Voortse Herberg in Voorthuizen

Herberg Wok, Grill & Buffet all you can eat

Zoekt u een wok, grill en buffet restaurant waar u goed onbeperkt kunt eten en drinken voor weinig geld? Stop dan met zoeken, want bij de Voortse Herberg Wok, Grill & Buffet restaurant kunt u terecht. Bij ons kunt u 2 uur lang onbeperkt eten en drinken voor een vaste laag prijs. U heeft keuze uit wok, grill, buffet en sushi (Sushi alleen in het weekend en feestdagen).

• Koosjer

1302012240 63
1370220486 68
1452070381 62
1465712030 61

1. The food is very well, personeel are professional and welcoming. Bedding is enough.

2. Heel lekker gegeten. Personeel is vakbekwaam en gezellige sfeer. Bediening is heel goed.

3. Zeer slecht eten kant en klaar warme happen en het vlees wat je kan laten wokken wordt zeer slecht gewokt, bijna rauw en taai en geen smaak aan het eten en borden zijn nog vies en vet! IJs is lauw, smelt al en kant en klaar buffet is niet vers, echt smerig!!

4. Wij hebben nog nooit zo slecht gegeten en daarom zijn we binnen een half uur weer vertrokken. De sushi was slecht. De zalm was droog en de garnalen nog niet gaar. We hebben dit gemeld en de eigenaar liet ons gelukkig zonder te betalen vertrekken.

5. Erg lekker en goedkoop wokrestaurant! Het is zelfservice dus naar mijn idee was dat helemaal prima, vooral voor de prijs. Genoeg keuze aan diverse gerechten en het smaakte mij erg goed.
    Mijn gezin en ik komen hier zeker terug!

6. De mensen met een positieve recentie, zijn was nog nooit bij een ander restaurant geweest.

Het ziet er binnen best gezellig uit.
    Personeel was niet onaardig maar dat zijn ook echt de enige positieve punten.

Weinig keuze, slecht eten.
    Sushi was al voorzien van wasabi en leek niet vers.
    Biefstuk was zo plat als een dubbeltje en verschrikkelijk taai…
    Alles was erg gekruid wat de smaak wegneemt.
    Schepijs was niet bevoren! Niet genomen dus.
    Donuts waren aan het inzakken, niet vers dus!

Binnen een uur waren we weer buiten.
    Gelukkig werd de vraag: "heeft het gesmaakt? " Niet gesteld.

Want ik weet echt niet hoe ik daar "netjes" op had moeten antwoorden.

Kortom… eens maar nooit weer.

7. Met een groep van 40 mensen hier gegeten. Heerlijk, veel keuze in allerlei soorten gerechtjes en producten.
    Restaurant zie er netjes en verzorgd uit.

Een nadeel: de tafels staan erg dicht op elkaar het was daardoor erg vol. Iets meer ruimte tussen de tafels zou prettiger zijn.

8. Wij hebben samen met kinderen en kleinkinderen al enkele keren lekker gegeten bij de Voortse Herberg.

Eten was goed voor die prijs, met de drankjes erbij.

En de kleinkinderen vonden het heel leuk en gezellig.
    Houden ook niet van de hele avond netjes op de stoel blijven zitten. We gaan er zeker weer eens naar toe.

9. Guus Schreiber

Ik kom hier nooit meer!
    Slecht verstaanbaar personeel!
    Dunne soep.
    Gaar gekookte vis.
    Laffe, smakeloze hapjes.
    Ijs smaakte naar water.
    Een wok restaurant vraagt meer van het personeel dan er werken.
    Kennis van de smaken is een 1e vereisten.
    Een Chinees weet te wokken. Dit zijn geen Chinezen.
    Dit eten is geen stuiver waard!

10. Tevreden klant

Woensdag hebben we er met een groep gegeten. Het was prachtig weer en we konden gezellig buiten zitten.
    De keus: wat te eten was erg moeilijk want alles zag er lekker uit. Voor elk wat wils. En dat voor die prijs. De koks die bij de plaat en de wok stonden, hadden duidelijk plezier in hun werk want ze maakten leuke opmerkingen en het eten was klaar voordat je er erg in had. Ik heb er erg lekker gegeten en dat hoorde ik ook om me heen. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Top. Ik hoop nog eens terug te komen.
    Een tip voor het restaurant: wel de plantjes buiten in de gaten houden dat ze genoeg water krijgen!!!

11. van Ommeren

Wat hebben we zaterdagavond bij de Voortse Herberg weer heerlijk gegeten. We konden gewoon voor het restaurant parkeren en anders is er op de naastgelegen PP voldoende ruimte. Enkele reis is het voor ons 38 km, maar we zijn er niet weg te slaan. Het is wel eens gebeurd dat we er 2 x in de maand gingen eten. We voelen ons erg welkom en er heerst een ongedwongen gezellige sfeer. Het is geen grote mega hal, maar heel gezellige zitjes en m.i. praktisch ingedeeld. In het weekend kan het druk zijn, maar voor ons niet hinderlijk. Je wordt vlot geholpen bij de wok of bakplaat en anders zie je het op afstand en wacht je een paar minuutjes. Zo werkt dat toch...

Het geweldige is dat je uit de rijkelijke keuze, zelf je gerecht kunt samenstellen. Zo is mijn favoriete voorgerecht de tonijnsalade en een stokbroodje zalm met mayo. Heel persoonlijk, maar echt lekker! Van de bakplaat krijg je helemaal lekker vlees. Mijn favorietje: kip en biefstuk, echte aanraders! De laatste is heerlijk mals. Van de wok, de knoflooksaus proberen. Daarnaast een lekker biertje, helemaal goed. Afsluiten doen we met ijs en lychees. En om het helemaal op en top af te sluiten, een cappuccino. In verhouding tot de prijs en kwaliteit heb ik maar 1 woord nodig, "heerlijk". We komen er weer aan hoor... :)

12. Dit is werkelijk de slechtste wokrestaurant van Nederland. Ik heb veel wok restaurants gezien, maar dit is verreweg het slechtste. Ik heb het idee dat de werknemers er ook niet van op de hoogte zijn. Het eten is op de eerste plaats niet vers, op de tweede plaats kunnen de koks het eten niet bereiden. Je krijgt het eten smakeloos en rauw op je bord geserveerd. Ten derde is de keus aan eten minimaal. Ten vierde je dient zelf je borden van je tafel te ruimen bij een verzamelpunt. Dus ook niet echt servicegericht. Ten vijfde was het helemaal leeg, er waren na 18:00 uur ongeveer 4 klanten.

Ik hoop dat veel mensen hun voordeel doen met mijn recensie en niet naar dit waardeloos wokrestaurantje gaan, want geloof me het is je geld niet waard.

1,1
  13. Goed gegeten, een aanrader! Zelfs met 160 mensen, d.d. 9mei jl.

14. Ik ken aardig wat wokrestaurants nu maar dit is toch wel de slechtste. Eten niet vers..bijv. de loempiaatjes zouden knapperig moeten zijn maar lagen er al een hele poos. Weinig eten lijkt zelf gemaakt. Sushi gortdroog. De tafel moesten we zelf afruimen terwijl het restaurant nagenoeg leeg was op een zondagavond. Niet duur maar ik ga dan volgende keer wel ergens anders eten

15. Tja, we zijn er niet ziek van geworden, maar hoogstaand is het niet. Na een bezoek op een bungalowpark zagen we een advertentie en derhalve hier terecht gekomen. Het is geen grote zaak en de ruimte bij het buffetje is maar klein. De keuze is beperkt. Als je gewend bent aan de keuze van andere restaurants dan is dit een lachertje. Maar goed, het is erg goedkoop dus wat mag je verwachten? De bakken voor wokken staan voor de life cooking bar en is niet erg ruim. De lepels om op te scheppen kleefden en waren niet schoon. De gesneden groente niet echt vers en/of leeg (taugé). De koks voor wok en bakplaat waren niet echt gedreven. De wok werd wel erg kort gebruikt in combinatie met een heel kort niet kokend water dompelbad. Mijn garnalen waren niet gaar. Daarentegen werd de biefstuk veel te lang gebakken en was taai, ondanks vraag om korte schroeitijd. De keuze voor Chinees buffet was mager, bami en nasi niet erg smakelijk. De bijgerechten waren niet uitgebreid, evenals het nagerechten buffet. Drie soorten ijs, en wat fruit en zoetigheid. Drank is zelf te tappen en te schenken. De prijs is gewoon laag, maar staat in verhouding tot het gebodene. Wij zullen hier niet weder keren.

16. Heerlijk gegeten met het gezin!
    Kids hebben ook genoten. Erg leuk als het mooi weer is kunnen de kids buiten ook echt genieten.

17. Gisteren hier met 10 personnen gegeten. Ik snap de negative reacensies echt niet. Je kan er lekker eten en drinken voor een wel zeer lage prijs.
    Vlees, vis, wok kunt u laten klaarmaken zoals u het zelf wilt.
    Er is voldoende keus.

18. Christina

Zeer bedroevende kwaliteit. Eten niet vers, eten van het buffet is lauw tot koud en ziet er uit alsof het er al dagen ligt. Biefstuk voor op de grill kwam uit een bak met water. Het eten wordt letterlijk op je bord gesmeten en het personeel staat er zeer ongeïnteresseerd bij. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

19. Wat een bagger tent. Een tafel gereserveerd op een rustige plek, wat krijg je een tafel bij de speelkamer. Een andere tafel gevraagd, was niet nodig geweest want er waren maar vier tafeltjes bezet tussen 6 en half 9. Het eten was koud groente te veel door gekookt. Eten smaakte naar opgewarmd van de vorige dag, alles was gewoon klef en vies. Eens maar nooit meer.

20. Geweldige avond gehad. Fijn en ongedwongen sfeer. vriendelijk, behulpzaam personeel. Heel veel keuze en een uitstekende kwaliteit. Kortom, een aanrader.

21. Heerlijk eten, gezellig restaurant.

22. Alles zag er niet vers uit en smaakte ook zo.

23. Waarom bestaat deze zaak nog? Eens maar nooit meer! Bij binnenkomst was ik al teleurgesteld dat ik hier had gereserveerd. Meestal neem ik de recensies met een korreltje zout, maar alles wat hier beschreven word klopt. Vlees word op je bord geflikkerd en was zo hard gebakken dat ik het heb laten staan. Personeel stond er bij van tja ik heb er geen zin in maar we moeten maar weer. Al het eten was vies, hard en koud, het zou me niks verbazen als het meerdere malen word opgewarmd. Zeer onhygiënisch, en personeel wat wel wat beters te doen heeft. Het maakt ze denk ik ook niet uit wat mensen er van vinden, ze doen het puur voor het geld. Wat een baggertent is dit. Dit is mijn eerste slechte recensie die ik ooit heb geschreven, maar dit vond ik zo buitensporig dat ik geen enkel positief puntje kan vinden.

24. Dirk en Nelly Akkerman

Heel gastvrij en vriendelijk personeel!! Het eten was goed verzorgd en ook lekker!! Voor ieder wat wils. Dus zeker een aanrader!

25. Maandagavond 1-8-16 geweest - We werden hartelijk verwelkomt door deze eigenaar en medewerkers. Het restaurant is knus en gezellig. Het eten was erg gevarieerd, vers, schoon en lekker. De open keuken waar gewerkt word ziet er schoon en netjes uit. Het enige minpuntje zijn de toiletten. Zowel de dames als heren vloeren plakte behoorlijk. De toiletbril(len) zaten los en de toiletten waren niet schoon en her rook muf.

26. Wat een tegenvaller dit restaurant.
    Op zich oogt het een mooi en gezellig restaurant, en dat isook zo maar daar houdt het ook mee op.
    Het begon al met dat we water zonder bubbels wilden en de meneer hield vol dat het water uit de machine zonder bubbels was nou echt niet het sprankelde je glas bijna uit.
    Verder vonden wij het eten niet goed er was weinig keus en alles was bijna koud.
    Personeel erg onverschillig en sprak bijna geen nederlands.
    Ook de hygiene was ver te zoeken biefstuk vis en kip het werd allemaal met dezelfde tang gepakt.
    Maar het toppunt vond ik toch wel dat je je eigen vieze borden en bestek moest opruimen.
    Ik om uit Friesland waar we verschillende goed wokrestaurant hebben waar de Voortse Herberg een voorbeeld aan kan nemen.
    Voor ons geen 2 de keer.

27. Slecht! Eten smaakt nergens naar, gevoel dat je in een vreetschuur terecht bent gekomen. Zelfs het bier was niet te drinken. Donkere zaal en aan de vloer blijf je aan plakken, ondanks de prijs is het nog te duur...

1,3
  28. Bij aankomst kregen we de rekening in onze handen en werden we naar een tafeltje begeleid. Dat was het personeel. We waren er nog nooit geweest en vroegen ons dus af hoe alles werkte. Een dame die naast ons zat heeft ons alles verteld.

Het eten was heel matig, in de bakken zat koud tot half warm eten en niets was vers. Sommige producten waren taai van oudheid en als je zag wat er gewokt kon worden en vooral hoe er gewokt werd door ongeïnteresseerd personeel die je eten lettelijk op je bord kwakte dan had je al gegeten en gedronken. Daarnaast was het eten vies maar de zaak ook.

We hebben deze zaak een mail gestuurd om ze te waarschuwen maar helaas hebben ze niets van zich laten horen.

1,1
  29. Ongezellige eettent met matig eten, maar daar betaal je ook weinig voor (dus alle waar voor je geld) bediening, niet dus het is zelf service. Personeel is niet vriendelijk er straalt iets van uit zoals "we moeten maar hebben geen zin".

30. Mariam Arizai

Super en gezellig restaurant, prettig personeel en uitstekend eten. Voldoende keuze uit verschillende gerechten, wat er netjes en verzorgd uitziet. Een geweldig restaurant voor een geweldige prijs. Wij vinden de Voortse Herberg echt een aanrader.

31. Zoiets heb ik nooit eerder meegemaakt. Slechter en smeriger kan volgens mij niet! Vlees wat je uit een bak water moet vissen om te laten wokken? De nasi zo uit de lidl verpakking geserveerd. Niets, maar dan ook niets wat niet uit de vriezer komt. Vlees wordt letterlijk op de grillplaat gesmeten om vervolgens in geport en gestoken dat er niets van over is. Owja... breng je gebruikte bord zelf even naar de afwas.
    Bah bah bah... kvw moet hier maar eens gaan kijken.

32. Reno Peeters

Restaurant dat nergens bovenuit stijgt maar ook geen punten laat liggen. Voor een scherpe prijs goed gegeten. Niet alles was even lekker maar er is keuze genoeg om iets anders te eten dus niet zeuren verder.

33. Wat een vreselijke tent. Je moet er van houden. Het is net een kippenhok. Afgezien daarvan, ze werken hier onhygiënisch. Vlees en vis gaat door elkaar op de wok, met hetzelfde bestek wordt het bereid. De muren in de keuken waren bijna zwart van vet. De vloer pikt van viezigheid. We haalden er een doekje over, pikzwart. Bah. Ben benieuwd wanneer dit voor de laatste keer is schoon gemaakt. Het eten was zeer matig, de bediening ronduit onbeleefd. Drinken prima. Ik hoop dat Rob Geus hier eens een bezoek komt brengen. Kids hebben zich goed vermaakt, ze kunnen achter leuk spelen.

34. Heerlijk gegeten, aardige mensen en goede service.

35. Gertjan Boer

Heerlijk in een ongedwongen sfeer gegeten in De Voortse Herberg. Je hebt alle tijd om je tegoed te doen aan de verschillende gerechten. Keus genoeg en voor elk wat wils. Een aanrader. Gertjan Boer.

36. Wij hebben tijdens onze vakantie heerlijk gegeten in de Voortse Herberg. Het eten was zonder meer goed, met voldoende keuze, het personeel behulpzaam en vriendelijk. We konden zowel buiten als binnen dineren. Buiten en binnen was het sfeervol en gezellig. Een geweldig restaurant voor een geweldige prijs.

37. Prijs / kwaliteitsverhouding prima. Dit komt mede door de drankjes die bij de prijs in zitten. Kinderprijs mag iets naar beneden. Advies om vroeg te eten, dan kun je rustig je eten uitkiezen.

38. Ariette Boonzaijer

Het ziet er normaal uit.. alleen wat een afschuwelijke bediening! Spreekt totaal geen woord goed Nederlands! De biefstuk was erg gaar en het smaakte echt niet zoals het hoort, dus ik vroeg het even na dat de biefstuk gaar is.. nou wat een antwoord: "Ik weet het niet"! Slecht, slecht! Neem personeel aan wat tenminste Nederlands verstaat! Voor ons de laatste keer, straks wordt ik of mijn gezin doodziek bij jullie!

39. Gegeten op vrijdagavond. Eten was erg vet, ook van de plaat en wok. Het smaakte niet vers en was lauw of koud. Personeel niet echt vriendelijk. Snackbar heeft betere kwaliteit. Prijs hoog in vergelijking met de kwaliteit. Wij gaan nooit meer.

41. 19 okt. Na een middagje Oisterwijk, niet direct naar huis (Westland) gereden maar via Voorthuizen. Weer heerlijk gegeten bij de Voortse Herberg. We waren er vroeg en waren er als eerste. Daardoor alle klaarstaande gerechten kunnen bewonderen en deze zagen er goed uit en smaakten ook heerlijk. Ook het plekje wat we telefonisch hadden gevraagd was geen probleem. Kortom het was weer genieten!

42. We hebben hier onze vorige vakantie 2 keer gegeten omdat er van alles te proeven is en erg lekker , de kinderen kunnen buiten in de speeltuin spelen als ze het even zat zijn.Verwacht er geen culinaire hoogstandjes dan moet je hier niet zijn ,maar voor een ongedwongen avondje en een leuke prijs is het hier goed toeven.

43. cora hamar.

Verschrikkelijk, heb nog nooit in zo"n slecht wok restaurant gegeten. Eten was koud, smakeloos en het leek nergens op. Ze moeten maar eens bij andere wok restaurants in de leer gaan om te kunnen wokken.

44. Sylvia Reekers

Goed en gezellig restaurant, prettig personeel en uitstekend eten. Voldoende keuze uit verschillende gerechten wat er netjes en verzorgd uitziet.

45. Altijd lekker eten bij de Voortse Herberg.
    Ook vriendelijk personeel, echt een aanrader.

46. Het eten is koud, smakeloos en niet te eten, het lijkt een vreetschuur waar je je zo snel mogelijk moet volproppen voor alles op is. Het eten smaakt nergens naar en ook al is het niet duur de kwaliteit is heel erg slecht. De sfeer is slecht, want er is bijna geen verlichting en als je naar binnen gaat lijkt het wel alsof je het achterpad van je buurman binnenkomt.

47. We zijn weer lekker langs gegaan om lekker te gaan eten met 5 man, we zijn weer erg tevreden over alles. Het eten is echt goed en drank ook veel soorten. Personeel prima en vriendelijk. Wij zijn al vaste bezoekers van de voortse herberg. Altijd lol en gezellig. Wokken en de plaat perfect en erg goed. Voor dat geld kun je het thuis niet regelen, dus heb je wat te vieren ga dan naar dit restaurant. Echt een goede aanrader voor iedereen. Voor jong en oud. Voor weinig geld.

48. Zeer goed restaurant voor die prijs en zeer gunstig dat er ook honden binnen mogen, ga zo door.

49. Wij komen her regelmatig eten en en drinken, zij leveren voor een redelijke prijs een compleet culinair gebeuren, welke absoluut aanbeveling waardig is en voor herhaling vatbaar!

50. Fam. Rooijendijk

Wij komen hier al een aantal jaar. De prijs kwaliteit verhouding vinden wij heel goed.
    Het personeel is altijd even vriendelijk en de sfeer is gezellig en knus.
    Je hebt genoeg keuze in eten en drinken.
    We gaan er vanavond weer eten... Ik heb er weer zin in :-)).

51. Lekker gegeten en erg vriendelijk, behulpzaam personeel. Eten was goed op temperatuur en werd steeds goed aangevuld. Zijn pas bij een soort gelijk restaurant wezen eten en dat was veel duurder en van veel mindere kwaliteit, bovendien zat de sterke drank dan nog niet eens bij de prijs in! Personeel daar was behulpzaam tot aan de tafel en daarna zag je ze niet meer. Snap niet wat de mensen zeuren. Ik vind de Voortse Herberg een erg goede prijs/kwaliteit hebben. Er zijn altijd mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan ook nog allerlei op- en aanmerkingen hebben. Wij vinden de Voortse Herberg echte een aanrader.

52. Super lekker eten voor weinig geld.. en keuze uit vele mogelijkheden. Alles vers, gewoon genieten. Toppie restaurant, echt de moeite waard..

53. Ik vind het gezellig en leuk. En er is goed eten. Top tent.

54. Erg donker binnen, wat wellicht logisch is zodat je niet kan zien wat de toestand van het voedsel is... Slecht dus. Taai, smaakloos en goedkope troep. Zelfs de frikadellen voor de kids zijn niet te eten. Op het terras stinkt het naar mest en verrotting. Geen aanrader. Service personeel? Welke service? Ons zien ze daar nooit meer. Bah.

55. Wij komen er regelmatig met zijn zevenen eten. Bij reserveren worden we al herkend en krijgen we onze "stamtafel". We zullen er zeker nog terugkomen. Ook voor de kinderen leuk en er is voor iedereen wel wat lekkers te eten.

56. M 608 punten

Goed eten voor de prijs kwaliteit verhouding.. Er is voldoende keus.. Zit voor iedereen wel wat lekkers bij.. Wij hebben buiten op het terras gegeten want binnen was het erg warm om te zitten..

57. Maureen Scholten

Goede ervaring bij de voortse herberg. Erg gezellig.

58. Fam.A.v.Essen

Het is feest als je bij de Voortse Herberg bent geweest. Het eten en drinken is goed. En er is altijd een gezellige sfeer. Wokken is er ook erg goed. Dit allemaal voor een nette prijs. Het is je aan te raden.

59. Wij komen heel graag in dit restaurant. De kinderen vinden het heerlijk en ze kunnen tussendoor fijn even skelteren om daarna weer wat te nemen. Iedere verjaardag van ons wordt er gevierd.
    De "wok" kok weet precies welke nummers ik wil en zijn erg vriendelijk.

Het drinken kan je onbeperkt pakken zeker niet onbelangrijk want daar loop je vaak op leeg in die restaurants die dit concept voeren.

Nee nogmaals wij komen er graag en zullen er nog vaak gaan eten. TOP

60. Wij komen in dit restaurant al jaren. Het is er prima vertoeven. Eten en drinken alles in een prijs. Betaalbaar en je weet waar je aan toe bent. Het eten ziet er fris en smakelijk uit
    Ook het interieur is gezellig. Beetje oud hollandse sfeer. De ontvangst is hartelijk en persoonlijk. Een aanrader dus

61. Arjen Veenhuizen

Niet het beste restaurant waar ik ooit geweest ben, maar door de prijs wel erg tevreden. Hier kun je nog eens goedkoop eten en drinken. Had wel wat negatieve reacties gezien en getwijfelt maar we zijn er geweest en het viel ons reuze mee. Volgens mij hebben ze zelf ook de negatieve dingen gelezen hier en dit aangepast want ik kon ze niet ondekken. Prijs/kwaliteit? Ja het kost ook niks dus verwacht geen culinair sterren restaurant. Wil je voor weinig een keer met ze allen gaan eten dan raad ik je het aan om een keer hier te gaan kijken.

62. Onlangs weer eens bij de Voortse Herberg gegeten, was al weer een tijdje geleden. Wat hebben we genoten. Goede ambiance, vriendelijk personeel, en bovenal heerlijk gegeten! Het buffet was uitgebreid, nog meer keuze.. We hebben ons buikje rond gegeten en komen zeker weer eens terug. Dank voor de fijne en vooral lekkere avond!

63. Wim Rietveld

We hebben van het weekend daar heerlijk gegeten. Eten is heel lekker, vooral wokken en grillen. Je hebt heel veel variatie. Voor de vis liefhebbers is het ook een aanrader. Ze hadden in het weekend ook Sushi, waar wij heerlijk van hebben genoten. Verder is het een sfeervolle restaurant die heel gezellig is ingericht. Een aanrader dus!

64. Een restaurant met een indentiteitsprobleem. Je denk een pannenkoek restaurant binnen te stappen dat al zeer gedateerd is maar ze doen er wokken. erg veel eten komt uit de frituur en je hebben van alles van salade tot friet en frikandellen. het lijkt wel een luxesnackbar en natuurlijk wokken en grilplaat. Maar man man wat slecht het is dat wij een kortingsvoucher hadden dus ach laat maar. Maar het is oud, muf, taai, smakeloos, eenheidsmaak eigenlijk gewoon erg slecht dus zeer zeker geen aanrader. maar als je veel wil eten en drinken voor weinig en als het je dan niet uitmaakt of het ook lekker is oke dan is het misschien wat anders. niet doen.

1,3
  65. Bij binnekomst word je gelijk naar je plek gebracht,en binnen 30 sec word er verteld wat je moet doen er word niet gezegd wat er allemaal is en hoe het werkt.
    Het is 1 donkere gat waar je moet eten, klantvriendelijk zijn ze echt niet.
    Het eten is erg taai, want het ligt veel te lang, het eten is ook niet warm eer dat je op je plek zit is het koud.
    Ook mag je honden mee naar binnen nemen, waar dit nergens aangegeven word, en als je dit kenbaar maar dat word er verontwaardig gekeken en net doen dat ze van niks weten .
    Bij het afrekenen moet je lang wachten want de dames zijn druk met andere dingen bezig zoals kletsen en/of drinken, roken in het achter hok.
    Dus al met al is het niet voor herhaling vatbaar.
    Dan maar iets meer betalen waar je waar voor je geld krijgt en een lach erbij.

66. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Kwaliteit van het eten is niets op aan te merken. Zeer sfeervol restaurant, erg leuk van opzet.

Gewoon een aanrader.

67. Wij gingen hier afgelopen week uit eten met de familie. De kwaliteit vond ik echt slecht. Vis en vlees ging allemaal in dezelfde pan, veel dingen komen uit blik en zijn niet vers. Verder vind in de klantvriendelijkheid niet top. Personeel praat amper en als je iets tegen ze zegt, dan krijg je vrijwel geen respons. Alles plakte, vloer, stoelen, tafels. Al met al zal ik er nooit meer heen gaan. Ik betaal liever 10 euro extra en dat ik wat goeds heb dan 20 euro weggooien aan slecht eten!

68. Ik ben hier al een paar keer geweest. Ik vind het geweldig! Service is uitstekend. Eten en drinken is goed. Je krijgt heel veel kwaliteit voor een lage prijs. Sfeer heb ik tot nu toe iedere keer als prettig ervaren. Kort samengevat: ik vind het een geweldig restaurant en zal er vaker met mijn kinderen heen gaan.

69. Wat zal ik zeggen.
    Op zich aardig opgezet met redelijke bediening.
    Jammer genoeg hup zitten en zoek het maar uit.
    De platekok was een drama maakte fout op fout.
    Gaf mensen eten mee die ze niet besteld hadden.
    Het eten op zich was redelijk goed en te doen.
    Al moet ik eerlijk zijn bij de chinees is het leuker tafelen en eten voor een paar euro meer.
    Ik zal er niet gauw meer heen gaan.
    De skelterbaan is kleiner dan we dachten.

70. Een leuk restaurant. Mooi ingericht. Het eten is goed en variërend. Je kunt hier onbeperkt (bier etc..) drinken. Wok is zeker een aanrader. Vers en lekker. Personeel is vriendelijk. Een mooi terras. Kinderen kunnen lekker buiten spelen. Kan soms druk zijn op de parkeerplaats.

71. Goed gegeten en gedronken.
    Voor heel weinig geld.
    Prima

72. Het eten ligt de hele avond in een bak te sudderen. Als je wilt eten, dan moet je vroeg gaan. Dan is het wel aardig. Anders kun je beter roerbakken. Het is wel heel leuk met kinderen. Die kunnen lekker skelteren.

73. Hans 7 punten

We gaan regelmatig met familie naar de voortse herberg, meestal door de weeks of op zondag's omdat we zaterdag's te druk vinden. Het is 40 minuten rijden bij ons vandaan maar het is de moeite wel waard. De sfeer is gezellig en eten is lekker. Prijs is goed. En skelterbaan! Daar is mijn zoon gek op.

74. m 5 punten

Gewoon te erg! Misschien voor het type dat houdt van veel voor weinig en niks gewend is op culinair gebied. Eten is niet warm, niet vers en van een bedroevende kwaliteit! Nooit meer!

1,7
  75. Ik heb hier afgelopen weekend gegeten, het was heerlijk!
    De bediening was zeer vriendelijk en het eten was erg lekker!

Echt een aanrader!!

76. Prima locatie en ambiance, maar het eten was zeer slecht. De wok was prima, maar het buffet was vreselijk, geen verse produkten, vlees leek uit blik te komen, vis kwam uit de diepvries en soesjes waren ernstig over de datum. Nee nooit weer.

77. Hebben heerlijk gegeten, super bediening, geweldige sfeer en heel erg betaalbaar. Echt een aanrader! Komen zeker terug!

78. Heerlijk en nog betaalbaar ook. Wij gaan er snel weer naar toe.

79. 2 weken geleden daar geweest.

En ja, wat moet je er van zeggen. Ik zou zeggen het kan een stuk beter.

Ik ben bij meer van dit soort gelegenheden geweest met hetzelfde concept, maar er zijn wel een paar verbeter punten :

* weinig tot geen parkeerplek.
    * hutje mutje op elkaar.
    * buffet eten is lauw niet warm.
    * wok in de rij wachten met 15 man en 1 kok.

Positief.

* buffet wordt goed aangevuld.
    * drinken onbeperkt en je pakt maar.

Hoop dat men wat met deze punten doet, zou het jammer vinden dat dit restaurant straks geen bezoekers meer krijgt. Beetje inversteren en dan hebben ze weer het grootste profijt.

80. Evert en Co

Eten was goed voor die prijs, met de drankjes erbij.

En de kleinkinderen vonden het heel leuk en gezellig.

81. Vorige week met een groep van 18 personen bij de Voortse Herberg geweest. Wij hadden een compleet arrangement met huifkar tocht geboekt. Was super gezellig en eten was ook prima. Zij hebben geen bediening maar dat is gewoon hun concept. Bij de meeste restaurants die wel bediening hebben zijn de dranken niet inbegrepen. Wij hebben al besloten om weer zo’n familie dagje in de zomer te organiseren bij de Voortse Herberg.

82. T 5 punten

In 1 woord, dramatisch slecht eten.

*Wok: ranzig, woksaus heel vies.

*Buffet: koud, vies, oud.

*Wijn: is water.

*Teppanyaki: Dat kennen ze niet....

83. Dit was de eerste en de laatste keer in deze massa ( vr)eetschuur. Bij aankomst al geen parkeerplek dus een eind moeten lopen, binnengekomen zat het afgeladen vol, hutje mutje. Drinken was onbeperkt maar het wachten op ook, de bar stond vol met vieze glazen waar je drinken in geschonken werd. Het eten was zeer slecht te noemen vooral het vlees bij de wok zag er erg ranzig uit. Ik vond het een zeer slechte ervaring en zou het niemand aanraden hier te gaan eten, het is massa kassa maar absoluut geen kwaliteit.

84. Zonet geweest...

Lekker gegeten, zeker voor die 21 euro incl. drinken!

De sfeer was goed.

Er zal hier en daar misschien best een puntje zijn, maar voor 21 euro heb je bij een sterrenrestaurant net een voorgerecht.....

Er werd zelfs niet moeilijk gedaan toen we iets langer (10 min) bleven zitten dan de geboekte 2 uur!

De Wok is een aanrader...

85. Het was weer lekker en gezellig! Wij komen regelmatig bij de Voortse Herberg eten want wij hebben een huisje in Voorthuizen. Heel kindvriendelijk restaurant, onze kinderen kunnen heerlijk in de speelkamer of skelterbaan spelen, terwijl wij lekker een biertje/wijntje drinken. De prijs/kwaliteit is uitstekend en het personeel heel vriendelijk.... Zeker een aanrader!

86. 10 december wezen eten, het eten was ronduit slecht, taai, droog, salades uit de supermarkt, slagroom uit een spuitbus. Kortom, we gaan nooit meer!

87. fijnproever57

We hebben nog nooit zo slecht gegeten. Het eten was uitgedroogd en overduidelijk lang van tevoren voorbereid en in de koeling gezet. Na het wokken smakeloos. Buffetgerechten stonden er al veel te lang en waren taai of droog. De wijn was waterig, de koffie overduidelijk automatenkoffie. Alleen de kartbaan is een pluspunt, voor kinderen geweldig. Voor deze kwaliteit is elk bedrag te hoog.

88. Wel een restaurant met een gezellige sfeer alleen wat weinig parkeer ruimte. Bediening was ok, kwaliteit van het eten kan beter.

89. Ik ben er gisteren wezen eten en al het eten was veel te zout. Het wok gedeelte was wel goed maar het buffet was gewoon slecht. Het personeel is er wel vriendelijk.

90. Hier heb ik vorig jaar mijn verjaardag gevierd in maart 2009.

Het eten en drinken vond ik erg goed. Een zeer sfeervolle ruimte.

De variatie is enorm! Verder werd het eten steeds netjes aangevuld. Het drinken ook goed.

91. arjan van daalen

Zonet wezen eten.

Weinig variatie, vlees uit het buffet direct met bord en al bij de afwas gezet.

Zeer oud en taai.

Wok weinig keus maar wel goed te eten.

Slagroom van een goedkope supermarkt, dus daarop wordt ook al bezuinigd.
    1 x geweest, maar volgende keer niet meer daar naar toe.

92. Wij eten veel in de omgeving op de Veluwe. Zijn via de beeksehoeve bij de Voortse herberg gekomen.

Hebben geen arrangement geboekt, maar wel 2 uur heerlijk gegeten en gedronken. Volgend jaar boeken we hier ons familie feest!

Bedankt!

93. Webmaster

Verschrikkelijk, hier gaan we nooit meer heen. Het eten was koud, er werd niets bijgevuld/ververst. Peroneel wel vriendelijk.

94. Ik was er 1 keer wezen eten maar het was een ramp!

De bediening, het eten en het personeel was beneden de maat!

Het was echt rampzalig!

Geen aanrader. (voor mij)

95. R de Graaf

Op 7 November hier met 17 personen geweest, prima voor het geld als je ziet wat je voor 20 euro krijgt:

2 uur lang onbeperkt eten van het buffet.

De wok gerechten worden ter plaatse voor je klaar gemaakt.

Onbeperkt frisdrank, bier, wijn, koffie noem het maar op!

Beslist een aanrader als je met een groep of familie bent!

96. Veel eten, veel variatie voor een redelijke prijs.

Echter is de sfeer wat minder, dit heeft te maken met de zogenoemde "zuipschuiten" die voor 1 prijs alles naar binnen werken.

Reserveren is wel nodig aangezien het altijd erg druk is.

De parkeerplaats is groot maar toch te klein, tevens is het een aanrader om met regen je regenlaarzen mee te nemen.
    Met andere woorden, het zou wel makkelijk zijn als ze de boel daar asfalteren.

97. Onbeperkt eten gaat vaak ten koste van de kwaliteit en dat zie je hier ook wel in enige mate. Weinig verrassend, met name het wok aandeel stelt weinig voor.

Afgemeten aan de prijs mag je niet klagen, maar een verrassend culinaire beleving is het zeker niet. Meer een goed alternatief voor een avondje niet zelf koken.

98. familie van der weerd

We hebben hier vorig jaar met de hele familie gegeten en doen dat dit jaar weer. Goed en gevarieerd voor een kleine prijs.

99. jm van wijk

Wij komen hier regelmatig en hebben het altijd prima naar ons zin, het eten is altijd goed en de sfeer heel ongedwongen en dat voor zo'n lage prijs ik kan het iedereen aanraden!

100. lammert en harma

steeds als we op de veluwe zijn(gem. eens in de 2 weken) eten bij voortse herberg GEWELDIG!!! echt een aanrader

Volgende pagina