De Witte Wieven in Lochem

kwaliteit eten voor een betaalbare prijs !!!!!!

bij ons kunt u gratis parkeren op het terrein

ma lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

vanaf 20 januari 2017 open we de vernieuwde Witte wieven
Restaurant en Spelerij .Prijs kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel . U kunt bij ons terecht voor een kop koffie of thee met wat lekkers .Maar ook voor lunchen en dineren zit U bij ons ook, op het goede adres .Kinderen kunnen lekker buiten spelen met vele mogelijkheden ,maar ook binnen hebben we een aparte ruimte waar ze zich heerlijk kunnen vermaken zo dat u rustig kan nagenieten van de lunch of diner
Verder is ons restaurant geschikt voor feesten en partijen
We zullen zeggen tot gauw

• Buffet: € 15,00

1481321909 32
1492072199 89
1508197633 89

1. Fam van Mourik

Tafel was niet vrij op onze gereserveerde tijd, was geen probleem wij konden buiten wachten tot tafel klaar was onder het genot van een drankje of een kop koffie. Na 20 min /half uurtje konden we plaatsnemen aan tafel. Eten was prima, ruimte en sfeer leuk, gezellig. Jammer van de vliegen die zelf in de botersaus terecht kwamen maar dat is lastig te voorkomen.
    We hebben lekker gegeten alleen was ik verbaasd dat de twee koffie de we buiten hadden gehad tijdens het wachten op de rekening stonden en we die hebben betaald maar misschien hebben wij dit verkeerd begrepen toen ond dit werd aangeboden.
    Verder fijne avond gehad en voor herhaling vatbaar.
    Fam van Mourik.

2. Het was een prachtige avond toen we bij jullie waren. Lekker buiten gezeten en daarna binnen echt heerlijk gegeten. Hartelijk dank daarvoor. De bediening was uitstekend en de kok verdiend een dikke pluim. Shappoo voor de Witte Wieven.

3. F. Hiddink

Lekker eten, zeer betaalbaar. Uitgebreide kaart. Zowel binnen als buiten kun je fijn zitten en voor kinderen genoeg te doen!

4. De ontvangst was een beetje rommelig. Waarschijnlijk werd dit veroorzaakt doordat er zowel binnen als buiten gegeten kon worden.
    De bediening was zeer vriendelijk.
    Zonder dat er om gevraagd werd kregen we een fles water.

5. Zoals altijd prima service, goed eten, vriendelijk personeel.

6. Tja, opnieuw een overheerlijk diner, zowel de vis als het vlees waren van een uitstekende kwaliteit, Perfect gegaard en heerlijk van smaak en dat voor een zeer schappelijke prijs. Een aanbeveling voor nog een keer eten, wij gaan alles van de kaart proberen. Daar hebben wij 100% vertrouwen in. En… wellicht voor een volgend familiefeestje als wij aan de beurt zijn.
    Theo en Miranda ga zo door want een sukses is het voor ons nu al. Tot een volgende keer.

7. Kathinka van Wierden

Ben afgelopen zaterdag wezen eten met mn familie. Het was erg druk maar dat vonden we geen probleem. T was immers een avondje uit dus wij hadden de tijd. Ook voor de kinderen was er genoeg vermaak waardoor wij ook heerlijk ontspannen hebben kunnen zitten. T eten was heerlijk en zeker het wachten waard. De bediening was zeer vriendelijk en snel. Al met al een topavond. Zeer de moeite waard en voor herhaling vatbaar.

8. Lekatompessij_de Vries

Zagen bij aankomst dat het erg vol was en omdat we met 12 personen waren vind je zo op de dag maar niet iets anders. De locatie is mooi maar met het eten lieten ze steken vallen, geen bakje patat erbij gekregen geen spinazie in de lasagne, de kleinkinderen moesten goed 2 uren op het eten wachten, voor ons maakt het niet uit maar voor de kleintjes is dit echt te lang, ze hebben hun excuses aangeboden maar kwamen ons verder niet tegemoet, helaas…
    Zou zeggen of minder gasten of meer personeel…

Familie Lekatompessij.

9. Goed eten voor een goede prijs en volop vermaak voor de kinderen!

10. Karel dekker

Super lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. De bediening liep zich het vuur uit de schoenen

11. Buskermolen

Super gegeten. Heel aardig personeel.
    Te weinig keuken personeel voor een drukke pinksterdag

12. G.Langelaar

Goed verzorgt en lekker eten.
    Kinderen hebben zich bovenbest vermaakt.

13. Fam Vos

Het was er erg gezellig, niet te druk dus lekker ontspannen gegeten, maar we waren ook wat vroeg vanwege kleine kinderen, waar volop aandacht aan werd besteed, kwamen steeds vragen of alles naar wens was, komen zeker nog eens terug. Zeker een aanrader met kinderen zoveel voor ze te doen zowel binnen als buiten. Erg vriendelijke bazin.

14. dick pasman

Goedemorgen.
    Afgelopen vrijdag de verjaardag gevierd van mijn vrouw bij jullie,
    alle complimenten het eten was voortreffelijk en de kleinkinderen konden zich prima vermaken,
    voor herhaling vatbaar.

Gr Fam. Pasman en aanhang.

15. Diny Meilof

We hebben met 4 stel vrienden bij de witte wieven gegeten. Het was in 1 woord geweldig!

16. Cynthia

Heerlijk gegeten prijs en kwaliteit zeker in verhouding zeker een aanrader als je in de buurt bent!

17. We hebben er uitstekend gegeten.

18. Vrijdagavond hebben we bij de Witte Wieven gegeten. We kozen voor de spareribs, wat een erg goede keuze bleek te zijn, want deze waren ontzettend lekker en mals. Echter duurde het best lang voordat we onze bestelling kregen. Maar ik zou zeker nog een keer terug willen gaan!

19. Heerlijk gegeten, ruime keuze!

20. GH Brekveld

Super lekker gegeten. Leuke locatie. En heel prettige bediening. We komen zeker nog een keer terug.

21. Prettige informele sfeer, met een enigszins beperkt (vlees-)menu. Toch uitstekend gegeten tegen een zeer schappelijke prijs. Beslist aan te bevelen.

22. Rob Brugman

Wij vonden bijzonder prettig dat wij met onze hond (Golden Retriever) een bijzonder plekje kregen aangeboden en zij als eerste een bak water en een koekje kreeg. Wij hebben heel lekker gegeten in een heel fijne omgeving. Het eten was voortreffelijk met een aantal groenten, salade en een heel lekkere appelcompote. Wij kwamen hier al veel op het terras een lekker kopje koffie drinken met een appelpunt of een lunch met heerlijke pannenkoek. Wij komen hier zeker weer eens eten.

23. Rene Wijnands

Vriendelijke bediening en uitstekend eten. Er wordt well een grote hoeveelheid geserveerd. Dit is volgens de bediening op zijn Achterhoeks.

24. Heerlijk eten, ruim voldoende, goede kwaliteit, goede service! Een aanrader!

25. Jose hoekman

Het was loeidruk en lawaaig maar het eten compenseerde dat ongemak.

26. Goede bediening, ideaal voor met kleine kinderen. Eten was prima.
    Komen zeker nog een keer terug.

27. Wim van der Star

We hebben geweldig gegeten en de service was prima. Zeker weer voor herhaling vatbaar. Het was die avond heel druk en alles liep op rolletjes.
    Veel succes!

28. Even googelen en zo hebben wij dit restaurant gevonden. Een schot in de roos! Wat een ontzettend fijn en prettig restaurant, heerlijk eten, gezellige sfeer en erg leuke bediening.
    Wanneer wij ooit weer in deze buurt zijn, komen we hier heel graag terug.

29. We hebben met 7 volwassenen en 2 kinderen gegeten.
    Ze zijn kindvriendelijk, op de menukaart staan ook speciale menu’s voor de kinderen.
    De prijzen zijn vriendelijk, het eten heerlijk en de porties royaal.

30. H van Uden

Met 6 volwassenen en 5 kinderen gegeten. Alles was perfect verzorgd en het eten was erg lekker en meer dan genoeg. Alles perfect verzorgd....

31. Jose Eikelkamp

We hebben er heerlijk gegeten. Zeker de moeite waard om nog een keer heen te gaan.

32. Zeer lekker gegeten, mooie ambiance, vriendelijk personeel en betaalbaar. Porties zijn ruim voldoende. Wij kunnen dit iedereen aanraden.

33. Heerlijk gegeten. Prima voor elkaar!

34. 2 Maart heerlijk en meer dan voldoende gegeten bij De Witte Wieven. Prettige vlotte bediening en goede prijs kwaliteit verhouding.

35. Super goed gegeten, de bediening was ook goed en vriendelijk.

Ook een goede, gezellige sfeer.

36. Hans van Doorn

Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. Prima bediening

37. Het was geweldig. Heerlijk gegeten. Een pluim voor de koks 😁 de kinderen hebben heerlijk gespeeld. En gegeten ook 😁 Wij komen wel vaker terug… 😁

38. Het eten was prima, en snel.
    Alleen was het er erg koud!
    Speelhoek is leuk voor de kinderen als ze wat ouder zijn.

39. Aart Veenbrink

Prima keuken met zeer goede prijs/kwaliteit en goede, vriendelijke bediening. Alleen de entourage kan wat opsmuk krijgen: iets meer (sfeer) verlichting zodat je ook goed ziet waarvan je genietend zit te eten.

40. Groeneveld

Erg lekker eten.
    Zoon kon tussendoor spelen.
    Vriendelijk personeel

41. Perfect gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Vermeldenswaardig is de erg grote speelhoek voor de kinderen.

42. Arnold Fickweiler

We hebben heerlijk gegeten. Goede service. Kortom een aanrader.

43. Zondag met de familie gegeten bij de witte wieven. Vlotte bediening en zeer smakelijk eten. Ook voor kinderen een mooie ballenbak.

44. w. van langen

Goed eten, keurig opgediend, prima smaak. Voordelig geprijsd. Keurige inrichting met grote speelruimte voor de kleintjes.

45. Zeer positieve ervaring. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Mooi opgedient. En dat voor een zeer betaalbare prijs. Zeker een aanrader!

46. R. den Dunnen

Gewoon een goed restaurant op een leuke locatie.

47. Mooi restaurant, prima eten en drinken voor een leuke prijs.

Bediening perfect

48. Eten was heerlijk gezellig ingericht. Gaan er zeker weer toe.

49. Christine Arfman

We hebben heerlijk gegeten, er was voldoende en we konden bij eventueel gebrek vragen om aanvulling. Personeel was aardig en correct. Wat sfeer betreft, die was prima alleen vonden wij het erg rumoerig en hadden we moeite om elkaar te verstaan. Prijs/kwaliteit helemaal top.

50. Met een groepje gastvrij ontvangen en goed geholpen.
    Brood met kruidenboter werd direct na de drankjes geserveerd.
    Heerlijke gerechten en bijzonder mooi opgemaakt.
    Lekker gegeten en fijn nagetafeld.
    Een aanrader!

51. L.Ligtvoet

Fijne en gemoedelijke sfeer en een aanrader voor gezinnen met kinderen.
    Compliment voor de jongeman van de bediening.
    Kinderen prima vermaakt in binnenspeelplaats.

52. Lekker eten voor een goede prijs. Een aanrader! Kinderen kunnen heerlijk spelen.

53. Rob Driessen

Lekker gegeten, vlotte bediening kortom gewoon goed.

54. Anika Eggink

Super lekker. Fijn voor de kinderen. Gezellige sfeer!

55. Gerdi zwetheul

Bij het lezen vd kaart werden we al enthousiast. Geweldige benamingen voor de gerechten. Eten was heerlijk en werd mooi geserveerd. Het eten was top, met heerlijke wintergroenten. De bediening was echt top en persoonlijk. Zeker een aanrader om hier eens te gaan eten. Ook voor kinderen is er genoeg te doen.

56. Wij hebben hier vanavond met z'n drieën gegeten. Het eten is van zeer goede kwaliteit. Mooi opgemaakt, en lekker vers.
    Ze gebruiken leuke aparte namen voor ala carte "lamme roerhaas" een heerlijk gerechtste met mals varkenshaas " vette Albert" heerlijke rib eye. Ook het dessert met ijs was heerlijk en mooi geserveerd. Vriendelijk personeel.
    Je kan er rustig zitten praten zonder dat andere mensen je gesprek horen. Een prettige ambiance. Hier komen we beslist terug. Onze complimenten.

57. Gerrit te Slaa

Verrassend, goede sfeer, lekker eten en een uitstekende service

58. Lubberding.

Wezen eten met het gezin 10 personen. Hartelijk ontvangst, fijne bediening en heerlijk gegeten. Het was echt top. 👍

59. Anjo Willemen

We werden vriendelijk ontvangen… Erg goed eten… Gezellig zitten…

60. Fam Smellink

Na ruim 30 jaar weer een bezoekje gebracht aan de Witte wieven ......Heerlijk geluncht voor een goede prijs. Een aanrader.
    Er was niet veel meer te herkennen van vroeger, maar de witte wieven komen terug begreep ik!

61. Elly Verbaan

Lekker gegeten. Ideaal voor de kinderen, die vermaakten zich voor en na het eten prima. Echt een aanrader.

62. Marian Bannink

Het eten was heel lekker, iedereen aan tafel had wat anders, de kinderen konden rustig spelen tussen door.
    We hebben daardoor kunnen genieten van het eten.

- puntje, toen de terrasdeur dicht ging van het zaaltje, blokkeerde een tafel op het terras deze nooduitgang (hier rekening mee houden) ook al gebeurt er niets.

63. Prima, makkelijke kaart. Wat later op de avond is minder kinderen om je heen. Voor gezin met kinderen om 17:00 uur aan tafel. Perfect.

64. René en Nicolet

We hebben heel gezellig gezeten met 26 personen. Het koud en warm buffet was prima. Salades waren allemaal zelfgemaakt en smaakten super. Volgens mij waren de spareribs niet aan te slepen... De kleintjes hadden het prima naar hun zin in de speelruimte.

Als ik een klein puntje van kritiek mag leveren dan vond ik als toetjesmens dat deel iets minder. Het ijs was erg lekker van smaak!!

Zeker een aanrader!

65. Het is eten super goed, maar de bediening het is me al vaker opgevallen als het wat drukker is, is de efficiëntie totaal verdwenen. En dan hoor je iemand zeggen we hadden het niet zo druk verwacht. Kom op zeg je weet dat er mensen gereserveerd hebben, het weerbericht geeft al een week mooi weer aan. Dan zorg je toch dat je mensen genoeg hebt. Het zo jammer dat je telkens moet roepen als wat wilt drinken of nog wat wilt bestellen.

66. Raban Ernst-Sloot

Super lekker gegeten en de kinderen hebben ontzettend leuk gespeeld zowel buiten als de mooie indoor speelruimte binnen. Aanrader!

67. Heerlijk gegeten in een zeer kindvriendelijk restaurant.
    Een waar speelparadijs, zowel binnen als buiten. Als ouder geniet je van het eten en het vriendelijke personeel.

68. con schlszka

Heerlijk gegeten en kleinkinderen vonden het ook super.

69. Hester Beek

Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Fijne en aardige bediening. Dus alle ingrediënten voor een fijne avond met lekker eten. Een aanrader.

70. Supervlotte en vriendelijke bediening, een andere tafel voor ons opmaken was geen probleem, de dame die de bediening verzorgde was ook erg leuk met de kinderen. Heerlijk gegeten, meer dan genoeg. Schone toiletten, zeep en handdoeken aanwezig. Gezellige drukte en toch vrij rustige sfeer. Kortom helemaal goed! We komen zeker terug.

71. Theo, Miranda en de medewerkers van de Witte Wieven ontvangen ons altijd gastvrij en vriendelijk. Het eten is lekker en ruim voldoende, daarnaast is de presentatie van het eten erg goed! Bijbestellen of een andere wens is geen probleem voor ze. Wij genieten er altijd van om hier te mogen zijn en ook voor onze hond staat altijd een bak water klaar. Tot de volgende keer!

72. Prima gegeten, rustig buiten gezeten.

73. Irene Scheurink-Mengerink

Heerlijk gegeten. Pittige Spare-ribs, sukadelapje en kindermenu. Top!

74. De lunchkaart is goed en uitgebreid! Lunch was erg lekker en goedkoop.

75. Was weer gezellig druk. Lekker eten voor een goede prijs en een vriendelijke bediening

76. Niets anders dan lof.
    Leuk vlot ontvangst.
    Vlotte vrolijke bediening.
    Heerlijke gerechten.
    Goede prijs.
    Waren nu met z'n 2en maar komen zeker met de Kids terug. Zag er zowel binnen als buiten leuk uit voor Kids vermaak.

77. We waren een kleine groep gevraagd of weet 15 min later aan tafel konden dan de gemaakte afspraak heerlijk geen probleem lekker gegeten fijne service echte aanrader

78. De witte wieven is een prima restaurant. Hele frisse en vrolijke en positieve bediening. Het eten was voortreffelijk. Heerlijk buiten op het terras gegeten. Een aanrader als je in de buurt van Zwiep bent.

79. Heerlijk en relax gegeten! Aanrader voor gezinnen met kleinere kids.

80. Heerlijk gegeten! Ook voor de kinderen is er genoeg keuze. Daarnaast is de locatie fantastisch en kunnen de kinderen zich naar hartelust uitleven.

1 Kleine aanmerking… zo gevarieerd als de kaart is qua voor- en hoofdgerechten, is de dessertkaart wat beperkt. Deze bestaat eigenlijk voor het gros uit ijs.

Maar lang verhaal kort, heerlijke avond gehad en heerlijk gegeten!

81. Op zaterdagavond 5 augustus hier gegeten met 9 personen. Heerlijk eten, goede bediening. Prijs-kwaliteit prima.
    Een aanrader.
    De zaak zat vol, ook wij hadden van te voren gereserveerd gelukkig.

82. Wouw... dit is wat wij Brabander willen. Goed en betaalbaar. Vriendelijk personeel die de mensen begrijpen. Het is niet erg om door het maïsveld te fietsen voor zo'n hoge kwaliteit.

83. Ad en Wilma Sprang

Vorige week met de kleinkinderen wezen eten. Pannenkoek op soja basis in verband met allergie was totaal geen probleem. Geweldige zorg en persoonlijke aandacht. Meer dan voortreffelijk gegeten. Gisteren voor de tweede keer bij jullie wezen eten en wederom een voortreffelijke ervaring, zowel qua persoonlijke aandacht, prima bediening en geweldig eten. Prijs/kwaliteit verhouding is TOP. Echt een aanrader dit restaurant!
    Groet,
    Ad en Wilma.

84. Winfred Schmidt

Ik was vandaag bij jullie, kopje koffie gedronken met mijn vriendin…

Ik heb een vraag, waar komt de naam "De Witte Wieven" vandaan?!?

Ik denk dat ik het antwoord al weet maar ik woon in Noord-Holland dus misschien zit ik er naast…

Mooie plek!

Groet, Winfred.

85. Heerlijk gegeten, ideale plek om met jonge kinderen te eten.

86. John van yperen

Hebben hier maandagavond 24 juli 2017 heerlijk gegeten. Prettige uitstraling van het resaurant, goede bediening en voortreffelijke voor-hoofd- en nagerechten. Zeker aan te bevelen.

87. greutink

lekker eten zeker een aanrader

88. Fijn en vlot geholpen..eten was heerlijk

89. Heerlijk wezen eten bij de witte wieven super top locatie leuk voor kinderen maar wij waren zonder kinderen we hebben de mostersoep gehad ossenhaas puntjes en de sukadelap heerlijk en de bediening was vlot en correct.
    Wij komen zeker zeer snel terug.

90. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam personeel; prima keuken gezellige entourage.

91. Zeer geschikt als je als ouders eens lekker rustig wilt dineren, het speelparadijs is daarin echt een uitkomst! Daarnaast is de prijs, kwaliteit, personeel en het eten echt top!! Een echte aanrader dus!

92. Boesveld

Lekker gegeten en bediening was goed.

93. Bettink

Afgelopen zondag heerlijk gegeten, de bediening was vlot en we hebben niet lang op het eten hoeven te wachten! Wel was het erg rumoerig waardoor je slecht met elkaar kon praten!

94. Soraya Wittebroek

We hebben met een grote groep buren erg lekker gegeten. We zaten apart van de rest in het restaurant waardoor het geen probleem was dat kinderen in en uit konden lopen. Er was genoeg te doen voor de kinderen (alle leeftijden) waardoor niemand zich heeft hoeven vervelen. Er werd rekening gehouden met glutenvrije diëten. Tevens konden we apart betalen, wat ook erg prettig was met een grote groep.

95. Voor de tweede keer heel erg lekker gegeten!

enige minpuntje zou kunnen zijn dat op de dessertkaart praktisch alleen ijs staat. Bij de enige , overigens prima pudding , zat geen stevige ,lekkere ,slagroom (spuitbus? ) Verwacht je niet na al dat lekkere eten...

96. Nijenhuis

We hebben heerlijk gegeten.

97. René Geurts

Super gegeten. Vriendelijk personeel.
    Zeker een aanrader.

98. Alles klopt! Botermalse biefstuk, mooi terras in rustgevende omgeving, prima service en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader.

99. Antvelink

Alles erg goed en bovendien perfect adres voor glutenvrij eten met veel keuze door een dieet kok.
    We zullen u op Livaad vermelden.

100. Was gewoon gewoon super. Goed eten en meer dan genoeg. Hele vriendelijke bediening en prijs kwaliteit gewoon erg goed. Aanwinst voor Zwiep en een mooi nieuw leven voor de witte wieven!

Volgende pagina