170 positieve stemmen1 negatieve stem

Corona informatie

We zijn terug met een nieuw concept: 𝐇𝐚𝐮𝐭𝐞 𝐅𝐫𝐢𝐭𝐮𝐫𝐞!🍟🍟🍟

Het werkt als volgt. Wij bereiden in onze keuken wekelijks de heerlijkste stoven en andere garneringen voor bij lekkere friet. Vervolgens kunt u deze af halen in onze drive-tru naast het restaurant. Nu nog beter bereikbaar over het net aangelegde nieuwe asfalt, komt dat even goed uit 😉 .

Naast de 𝐇𝐚𝐮𝐭𝐞 𝐅𝐫𝐢𝐭𝐮𝐫𝐞 kunt u ook kiezen voor een van onze twee afhaal keuzemenu’s met voor ieder wat wils. Maakt u zich geen zorgen, onze chef Bart heeft de garing en hoofdbereiding al voor zijn rekening genomen. Zo hoeft u alleen de laatste puntjes op de i te zetten en te genieten!

Kijk op www.wolfersveen.com/menu voor de Haute Friture en keuzemenu's.

Vergeet natuurlijk niet onze Soup-to-go, wel zo makkelijk voor bijvoorbeeld de zondagmiddag! Onze chef Bart maakt tweewekelijks een andere, heerlijke soep voor u. Zeker de moeite waard om eens te proberen!

Onze drive-tru is geopend op woensdag & vrijdag (van 16u tot 20u) en zaterdag & zondag (van 12u tot 20u). Ideaal dus voor een snelle hap tijdens je boswandeling of als slimme oplossing voor het avondeten! We zijn benieuwd naar jullie reacties en ontvangen bestellingen graag op (0314)64 34 99.

De Heeren van Wolfersveen.

P.S. bij ieder 2e keuzemenu krijgt u van ons een door ons geselecteerde, bijpassende fles wijn!😄

Corona informatie

We zijn terug met een nieuw concept: 𝐇𝐚𝐮𝐭𝐞 𝐅𝐫𝐢𝐭𝐮𝐫𝐞!🍟🍟🍟

Kijk op www.wolfersveen.com/menu voor de Haute Friture en keuzemenu's.

De Heeren van Wolfersveen.

U kunt gratis parkeren op de parkeerplaats bij het restaurant.

Uitzonderingen

Open

• Corona – 14 okt t/m 15 dec

De Heeren van Wolfersveen is een sfeervol restaurant waar u terecht kunt voor een lekker kopje koffie, een smakelijke lunch of een ouderwets lekkere maaltijd. Wij zijn op vrijdag, zaterdag en zondag geopend.

Ook organiseren wij evenementen. Wij hebben een sfeervolle zaal met podium die voor zowel privé als zakelijke evenementen tot circa 150 personen uitstekend geschikt is.

1. Personeel

1571930391 90
1575919031 91
1593203139 90
1597191779 90

1. Het afhaal menu van de Heeren van Wolversveen, zowel het wild menu als het vegetarisch menu, is heerlijk. De kwaliteit van het eten is hoog. Het wordt met heel veel zorg vepakt, compleet met goede instructies om het op te warmen en te serveren, en aan alle kleine details is gedacht. En het geheel wordt afgemaakt met een heerlijke fles wijn. We hebben een fantastische avond gehad, fine dining in je eigen huis. Daarnaast is de service van de eigenaar en zijn personeel vriendelijk en prettig. Ik kan dit restaurant aan iedereen aanraden, zelfs als je er iets verder voor moet rijden.

2. Het is alweer enkele weken geleden, maar de herinnering nog helemaal vers. Iets goeds vergeet je niet licht. Verrukkelijk gegeten en gedronken. Het meest bijzondere vind ik evenwel de gastheer, die precies, maar dan ook héél precies, de juiste toon vindt tussen warme hartelijkheid en afstandelijkheid. Een natuurtalent, dat voor de diplomatie verloren is gegaan. Echt heel bijzonder.

3. Wij en onze vrienden hebben heerlijk genoten, het was echt een feestje. Heerlijk.

4. Annechien

Een heerlijk avondje uit met heerlijk eten en attente vriendelijke bediening. Eten was mooi gepresenteerd op de borden en goed bereid, menukaart voor elk wat wils. Komen graag een keer terug, daar willen we best 165km voor rijden!

5. Peter Tieleman

Uitstekend en heerlijk eten in smaakvol ingericht restaurant.

6. Een heerlijk ontspannen avond met uitstekende spijzen, drank en een dito service!

7. Han en Erik

Mooi fijne ambiance, vriendelijk personeel, mooie kaart en vooral ook: heerlijke wijnen (we gingen zingend naar buiten...). Aanrader als je van goed, lekker en verfijnd eten houdt.

8. Voor het eerst sinds lang weer hier gegeten, het is prima bevallen. Prettige sfeer, goede kaart, heerlijke gerechten, fijne bediening. We komen zeker terug!

9. van der Cammen

Eten was prima, bediening was vriendelijk maar slecht geïnformeerd over de wijnen.

10. Heel lekker eten, fijne wijn en een mooie sfeer. De afgelopen maanden zijn we al een paar keer 100 km omgereden om in dit mooie restaurant te eten. Zeker in de zomer op het terras is het heerlijk zitten. In de schaduw van de bomen, met vogels op de achtergrond, lekker dineren. Ook binnen vinden we de sfeer fijn. In deze tijd alles 'corona-proof' en goede service. Zelf eet ik glutenvrij, en daar wordt ook prima rekening mee gehouden en de gerechten zijn niet minder 'mooi of lekker' dan van het menu. Een aanrader!

11. Martijn de Witte

Heerlijk gegeten! Mooie gevarieerde keuze aan gerechten en wijnen. Prettige bediening en een fijne gastheer.

12. P. van Gijs

Sfeervol ingericht, sympathieke bediening, heerlijk eten en prima wijn.

13. Eleonora de Kort

Zoals gewoonlijk heerlijk eten (wat een tong) en prima service en veel aandacht.

Eén vorige recensie
  14. We sloegen achterover van verbazing. Aan de buitenkant oogt het als een mooie landelijke goed verzorgde uitspanning, eenmaal binnen val je van de ene verrassing in de andere. Wat een ruimte, wat een verfijnd interieur en wat een persoonlijke vriendelijke ontvangst-met-rondleiding! Prachtige tafel, tiptop servies en glaswerk, verfijnde spijzen en dranken, we zijn echt blij dit meegemaakt, geproefd en genoten te hebben!

15. Maaike Dijkstra

Heerlijke avond gehad. Fijne service! Mooi opgemaakte borden. Eten was heerlijk!
    De garnalen kroketten waren minder ons ding en de bisque naar ons idee wat zout. Maar dat is ook een kwestie van smaak.

Kort; een heerlijke avond met een goeie sfeer! Komen graag nog eens!

16. Elly van Lierop

Heel goede ervaring, voor herhaling vatbaar! Heerlijke gerechten, prachtig opgediend en verrassende smaken. Chapeau!

17. Een gastvrije plek waar het eten heerlijk smaakt. Je voelt de aandacht die is besteed aan het eten, de bediening en de gehele sfeer.

18. Heerlijk eten, in een sfeervolle omgeving, met mooie kunst.

19. Berenschot

Fijn sfeervol restaurant, eten was uitstekend.
    Bediening ook top.

20. Truus van Dorst

Het was buitengewoon gezellig en lekker.
    Mooie ambiance, zeer vriendelijk personeel. Kortom een feestje. We komen snel weer terug 💕👍

21. Familie de Klerk

De bediening en ontvangst was zoals altijd hartelijk en prima geregeld. Het eten bij De Heeren is een heerlijke verrassing met een prima glas wijn. Beslist een aanrader!

22. Heerlijk gegeten, fantastische ambiance. Hadden een hele rustige plek, maar de en-suite deuren konden dicht als we dat wouden omdat aan de andere kant een stel met een kind zat. Was niet nodig, maar super aangeboden.

23. D. van Arkel

Zeer vriendelijke ontvangst. Goede keuze aan gerechten.
    Kwaliteit van hoog niveau.
    Gastheer zeer geïnteresseerd en begaan met zijn klanten, echt een gastheer!
    Dit restaurant is zeker een aanrader.
    Komen hier zeker terug.

24. Heerlijk gegeten. Reebiefstuk en scholfilet perfect klaargemaakt. Idem dito voor de groentengarnituur. Zeer delicaat en smakelijk. Bediening was vriendelijk, maar (nog) niet geheel adequaat. Wijn kwam te laat bij het hoofdgerecht. Dessert koffie werd in eerste instantie vergeten. Maar we zijn ervan overtuigd dat het jonge team snel aan ervaring zal winnen, gezien de grote inzet.

25. Niek Verhaagen

Sfeer was goed. Eten prima. Is voor herhaling vatbaar.

26. Heerlijk op het terras gezeten. Lekker (h)eerlijk gegeten. Prima bediening. Kon voor oudere persoon een aangepaste portie krijgen. Een aanrader!

27. ritha smits

Ontspannen sfeer, vriendelijke bediening, uitstekend gegeten en gedronken. Prijs kwaliteit verhouding prima

28. Hanna Dumont

Het eten was prima, de ambiance verzorgd, maar de bediening was niet zoals we dat verwachtten. Iets te amicaal en niet voldoende terzake kundig.

29. Ria & Robin

Heerlijk gegeten op een mooie zomeravond op het sfeervolle terras onder de bomen.
    Top!

30. Harry Wassenaar

Op alle vier punten een heel hoge score.

31. Een zeer complete avond: bijzondere gerechtjes met interessante smaken en texturen en bovenal een plaatje op het bord! We hebben echt heerlijk gegeten op het sfeervolle buitenterras en genoten van de professionele en persoonlijke benadering van de (gast)Heeren van Wolfersveen.

32. Melissa & Robert

Alles was geweldig. Wij hebben fantastische avond gehad met super lekker eten, heerlijke drankjes met een mooie view en een service waar je u tegen zegt. Zeker een aanrader!

33. Wij kwamen om 18:30 U aan, gewoon op tijd. Vriendelijke ontvangst en we kregen een tafel op het achter terras, erg mooi. Eerst drankjes besteld en gekregen, waarbij voor 1 gast ijsblokjes waren vergeten. Na ongeveer 30 minuten menu kaart ontvangen en keuzes doorgegeven. Voorgerechten kwamen rond half acht. Heerlijk. Hoofdgerechten waren samen met voorgerechten besteld en kwamen pas om half tien: Reden: "een probleem in de keuken". Uiteindelijk konden we tegen 10:30 uur huiswaarts keren (per fiets) in het donker. Huiswaarts keren. We hadden erop gerekend rond negen uur te kunnen vertrekken. Jammer!

34. Bij de Heeren van Wolversveen is het altijd goed toeven. Op een zondag een heerlijke lunch genoten. Fijne bediening, mooie lekkere gerechten, prachtige locatie. Top.

35. Het eten was fantastisch! Heel mooi opgemaakt, oogstrelend en zo goed van smaak. Alles wat op het bord lag had een andere bite, kleur en smaak! De bijpassende wijn was heel goed en de bediening vriendelijk, opmerkzaam en niet overdreven!
    Een echte aanrader!

36. Zeer verfijnd mooi opgemaakte borden en heerlijke smaakjes! Zeer aardige attente bediening en een heeerlijk terras, met mooie tuin en uitzicht.

37. Elke keer weer een groot genoegen. Geweldige kwaliteit gekoppeld aan de zeer persoonlijke, warme ontvangst en bediening maken een top avond.

38. Smulpaap

Heerlijk eten en drinken. Prettige bediening en een mooie omgeving. Bij mooi weer is er ook de mogelijkheid om buiten op het prachtige terras te eten. Mooie ruime opstelling van de tafels. Een aanrader dit restaurant.

39. Marlies van Doorn

Voor het derde jaar op rij op een heerlijke zomeravond buiten op het terras gedineerd en wederom heerlijk gegeten. Mooie ambiance en vriendelijke bediening.

40. Wederom heerlijk gegeten en gedronken bij de Heeren van Wolfersveen. Aanrader!

41. Jbe Eysink Smeets

Gezellige ontvangst. Keuze om buiten aperitief te drinken bij ondergaande zon. Heerlijke entree met witte wijn ook nog in de buitenlucht. Hoofdgang binnen gegeten. Heerlijk, goed verzorgd. Niet opdringerig of gehaast. Alles bij elkaar een echte diner ervaring.

42. Daan van Donkelaar

Super gehad, voor de tweede keer wezen eten nu en het is altijd perfect geweest.

43. Mooie lokatie waar we heerlijk hebben gegeten en gedronken, mooie kaart, goede wijnen en erg vriendelijke bediening! Een Bob-arrangement houdt het gelukkig allemaal in balans ;-)

Alleen de timing van de bediening was niet helemaal naar wens. We hadden bij Het uitserveren van ons voorgerecht onze wijnen nog niet gekregen. Moesten daar vervolgens zelf naar vragen. In vergelijking met andere tafels liep onze timing ook vanuit de keuken een stuk langzamer.

44. Steerneman

Buiten zitten is wat lawaaierig door de dichtbij gelegen weg. Wel mooi zitten. Binnen is het sfeervol. Eten is goed, bediening ook

45. Mooi restaurant. Vriendelijke bediening. Lekker eten in een leuke ambiance. Duurde even voordat de rekening kwam en dat ging daarna ook even mis, maar uiteindelijk kwam alles goed.

46. Patricia

Wij hebben prima gegeten bij De Heeren van Wolfersveen. De ambiance is sfeervol, de bediening is zeer correct en plezierig. Het eten was goed en smaakvol. Dus zeker een adres om terug te komen.

47. Femke te Velthuis

Gister avond heerlijk gegeten bij de Heeren van Wolversveen. Bij aankomst een heerlijke amuse gehad en verder uitgebreide, bijzondere en lekkere gerechten gehad. Personeel zeer vriendelijk en neemt de tijd. Zeker een aanrader.

48. Jan Janssen

Mijn vrouw en ik hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.
    Vriendelijke ontvangst en bediening. We komen zeker nog eens terug.

49. We vonden e.e.a. teleurstellend. Gereserveerd om 19.00 uur met 4 personen. Hoofdgerecht kwam door om 20.45 uur. Bezetting 6 tafels waarvan 5 met 2 personen. In de keuken 2 medewerkers, zo ook in de bediening. Eten niet slecht, maar ook niet geweldig, weinig vernieuwend. Prijzen daarmee aan de hoge kant. Voor de bonbon bij de koffie werd extra berekend. Kortom een kennismaking die niet uitmondt in een vriendschap. Wanneer men gasten van omliggende campings wil trekken zal het concept moeten wijzigen en de openingstijden zeker verruimd. We kennen alle voorgangers en die hebben het op deze manier niet gered!

50. Op advies van Alfons en Ciska (het Boshuis) hier gisterenavond gegeten. Uitstekende tip!
    Alles klopte. Entourage, vriendelijke en kundige bediening en natuurlijk heerlijk en verrassend eten. Ga zo door! Ekke en Corien

51. Rob van Rossum/Anneke Lapaer

We hebben erg gezellig en zeer smakelijk gegeten bij De Heeren van Wolfersveen. We wonen niet in de buurt maar zullen -wanneer de gelegenheid zich voordoet- zeker terugkomen hier!

52. Heerlijk gegeten, mooi terrras en fijne bediening. Tot snel!

53. Harry SCHOENMAKER

Bijzonder lekker gegeten. CULINAIR TOP (ceviche vooraf, reerug als hoofdgerecht - carpaccio vooraf, flinke (grote) zeetong als hoofdgerecht èn (gezamelijk) kaasdessert). Vriendelijke bediening (eigenaar en 'anderen'). Sfeervolle inrichting.

54. Bij de ontvangst kom je al gelijk in een heerlijk gemoedstoestand De sfeer die het restaurant uitstraalt maar ook het personeel laat goed blijken dat je een gewaardeerd gast ben.
    Natuurlijk kom je met een verwachting patroon, uiteindelijk hebben de HEEREN al een naam hoog te houden. Wat ons vier betreft overtrof het onze verwachtingen.
    We hadden twee Bourgondische Vlamingen mee genomen en ook zij waren vol lof over het hele plaatje waar de De HEEREN van Wolfersveen voor staan.
    Bedankt Michiel en je team voor een fijne avond.

55. Bert Elschot

Een fantastische avond met prachtig weer op het terras!
    We komen terug!

56. Ronald Van der starre

Eten viel tegen niet echt smaakvol. De locatie is erg gehorig naast de grote weg. Bediening verder vriendelijk en snel.

57. Dido Kooyman

Heerlijk gegeten, verfijnde smaken, aangename porties, uitstekend gastheerschap en bediening, ontspannen, prachtige omgeving. Zeer aanbevolen!

58. H. Bouwers

Goede ontvangst, keurige bediening en heerlijk gegeten!
    Ook werd er keurig rekening gehouden met de 1 1/2 meter afstand!
    Zeker voor herhaling vatbaar!!

59. De Heeren van Wolfersveen is een prima restaurant met een goed ontvangst, heerlijk eten en gezellige sfeer. Een aanrader voor de Achterhoek.

60. Vriendelijke ontvangst en bediening.
    Tafeltjes op juiste afstand (corona).
    Én het eten was uitstekend.

61. Bert Kant

Het was super! Maar de doorloop mag wat vlotter. Fijn dat ze weer open zijn.

62. Super lekker gegeten en hele vriendelijke, gastvrije en nette bediening. We hebben heerlijk gegeten. Geen standaard kaart, maar wel alles zelf gemaakt en ook producten uit de regio. Top avond!

63. Zaterdag 7 maart zijn we met 4 personen hier wezen eten in dit restaurant en we hebben genoten. Een prettige ambiance, heerlijk eten, en een vriendelijke bediening. Nadat we afgerekend een goede prijs kwaliteit verhouding hebben nog een rondleiding en informatie van de eigenaar gehad, we komen hier zeker nog eens terug.

64. Hans Daale

Het wordt misschien wat saai, maar ook dit keer was het weer prima voor elkaar. Het is de combinatie van sfeer, gastvrijheid en culinair genieten. Nieuw is wel dat het 'stempel' van De Heeren (en dames) steeds meer zorgt voor een duidelijke profilering. Het menu leent zich voor een Bib G. dus een aanrader.

3 vorige recensies
  65. Rein 42 punten

29-02-2020, Schrikkeldag: Heerlijk gegeten bij de Heeren van Wolfersveen op onze trouwdag.
    Een geweldige keuken, Fijne gerechten met bijpassen wijnarrangement. Goed te bereiken met het OV . Wij kwamen met lijn 23 Arriva; Ruurlo- Doetinchem die tot laat in de avond rijdt (je hebt geen BOB nodig zo..).
    Een echte aanrader, in het zomerseizoen is het ook goed toeven op het terras in de tuin.

66. S.Tavecchio

Leuke ambiance, heerlijk gegeten, prettige bediening.

67. M Mansvelt beck

Wederom heerlijk gegeten en zoals gebruikelijk attente bediening en goede sfeer.

68. Susanne Raschl

Eerste keer dat wij hier kwamen eten. Even zoeken naar het paadje naar de ingang ivm de auto’s en het feit dat het erg donker was. Zeer hartelijk welkom. Mooi geserveerde gerechten met oog voor detail. Uiterst vriendelijke bediening. De entrecôte was ietwat taai helaas maar het voor-en nagerecht waren top. Bij afrekenen kregen we ivm Valentijn nog een mooi bloemetje aangeboden.

69. Ilse de J.

Voor een eerste keer bij de Heeren van Wolfersveen gegeten, dit is zeker niet de laatste keer als het aan ons ligt. Alles was heerlijk, verse ingrediënten, perfecte smaken. Mooie prijs kwaliteitsverhouding. Ook over de bediening en service zijn we zeer te spreken. Erg vriendelijk en gastvrij en oprechte interesse in de gasten door zowel een jongere dame (met wellicht ivm leeftijd nog wat minder ervaren, maar super lief en gastvrij en vriendelijk) als door Michiel (eigenaar) die de persoonlijke touch geeft aan het geheel.

70. Leena van Gessel

Na een aangename toevallige lunch een keer gaan dineren. Was een absoluut succes. Gerechten mooi gepresenteerd en kwalitatief ook duidelijk boven het gemiddelde in regio. Bediening kon geen tred houden met de toeloop, vandaar gaandeweg de avond wat vertraging met vervolgbestellingen. In Michelintermen, voor ons de extra kilometers dik waard. Een nieuw adres erbij.

71. Nardy Kemperman

6 jaar geleden hadden we hier ook meerdere keren gegeten en we waren nieuwsgierig naar hoe het zoveel jaar later, en met de nieuwe eigenaren, zou zijn. We waren blij verrast; de sfeer was nog steeds uitstekend; met name de eigenaar zelf voelde onze groep goed aan. Daarbij was het eten erg goed en de wijn heerlijk.
    1 tip: volgende keer graag echte bonbons bij de koffie.

72. Heerlijk gegeten in een prettige sfeer. Alles ruim voldoende en met veel aandacht bereid.

73. Wim Schoolderman

Voor de eerste keer dit restaurant bezocht en wel op 1e kerstdag. Prima 5 gangen menu voor 59,50. Kwaliteit uitstekend. Kleine wijnkaart met schappelijke prijzen. Fantastische bediening, vriendelijk en deskundig. Voor herhaling vatbaar.

74. Van ontvangst tot moment van gaan hebben wij op en top genoten. Mooie uitleg van de gerechten, met een prachtige opmaak. De smaak van de gerechten vonden wij uitmuntend. We namen zelfs een tweede dessert, nog nooit eerder gedaan! De oprechte, persoonlijke omgang van de heren en de medewerkster met ons maakte de avond helemaal af. Hier gaan wij zeker terug komen.

75. Ontzettend lekker gegeten met bijpassende wijnen. Net en attent bediend. De desserts waren zo smaakvol dat we er nog een tweede van hebben gekozen. Echt een verwen-avond! Bedankt Heeren!

76. Weer heerlijk genoten van de prachtige gerechten en mooie combinaties, fijne wijnen en een hartelijke gastheer. Bedankt voor de mooie kerst-gin-tonic. Een echte aanrader! Het is keer op keer goed toeven hier.

77. Wat zag het er sfeervol uit!
    We werden gastvrij ontvangen.
    Onze gastheer was erg hartelijk en dacht met ons mee. Een heerlijk kaasplankje met een glaasje Port zorgde voor een goede afsluiting van een heerlijke avond!
    Aanrader, we komen graag nog eens terug!

78. Het lijkt wel elke keer beter te worden als we hier eten. De kaart wordt steeds spannender en de gerechten zijn net zo lekker als ze klinken. Daarom nu eens geen voorbehoud maar een volle 10.
    We gaan door voor de 11.

79. Susanne van Tiggelen

Heerlijk gegeten. Heel gastvrij ontvangen. Prijs kwaliteit verhouding helemaal in balans. Een aanrader!

80. Eef Boschman

Mooi gelegen en smaakvol ingericht. Warme ontvangst en bediening. Compacte kaart met voldoende variatie. Heerlijk gegeten na een bezoek aan een middagconcert in Terborg. We hadden nog een tocht naar Noord Holland voor de boeg en Michiel wist alles in prima tempo, maar ook niet te snel, uit te (laten) serveren, perfect!
    Aanrader en voor ons een goede reden om de Achterhoek weer eens te bezoeken.

81. J. van Elderen

Heeren van Wolfersveen is een goed restaurant. Goede gerechten, maar nog niet top. Het verassingsmenu begon veelbelovend met prima gerookte eendeborst. Maar het hoofdgerecht van entrecote was weliswaar prima maar niet zo verrassend, laat staan de bijgerechten van aardappelgratin en een salade.

82. Mieke nijssen

Wederom heerlijk gegeten.
    Zeer gastvrij en hartelijk!

2 vorige recensies
  83. Annemarie

Goede ontvangst en heerlijk gegeten. We kozen voor het 4-gangen verrassingsmenu en dat is ons erg goed bevallen. De locatie van het restaurant is ook nog eens prachtig, een aanrader!

84. Een heerlijke verrassing. Eten van hoog niveau en mooie setting met heel gastvrije, prettige mensen die de ontvangst vormen.

85. Nico en Margret Gronert

Fijn en warm onthaal; heerlijk gegeten; iets te lange tussen pozen; toetje iets te machtig. Voor herhaling zeker vatbaar.

86. Gisteren heerlijk gegeten bij de Heeren van Wolfersveen. Mooie eerlijke culinaire gerechten in een hele fijne ambiance.

87. Erwin Zegers

Sfeervol restaurant, lekker eten en vriendelijk personeel. Alles voor een redelijke prijs. Echt een aanrader.

88. Hengelo gld

Een verademing! Eindelijk ook in de Achterhoek een restaurant van topklasse gevonden. Verrassend menu, goede sfeer, rustig, alle tijd, heel gezellig en lekkere wijnen.

89. Jan Romeijn

De bediening was aller hartelijkst. Je voelde je welkom.
    Bovendien een uitstekende kwaliteit van eten en drinken.
    We hebben genoten.

90. Wat een fijne plek. Verzorgd en stijlvol, prima keuken, alles heerlijk vers, pure smaken. Echt een topplek voor een mooie avond uit eten. Een groot terras en een een gezellige ruimte binnen, in het mooie pand. Ruim opgezet, comfortabel. Service is heel vriendelijk. Prijsniveau prima in orde, gezien het gebodene. Dank en chapeau voor het team! Absoluut een aanrader.

91. Verrassend lekker, goede en vriendelijke bediening. Een aanrader,

92. Heerlijk gegeten in een verzorgde atmosfeer met prettige persoonlijke service.

93. De gebakken zeetong was van uitzonderlijke kwaliteit.

De nieuwste recensie
  94. Han beumer

Heerlijke avond vol kwaliteit en service, echt een avond uit waarin je een speciaal gevoel krijgt. Gerechten perfect opgediend, smaak sensatie, mooie combinaties. Leuk dat er een soort wijn proeverij wordt gegeven per gang waarin je kunt aangeven waar de voorkeur naar uit gaat. Enkel zou er iets meer aandacht gegeven worden bij de koffie op het eind, misschien een kleine etagère met wat kleine versnaperingen bij de koffie
    Kortom een top restaurant op een top locatie

95. Jim Boester

Mooie gelegenheid met sfeervolle inrichting. Heel gastvrije eigenaar voor alle gasten. Ook bestelling opnemen prima, snel en gastvrij.
    Maar dan tussen de gangen erg lange wachttijden. Ze zagen je gewoon niet zitten. Heel vervelend. Daarom geen dessert genomen.
    Overall.
    Goed restaurant met mooie sfeer en goede producten. Nu nog even werken aan verbetering van de service.

96. Rob Teunissen

Met vrienden gegeten bij de Heeren van Wolversveen. 11 jaar geleden voor het laatst geweest bij een vorige eigenaar.
    De ontvangst was erg hartelijk. Een prima welkom. We konden fijn op het terras zitten, onder de bomen. Heel gezellig, niet te vol mooi uitzicht. Zelfs op de weg en dat is niet hinderlijk.
    We kozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. De jonge bediening was erg professioneel. Met een beetje humor en heel veel passie werden de gerechten en de drankjes geserveerd. Steeds onze wensen aftastend. Heel fijn.
    Alle gerechten waren bijzonder fijn van smaak en mooi opgemaakt. Moderne samenstellingen en verse producten. Leuk dat er ook veel vis ook de kast staat, trouwens. De porties waren goed op elkaar afgestemd. De wijnen perfect passend.
    De eigenaar kwam regelmatig mee serveren en de communicatie was uitstekend.
    We waren de laatsten die weggingen maar geen moment hebben we druk gevoeld. Alles ging erg relaxt. Bij het vertrek nog een mooi afrondend gesprekje, ook met de brigade.
    De Heeren vaag Wolversveen is een enorme aanrader. Ons zien ze zeker weer.

97. Heerlijk gegeten en lekker buiten gezeten. Prima bediening.

98. We hebben hier heerlijk gegeten. Mooie gerechten en producten. Vriendelijke bediening, de eigenaar is een gezellige man die je helemaal thuis laat voelen. We zijn begonnen in de tuin en daarna binnen verder gegaan, overal is het mooi!

99. dick willemsen

Wederom samen uitstekend gegeten in een aangename sfeer. Zowel de originele inrichting, de ongedwongen bediening als de fijne keuken zijn bovengemiddeld. Graag tot ziens!

100. H. Poetsma

Wij hebben een heerlijke avond gehad. Genoten van de verrassingen van de chef. Bijzonder aardige gastheren en het attente personeel verdient ook een dikke pluim.
    Wij kijken uit naar een volgende keer en hun filmavonden.
    Ton en Henny Poetsma

Volgende pagina