Je kunt er ook héérlijk buitenzitten. Het eten is goed en mooi gepresenteerd. Zeer de moeite waard.

44. Heerlijk op het buitenterras gegeten. Fijne bediening.

45. Heerlijk gegeten. Mooie zomeravond op het terras. Wat een prachtige tuin! Vriendelijke bediening. Mooi menu. Tip: vegetarische keuze zou wat uitgebreider kunnen.

46. Heb lekker gegeten.
    De bisque was helaas wat te zout. Het hoofdgerecht (heilbot) zou wat meer smaakexplosies kunnen bevatten, was nu vrij vlak. De bediening was attent en vriendelijk.
    De gangen hadden wat sneller na elkaar kunnen komen.

47. Op zich een mooie zaak, waar je leuk kunt zitten. De service was prima en het eten was lekker; persoonlijk vonden wij €42,50 voor de tong aan de hoge kant (op de kaart staat dagprijs).

48. 15 punten

Vriendelijke bediening, prima wijn en goed vlees. De porties zijn echter te groot voor ons (als Maastrichtenaren); iets minder vlees en vooral minder opschmuk ernaast zou het tot een meer culinaire beleving maken, maar we vermoeden dat het huidige concept juist wel in de smaak valt bij de Achterhoekers. De bijgerechten zijn van duidelijk veel mindere kwaliteit (witlof-rozijnensalade uit de koelkast, eenvoudige frisse salade, aardappelgratin met veel knoflook en frietjes). Tot slot mag de afzuiging/ventilatie vanuit de open keuken veel beter; we zaten aan de andere kant van het restaurant toch vol in de etenslucht, ondanks een open deur naar buiten.

49. Wederom heerlijk gegeten op het fijne terras. De koffie-martini was een waardige afsluiter.

50. Erica en Rini de Jong

Fijn dat 'De Heeren' weer open zijn. Prima gegeten met aardige en attente bediening in een mooie vernieuwde ruimte. Dat smaakt naar nóg een keer!

51. Joke Nederpelt

Locatie fantastisch, eten hoop patat en enkele flinters droog vlees.

52. van Dorst Truus

Het was weer een feestje. En de goede, vriendelijke bediening maakt dat de kers op de taart. Tot een volgende keer.

53. Els Hermsen

Het eten was verrukkelijk. We moesten wel lang wachten helaas.

54. J.H. Meulenveld

Vlotte boeking. Had verwacht dat alles vol zou zitten na de corona, maar dat viel mee. Vriendelijke ontvangst, goede bediening en prima eten. Gezellig druk later op de avond. Erg smakelijk. Aanrader.

55. Mooi restaurant, mooi groot terras, wel dicht op provinciale weg met luidruchtig verkeer, maar daar is niet veel aan te doen. We hebben lekker gegeten - de witte huiswijn (Revelation, Chardonnay) was heerlijk - maar we misten allebei, vooral in het hoofdgerecht, het broodnodige stukje 'pit', kruiderij, peper of hoe je het ook wilt noemen. De gegrilde heilbot verloor een beetje zijn karakter door de overvloedige kreeftensaus en smaakte daardoor een beetje vlak. Van een gegrild stuk vis of vlees verwacht je meer diepte in smaak. En opvallend was dat op geen enkele tafel een peper- en-zoutstel stond, wat natuurlijk ook het voordeel heeft, dat je het eten ook niet kunt verpesten door er zelf te véél zout op te gooien...
    Maar afgezien van dit puntje van kritiek hebben we een prima avond gehad. Goed eten, vriendelijke bediening, geen lange wachttijden, goed eten, sfeervolle omgeving.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

56. mmansveltbeck

Het klopt er altijd in alle opzichten

Eén vorige recensie
  57. Vandaag hier op het terras beland voor een kop koffie met iets erbij. Stond geen kaart op tafels. Na zeker een half uur wachten kwam er iemand vragen wat we wilden drinken. Na weer een poos wachten kwam ze vragen wat we er ook alweer bij wilden. Na zeker een kwartier wachten kwam dan eindelijk de koffie. Daarna moesten we nog 10 minuten wachten op ons gebak. Dat kwam toen eindelijk, maar voor 1 persoon. Helemaal vergeten dat ik ook nog iets wilde. Na nog een poos wachten kwam dan eindelijk gebakje nummer 2! Bij het afrekenen kwamen we er achter dat het gebak €6,00 kostte! Was lekker, maar als ik het geweten had, had ik het waarschijnlijk niet besteld. Toen we bijna weg gingen kwamen de kaarten pas op tafel. Zo rond 13.30u. Er zit geen systeem in de bediening!

58. Leuke kaart, vriendelijke eigenaar/personeel, heerlijk gegeten. Hopen hier nog eens terug te komen.

59. Michiel

Heerlijk eten, fantastisch terras!

60. Prettige, gemakkelijke sfeer, maar duidelijk te veel gasten voor de bezetting in de keuken: we moesten lang wachten.
    De gerechten waren niet slecht, maar ook niet spectaculair lekker. Niet goed genoeg voor deze prijzen. De porties zijn te klein.

61. Ze hebben blijkbaar de lockdown gebruikt voor extra studie want het eten is nog lekkerder dan daarvoor.
    En het was al zo goed.

62. Belinda De Waal

Het was weer overweldigend, je kunt hier met een voedselallergie veilig eten. (Heel belangrijk) in 1 woord het was weer TOP.

63. Wolters

Wij hebben met zon, regen en wind heerlijk op het terras gegeten. Tafel was mooi gedekt, kaarsjes en lantaarns werden aangestoken, maar verder waren er geen gasten. Dat maakt het wel heel bijzonder. Jammer voor de uitbaters maarwij hadden een leuke middag

64. Chris

65. AnneMarie en Wessel

Net het feestelijke Kerstmenu afgehaald en genuttigd; wéér heerlijk! Verse broodjes, Marbré van eendenborstfilet en eendenbout met kweeperengelei en meloesuitjes, kreeftenbisque, Beef Wellington en chocolade mousse met gepocheerde peer, spongecake en kletskoppen.
    Met een minimum aan inspanning door de duidelijke bereidingsinstructies héél erg genoten.
    Van de bijgevoegde wijn nemen we morgenavond de rest.
    We hebben de ambiance gemist, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door de kwaliteit van de gerechten.

Eén vorige recensie
  66. Het afhaal menu van de Heeren van Wolversveen, zowel het wild menu als het vegetarisch menu, is heerlijk. De kwaliteit van het eten is hoog. Het wordt met heel veel zorg vepakt, compleet met goede instructies om het op te warmen en te serveren, en aan alle kleine details is gedacht. En het geheel wordt afgemaakt met een heerlijke fles wijn. We hebben een fantastische avond gehad, fine dining in je eigen huis. Daarnaast is de service van de eigenaar en zijn personeel vriendelijk en prettig. Ik kan dit restaurant aan iedereen aanraden, zelfs als je er iets verder voor moet rijden.

67. Het is alweer enkele weken geleden, maar de herinnering nog helemaal vers. Iets goeds vergeet je niet licht. Verrukkelijk gegeten en gedronken. Het meest bijzondere vind ik evenwel de gastheer, die precies, maar dan ook héél precies, de juiste toon vindt tussen warme hartelijkheid en afstandelijkheid. Een natuurtalent, dat voor de diplomatie verloren is gegaan. Echt heel bijzonder.

68. Wij en onze vrienden hebben heerlijk genoten, het was echt een feestje. Heerlijk.

69. Annechien

Een heerlijk avondje uit met heerlijk eten en attente vriendelijke bediening. Eten was mooi gepresenteerd op de borden en goed bereid, menukaart voor elk wat wils. Komen graag een keer terug, daar willen we best 165km voor rijden!

70. Peter Tieleman

Uitstekend en heerlijk eten in smaakvol ingericht restaurant.

71. Een heerlijk ontspannen avond met uitstekende spijzen, drank en een dito service!

72. Han en Erik

Mooi fijne ambiance, vriendelijk personeel, mooie kaart en vooral ook: heerlijke wijnen (we gingen zingend naar buiten...). Aanrader als je van goed, lekker en verfijnd eten houdt.

73. Voor het eerst sinds lang weer hier gegeten, het is prima bevallen. Prettige sfeer, goede kaart, heerlijke gerechten, fijne bediening. We komen zeker terug!

74. van der Cammen

Eten was prima, bediening was vriendelijk maar slecht geïnformeerd over de wijnen.

75. Martijn de Witte

Heerlijk gegeten! Mooie gevarieerde keuze aan gerechten en wijnen. Prettige bediening en een fijne gastheer.

76. P. van Gijs

Sfeervol ingericht, sympathieke bediening, heerlijk eten en prima wijn.

77. Eleonora de Kort

Zoals gewoonlijk heerlijk eten (wat een tong) en prima service en veel aandacht.

Eén vorige recensie
  78. We sloegen achterover van verbazing. Aan de buitenkant oogt het als een mooie landelijke goed verzorgde uitspanning, eenmaal binnen val je van de ene verrassing in de andere. Wat een ruimte, wat een verfijnd interieur en wat een persoonlijke vriendelijke ontvangst-met-rondleiding! Prachtige tafel, tiptop servies en glaswerk, verfijnde spijzen en dranken, we zijn echt blij dit meegemaakt, geproefd en genoten te hebben!

79. Maaike Dijkstra

Heerlijke avond gehad. Fijne service! Mooi opgemaakte borden. Eten was heerlijk!
    De garnalen kroketten waren minder ons ding en de bisque naar ons idee wat zout. Maar dat is ook een kwestie van smaak.

Kort; een heerlijke avond met een goeie sfeer! Komen graag nog eens!

80. Elly van Lierop

Heel goede ervaring, voor herhaling vatbaar! Heerlijke gerechten, prachtig opgediend en verrassende smaken. Chapeau!

81. Een gastvrije plek waar het eten heerlijk smaakt. Je voelt de aandacht die is besteed aan het eten, de bediening en de gehele sfeer.

82. Heerlijk eten, in een sfeervolle omgeving, met mooie kunst.

83. Berenschot

Fijn sfeervol restaurant, eten was uitstekend.
    Bediening ook top.

84. Familie de Klerk

De bediening en ontvangst was zoals altijd hartelijk en prima geregeld. Het eten bij De Heeren is een heerlijke verrassing met een prima glas wijn. Beslist een aanrader!

85. Heerlijk gegeten, fantastische ambiance. Hadden een hele rustige plek, maar de en-suite deuren konden dicht als we dat wouden omdat aan de andere kant een stel met een kind zat. Was niet nodig, maar super aangeboden.

86. D. van Arkel

Zeer vriendelijke ontvangst. Goede keuze aan gerechten.
    Kwaliteit van hoog niveau.
    Gastheer zeer geïnteresseerd en begaan met zijn klanten, echt een gastheer!
    Dit restaurant is zeker een aanrader.
    Komen hier zeker terug.

87. Heerlijk gegeten. Reebiefstuk en scholfilet perfect klaargemaakt. Idem dito voor de groentengarnituur. Zeer delicaat en smakelijk. Bediening was vriendelijk, maar (nog) niet geheel adequaat. Wijn kwam te laat bij het hoofdgerecht. Dessert koffie werd in eerste instantie vergeten. Maar we zijn ervan overtuigd dat het jonge team snel aan ervaring zal winnen, gezien de grote inzet.

88. Niek Verhaagen

Sfeer was goed. Eten prima. Is voor herhaling vatbaar.

89. Heerlijk op het terras gezeten. Lekker (h)eerlijk gegeten. Prima bediening. Kon voor oudere persoon een aangepaste portie krijgen. Een aanrader!

90. ritha smits

Ontspannen sfeer, vriendelijke bediening, uitstekend gegeten en gedronken. Prijs kwaliteit verhouding prima

91. Hanna Dumont

Het eten was prima, de ambiance verzorgd, maar de bediening was niet zoals we dat verwachtten. Iets te amicaal en niet voldoende terzake kundig.

92. Ria & Robin

Heerlijk gegeten op een mooie zomeravond op het sfeervolle terras onder de bomen.
    Top!

93. Harry Wassenaar

Op alle vier punten een heel hoge score.

94. Een zeer complete avond: bijzondere gerechtjes met interessante smaken en texturen en bovenal een plaatje op het bord! We hebben echt heerlijk gegeten op het sfeervolle buitenterras en genoten van de professionele en persoonlijke benadering van de (gast)Heeren van Wolfersveen.

95. Melissa & Robert

Alles was geweldig. Wij hebben fantastische avond gehad met super lekker eten, heerlijke drankjes met een mooie view en een service waar je u tegen zegt. Zeker een aanrader!

96. Wij kwamen om 18:30 U aan, gewoon op tijd. Vriendelijke ontvangst en we kregen een tafel op het achter terras, erg mooi. Eerst drankjes besteld en gekregen, waarbij voor 1 gast ijsblokjes waren vergeten. Na ongeveer 30 minuten menu kaart ontvangen en keuzes doorgegeven. Voorgerechten kwamen rond half acht. Heerlijk. Hoofdgerechten waren samen met voorgerechten besteld en kwamen pas om half tien: Reden: "een probleem in de keuken". Uiteindelijk konden we tegen 10:30 uur huiswaarts keren (per fiets) in het donker. Huiswaarts keren. We hadden erop gerekend rond negen uur te kunnen vertrekken. Jammer!

97. Bij de Heeren van Wolversveen is het altijd goed toeven. Op een zondag een heerlijke lunch genoten. Fijne bediening, mooie lekkere gerechten, prachtige locatie. Top.

98. Het eten was fantastisch! Heel mooi opgemaakt, oogstrelend en zo goed van smaak. Alles wat op het bord lag had een andere bite, kleur en smaak! De bijpassende wijn was heel goed en de bediening vriendelijk, opmerkzaam en niet overdreven!
    Een echte aanrader!

99. Zeer verfijnd mooi opgemaakte borden en heerlijke smaakjes! Zeer aardige attente bediening en een heeerlijk terras, met mooie tuin en uitzicht.

100. Elke keer weer een groot genoegen. Geweldige kwaliteit gekoppeld aan de zeer persoonlijke, warme ontvangst en bediening maken een top avond.

Volgende pagina