Gratis parkeren

1238198064 77
1287331954 70
1356119399 67
1591962070 61

1. Mag wat meer soorten, maar het smaakt heerlijk. Vriendelijke mensen en goede kwaliteit voor de prijs

2. Ik kan totaal niet begrijpen dat dit een restaurant is en mag heten!

De sfeer is echt om te huilen. Iemand verteld van "dit is het concept en ga maar eten halen", alsof je bij een gaarkeuken staat.

Alles maar dan ook echt alles is goor, vies en onhygiënisch.
    De borden zijn vies en kleverig. Het bestek ligt in hopen in een houten bak (kan gewoon niet) en bij het ijs zie je gewoon de viezigheid in de bakjes.

Het vlees is taai en de sauzen smakeloos.
    Er wordt ook totaal niet gevraagd of het smaakt of dat je het naar je zin hebt. En als je weggaat gunnen ze je totaal geen blik.

Deze tent mag qua hygiëne gewoon niet bestaan.
    Dit kan werkelijk slecht zijn voor je gezondheid.

3. René van Lith

Het enige wat enigszins te eten was is de wok. Voor de rest zou ik zeggen ik voer het míjn hond nog niet, oude verkleurde haringen, de teppanyaki was ook niet goed en de saté saus was net water. Mij zie je er niet meer ook al krijg ik er geld bij

4. Shirley

Top personeel! Erg vriendelijk. Een gezellig restaurant met goed eten. Complimenten!

5. Michiel

Bijzonder vriendelijk personeel. Lekker eten! Prettige gelegenheid. Geweldige avond.

6. Heerlijk gegeten! Goede bediening, personeel houdt wel van een geintje ;)

7. Anoniem

Heel vriendelijk personeel, goed en uitgebreid eten voor een erg lage prijs! Zeker een aanrader 👍🏽

8. Goed eten! En zeer vriendelijk en beleefd personeel! De bakken worden ook goed in de gaten gehouden en zonodig bijgevuld.

9. Ik heb nog nog eerder zo slecht gegeten terwijl ik geen moeilijker eten ben, de keus is ronduit minimaal, onder koud buffet verstaan ze een schaaltje ijsbergsla en wat tomaten. Wat je kan wokken is redelijk ok maar ook hier kan je maar kiezen uit beperkt vlees en vis en dan moet je geluk hebben dat de bak niet leeg is.. De bakken die er staan zijn merendeel leeg en wordt bijna niet bijgevuld. Dan denk je lekker sushi... Als je na 19 uur komt heb je helemaal pech want dan wordt dat niet meer aangevuld maar je mist er sowieso weinig aan, er zijn maar 3 soorten. Of te wel de slechtste wokervaring ooit dan kun je nog denken drinken zit erbij in, maar de wijn is zo smerig dat je daar ook je je verdriet niet mee kunt wegdrukken.... Je kunt beter een stukje door rijden naar om liggende plaatsen dan heb je in iedergeval te maken met een beter kwaliteit restaurant.

10. Leukę en familiale sfeer. Goed en vers eten. Heerlijke vok-gerechten. Ik zal daar zeker weer eten.

11. Ik ben er vele malen da geweest, elke keer was het eten heerlijk. Leuke en zeer beleefde service. Aan te bevelen.

12. Het eten da was lekker en de personeel heel vrindelijk. Sfeervol en gezellig. Super.

13. Lekker gegeten met de familie. Wat een keuze. Kom zeker nog eens terug om de rest te proeven.. ;) lekker lekker

14. Abdurrahman

Heerlijk gegeten in een vriendelijke ongedwongen omgeving. Bediening en eten uitstekend.

15. Sinds een paar jaar hier weer gegeten. Komen alleen als we in de buurt op vakantie zijn. Was weer gezellig en lekker. Buffetten goed gevuld en keurig schoon. Zeker geen vreetschuur. Gezellige nostalgische inrichting. Warme sfeer en sympathieke medewerkers. Kortom het was weer prima, een aanrader.

2 vorige recensies
  16. Ik heb nog nog nooit bij zo'n slecht wok restaurant gegeten als de voorste herberg. De kwaliteit van het eten is heel erg slecht. De keuze van eten is erg beperkt. De kok achter de plaat was erg Chagerijnig, wat een zuur pruim. Echt nooit meer. Wat een kl.....tent. Echt heel erg slecht.

17. Vandaag geweest… maar…

Slagroom uit een spuitbus van Albert. Heijn?
    Jus, d, orange, uit een pak, wat daarop moet lijken?
    Ijs, uit bakken, waar waarschijnlijk al vele avonden van geschraapt.
    Was?
    Zonde van het geld, maar zijn weer een ervaring erbij!

Nimmer meer!

18. Gisteren voor het eerst geweest. Prima restaurant herlijk eten, voor een onbeperkt eten buffet, is er ruime keuze, altijd vers alles. Uitsekend eten goed warm vriendelijke personell. Een aanrader.

19. Het personeel is vriendelijk maar daar is al het goede wel mee gezegd, ze adverteren op de website met items die er niet liggen, presteren het om de gekookte eieren droog te laten worden (ik wist niet eens dat dat kon) en bovendien is het vele malen kleiner dan de foto’s het doen lijken. Daarnaast wil ik niet weten waar die bruine vlekken op de schaamschotjes tussen de urinoirs uit bestonden. NEVER AGAIN!

20. Zo jammer, waren er voor een verjaardag te vieren. Maar eten en drinken viel tegen. Evenals de sfeer ;koud en onpersoonlijk. Normaal worden de borden opgehaaldvan je tafel. Hier mag je ze zelf wegbrengen. Eten is van een bedroeflijk niveau. Geen aanrader.

21. Ondanks de slechte recensies toch maar geprobeerd. Want het zijn toch altijd alleen de klagers die hun mening geven. Had ik maar geluisterd…
    Ondanks de vraag of we een plek mochten uit de buurt van de kinderhoek, kregen we een tafel bij de kinderhoek, deze is later gewijzigd naar een tafeltje bij veel kinderen in de buurt. :-(Het eten houdt niet over, de keuze is minimaal, de biefstuk is taai en de zalm zwaar doorbakken (lees droog). De bami/mie was smaakloos. Het wokken gebeurt zo kort dat er allemaal water op je bord ligt en de groenten niet gaar zijn.
    Al het vlees werd op 1 dezelfde plaat gebakken, wat je ook duidelijk kon proeven.

Het schoonmaken van de tafels gebeurt met de Franse slag, er word om de potjes en lampjes heen gepoetst.

Voor mij geen 2e keer meer, jammer geld.

22. A

23. Had ik deze recenties maar eerst gelezen, want voor ons gevoel hebben we het geld de deur uit gegooid, bij ons cafetaria in het dorp hadden we beter eten gehad. De beloftes van de website zijn totaal niet zichtbaar in het restaurant. Kipsnitsel zijn in het echt in 4 stukjes gefrituurde kipstukjes. Saté niet aan stokjes en pindasaus zeer vies. Ook zeer onduidelijk aangegeven wat er in het lopend buffet zit. Op de bakplaat werd alles door elkaar heen gebakken, van vis, kip, garnalen tot biefstuk, nee niet fijn als je alleen kip mag eten. De bami was gemaakt van spaghetti. Dit heeft niks met Aziatisch te maken, een bij elkaar geraapt zooitje. De stoelen zeer oncomfortabel en de Nederlandse communicatie met het personeel was ver te zoeken. Nee voor ons gezin 1 keer en nooit meer. Ze hadden beter een shoarma tent kunnen beginnen.

24. Richard

Bij binnenkomst al spijt van mijn reservering.

Het restaurant oogt erg vies en gedateerd.

Eten zeer matig erg weinig keus.

Eten smaakt oud en opgewarmd.

Wokken gebeurd naar mijn mening niet door kundig personeel het vlees wordt smaakloos op je bord geserveerd.

Vliegen en ongedierte in de vensterbanken,
    Toilet erg smerig en plakkerig.

Mijn advies is om snel iets te veranderen.

25. Als verrassing mijn vrienden (2 volw en 5 kids) een etentje gegeven voor verjaardag bij de Voortse herberg. Deze kon ik in mei reserveren via the fork voor 50% korting p.p. Excl. Drankjes. Nu moest je een datum invullen voor je kon reserveren. Contact opgenomen met de Voortse Herberg en gevraagd of ik later de datum nog kon verzetten naar Augustus en of ik kon komen betalen voor mijn vrienden. Dat was geen probleem.

Nu had ik de datum op 12 juli gezet, alleen mijn vrienden konden helaas dan niet. Nu had ik de datum via the fork omgezet naar augustus. Alleen stond er geen 50% korting meer bij. Contact met hen opgenomen en aangegeven dat ik de datum heb omgezet, alleen er geen korting meer bij staat. Personeelslid gaf aan dat de actie tot april liep en dat hij niks voor mij kon betekenen (wel gereserveerd in Mei voor 12 juli) ik moest gewoon het hele bedrag betalen.

Omdat ik alle reserveringspapieren ect. Nog had, ben ik er heen gereden. Papieren laten zien, en dat ik gereserveerd heb voor die actie en ik dit aan vrienden cadeau heb gegeven en dat ik wel verwacht dat ik die korting krijg. Personeelslid gaf nogmaals aan niks te kunnen betekenen en dat de actie niet meer gold. Hij zou iemand bellen. Ik kreeg een man (baas?) aan de telefoon die zich van de domme hield, en niks kon betekenen. Hij gedroeg zich onbehoorlijk, erg driftig.

Baas? En personeelslid gaven beiden aan dat het fout was van the fork en deze actie helemaal niet meer gold. Uitgelegd dat hun mede verantwoordelijk zijn voor deze fout omdat het hun bedrijf aan gaat. Belgeschiedenis laten zien en bewezen dat ik destijds gebeld heb. Personeelslid beweerde telkens dat dat niet kon, omdat hij altijd de telefoon op nam, en hij dit nooit gezegd zou hebben. Uitgelegd dat ik destijd iemand gesproken heb die zuiver Nederlands praatte.

Ander personeelslid (vrouwelijk) leefde met ons mee en begreep dat dit niet leuk was, en vond dit erg akelig voor ons.

Personeelslid kon uiteindelijk van 128 euro 15 euro korting geven, kon er heel goed om heen draaien en gaf aan dat de kinderen niet bij de actie hoorde (stond geheel nergens vermeld in de actie en zou ons dan nog veel meer hebben gekost). Dus nog, 113, -. En de actie via the fork kostte het mij midden 70 euro voor 7 personen.

Voor datzelfde bedrag laat ik mijn vrienden door deze ervaring toch liever bij een Eastern plaza restaurant eten, waar ze toch wat vriendelijker en gastvrijer worden behandeld dan bij de Voortse Herberg, en de keuze reuze is.

Voor mij nooit meer Voortse Herberg.

26. g.w.reuter-ten oever

Na jaren, weer een keer geprobeerd, om te kijken of het beter en gezelliger was geworden. Niet dus. Weinig keus in eten, weinig personeel voor te wokken en wokken hoort door een echte chinees gedaan te worden. Personeel was wel vriendelijk maar niet professioneel. De mensen wie hier regelmatig komen eten, hebben denk ik nog nooit ergens anders bij een wokrestaurant gegeten, misschien een paar euro duurder maar wel stukken beter. Sorry dit eens maar nooit meer.

27. Hamid Masoud

28. Prima gegeten voor een hele nette prijs.

29. Ageeth Gerritsen

Gezellig restaurant. Vriendelijk personeel.
    Het eten was ook heerlijk!

30. Het was een top restaurant. Hele fijne sfeer en leuke medewerkers! Ik heb genoten van het eten en het is het zeker waard om hier een bezoekje te brengen!

31. Jan-willem

Vandaag heb ik samen met mijn gezin bij jullie gegeten. Nou. Wat is jullie service belachelijk slecht zeg! De meeste bakken waren leeg en niemand ging ze ook bijvullen. En dan staan we ook nog meer dan kwartier aan t wachten voor afrekenen? ?! ! Dit is mijn 1e en laatste keer dat ik ooit met mijn gezin kom! Ik zou echt snel wat aan doen en anders kunnen binnenkort jullie deuren sluiten!

32. Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer.

33. Ellen 10 punten

Gezellig ingericht en goed eten. We zijn er vaker geweest en genieten er iedere keer weer van!

Eén vorige recensie
  34. Anneke van der Geld

Lekker gegeten, voldoende keus en betaalbaar!
    Personeel is bijzonder vriendelijk.
    Een aanrader.

35. S.Sherzai

36. Vertaal van English naar Nederlands

The food is very well, personeel are professional and welcoming. Bedding is enough.

37. Heel lekker gegeten. Personeel is vakbekwaam en gezellige sfeer. Bediening is heel goed.

38. Zeer slecht eten kant en klaar warme happen en het vlees wat je kan laten wokken wordt zeer slecht gewokt, bijna rauw en taai en geen smaak aan het eten en borden zijn nog vies en vet! IJs is lauw, smelt al en kant en klaar buffet is niet vers, echt smerig!!

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  39. Wij hebben nog nooit zo slecht gegeten en daarom zijn we binnen een half uur weer vertrokken. De sushi was slecht. De zalm was droog en de garnalen nog niet gaar. We hebben dit gemeld en de eigenaar liet ons gelukkig zonder te betalen vertrekken.

40. Erg lekker en goedkoop wokrestaurant! Het is zelfservice dus naar mijn idee was dat helemaal prima, vooral voor de prijs. Genoeg keuze aan diverse gerechten en het smaakte mij erg goed.
    Mijn gezin en ik komen hier zeker terug!

41. De mensen met een positieve recentie, zijn was nog nooit bij een ander restaurant geweest.

Het ziet er binnen best gezellig uit.
    Personeel was niet onaardig maar dat zijn ook echt de enige positieve punten.

Weinig keuze, slecht eten.
    Sushi was al voorzien van wasabi en leek niet vers.
    Biefstuk was zo plat als een dubbeltje en verschrikkelijk taai…
    Alles was erg gekruid wat de smaak wegneemt.
    Schepijs was niet bevoren! Niet genomen dus.
    Donuts waren aan het inzakken, niet vers dus!

Binnen een uur waren we weer buiten.
    Gelukkig werd de vraag: "heeft het gesmaakt? " Niet gesteld.

Want ik weet echt niet hoe ik daar "netjes" op had moeten antwoorden.

Kortom… eens maar nooit weer.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  42. Met een groep van 40 mensen hier gegeten. Heerlijk, veel keuze in allerlei soorten gerechtjes en producten.
    Restaurant zie er netjes en verzorgd uit.

Een nadeel: de tafels staan erg dicht op elkaar het was daardoor erg vol. Iets meer ruimte tussen de tafels zou prettiger zijn.

43. Wij hebben samen met kinderen en kleinkinderen al enkele keren lekker gegeten bij de Voortse Herberg.

Eten was goed voor die prijs, met de drankjes erbij.

En de kleinkinderen vonden het heel leuk en gezellig.
    Houden ook niet van de hele avond netjes op de stoel blijven zitten. We gaan er zeker weer eens naar toe.

44. Guus Schreiber

Ik kom hier nooit meer!
    Slecht verstaanbaar personeel!
    Dunne soep.
    Gaar gekookte vis.
    Laffe, smakeloze hapjes.
    Ijs smaakte naar water.
    Een wok restaurant vraagt meer van het personeel dan er werken.
    Kennis van de smaken is een 1e vereisten.
    Een Chinees weet te wokken. Dit zijn geen Chinezen.
    Dit eten is geen stuiver waard!

45. Tevreden klant

Woensdag hebben we er met een groep gegeten. Het was prachtig weer en we konden gezellig buiten zitten.
    De keus: wat te eten was erg moeilijk want alles zag er lekker uit. Voor elk wat wils. En dat voor die prijs. De koks die bij de plaat en de wok stonden, hadden duidelijk plezier in hun werk want ze maakten leuke opmerkingen en het eten was klaar voordat je er erg in had. Ik heb er erg lekker gegeten en dat hoorde ik ook om me heen. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Top. Ik hoop nog eens terug te komen.
    Een tip voor het restaurant: wel de plantjes buiten in de gaten houden dat ze genoeg water krijgen!!!

46. van Ommeren

Wat hebben we zaterdagavond bij de Voortse Herberg weer heerlijk gegeten. We konden gewoon voor het restaurant parkeren en anders is er op de naastgelegen PP voldoende ruimte. Enkele reis is het voor ons 38 km, maar we zijn er niet weg te slaan. Het is wel eens gebeurd dat we er 2 x in de maand gingen eten. We voelen ons erg welkom en er heerst een ongedwongen gezellige sfeer. Het is geen grote mega hal, maar heel gezellige zitjes en m.i. praktisch ingedeeld. In het weekend kan het druk zijn, maar voor ons niet hinderlijk. Je wordt vlot geholpen bij de wok of bakplaat en anders zie je het op afstand en wacht je een paar minuutjes. Zo werkt dat toch...

Het geweldige is dat je uit de rijkelijke keuze, zelf je gerecht kunt samenstellen. Zo is mijn favoriete voorgerecht de tonijnsalade en een stokbroodje zalm met mayo. Heel persoonlijk, maar echt lekker! Van de bakplaat krijg je helemaal lekker vlees. Mijn favorietje: kip en biefstuk, echte aanraders! De laatste is heerlijk mals. Van de wok, de knoflooksaus proberen. Daarnaast een lekker biertje, helemaal goed. Afsluiten doen we met ijs en lychees. En om het helemaal op en top af te sluiten, een cappuccino. In verhouding tot de prijs en kwaliteit heb ik maar 1 woord nodig, "heerlijk". We komen er weer aan hoor... :)

47. Dit is werkelijk de slechtste wokrestaurant van Nederland. Ik heb veel wok restaurants gezien, maar dit is verreweg het slechtste. Ik heb het idee dat de werknemers er ook niet van op de hoogte zijn. Het eten is op de eerste plaats niet vers, op de tweede plaats kunnen de koks het eten niet bereiden. Je krijgt het eten smakeloos en rauw op je bord geserveerd. Ten derde is de keus aan eten minimaal. Ten vierde je dient zelf je borden van je tafel te ruimen bij een verzamelpunt. Dus ook niet echt servicegericht. Ten vijfde was het helemaal leeg, er waren na 18:00 uur ongeveer 4 klanten.

Ik hoop dat veel mensen hun voordeel doen met mijn recensie en niet naar dit waardeloos wokrestaurantje gaan, want geloof me het is je geld niet waard.

1,1
  48. Goed gegeten, een aanrader! Zelfs met 160 mensen, d.d. 9mei jl.

49. Ik ken aardig wat wokrestaurants nu maar dit is toch wel de slechtste. Eten niet vers..bijv. de loempiaatjes zouden knapperig moeten zijn maar lagen er al een hele poos. Weinig eten lijkt zelf gemaakt. Sushi gortdroog. De tafel moesten we zelf afruimen terwijl het restaurant nagenoeg leeg was op een zondagavond. Niet duur maar ik ga dan volgende keer wel ergens anders eten

50. Tja, we zijn er niet ziek van geworden, maar hoogstaand is het niet. Na een bezoek op een bungalowpark zagen we een advertentie en derhalve hier terecht gekomen. Het is geen grote zaak en de ruimte bij het buffetje is maar klein. De keuze is beperkt. Als je gewend bent aan de keuze van andere restaurants dan is dit een lachertje. Maar goed, het is erg goedkoop dus wat mag je verwachten? De bakken voor wokken staan voor de life cooking bar en is niet erg ruim. De lepels om op te scheppen kleefden en waren niet schoon. De gesneden groente niet echt vers en/of leeg (taugé). De koks voor wok en bakplaat waren niet echt gedreven. De wok werd wel erg kort gebruikt in combinatie met een heel kort niet kokend water dompelbad. Mijn garnalen waren niet gaar. Daarentegen werd de biefstuk veel te lang gebakken en was taai, ondanks vraag om korte schroeitijd. De keuze voor Chinees buffet was mager, bami en nasi niet erg smakelijk. De bijgerechten waren niet uitgebreid, evenals het nagerechten buffet. Drie soorten ijs, en wat fruit en zoetigheid. Drank is zelf te tappen en te schenken. De prijs is gewoon laag, maar staat in verhouding tot het gebodene. Wij zullen hier niet weder keren.

51. Heerlijk gegeten met het gezin!
    Kids hebben ook genoten. Erg leuk als het mooi weer is kunnen de kids buiten ook echt genieten.

52. Gisteren hier met 10 personnen gegeten. Ik snap de negative reacensies echt niet. Je kan er lekker eten en drinken voor een wel zeer lage prijs.
    Vlees, vis, wok kunt u laten klaarmaken zoals u het zelf wilt.
    Er is voldoende keus.

53. Christina

Zeer bedroevende kwaliteit. Eten niet vers, eten van het buffet is lauw tot koud en ziet er uit alsof het er al dagen ligt. Biefstuk voor op de grill kwam uit een bak met water. Het eten wordt letterlijk op je bord gesmeten en het personeel staat er zeer ongeïnteresseerd bij. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

54. Wat een bagger tent. Een tafel gereserveerd op een rustige plek, wat krijg je een tafel bij de speelkamer. Een andere tafel gevraagd, was niet nodig geweest want er waren maar vier tafeltjes bezet tussen 6 en half 9. Het eten was koud groente te veel door gekookt. Eten smaakte naar opgewarmd van de vorige dag, alles was gewoon klef en vies. Eens maar nooit meer.

55. Geweldige avond gehad. Fijn en ongedwongen sfeer. vriendelijk, behulpzaam personeel. Heel veel keuze en een uitstekende kwaliteit. Kortom, een aanrader.

56. Heerlijk eten, gezellig restaurant.

57. Alles zag er niet vers uit en smaakte ook zo.

58. Waarom bestaat deze zaak nog? Eens maar nooit meer! Bij binnenkomst was ik al teleurgesteld dat ik hier had gereserveerd. Meestal neem ik de recensies met een korreltje zout, maar alles wat hier beschreven word klopt. Vlees word op je bord geflikkerd en was zo hard gebakken dat ik het heb laten staan. Personeel stond er bij van tja ik heb er geen zin in maar we moeten maar weer. Al het eten was vies, hard en koud, het zou me niks verbazen als het meerdere malen word opgewarmd. Zeer onhygiënisch, en personeel wat wel wat beters te doen heeft. Het maakt ze denk ik ook niet uit wat mensen er van vinden, ze doen het puur voor het geld. Wat een baggertent is dit. Dit is mijn eerste slechte recensie die ik ooit heb geschreven, maar dit vond ik zo buitensporig dat ik geen enkel positief puntje kan vinden.

59. Dirk en Nelly Akkerman

Heel gastvrij en vriendelijk personeel!! Het eten was goed verzorgd en ook lekker!! Voor ieder wat wils. Dus zeker een aanrader!

60. Maandagavond 1-8-16 geweest - We werden hartelijk verwelkomt door deze eigenaar en medewerkers. Het restaurant is knus en gezellig. Het eten was erg gevarieerd, vers, schoon en lekker. De open keuken waar gewerkt word ziet er schoon en netjes uit. Het enige minpuntje zijn de toiletten. Zowel de dames als heren vloeren plakte behoorlijk. De toiletbril(len) zaten los en de toiletten waren niet schoon en her rook muf.

61. Wat een tegenvaller dit restaurant.
    Op zich oogt het een mooi en gezellig restaurant, en dat isook zo maar daar houdt het ook mee op.
    Het begon al met dat we water zonder bubbels wilden en de meneer hield vol dat het water uit de machine zonder bubbels was nou echt niet het sprankelde je glas bijna uit.
    Verder vonden wij het eten niet goed er was weinig keus en alles was bijna koud.
    Personeel erg onverschillig en sprak bijna geen nederlands.
    Ook de hygiene was ver te zoeken biefstuk vis en kip het werd allemaal met dezelfde tang gepakt.
    Maar het toppunt vond ik toch wel dat je je eigen vieze borden en bestek moest opruimen.
    Ik om uit Friesland waar we verschillende goed wokrestaurant hebben waar de Voortse Herberg een voorbeeld aan kan nemen.
    Voor ons geen 2 de keer.

62. Slecht! Eten smaakt nergens naar, gevoel dat je in een vreetschuur terecht bent gekomen. Zelfs het bier was niet te drinken. Donkere zaal en aan de vloer blijf je aan plakken, ondanks de prijs is het nog te duur...

1,3
  63. Bij aankomst kregen we de rekening in onze handen en werden we naar een tafeltje begeleid. Dat was het personeel. We waren er nog nooit geweest en vroegen ons dus af hoe alles werkte. Een dame die naast ons zat heeft ons alles verteld.

Het eten was heel matig, in de bakken zat koud tot half warm eten en niets was vers. Sommige producten waren taai van oudheid en als je zag wat er gewokt kon worden en vooral hoe er gewokt werd door ongeïnteresseerd personeel die je eten lettelijk op je bord kwakte dan had je al gegeten en gedronken. Daarnaast was het eten vies maar de zaak ook.

We hebben deze zaak een mail gestuurd om ze te waarschuwen maar helaas hebben ze niets van zich laten horen.

1,1
  64. Ongezellige eettent met matig eten, maar daar betaal je ook weinig voor (dus alle waar voor je geld) bediening, niet dus het is zelf service. Personeel is niet vriendelijk er straalt iets van uit zoals "we moeten maar hebben geen zin".

65. Mariam Arizai

Super en gezellig restaurant, prettig personeel en uitstekend eten. Voldoende keuze uit verschillende gerechten, wat er netjes en verzorgd uitziet. Een geweldig restaurant voor een geweldige prijs. Wij vinden de Voortse Herberg echt een aanrader.

66. Zoiets heb ik nooit eerder meegemaakt. Slechter en smeriger kan volgens mij niet! Vlees wat je uit een bak water moet vissen om te laten wokken? De nasi zo uit de lidl verpakking geserveerd. Niets, maar dan ook niets wat niet uit de vriezer komt. Vlees wordt letterlijk op de grillplaat gesmeten om vervolgens in geport en gestoken dat er niets van over is. Owja... breng je gebruikte bord zelf even naar de afwas.
    Bah bah bah... kvw moet hier maar eens gaan kijken.

67. Reno Peeters

Restaurant dat nergens bovenuit stijgt maar ook geen punten laat liggen. Voor een scherpe prijs goed gegeten. Niet alles was even lekker maar er is keuze genoeg om iets anders te eten dus niet zeuren verder.

68. Wat een vreselijke tent. Je moet er van houden. Het is net een kippenhok. Afgezien daarvan, ze werken hier onhygiënisch. Vlees en vis gaat door elkaar op de wok, met hetzelfde bestek wordt het bereid. De muren in de keuken waren bijna zwart van vet. De vloer pikt van viezigheid. We haalden er een doekje over, pikzwart. Bah. Ben benieuwd wanneer dit voor de laatste keer is schoon gemaakt. Het eten was zeer matig, de bediening ronduit onbeleefd. Drinken prima. Ik hoop dat Rob Geus hier eens een bezoek komt brengen. Kids hebben zich goed vermaakt, ze kunnen achter leuk spelen.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  69. Heerlijk gegeten, aardige mensen en goede service.

70. Gertjan Boer

Heerlijk in een ongedwongen sfeer gegeten in De Voortse Herberg. Je hebt alle tijd om je tegoed te doen aan de verschillende gerechten. Keus genoeg en voor elk wat wils. Een aanrader. Gertjan Boer.

71. Wij hebben tijdens onze vakantie heerlijk gegeten in de Voortse Herberg. Het eten was zonder meer goed, met voldoende keuze, het personeel behulpzaam en vriendelijk. We konden zowel buiten als binnen dineren. Buiten en binnen was het sfeervol en gezellig. Een geweldig restaurant voor een geweldige prijs.

72. Prijs / kwaliteitsverhouding prima. Dit komt mede door de drankjes die bij de prijs in zitten. Kinderprijs mag iets naar beneden. Advies om vroeg te eten, dan kun je rustig je eten uitkiezen.

73. Ariette Boonzaijer

Het ziet er normaal uit.. alleen wat een afschuwelijke bediening! Spreekt totaal geen woord goed Nederlands! De biefstuk was erg gaar en het smaakte echt niet zoals het hoort, dus ik vroeg het even na dat de biefstuk gaar is.. nou wat een antwoord: "Ik weet het niet"! Slecht, slecht! Neem personeel aan wat tenminste Nederlands verstaat! Voor ons de laatste keer, straks wordt ik of mijn gezin doodziek bij jullie!

74. Gegeten op vrijdagavond. Eten was erg vet, ook van de plaat en wok. Het smaakte niet vers en was lauw of koud. Personeel niet echt vriendelijk. Snackbar heeft betere kwaliteit. Prijs hoog in vergelijking met de kwaliteit. Wij gaan nooit meer.

0 positieve stemmen1 negatieve stem

76. We hebben hier onze vorige vakantie 2 keer gegeten omdat er van alles te proeven is en erg lekker , de kinderen kunnen buiten in de speeltuin spelen als ze het even zat zijn.Verwacht er geen culinaire hoogstandjes dan moet je hier niet zijn ,maar voor een ongedwongen avondje en een leuke prijs is het hier goed toeven.

77. cora hamar.

Verschrikkelijk, heb nog nooit in zo"n slecht wok restaurant gegeten. Eten was koud, smakeloos en het leek nergens op. Ze moeten maar eens bij andere wok restaurants in de leer gaan om te kunnen wokken.

78. Sylvia Reekers

Goed en gezellig restaurant, prettig personeel en uitstekend eten. Voldoende keuze uit verschillende gerechten wat er netjes en verzorgd uitziet.

79. Altijd lekker eten bij de Voortse Herberg.
    Ook vriendelijk personeel, echt een aanrader.

80. Het eten is koud, smakeloos en niet te eten, het lijkt een vreetschuur waar je je zo snel mogelijk moet volproppen voor alles op is. Het eten smaakt nergens naar en ook al is het niet duur de kwaliteit is heel erg slecht. De sfeer is slecht, want er is bijna geen verlichting en als je naar binnen gaat lijkt het wel alsof je het achterpad van je buurman binnenkomt.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  81. We zijn weer lekker langs gegaan om lekker te gaan eten met 5 man, we zijn weer erg tevreden over alles. Het eten is echt goed en drank ook veel soorten. Personeel prima en vriendelijk. Wij zijn al vaste bezoekers van de voortse herberg. Altijd lol en gezellig. Wokken en de plaat perfect en erg goed. Voor dat geld kun je het thuis niet regelen, dus heb je wat te vieren ga dan naar dit restaurant. Echt een goede aanrader voor iedereen. Voor jong en oud. Voor weinig geld.

82. Zeer goed restaurant voor die prijs en zeer gunstig dat er ook honden binnen mogen, ga zo door.

83. Wij komen her regelmatig eten en en drinken, zij leveren voor een redelijke prijs een compleet culinair gebeuren, welke absoluut aanbeveling waardig is en voor herhaling vatbaar!

84. Fam. Rooijendijk

Wij komen hier al een aantal jaar. De prijs kwaliteit verhouding vinden wij heel goed.
    Het personeel is altijd even vriendelijk en de sfeer is gezellig en knus.
    Je hebt genoeg keuze in eten en drinken.
    We gaan er vanavond weer eten... Ik heb er weer zin in :-)).

85. Lekker gegeten en erg vriendelijk, behulpzaam personeel. Eten was goed op temperatuur en werd steeds goed aangevuld. Zijn pas bij een soort gelijk restaurant wezen eten en dat was veel duurder en van veel mindere kwaliteit, bovendien zat de sterke drank dan nog niet eens bij de prijs in! Personeel daar was behulpzaam tot aan de tafel en daarna zag je ze niet meer. Snap niet wat de mensen zeuren. Ik vind de Voortse Herberg een erg goede prijs/kwaliteit hebben. Er zijn altijd mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan ook nog allerlei op- en aanmerkingen hebben. Wij vinden de Voortse Herberg echte een aanrader.

86. Super lekker eten voor weinig geld.. en keuze uit vele mogelijkheden. Alles vers, gewoon genieten. Toppie restaurant, echt de moeite waard..

87. Ik vind het gezellig en leuk. En er is goed eten. Top tent.

88. Erg donker binnen, wat wellicht logisch is zodat je niet kan zien wat de toestand van het voedsel is... Slecht dus. Taai, smaakloos en goedkope troep. Zelfs de frikadellen voor de kids zijn niet te eten. Op het terras stinkt het naar mest en verrotting. Geen aanrader. Service personeel? Welke service? Ons zien ze daar nooit meer. Bah.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  89. Wij komen er regelmatig met zijn zevenen eten. Bij reserveren worden we al herkend en krijgen we onze "stamtafel". We zullen er zeker nog terugkomen. Ook voor de kinderen leuk en er is voor iedereen wel wat lekkers te eten.

90. M 688 punten

Goed eten voor de prijs kwaliteit verhouding.. Er is voldoende keus.. Zit voor iedereen wel wat lekkers bij.. Wij hebben buiten op het terras gegeten want binnen was het erg warm om te zitten..

91. Maureen Scholten

Goede ervaring bij de voortse herberg. Erg gezellig.

92. Fam.A.v.Essen

Het is feest als je bij de Voortse Herberg bent geweest. Het eten en drinken is goed. En er is altijd een gezellige sfeer. Wokken is er ook erg goed. Dit allemaal voor een nette prijs. Het is je aan te raden.

93. Wij komen heel graag in dit restaurant. De kinderen vinden het heerlijk en ze kunnen tussendoor fijn even skelteren om daarna weer wat te nemen. Iedere verjaardag van ons wordt er gevierd.
    De "wok" kok weet precies welke nummers ik wil en zijn erg vriendelijk.

Het drinken kan je onbeperkt pakken zeker niet onbelangrijk want daar loop je vaak op leeg in die restaurants die dit concept voeren.

Nee nogmaals wij komen er graag en zullen er nog vaak gaan eten. TOP

94. Wij komen in dit restaurant al jaren. Het is er prima vertoeven. Eten en drinken alles in een prijs. Betaalbaar en je weet waar je aan toe bent. Het eten ziet er fris en smakelijk uit
    Ook het interieur is gezellig. Beetje oud hollandse sfeer. De ontvangst is hartelijk en persoonlijk. Een aanrader dus

95. Arjen Veenhuizen

Niet het beste restaurant waar ik ooit geweest ben, maar door de prijs wel erg tevreden. Hier kun je nog eens goedkoop eten en drinken. Had wel wat negatieve reacties gezien en getwijfelt maar we zijn er geweest en het viel ons reuze mee. Volgens mij hebben ze zelf ook de negatieve dingen gelezen hier en dit aangepast want ik kon ze niet ondekken. Prijs/kwaliteit? Ja het kost ook niks dus verwacht geen culinair sterren restaurant. Wil je voor weinig een keer met ze allen gaan eten dan raad ik je het aan om een keer hier te gaan kijken.

96. Miranda Wien

Onlangs weer eens bij de Voortse Herberg gegeten, was al weer een tijdje geleden. Wat hebben we genoten. Goede ambiance, vriendelijk personeel, en bovenal heerlijk gegeten! Het buffet was uitgebreid, nog meer keuze.. We hebben ons buikje rond gegeten en komen zeker weer eens terug. Dank voor de fijne en vooral lekkere avond!

Eén vorige recensie
  97. Wim Rietveld

We hebben van het weekend daar heerlijk gegeten. Eten is heel lekker, vooral wokken en grillen. Je hebt heel veel variatie. Voor de vis liefhebbers is het ook een aanrader. Ze hadden in het weekend ook Sushi, waar wij heerlijk van hebben genoten. Verder is het een sfeervolle restaurant die heel gezellig is ingericht. Een aanrader dus!

98. Een restaurant met een indentiteitsprobleem. Je denk een pannenkoek restaurant binnen te stappen dat al zeer gedateerd is maar ze doen er wokken. erg veel eten komt uit de frituur en je hebben van alles van salade tot friet en frikandellen. het lijkt wel een luxesnackbar en natuurlijk wokken en grilplaat. Maar man man wat slecht het is dat wij een kortingsvoucher hadden dus ach laat maar. Maar het is oud, muf, taai, smakeloos, eenheidsmaak eigenlijk gewoon erg slecht dus zeer zeker geen aanrader. maar als je veel wil eten en drinken voor weinig en als het je dan niet uitmaakt of het ook lekker is oke dan is het misschien wat anders. niet doen.

1,3

Volgende pagina