• Lid sinds 19 augustus 2012

De Lelie

Wadenoijen

Voortse Herberg

Voorthuizen

Jeroen Brandsma heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jeroen Brandsma's profielfoto
    Jeroen Brandsma heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Pauw
    Chinees-Indisch Leerdam

Leuke wok restaurant waar je een fles wijn kado krijgt als je met een grote groep komt.
    Leuk tafelen alleen is het nadeel dat ze vaak voor drinken komen.
    Masaal lees ik hier onder maar ja dan moet je niet naar een wok gaan waar het onbeperkt eten is.
    Verder prijs kwaliteit prima en we komen zeker weer.

2. Jeroen Brandsma's profielfoto
    Jeroen Brandsma heeft een recensie geschreven voor De Lelie
    Afhaal en bezorg Wadenoijen

Leuke tent al mag de aankleding wel iets leuker.
    Het eten is top en prima goed personeel en alles wordt netjes geregeld geen gezeur is er iets niet dan wordt het gemaakt voor je als het in huis is.
    We komen er al vaker.

3. Jeroen Brandsma's profielfoto
    Jeroen Brandsma heeft een recensie geschreven voor Voortse Herberg

Wat zal ik zeggen.
    Op zich aardig opgezet met redelijke bediening.
    Jammer genoeg hup zitten en zoek het maar uit.
    De platekok was een drama maakte fout op fout.
    Gaf mensen eten mee die ze niet besteld hadden.
    Het eten op zich was redelijk goed en te doen.
    Al moet ik eerlijk zijn bij de chinees is het leuker tafelen en eten voor een paar euro meer.
    Ik zal er niet gauw meer heen gaan.
    De skelterbaan is kleiner dan we dachten.

4. Jeroen Brandsma's profielfoto
    Jeroen Brandsma schreef:

Na een heerlijke dag Dolfinarium wilde ik mijn gezin trakteren op een pannekoek van het pannekoekhuis Papa Beer.
    De omgeving zag er leuk uit al moesten wij ondanks weinig drukte binnen erg lang wachten op onze eten. ( al met al 30 min)
    Door de weinige keuze koos ik zelf maar voor de Spare-ribs en mijn vrouw voor de Schnitzel.
    De jongste van 2 kreeg een kinder pannekoek met de vraag de lolly er uit te halen maar helaas die werd er gewoon bij gedaan. De pannekoeken waren flinterdun en ik heb helaas nog nooit van mijn leven zulke slechte pannekoeken gegezien wat een aanfluiting. ( en dat noemt zich pannekoeken huis ik zou bijna zeggen ga eens bij een echte pannekoekenbakker kijken en zie het verschil)
    De schnitsel van mn vrouw was zo hard en opgebakken dat ze om een nieuwe vroeg iets wat ze doorgaans nooit vraagt.
    ze moest maar iets anders kiezen want de volgende zou net zo zijn.
    We besloten om maar geen toetje te eten want ik gunde deze zaak geen dubbeltje meer.
    €65 lichter en zwaar teleurgesteld zijn we weer weg gegaan.
    1x nooit meer geen aanrader dus.

Eten & drinken 1
    Sfeer 2
    Service 1
    Prijs / kwaliteit 1

5. Jeroen Brandsma's profielfoto
    Jeroen Brandsma heeft een recensie geschreven voor Papa Beer
    Pannenkoekenhuis Harderwijk

ze moest maar iets anders kiezen want de volgende zou net zo zijn.
    €65 lichter en zwaar teleurgesteld zijn we weer weg gegaan.
    1x nooit meer geen aanrader dus.

1,1