U kunt gratis parkeren op de parkeerplaats bij het restaurant.

do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za lunch vanaf 12:00 diner vanaf 17:00
zo lunch vanaf 12:00 diner vanaf 17:00

De Heeren van Wolfersveen is een sfeervol restaurant waar u terecht kunt voor een lekker kopje koffie, een smakelijke lunch of een ouderwets lekkere maaltijd. Wij zijn op vrijdag, zaterdag en zondag geopend.

Ook organiseren wij evenementen. Wij hebben een sfeervolle zaal met podium die voor zowel privé als zakelijke evenementen tot circa 150 personen uitstekend geschikt is.

1. Personeel

1541320968 92
1541941663 90
1551252087 89

1. Nico en Margret Gronert

Fijn en warm onthaal; heerlijk gegeten; iets te lange tussen pozen; toetje iets te machtig. Voor herhaling zeker vatbaar.

2. Gisteren heerlijk gegeten bij de Heeren van Wolfersveen. Mooie eerlijke culinaire gerechten in een hele fijne ambiance.

3. We hebben echt een avondje uit gehad. We hebben het ervaren als echte verwennerij. Iedereen is heel aardig en vriendelijk. De bediening is heel goed en er hangt een zeer vriendelijke sfeer. Het eten is heel erg lekker. Zeker aan te bevelen en we gaan zeker nog een keer terug.

4. Erwin Zegers

Sfeervol restaurant, lekker eten en vriendelijk personeel. Alles voor een redelijke prijs. Echt een aanrader.

5. Hengelo gld

Een verademing! Eindelijk ook in de Achterhoek een restaurant van topklasse gevonden. Verrassend menu, goede sfeer, rustig, alle tijd, heel gezellig en lekkere wijnen.

6. Jan Romeijn

De bediening was aller hartelijkst. Je voelde je welkom.
    Bovendien een uitstekende kwaliteit van eten en drinken.
    We hebben genoten.

7. Wat een fijne plek. Verzorgd en stijlvol, prima keuken, alles heerlijk vers, pure smaken. Echt een topplek voor een mooie avond uit eten. Een groot terras en een een gezellige ruimte binnen, in het mooie pand. Ruim opgezet, comfortabel. Service is heel vriendelijk. Prijsniveau prima in orde, gezien het gebodene. Dank en chapeau voor het team! Absoluut een aanrader.

8. Verrassend lekker, goede en vriendelijke bediening. Een aanrader,

9. Heerlijk gegeten in een verzorgde atmosfeer met prettige persoonlijke service.

10. De gebakken zeetong was van uitzonderlijke kwaliteit.

11. Han beumer

Heerlijke avond vol kwaliteit en service, echt een avond uit waarin je een speciaal gevoel krijgt. Gerechten perfect opgediend, smaak sensatie, mooie combinaties. Leuk dat er een soort wijn proeverij wordt gegeven per gang waarin je kunt aangeven waar de voorkeur naar uit gaat. Enkel zou er iets meer aandacht gegeven worden bij de koffie op het eind, misschien een kleine etagère met wat kleine versnaperingen bij de koffie
    Kortom een top restaurant op een top locatie

12. Jim Boester

Mooie gelegenheid met sfeervolle inrichting. Heel gastvrije eigenaar voor alle gasten. Ook bestelling opnemen prima, snel en gastvrij.
    Maar dan tussen de gangen erg lange wachttijden. Ze zagen je gewoon niet zitten. Heel vervelend. Daarom geen dessert genomen.
    Overall.
    Goed restaurant met mooie sfeer en goede producten. Nu nog even werken aan verbetering van de service.

13. Rob Teunissen

Met vrienden gegeten bij de Heeren van Wolversveen. 11 jaar geleden voor het laatst geweest bij een vorige eigenaar.
    De ontvangst was erg hartelijk. Een prima welkom. We konden fijn op het terras zitten, onder de bomen. Heel gezellig, niet te vol mooi uitzicht. Zelfs op de weg en dat is niet hinderlijk.
    We kozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. De jonge bediening was erg professioneel. Met een beetje humor en heel veel passie werden de gerechten en de drankjes geserveerd. Steeds onze wensen aftastend. Heel fijn.
    Alle gerechten waren bijzonder fijn van smaak en mooi opgemaakt. Moderne samenstellingen en verse producten. Leuk dat er ook veel vis ook de kast staat, trouwens. De porties waren goed op elkaar afgestemd. De wijnen perfect passend.
    De eigenaar kwam regelmatig mee serveren en de communicatie was uitstekend.
    We waren de laatsten die weggingen maar geen moment hebben we druk gevoeld. Alles ging erg relaxt. Bij het vertrek nog een mooi afrondend gesprekje, ook met de brigade.
    De Heeren vaag Wolversveen is een enorme aanrader. Ons zien ze zeker weer.

14. Heerlijk gegeten en lekker buiten gezeten. Prima bediening.

15. We hebben hier heerlijk gegeten. Mooie gerechten en producten. Vriendelijke bediening, de eigenaar is een gezellige man die je helemaal thuis laat voelen. We zijn begonnen in de tuin en daarna binnen verder gegaan, overal is het mooi!

16. dick willemsen

Wederom samen uitstekend gegeten in een aangename sfeer. Zowel de originele inrichting, de ongedwongen bediening als de fijne keuken zijn bovengemiddeld. Graag tot ziens!

17. H. Poetsma

Wij hebben een heerlijke avond gehad. Genoten van de verrassingen van de chef. Bijzonder aardige gastheren en het attente personeel verdient ook een dikke pluim.
    Wij kijken uit naar een volgende keer en hun filmavonden.
    Ton en Henny Poetsma

18. Han en Marjon

Met z’n vieren een hele gezellige avond gehad. Erg goed en lekker gegeten. Feestje op onze borden. Bediening erg prettig, met persoonlijke aandacht.
    Heel jammer dat we niet in de Achterhoek wonen.😀
    Komen heel graag weer eens terug.

19. Klarenbeek

We hebben wederom heerlijk gegeten bij de Heeren van Wolfersveen.
    Het was elke keer weer een feestje op het bord.

20. rudi vossaert

Zoals michelin zegt: cela vaut le détour!
    Dit is een top-restaurant, waar het prettig vertoeven is en lekker eten is, met een aangename gastheer en aangename medewerkers…

21. J.Leuverink

Alles was prima verzorgd en voor herhaling vatbaar.

22. Eveline van Kampen

Heerlijke avond gehad, met goed eten, goede service en zeer gastvrije gastheren! Duidelijk trots op hun establishment en met recht!

23. Heerlijk culinair verrast door de keuze van de chef, vriendelijke en gastvrije gastheer en gastvrouw. Ze hadden oog voor de individuele sfeer aan tafel en pasten daar het tempo op aan. Tip: laat je door de gastheer adviseren wanneer je koffie met "iets lekkers" na wil gebruiken. Hij heeft smaak!

24. Naoko Rugers

Mooi restaurant met heerlijk eten.

25. Heerlijk gegeten in een prachtige omgeving. Hartelijke ontvangst door de gastheer. Ongedwongen sfeer.

26. Met 6 personen voor de tweede keer gegeten bij dit fantatstische restaurant. Heerlijk eten, lekkere wijnen en bovenal een service en gastvrijheid die maakt dat je je absoluut thuis voelt. Complimenten aan de kok, gastheer en bediening!

27. Heel lekker gegeten op het sfeervolle terras achter het restaurant. Dat je overigens niet ziet als je langs het restaurant rijdt. Dus dat was een leuke verrassing. We hadden het verrassingsmenu van 3 gangen. Voor € 32,50. De porties waren groot. Wij wonen in de Randstad, waar de porties bij goede restaurants behoorlijk kleiner zijn. Het eten was echt lekker. Een aanrader. Ook het personeel was heel vriendelijk. Wij komen vast nog een keer terug.

28. We hebben heerlijk een drankje buiten gedaan, het ligt prachtig namelijk. Daarna genoten van een heerlijk diner binnen. Bediening zeer gastvrij en attent en het eten was voortreffelijk, we komen zeker terug.

29. Heidi van de Gevel

Als dames hebben wij heerlijk gegeten bij de heren. De gerechten waren zeer smaakvol en origineel. De heerlijke wijn en prettige bediening maakte het compleet.

30. Karin Kamers

Het eten was heerlijk. Verrassende en zeer smakelijke gerechten. Een goede witte huiswijn. Leuke bijgerechtjes. Een originele entourage. Een eindje rijden meer dan waard!

31. fam. Raterink

We kozen het verrassingsmenu en hebben heerlijk en gezellig gegeten met bijpassende wijn.

32. Paul en Ilona

Afgelopen vrijdagavond gedineerd bij De Heeren van Wolfersveen.
    We hadden van super lieve mensen die hier vaste klant zijn een cadeaubon gekregen.
    Geweldige locatie, groenrijke omgeving. De sfeer van buiten is in dit restaurant tot zijn recht gekomen.
    Je voelt je erg welkom door de gastheer en tevens eigenaar. Ook de jeugdige bediening was geweldig!
    Hadden Reebiefstuk en Parelhoender als hoofdgerecht, borden waren mooi opgemaakt. Ook het voorgerecht en dessert was heerlijk, er was een beleving van veel verschillende smaken.
    Bedankt voor de fijne avond en heerlijke gerechten.

33. Geweldige locatie midden in de bossen. Dit restaurant van Bib gourmand niveau combineert klasse met de Gelderse gezelligheid en toegankelijkheid. We hebben het 5 gangen chef's menu + wijnarrangement genomen en zijn dik tevreden over de service en kwaliteit van de gerechten. Met zorg en oog voor detail bereid en uitgeserveerd door 1 van de sympathieke eigenaren. Blij dat we dit restaurant in de bossen gekozen hebben boven iets in de stad Doetinchem, een beleving met veel meer sfeer!

34. Ton en Yvon uit Boskoop

Tijdens onze kampeervakantie in Ruurlo hebben we op 27 juni heerlijk gedineerd in restaurant De Heeren van Wolfersveen. Aperitief en de smaakvolle Makreel Rillette hebben we in de sfeervolle tuin genuttigd. Daarna binnen, aan een met linnen gedekte tafel, verder met de overheerlijke Bisque. De hoofdgerechten (Schol en Reebiefstuk) waren ook erg lekker. Er is een mooie en bijzonder vormgegeven wijnkaart en er wordt desgevraagd kraanwater geschonken. De gastheer is erg vriendelijk en prettig om een praatje mee te maken. Mochten we nog eens in de buurt zijn dan gaan we hier zeker weer eten. Toprestaurant!

35. Constante kwaliteit, top keuken en bediening, echt een aanrader.

36. Wim 7 punten

Erg lekker gegeten. Een hartelijk ontvangst door de gastheer, die meteen een ontspannen sfeer neerzette. Naast dat elke gang erg lekker was, waren de borden creatief en mooi opgemaakt, er was duidelijk oog voor detail! Aanrader!

37. Mieke nijssen

Heerlijk gegeten.
    Zeer plezierige ontvangst en bediening!
    We komen graag weer terug!

38. meinte de Lange

Mooie gedekte tafels in ruim en goed ingericht restaurant.
    Vriendelijke en kundige bediening. Fijne sfeer. We hebben zeebaars en reebiefstuk gegeten met aanbevolen witte en rode wijn. Als dessert witte chocolade mousse en kaasplateau.
    Alles van zeer goede kwaliteit en bord opmaak perfect.
    En dit alles voor een schappelijke prijs. Eigenaar Michiel Brouwer is op een uiterst prettige en attente manier aanwezig.

39. Schalke

Heerlijk in de tuin gegeten. Het eten was heel goed, Kwaliteit prima, beetje lang wachten tussen 2 gangen. Dit werd met excuses en een glaasje wijn van het huis goed gemaakt.
    Een fles water ongevraagd openen, inschenken en daar €4.95 voor vragen, was vreemd!
    Wij zijn voorstander voor gratis drinkwater, wanneer er ook andere betaalde consumpties worden gebruikt. I.p.v. Italiaans geïmporteerd water!
    Dit alles als kanttekening, we hebben direct weer gereserveerd! Enthousiaste eigenaars!

40. Verheul

We hebben heel lekker gegeten, verrassingsmenu van de kok. Origineel en met goede porties. Erg gastvrij en goede service. Prijs-kwaliteit verhouding is prima.

41. Lekker verrassingsmenu. Een gulle carpaccio vooraf. Ben niet gek op vis, maar de zeebaars in het hoofdgerecht smaakte prima, net als de fregola met rivierkreeftjes waar hij op werd geserveerd. Iets te zout ijs in het dessert.
    Kom vast nog eens terug.

42. Bea Altena

Goedenavond,

Afgelopen vrijdagavond gedineerd bij De Heeren van Wolfersveen. Erg mooie en gezellige eetgelegenheid. De bediening is erg vriendelijk, kennis van spijzen en dranken. Landelijk, mooie inrichting en de prijs valt reuze mee ten opzichte van wat je voorgeschoteld krijgt, want dat is erg goed voor elkaar. Dus ik zeg, gewoon een keer proberen, het is zeker de moeite waard.

43. Guy Smit

Zeer nette aangeklede zaak! Kwalitatief zeer goed eten en dat bij een prijs voor onder €30! Je zou bijna geld toegeven! Zeer goede service en zeer gastvrije mensen! Zeker een aanrader voor de lekkere eter en culinaire eetman/vrouw.

44. Hebben heerlijk gegeten. De gekonfijte eend met eendenlever en truffel op een heerijk frisse salade is werkelijk voortreffelijk. Je waant je bij een toprestaurant in Frankrijk, Ook de gerechten met asperges en wilde zalm en het gerecht met lamsvlees zijn fantastisch.
    Heb de chef en zijn team de complimenten gegeven. Een toptent!

Ad en Gonny.

45. Veronique

Erg goed gegeten en erg goede ontvangst en bediening.
    Goede advies (wijn).
    Ook was iedereen heel vriendelijk.

46. Jos en Jeanne

Heerlijk gedineerd in het sfeervolle restaurant "de Heeren van Wolfersveen" De bediening, gastvrijheid en eten is heerlijk. Een mooie prijs -kwaliteit verhouding. Ook de kunstzinnige aankleding;-steeds met verse bloemen-, is prachtig en draagt bij aan de prettige sfeer. Dankjewel Michiel en Marcel, jullie en jullie collega's hebben ons een mooie avond bezorgd. Het doet ons deugd dat steeds meer mensen jullie hebben ontdekt en weten te waarderen; zeer terecht. Heel veel succes, ga zo door en graag tot ziens.
    Lieve groet van Jos en Jeanne.

47. Jeen de Vet

Weer zeer geslaagde avond gehad! Perfecte kreeft!!
    Wij komen weer!!

48. Bets van Dorth

Heerlijk gegeten, gezellige informele sfeer.
    Zeker voor herhaling vatbaar!
    Prima prijs kwaliteit verhouding.

49. Super vriendelijk
    Heel lekker gegeten.
    Enkel had het hoofdgerecht een tikkeltje warmer mogen zijn.

50. Hele warme sfeer bij binnenkomst, heel huiselijk, je voelt je erg welkom.
    De service door de gastheer tevens de eigenaar is boven verwachting.

Dineren op hoger niveau voor een zeer schappelijke prijs.

Zelf komen wij uit Spijkenisse, en zullen zeker een keer terug willen voor dit restaurant.

51. Wij waren 25 jaar getrouwd en hebben heerlijk gegeten. Een vervangen verrassingspakket menu met bijpassende wijn. Een echte aanrader.

52. Johan Bijzen

Zeer vriendelijke ontvangst. Uitstekende bediening en voortreffelijk eten.
    We komen hier zeker terug.
    Zelfgemaakte friandises bij koffie zouden het afmaken.
    Ga zo door.

53. Weer prima, gastvrij en sfeervol als altijd. Echte klantenbinding, op de juiste wijze.

54. rob rieter

Uitstekend gegeten, creatief menu, heel prettige sfeer tussen casual en stijlvol in.

55. Uitstekend gegeten, wat een prachtige gerechten en erg mooi opgemaakt. De prijs-kwaliteit verhouding is echt erg goed. Op het mooie terras hebben we goed kunnen genieten van de ondergaande zon, de prachtige omgeving en alle natuurgeluiden. De persoonlijke benadering sprak ons erg aan, wat een aardige mensen!

56. Voortreffelijk!
    Het is een waar genoegen te dineren in een sfeervolle, rustgevende ambiance met een aangenaam persoonlijke aandacht.

JW.

57. Marga Bakker

Heerlijk gedineerd, mooie opmaak van de gerechten, informeel maar met cachet, rustige sfeer, muziek op de achtergrond, gezellig. Een goede verhouding prijs/kwaliteit. Wij komen weer terug.

58. Jan van Boldrik

Vanavond wederom heerlijk gegeten, we hadden een vriend bij ons, een zeer goede amateur kok, hij vond het eten fantastisch en de prijs/kwaliteit. verhouding top. Michiel en team, ga zo door, dit wordt een parel in de Achterhoek. Tot spoedig, Annemarie en Jan

59. Jaap Boersma

Een aanrader van een kritisch beoordelaar...! Voor “sfeer” wordt het wat mij betreft in de nabije toekomst ongetwijfeld ook een 10 want er is een moderne geluidsinstallatie onderweg!

60. Weer heerlijk gegeten bij de Heeren.
    De sfeer is erg goed, geen nadrukkelijke muziek in het restaurant.
    Goed verzorgde tafels, geen papieren kleedjes, maar tafelkleden.
    Hier wordt je serieus genomen en willen de Heeren je een fijne avond bezorgen.
    Mijn partner zat te genieten van de diamanthaas en ik van de zeebaars.
    Voorgerecht en dessert, alsof er een engeltje over je tong…
    Een AANRADER!

61. Peter, Doetinchem.

Uitstekend gegeten voor een schappelijke prijs.

62. De 'Heeren van Wolfersveen' is een relatief nieuwe parel aan het restaurant front in De Achterhoek. Het ligt op een prachtige locatie tussen Zelhem en Ruurlo. Hartelijke ontvangst in een zeer sfeervol restaurant. Fraai gedecoreerd, fijne stoelen en lekker ruim opgezet. Een zeer attente bediening en vooral … heerlijk gegeten. Al met al een perfect diner. En dat ook nog tegen een verrassende prijsstelling. Zeker een bezoek waard en voor ons een restaurant om terug te keren.
    Ton en Anneke Ton / Doetinchem.

63. Kees en Frenny

Hallo.
    Na een bosrijke wandeling een welkome ontvangst bij restaurant "De Heeren van Wolfersveen".
    Mooi restaurant, rustige sfeer en overheerlijk eten.
    Vriendelijke bediening en een zeer goede kom. Onze complimenten.
    We zijn ook weer netjes uitgelaten door de gastheer, wenste ons een fijne boswandeling terug. ;)
    groeten Kees en Frenny.

64. Heerlijk gegeten met vrienden. Voor ons de eerste keer bij de Heeren. Wij kozen voor een verrassingsmenu van 4 gangen. Fantastisch! Heerlijke wijnen die per glas gekozen konden worden. Diner zag er erg mooi uit, bediening heel erg goed. Gezellige inrichting en zeer stijlvol. Wij komen zeker terug!

65. Barbara Hoogeveen

Vanmiddag hebben wij ons laten verwennen met een tweegangen verrassingslunch bij de Heeren van Wolfersveen.
    We hebben genieten van het heerlijke eten, de mooie ambiance en de attente gastheer! Graag komen we hier snel weer een keer terug, het was Genieten met een Hoofdletter op alle fronten. Complimenten aan de kok en het vriendelijke personeel!

66. Heerlijk gegeten en goed gastvrij onthaald.

67. Ron Blokland

Mooie ambiance, vriendelijke bediening, en heerlijk eten en drinken.

68. Henk Mentink

We hebben een heerlijke avond gehad in dit sfeervolle Achterhoekse restaurant. De gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel was erg goed. Om aan te bevelen.

69. Een echte aanrader goed eten goede wijnen fijne gastheren en bediening meer dan voldoende.

70. Kiki en roos

Wat een fantastische restaurant. Naast dat het eten heerlijk is, word je ook echt verwend door Michiel de eigenaar. Zeker de moeite waard om hier te dineren.

71. Ilona Penterman

Wederom heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en mooie entourage.

72. Eigenlijk houden we het liever geheim, maar we hebben zó lekker gegeten dat we het delen. 4 dagen open, héél verfijnd gekookt en opgediend als kunstwerkjes. W en A Zaanstad.

73. Freerk van Rossem

Mooie ambiance waar alles met zorg is bedacht en neergezet. Mooi gedekte tafels met wit tafellinnen. Prima menu met voldoende keuze en bovenal lekker gegeten. Ook originele vegetarische keuzes. We komen zeker terug!

74. Koos Ridder

Bij ons bezoek zeer gastvrij ontvangen, fraaie inrichting en sfeer. Daarbij was het voorgerecht erg goed uitgebalanceerd, bieten/peer salade. De hoofdgerechten waren zeer goed bereid en ook hier weer goed gebalanceerde smaken. Het dessert (huisgemaakte monchoutaart) was meer dan verrukkelijk. Dit restaurant verdient het om voor om te rijden, aanrader!!

75. Vandaag op valentijnsdag gegeten. Leuke eigenaar met jong, enthousiast en professioneel team. Heerlijk gegeten. Mooie, verse gerechten die goed zijn bereid en goed smaken. Bij vertrek kregen we een roos voor valentijn en bleken we de 14e reservering van de avond te zijn hetgeen maakte dat we een couvert gratis kregen. Leuke actie. We komen hier zeker terug.

76. Annemiek nelis

77. Heerlijke plek met een uitstekende kwaliteit! In alle opzichten aan te bevelen!

78. Perfecte kaart met een ruime keuze. Maar ook buiten de kaart om kon men voor ons een heerlijk gerecht bereiden. De bediening is bijzonder prettig en attent. We komen hier heel graag (weer terug)! We eten hier altijd zalig!

79. P. Mansvelt Beck

Wij waren er jaren niet meer geweest en wilden het weer eens proberen.
    Wat een aangename verrassing. Sympathieke ontvangst. Mooi gedekte tafels. Vriendelijke en zeer professionele en correcte bediening.
    Mooie gerechten. Passsend wijn arrangement.
    Wijk komen gauw weer terug.

80. Rikie Romijn-Simmelink

Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen. Gezellig ingerichte ruimte, ''warme'' inrichting, waar het diner aan ons geserveerd werd. Duidelijke uitleg bij de gekozen gangen van het diner.
    Al met al; een geslaagde avond, heerlijk gegeten!

81. Theo en Nicoline

Wat hebben wij genoten van een "vakantieweekendje" in het oosten van Nederland. Heerlijk gegeten in dit restaurant waar je nog persoonlijk wordt ontvangen door de gastheer en er heel verrassende gerechten op de kaart staan. Een goed glas wijn erbij. Echt top! Het was helaas donker toen we aankwamen en willen graag in de zomer nog eens terugkomen om nog eens te kijken maar vooral nog een keer te komen eten.
    We hebben genoten!

82. R.J.Broek

Gezellig en goede sfeer. Eten is voortreffelijk en met zorg bereid. Zeker een aanrader!

83. Met z'n 4en een geweldig, smakelijke en sfeervolle avond beleefd. We waren er voor de 1ste keer, maar staat meteen al in onze top 5 van favoriet! De kok heeft ons een intens smaakvolle avond bezorgd, met mooi opgemaakte borden, elke gang opnieuw! Ook de bijpassende wijn was kloppend. De gastheer erg vriendelijk, gemoedelijk, en neemt de tijd voor de gasten. De zaak zag er prachtig uit, sfeervol, evenals buiten, ziet er allemaal prachtig uit, nodigd uit! We hebben de hele sfeer als erg prettig ervaren. Ga zo door! Tot heel snel!

84. Ik zou willen zeggen, ga daar niet heen want dan houden we dit toprestaurant voor ons zelf. Maar natuurlijk moet iedereen die van lekker eten houdt er regelmatig gaan eten. De kok weet wat hij doet en heeft een goed gevoel voor smaak en kleur en heeft mij zelfs van (zijn) salades laten houden. De bediening is erg charmant (de vermoedelijke stagiaires) en bijzonder vriendelijk en persoonlijk (de eigenaar).
    Ik geeft het eten 'slechts' een 9 omdat ik één restaurant ken dat ik beter vindt en dat heeft twee sterren. Dus.
    Ik ben al benieuwd naar de nieuwe kaart.

85. Arundatti van de velde

Hele prettige sfeer met een echt gevoel van uit eten. Heerlijke gerechten met kwaliteit producten gemaakt!

86. Zeer geslaagde avond uit eten met z'n 2'en! Verassende en lekkere wildgerechten gegeten, interactie met de bediening en eigenaar erg prettig en de entourage geeft comfortabel gevoel. Kortom, gaan hier zeker terugkomen. Bedankt.

87. We kwamen van ver, maar werden rijkelijk beloond. We waren verrast van de enorme gastvrijheid zoveel bij de ontvangst als tijdens de bediening. Het eten was top…

88. B.W. ten Haken.................................................

Keurige ontvangst, 5 gangen Kerstdiner was voortreffelijk!
    Vriendelijke bediening en een gezellige entourage.
    Wij komen zeker terug.

89. Charles Boutelle

Gastvrije ontvangst, fijne bediening, niet opdringerig, “ just fine “. Interessante kaart, gevarieerd. Lekker gegeten en gedronken. Prima prijzen. Aanrader? Wij komen terug, zeker weten!

90. Mirjam Bos

Het was heerlijk vertoeven en smikkelen bij de Heeren, ook kregen we alle aandacht die we verdienden <3

91. Marcel Coenen

We hebben genoten van een voortreffelijk 5-gangen-wildarrangement een heerlijke wijn. Een aanrader/ geheime tip!

92. We hebben een fantastische avond gehad! Ontvangst was zeer hartelijk, ambiance heel erg gemoedelijk maar toch de sfeer van high quality diner. Het verrassingsdiner was erg divers en uitmuntend van smaak. De service was top!

93. Fijne plek om te eten en te genieten. Michiel is een top gastheer

94. Heerlijk verassings menu gegeten!!

95. Vanavond met z'n zessen heerlijk gegeten bij de Heeren van Wolfersveen.
    Een mooie kaart, heerlijke wijnen en een uitstekende sfeer. Een aanrader en ook nog eens vlak bij ons vakantieverblijf op het Sikkeler.

96. Fam. de Jong

Ontzettend lekker gegeten bij de Heeren van Wolfersveen. De gerechten waren prachtig opgemaakt. Alle gerechten smaakten heerlijk, alle ingrediënten pasten goed bij elkaar. En het nagerecht, Mille Feuille, is onze favoriet geworden!
    Zeer vriendelijke gastheer.
    We begrijpen niet waarom het hier op een vrijdagavond zo rustig was.
    Wij komen zeker nog eens terug!

97. Uitstekend verzorgde wildproeverij bezocht.
    Heerlijk gegegeten e.e a. werd omlijst met wijnadvies / uitleg van de jacht op een landgoed en jachthoorn blazen.
    Volgend jaar zijn we weer van de partij.

98. Gezellige avond gehad met vriendinnen.
    Heerlijke smaakcombinaties en zeer gastvrij.

Ik kom zeker nog een keer terug.

99. Heerlijk gegten in een fijne, gastvrije sfeer.
    Echt een aanrader!

100. We hebben ons laten verrassen in 5 gangen. Zeker geen spijt van deze keuze. Mooie combinatie van ingrediënten in een goede hoeveelheid.
    De sfeervolle aankleding en enthousiaste bediening maakte onze avond helemaal af.
    Wij komen zeker nog een keer terug!