• Lid sinds 20 januari 2012

Liff

Assen

Jongman

Assen

Myrthe Elzenaar heeft nog geen foto toegevoegd

1. Myrthe Elzenaar's profielfoto
    Myrthe Elzenaar heeft een recensie geschreven voor Brasserie Groen

Mijn vriendin kreeg op dinsdag 22 december de uitslag van haar Coronatest; positief. Dan besef je dat je je familie niet gaat zien met kerst en dat het niet geweldig gaat worden. Haar ouders kozen ervoor om ons een diner te geven en wij kozen voor Groen. We waren te laat, dachten we, maar toen we het vroegen konden we toch nog het 5 gangen diner thuis gebracht krijgen op eerste kerstdag. We hebben ondanks dit vervelende virus een heerlijke avond gehad, met heerlijk eten. Door het virus had ze minder trek, dus hebben we het verspreid over twee dagen. Ook tweede kerstdag nog heerlijk kunnen eten. Ook fijn dat er filmpjes bij waren over hoe je het bord mooi op kon maken. Het voelde alsof we echt even uit eten waren, even weg van de vervelende situatie momenteel. Bedankt voor de goede zorgen Groen, het was heerlijk!

2. Myrthe Elzenaar's profielfoto
    Myrthe Elzenaar heeft een recensie geschreven voor Liff
    Internationaal Assen

Mooie menukaart en leuk personeel. Er hangt een fijn sfeertje. Ook LiffsUp is erg gezellig!

3. Myrthe Elzenaar's profielfoto
    Myrthe Elzenaar heeft een recensie geschreven voor Jongman
    Snackbar Assen

Ik kom al sinds ik een klein meisje ben bij de Jongman in de stad. Altijd vriendelijk personeel, en altijd heerlijk eten.
    Zelf woon ik er ver vandaan, er zijn genoeg andere cafetaria's in de buurt. Wij gaan altijd speciaal naar de Jongman omdat we dat het lekkerst vinden. Wij vinden Jongman geweldig!