De Witte Wieven in Lochem

kwaliteit eten voor een betaalbare prijs !!!!!!

bij ons kunt u gratis parkeren op het terrein

ma lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan
  • 7 jan t/m 10 jan

vanaf 20 januari 2017 open we de vernieuwde Witte wieven
Restaurant en Spelerij .Prijs kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel . U kunt bij ons terecht voor een kop koffie of thee met wat lekkers .Maar ook voor lunchen en dineren zit U bij ons ook, op het goede adres .Kinderen kunnen lekker buiten spelen met vele mogelijkheden ,maar ook binnen hebben we een aparte ruimte waar ze zich heerlijk kunnen vermaken zo dat u rustig kan nagenieten van de lunch of diner
Verder is ons restaurant geschikt voor feesten en partijen
We zullen zeggen tot gauw

• Buffet: € 15,00

1452066251 32
1482099079 32
1503122058 89
1512131907 89

1. Supergezellige zondagmiddag met kinderen en kleinkinderen. Lunchmenu voor elk wat wils en erg uitgebreid. Kinderen kunnen gebruik maken van grote speelruimte waar ze goed in de gaten kunnen worden gehouden. Tip: wat vrolijker kleuren in deze ruimte. Prijs / kwaliteit prima in orde. Gezien alles wat er buiten is komen we hier in het voorjaar/zomer zeker terug.

2. Heerlijk eten. Veel keus. Voor elk wat wils!

3. Henk Wassink

Heerlijk gegeten met zijn vieren. Hebben 3 gangen genoten en kunnen alleen maar de complimenten geven. Uitstekende bediening.

4. Heerlijk gegeten. Maar dan ook ECHT heerlijk!

5. Eten met Smaak

6. Het was een gezellige sfeer.
    Eten was lekker en zeker niet duur.
    Aan het eind nog rondleiding gehad.
    Erg vriendelijk en ze zijn erg ambitieus voor de toekomst. Echt de moeite waard, ook met kinderen vanwege de speelmogelijkheden hiervoor.

7. Eten was voldoende maar niet meer dan dat.
    Prijs kwaliteit was uitstekend.

8. Heerlijk gegeten.
    Gezellig zitten.
    Leuke vlotte bediening.
    Kortom zeer tevreden. Zeker gezien qua prijs kwaliteit verhouding.

9. Heerlijk gegeten en de kinderen kunnen tijdens het wachten lekker spelen.
    Prima service en altijd vriendelijke bediening.
    We komen gauw terug!

10. Prima gegeten voor een nette prijs.

11. Henk Pardijs

Eten is goed, sfeer is goed en lekker warm.
    Prijs / kwaliteit verhouding prima.
    Zeker een aanrader.

12. Alle verwachtingen over troffen gisteren gezelligheid en aandacht voor de gasten is weer terug ook als druk is.
    Kwaliteit van eten goed en mooie porties.

13. Heuvelink

14. Gezellig en het eten was erg lekker.

15. Heerlijk gegeten!! En de kinderen hebben fijn gespeeld. Top!

16. H. Hannessen

Wij waren heel tevreden over het aanbod van de glutenvrije gerechten en de moeite die besteed werd aan de hygienische voorwaarden!
    Ons eigen eten was ook heel lekker. Het was wel heel erg druk (herfstvakantie).

17. We hebben weer heerlijk gegeten. Tot de volgende keer.

18. Nico van Yperen

In de Witte Wieven is het altijd gezellig en goed eten. Zeker voor gezinnen is het een zeer prettig restaurant. Ook al is het behoorlijk druk, er is altijd aandacht voor de mensen. Ook buiten het restaurant is veel te zien en te doen. Zeker een aanrader.

19. Het was heel erg druk zowel binnen en buiten. Het personeel was heel erg druk, maar aan tafel was daar weinig van te merken. De kinderen hebben heerlijk gespeeld. We komen zeker een keertje terug!

20. Op maandagavond 15 okt. eerst nog lekker buiten gezeten naast de hooiberg met een lekker bokbiertje! Daarna binnen het hoofdgerecht, was lekker! Prettige bediening en zeker niet te duur. Voor herhaling vatbaar.

21. Gisteren met 4 volwassen en 4 kids gegeten bij de Witte Wieven en het was erg lekker.

Leuke ambiance en ondanks de drukte goede bediening.

22. De Ridder

We hebben op 11 oktober 2018 met 4 personen, waaronder 2 vegetariërs, uitstekend gegeten bij de witte wieven in zwiep. Uitstekende prijs kwaliteitsverhouding en gezellige sfeer.
    Erg tevreden ook de vegetariërs.
    Mogelijk mag de muziek wat zachter en de koffie wat sterker, maar verder prima.

23. Elly Zaaijer

We, 6 personen, hebben zaterdag lekker gegeten en gedronken bij het prachtig opgeknapte Witte Wieven in Zwiep.
    Een zeer storende factor was het geluid: je gaat toch vooral ook met elkaar uit eten om met elkaar te kunnen praten. We konden onze overburen aan tafel nauwelijks verstaan en we kregen de indruk, dat de andere aanwezigen ook steeds luider gingen praten.
    Jammer, maar misschien is daar wat aan te doen.

24. Relaxte sfeer in prima omgeving (zeker met kinderen).
    Vriendelijke bediening.
    Lekker eten voor een betaalbare prijs.
    Buiten zijn we deze keer niet geweest. Dat liet het weer niet toe, maar van een eerder bezoek weten we dat het leuk is.

25. Gezellige locatie, super voor de kids. Wat hebben ze genoten. Maar wij zaten daar met 8 volwassen en 6 kids om een hapje te eten. Drinken werd gevraagd bij opnemen bestelling eten. Daarna niemand meer gezien voor tweede ronde. Het duurde echt een hele lange tijd voordat wij eindelijk ons eten kregen. En dat was ook niet om over naar huis te schrijven. De schnitzel was maar aan 1 kant gebakken, de kip was taai. Spare-ribs pittig was gewoon een lepel sambal die eroverheen was gelegd. En ze waren enorm vet. En wederom, niemand die kwam vragen of alles smaakte, of het voldoende was en of we nog iets te drinken willen. Zonde van de te behalen omzet! Nee hier hebben wij niet van genoten. Waarom zo weinig personeel inzetten?

26. Prima kwaliteit en veel eten voor je geld.

27. Hele leuke middag gehad. Geweldig voor kinderen en goede bediening.

28. Familie Steenbergen

Druk restaurant in het weekend met bijbehorende geluidsniveau.
    Goede service van het vriendelijke personeel en goede kwaliteit/kwantiteit van de gerechten.
    Ideaal voor families met kinderen, maar voor rustiger dineren ga je beter doordeweeks.

29. Heerlijk geluncht. Het was lekker, de bediening prima.

30. Prima bediening, heerlijk eten en drinken voor een goede prijs!

31. Heerlijk gegeten voor leuke prijs. Ook voldoende keus voor kinderen.
    Prima locatie om gezellig met kinderen uit eten te gaan.

32. Uitermate attente bediening! Prima service en goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Een aanrader.

33. wil de groot

Erg goed gegeten. Sfeer in het restaurant was bijzonder, vooral toen er een zwarte kip spontaan kwam meekijken.
    Kwaliteit van eten was bijzonder goed even als de hoeveelheid.
    Bediening was uitstekend en zeker niet opdringerig, zoals wij het wel eens hebben meegemaakt.
    Allen een pluim op de hoed en een aanbeveling om nog eens terug te komen.

34. Mark Donatz

Met vrouw, dochter en 2 kleinkinderen gegeten bij Miranda en Theo. Het concept wat ze hadden bij Merlot, hebben ze doorgetrokken en zelfs nog verbeterd. Onze kleinzoontje, Julian, van 3 1/2 is allergisch voor veel dingen, mais, soja, melk noem maar op. Theo kwam bij ons aan tafel om te overleggen wat wel mocht hebben en hij ging speciaal voor ons mannetje aan de slag. Zelfs nog appelmoes speciaal voor hem gemaakt. Julian smulde er van! En daar worden we ontzettend blij van! Zeer allert en vriendelijk personeel. Miranda is een echte gastvrouw en kwam regelmatig controleren of alles goed ging. We komen er zeker weer!

35. Jorrit van de kolk

Hallo,
    Voor de zoveelste x fantastisch lekker gegeten. Echt een aanrader voor iedereen. Leuke mooie omgeving en met de kinderen helemaal top. De kinderen kunnen lekker in de "spelerij" of buiten spelen. Tip; gerecht van de kinderen mee laten komen met het voorgerecht van de ouders, kinderen kunnen daarna lekker spelen.

Echt een aanrader !!!!!!

36. Sharon grootoonk

Heeelijke gegeten. Was er erg druk waardoor we wel wat langer moesten wachten, maar kinderen vermaken zich prima in de spelerij.

37. Goede eten. Pannekoek, zeker maat XL! Betaalbaar. Vlotte bediening en vriendelijk personeel.
    Kom zeker nog eens terug.

38. Loes Huizing

Biefstuk was rauw. Schnitzel niet vers en rib eye droog. Absoluut NIET aan te bevelen!

39. Heerlijk gegeten wij hadden als voorgerecht bierkoppen en als hoofdgerecht mosselen wat was het goed voor de kinderen genoeg te doen.
    Eten stond snel op tafel bediening loopt relaxd rond en heel gastvrij echte horeca mensen ga zo door wij komen zeker weer terug dikke 10 voor jullie Ga zo door.

40. Het was erg rustig bij aankomst. Voorgerecht stond snel op tafel en was goed. Op het hoofdgerecht anderhalf uur gewacht, dit viel erg tegen. Pittige spare-ribs en kip daar was snel wat sambal op gesmeerd om het verschil met gewone te maken. ÉéN van de dames van de bediening liep zich de benen onder het lijf vandaan waar de andere personeelsleden steken lieten vallen. Ook probeerde zij iedereen die ook al even zaten te wachten gerust te stellen. Complimenten voor deze dame en ik hoop dat zij er goed voor beloond wordt.

41. Zoals altijd....uitstekend verzorgd en heerlijk eten! De service van de dames is net als altijd prettig en fijn. Het maakt het eten bij de Witte Wieven een heerlijk avondje uit eten.

42. Maandagavond 30-7 buiten gegeten. Heel leuk die rondscharrelende kipjes. Een ruime kaart en heerlijk eten. Lekker veel erbij, warme groente, sla, zowel gebakken aardappeltjes als patat mét mayo, (zonder te hoeven vragen) en zelfgemaakte appelmoes. Heerlijk! Het personeel is erg vriendelijk en attent en ze lopen hard. Wij komen zeker terug.

43. Han 7 punten

Het was gezellig, maar de porties waren erg klein, het was druk en de dames hadden er hun handen vol aan, een nabestelling duurde te lang, en de bestelling van het dessert ook, dus ons advies, geef iets meer en laat de keuken iets meer personeel hebben.

44. Madelon

Heerlijk gegeten en ontzettend genoten!

45. We hebben met een groep van 6 personen daar gegeten. Het eten was lekker en de bediening vriendelijk. Een aanrader is voor vegetariërs de "bierkoppen" . De aankleding van het restaurant is mooi en modern.

46. Heerlijk gegeten en de kinderen hebben heerlijk gespeeld!
    Zowel binnen als buiten is het ontzettend mooi en leuk opgeknapt.
    De mega zandbak (ook 1 overdekt) en het slingertouw blijven favoriet, en ook de traptrekkers.
    Gewoon ouderwets spelen.
    Fijn dat deze fijne herinnering uit mijn jeugd blijft bestaan voor mijn kinderen.
    Bediening loopt soms wat chaotisch, echter komt alles tegelijk op tafel!
    Wij blijven komen!

47. Vooral een ontspannen sfeer. Gezellig.

48. Alles dik in orde. Het mooie weer maakte het extra feestelijk. Heerlijk buiten gegeten.

49. Pall Wierenga

Zaterdagavond lekker gegeten bij de Witte Wieven in Zwiep. Met het mooie weer heerlijk op het gezellige terras gezeten. Het eten is goed verzorgd en de bediening is heel vriendelijk. We komen zeker terug.

50. Joke Lodewijk

Fijne gemoedelijke feer. Leuk personeel en heerlijk eten. Voel me wel thuis tussen de Witte Wieven 😂

51. Jan Mastemaker

We hadden gereserveerd en alles was tiptop in orde. Het vlees werd voor onze gehandicapte zoon voorgesneden in de keuken. De bediening was vlot en ad rem. Wisten precies hoe ze met iedereen om konden gaan. Heel plezierig en prima service.

52. Marian Bannink

Ik heb het als zeer gezellig ervaren, de kleinkinderen konden lekker spelen, zeker met het mooie weer.
    Er zijn voldoende schaduw plekken.
    Ook al was het druk, de bediening was heel vlot en allert
    Voor ons was het zeer geslaagd en bevelen het aan, met name aan gezinnen met peuters & kleuters is De Witte Wieven is het een belevenis.

53. kersten

Niet alle bieren op de kaart waren aanwezig. De inrichting mag nog meer in de sfeer die past bij de witte wieven. Voor een gezin met kinderen is dit perfecte locatie om uit eten te gaan!

54. Arianne

Heel gezellig restaurant met vrolijke medewerkers. Flinke porties met prima eten. Voor een gezin met kinderen helemaal perfect met alle speelhoekjes. Wij komen zeker terug!

55. Fam van Mourik

Tafel was niet vrij op onze gereserveerde tijd, was geen probleem wij konden buiten wachten tot tafel klaar was onder het genot van een drankje of een kop koffie. Na 20 min /half uurtje konden we plaatsnemen aan tafel. Eten was prima, ruimte en sfeer leuk, gezellig. Jammer van de vliegen die zelf in de botersaus terecht kwamen maar dat is lastig te voorkomen.
    We hebben lekker gegeten alleen was ik verbaasd dat de twee koffie de we buiten hadden gehad tijdens het wachten op de rekening stonden en we die hebben betaald maar misschien hebben wij dit verkeerd begrepen toen ond dit werd aangeboden.
    Verder fijne avond gehad en voor herhaling vatbaar.
    Fam van Mourik.

56. Het was een prachtige avond toen we bij jullie waren. Lekker buiten gezeten en daarna binnen echt heerlijk gegeten. Hartelijk dank daarvoor. De bediening was uitstekend en de kok verdiend een dikke pluim. Shappoo voor de Witte Wieven.

57. F. Hiddink

Lekker eten, zeer betaalbaar. Uitgebreide kaart. Zowel binnen als buiten kun je fijn zitten en voor kinderen genoeg te doen!

58. De ontvangst was een beetje rommelig. Waarschijnlijk werd dit veroorzaakt doordat er zowel binnen als buiten gegeten kon worden.
    De bediening was zeer vriendelijk.
    Zonder dat er om gevraagd werd kregen we een fles water.

59. Zoals altijd prima service, goed eten, vriendelijk personeel.

60. Tja, opnieuw een overheerlijk diner, zowel de vis als het vlees waren van een uitstekende kwaliteit, Perfect gegaard en heerlijk van smaak en dat voor een zeer schappelijke prijs. Een aanbeveling voor nog een keer eten, wij gaan alles van de kaart proberen. Daar hebben wij 100% vertrouwen in. En… wellicht voor een volgend familiefeestje als wij aan de beurt zijn.
    Theo en Miranda ga zo door want een sukses is het voor ons nu al. Tot een volgende keer.

61. Kathinka van Wierden

Ben afgelopen zaterdag wezen eten met mn familie. Het was erg druk maar dat vonden we geen probleem. T was immers een avondje uit dus wij hadden de tijd. Ook voor de kinderen was er genoeg vermaak waardoor wij ook heerlijk ontspannen hebben kunnen zitten. T eten was heerlijk en zeker het wachten waard. De bediening was zeer vriendelijk en snel. Al met al een topavond. Zeer de moeite waard en voor herhaling vatbaar.

62. Lekatompessij_de Vries

Zagen bij aankomst dat het erg vol was en omdat we met 12 personen waren vind je zo op de dag maar niet iets anders. De locatie is mooi maar met het eten lieten ze steken vallen, geen bakje patat erbij gekregen geen spinazie in de lasagne, de kleinkinderen moesten goed 2 uren op het eten wachten, voor ons maakt het niet uit maar voor de kleintjes is dit echt te lang, ze hebben hun excuses aangeboden maar kwamen ons verder niet tegemoet, helaas…
    Zou zeggen of minder gasten of meer personeel…

Familie Lekatompessij.

63. Goed eten voor een goede prijs en volop vermaak voor de kinderen!

64. Karel dekker

Super lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. De bediening liep zich het vuur uit de schoenen

65. Buskermolen

Super gegeten. Heel aardig personeel.
    Te weinig keuken personeel voor een drukke pinksterdag

66. G.Langelaar

Goed verzorgt en lekker eten.
    Kinderen hebben zich bovenbest vermaakt.

67. Fam Vos

Het was er erg gezellig, niet te druk dus lekker ontspannen gegeten, maar we waren ook wat vroeg vanwege kleine kinderen, waar volop aandacht aan werd besteed, kwamen steeds vragen of alles naar wens was, komen zeker nog eens terug. Zeker een aanrader met kinderen zoveel voor ze te doen zowel binnen als buiten. Erg vriendelijke bazin.

68. dick pasman

Goedemorgen.
    Afgelopen vrijdag de verjaardag gevierd van mijn vrouw bij jullie,
    alle complimenten het eten was voortreffelijk en de kleinkinderen konden zich prima vermaken,
    voor herhaling vatbaar.

Gr Fam. Pasman en aanhang.

69. Diny Meilof

We hebben met 4 stel vrienden bij de witte wieven gegeten. Het was in 1 woord geweldig!

70. Cynthia

Heerlijk gegeten prijs en kwaliteit zeker in verhouding zeker een aanrader als je in de buurt bent!

71. We hebben er uitstekend gegeten.

72. Vrijdagavond hebben we bij de Witte Wieven gegeten. We kozen voor de spareribs, wat een erg goede keuze bleek te zijn, want deze waren ontzettend lekker en mals. Echter duurde het best lang voordat we onze bestelling kregen. Maar ik zou zeker nog een keer terug willen gaan!

73. Heerlijk gegeten, ruime keuze!

74. GH Brekveld

Super lekker gegeten. Leuke locatie. En heel prettige bediening. We komen zeker nog een keer terug.

75. Prettige informele sfeer, met een enigszins beperkt (vlees-)menu. Toch uitstekend gegeten tegen een zeer schappelijke prijs. Beslist aan te bevelen.

76. Rob Brugman

Wij vonden bijzonder prettig dat wij met onze hond (Golden Retriever) een bijzonder plekje kregen aangeboden en zij als eerste een bak water en een koekje kreeg. Wij hebben heel lekker gegeten in een heel fijne omgeving. Het eten was voortreffelijk met een aantal groenten, salade en een heel lekkere appelcompote. Wij kwamen hier al veel op het terras een lekker kopje koffie drinken met een appelpunt of een lunch met heerlijke pannenkoek. Wij komen hier zeker weer eens eten.

77. Rene Wijnands

Vriendelijke bediening en uitstekend eten. Er wordt well een grote hoeveelheid geserveerd. Dit is volgens de bediening op zijn Achterhoeks.

78. Heerlijk eten, ruim voldoende, goede kwaliteit, goede service! Een aanrader!

79. Jose hoekman

Het was loeidruk en lawaaig maar het eten compenseerde dat ongemak.

80. Goede bediening, ideaal voor met kleine kinderen. Eten was prima.
    Komen zeker nog een keer terug.

81. Wim van der Star

We hebben geweldig gegeten en de service was prima. Zeker weer voor herhaling vatbaar. Het was die avond heel druk en alles liep op rolletjes.
    Veel succes!

82. Even googelen en zo hebben wij dit restaurant gevonden. Een schot in de roos! Wat een ontzettend fijn en prettig restaurant, heerlijk eten, gezellige sfeer en erg leuke bediening.
    Wanneer wij ooit weer in deze buurt zijn, komen we hier heel graag terug.

83. We hebben met 7 volwassenen en 2 kinderen gegeten.
    Ze zijn kindvriendelijk, op de menukaart staan ook speciale menu’s voor de kinderen.
    De prijzen zijn vriendelijk, het eten heerlijk en de porties royaal.

84. H van Uden

Met 6 volwassenen en 5 kinderen gegeten. Alles was perfect verzorgd en het eten was erg lekker en meer dan genoeg. Alles perfect verzorgd....

85. Jose Eikelkamp

We hebben er heerlijk gegeten. Zeker de moeite waard om nog een keer heen te gaan.

86. Zeer lekker gegeten, mooie ambiance, vriendelijk personeel en betaalbaar. Porties zijn ruim voldoende. Wij kunnen dit iedereen aanraden.

87. Heerlijk gegeten. Prima voor elkaar!

88. 2 Maart heerlijk en meer dan voldoende gegeten bij De Witte Wieven. Prettige vlotte bediening en goede prijs kwaliteit verhouding.

89. Super goed gegeten, de bediening was ook goed en vriendelijk.

Ook een goede, gezellige sfeer.

90. Hans van Doorn

Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. Prima bediening

91. Het was geweldig. Heerlijk gegeten. Een pluim voor de koks 😁 de kinderen hebben heerlijk gespeeld. En gegeten ook 😁 Wij komen wel vaker terug… 😁

92. Het eten was prima, en snel.
    Alleen was het er erg koud!
    Speelhoek is leuk voor de kinderen als ze wat ouder zijn.

93. Aart Veenbrink

Prima keuken met zeer goede prijs/kwaliteit en goede, vriendelijke bediening. Alleen de entourage kan wat opsmuk krijgen: iets meer (sfeer) verlichting zodat je ook goed ziet waarvan je genietend zit te eten.

94. Groeneveld

Erg lekker eten.
    Zoon kon tussendoor spelen.
    Vriendelijk personeel

95. Perfect gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Vermeldenswaardig is de erg grote speelhoek voor de kinderen.

96. Arnold Fickweiler

We hebben heerlijk gegeten. Goede service. Kortom een aanrader.

97. Zondag met de familie gegeten bij de witte wieven. Vlotte bediening en zeer smakelijk eten. Ook voor kinderen een mooie ballenbak.

98. w. van langen

Goed eten, keurig opgediend, prima smaak. Voordelig geprijsd. Keurige inrichting met grote speelruimte voor de kleintjes.

99. Zeer positieve ervaring. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Mooi opgedient. En dat voor een zeer betaalbare prijs. Zeker een aanrader!

100. R. den Dunnen

Gewoon een goed restaurant op een leuke locatie.

Volgende pagina