De Nieuwe Pauw in Leerdam

1322018080 86
1338641975 81
1380201713 84
1513192875 86

1. Eten was prima de jongens aan de tafel waren ook prima maar in het restaurant was het vreselijk koud airco blies koude lucht dit was een domper op wat een gezellige avond moest worden wij pas in de auto opweg naar utrecht weer wat warm werden sterker nog thuis onder een hete douche gaan staan om weer op temp te komen personeel zei later dat er wat kapot was zo jammer vind dit zonde van mijn avond in de kou eten is lang niet zo leuk en lekker bah

2. Onlangs geweest. De borden waar je de ingredienten op moet leggen bij het wokken of tepanyaki waren op of ze waren vies. De bediening er op aangesproken maar meer dan schouder ophalen was er niet bij. De laatste keer dat ik er geweest ben

3. All you can eat maar in dit geval not all you want to eat. Buffet met te veel te koude (ik schat iets boven kamertemperatuur) gerechten. Mihoen droog en houterig. Gort droge babi pangang en veel sausjes die wel erg op elkaar lijken qua (matige) smaak. Het wokken na het zien van het vlees met uitgedroogde bruine randjes maar gelaten voor wat het was.

4. Voor een all you can eat concept fantastisch.
    We komen er graag vooral door de weeks want in het weekend is het erg druk.
    Maar zelfs dan is alles meer dan voldoende op voorraad.
    Is er bijv geen sushi meer?
    Ze maken het alla minute voor je in de soort dat je wilt.
    Altijd netjes ontvangen even persoonlijk een handje. Ze vergeten geen gezichten!
    Top service
    En het eten is gewoon altijd goed.

5. G. van Wijk

Beste restaurant in de wijde omgeving! Wij moeten altijd een half uur rijden als et verkeer meezit om hier te komen en we rijden daarmee meerdere andere restaurants voorbij, maar dat doen we altijd maar graag… Altijd heerlijk eten, service en ontvangst is altijd heel welkom. Je voel je ook heel welkom als je binnenkomt en worden praatjes gemaakt. Ook als je weggaat wordt er goed voor je gezorgt. Zeker ons lievelingsrestaurant…

6. We eten hier altijd heerlijk, heel veel keus en je merkt dat alles vers wordt gemaakt! Als je de eerste bent moeten ze wel alles nog opstarten, maar dat is niet erg vind ik want dan weet je dat alles vers is en er niet al eventjes ligt. Gastheer en gastvrouw zijn ontzettend leuke mensen en de bediening is netjes met afruimen.
    We gaan ook heel graag sushi afhalen! Kunne we altijd erg van genieten! Ons favoriete restaurant in de wijde omgeving.

7. Ter gelegenheid van 50ste verjaardag... met een groep van 50 mensen gegeten bij De Nieuwe Pauw...
    Als je wat te kort komt is het je eigen schuld... of je nu houdt van vlees of vis... de grill, de wok of het buffet.... van de soep tot het dessert... de keuze is zeer divers en van goede kwaliteit....
    We konden in een zaal van een party centrum, een bakje koffie met een taartje (met de nadruk op "je")...5 consumpties p.p, 3 x borrelgarnituur en een schaaltje met nootjes op tafel € 23.- p.p.....
    Bij wok restaurant De Nieuwe Pauw hebben al onze gasten voor € 30.- all in, net zoveel kunnen eten en drinken als ze wilden / lusten.... en dat was die paar euro p.p meer dan waard....
    Goede ontvangst en service... geweldig gegeten en nog lekker nagetafeld.... helemaal top....

8. Super lekker gegeten en er was lekker veel om te kiezen. Bediening was service gericht, top.

9. Aardige bediening, lekker eten (buffet, plaat, wok, sushi etc) en fijn dat het een vaste prijs is incl drinken (excl alcohol). Doordeweeks is het prettiger om te komen eten dan in het weekend. Erg massaal in het weekend. De afhaal is ook prima.

10. Vandaag voor het eerst hier gegeten en gaan hier zeker vaker eten. Dit is echt een super goed wokrestaurant. Vriendelijke bediening en heel veel verschillende gerechten.

11. Vriendelijke mensen in de bediening. Geweldige sushi, die voor je neus vers wordt bereid. Grote sliptong ipv de gebruikelijke mini versies. Goed bereid. En ja, wat massaal. Absoluut een aanrader.

12. Kom hier best vaak. Het eten is gewoon top. Het personeel herkent je en de jonge baas maakt altijd een praatje met je en onthoud alles. Alles super vers en je gaat tevreden weer de deur uit. Top restaurant. Een dikke 10+

13. Mooi restaurant geworden. Het is wel wat krap allemaal door de vele tafels. Het eten is lekker.

14. Onze gastheer begrijpt het! Prima ontvangst, we moesten even wachten voor er een tafel vrij was maar dit werd keurig opgelost. Hoewel sommige mensen dit een vreetschuur noemen (vanwege de hoeveelheid tafels en mensen dit hier tegelijk kunnen eten) probeert men je hier toch op een professionele maar vriendelijke manier te helpen. Het woord vreetschuur is dan ook ons inziens niet op zijn plaats. En laten we eerlijk wezen, ook na de verbouwing en met een nieuw concept voelen heel veel Leerdammers zich hier thuis. Ik lees dat sommige recensieschrijvers het eten niet erg bijzonder vinden, vreemd, daar ik diverse chinees-indische restaurants bezocht heb in mijn leven en hier wordt kwalitatief zeer goed voedsel bereid. Wij moesten even slikken toen we hoorden dat ook andere gerechten dan chinees-indisch werden aangeboden echter, dit bleek zeker niet storend te zijn.
    Al met al, weer een prima avond gehad en genoten van het gebodene.

15. M van Hensbergen.

Wij zijn vanavond met 3 personen voor ons plezier uit eten geweest bij de Nieuwe Pauw. Het was voor de verbouwing al heel goed, maar met het "nieuwe concept "doet het zijn naam eer aan en is het weer genieten! Het was al prima maar nu met de uitbreiding van vele gerechten en toetjes was het echt voortreffelijk. Ook een compliment voor de nette en vriendelijke bediening ( dit maak je nog wel eens anders mee ) ze herkennen hun klanten nog en dat is nog net als vroeger. Een bedrijf waar wij met een goed gevoel geld uitgeven. Echt een aanrader om bij deze "Nieuwe Pauw" te gaan eten.

16. Voor het eerst na verbouwing wezen wokken, in één woord grandioos,een prachtige metamorfose,veel meer keus bij de buffeten en een heerlijk toetjesbuffet.

17. Blij verrast gisteravond, verbouwing heel goed geslaagd, sfeervol! Eten zoals gewoonlijk super en een nog uitgebreidere keuze. Jullie hebben een wereld restaurant en ik zal er nog heel vaak terukomen!

18. Michelle

Een ruime keuze aan gerechten en toetjes. De kwaliteit van het eten is super! Het personeel is er vriendelijk en de sfeer van het restaurant is erg gezellig.

Een echte aanrader.

19. Wij zijn hier vanavond voor het eerst sinds de verbouwing uit eten geweest. Het was in 1 woord geweldig! Het was al super maar nu met de uitbreiding van vele gerechten en toetjes was het echt voortreffelijk! Kortom echt een aanrader om hier te gaan eten.

20. Gezellig, maar vooral heerlijk eten en een warme bediening.

21. Grote bier en cassis

Afgelopen vrijdag hebben wij voor het eerst weer gegeten sinds de verbouwing.
    Het zag er keurig en sfeervol uit. Het eten was netjes gerangschikt en zeer veel keuze en als je iets niet bevalt dan eet je het niet.

Voor herhaling vatbaar en van ons een dikke acht!!

22. Op 23 maart hebben wij met 5 personen gegeten. Normaal waren we hiervoor ongeveer € 120,00 kwijt. Het concept is gewijzigd en daardoor waren wij nu € 153,00 kwijt en dan mag je geen wijn of bier drinken. want dat moet apart betaald worden. De sfeer is nu vergelijkbaar met een sportkantine.
    De keuken is uitgebreider maar als wij naar een wokrestaurant gaan dan hoeven wij geen pizza te eten. En zeker niet als je daar dan extra voor moet betalen terwijl je er geen gebruik van maakt. Dat geld dus ook voor de prijs inclusief frisdrank. Je drinkt geen frisdrank maar je hebt er wel voor betaald.

23. Leuke wok restaurant waar je een fles wijn kado krijgt als je met een grote groep komt.
    Leuk tafelen alleen is het nadeel dat ze vaak voor drinken komen.
    Masaal lees ik hier onder maar ja dan moet je niet naar een wok gaan waar het onbeperkt eten is.
    Verder prijs kwaliteit prima en we komen zeker weer.

24. Redelijk wokrestaurant maar niet meer dan dat. Sfeer is ongezellig omdat het erg op een vreetschuur lijkt. Er wordt veel gevraagd of dat u nog wat te drinken wilt. Een beetje te veel. Kwaliteit van het eten is ok. Redelijk maar geen topper.

25. Edward van Dalen

Zeer ruime variatie. Natuurlijk moet de grote van het restaurant je niet tegen staan. Maar door het enorme volume kan de prijs dan ook laag blijven.

26. hier kun je echt goed wokken! heerlijk eten is het hier.. toptent!

27. Wokken in Leerdam is super, heerlijk eten, altijd gezellig en heel veel keus in alles, ook lekker verse slagroom!

Gaan hier regelmatig eten en zullen we ook zeker blijven doen!

28. We gaan regelmatig wokken in de restaurant. Er is een zeer ruime keuze uit voor-, hoofd-, tussen- en nagerechten. Het personeel is erg vriendelijk en professioneel.

Een echte aanrader!

29. Ik eet hier graag, eten en bediening is heel goed.

30. Ik ben hier al zeer regelmatig geweest.

Het is er erg groot maar ook ontzettend lekker! Wij gingen eerst altijd naar Zaltbommel maar daar is veel minder keus en een stuk minder gezellig.

Vriendelijk personeel, lekker eten en niet te duur.

Op doordeweekse dagen is het er lekker rustig en kun je op je gemak rondkijken wat er allemaal is (keus genoeg!) Om alles te proeven heb je zeker wel 2 avonden nodig.

Kortom: een echte aanrader.

31. mark 7 punten

Wij komen elk jaar met een groot gezelschap eten en het eten is altijd heerlijk en ze zijn altijd vriendelijk. De sfeer is altijd erg gezellig of je nu met een groot gezelschap bent of maar met z'n tweetjes.

32. Vandaag geweest om eten af te halen, gaan er ook wel eens wokken met de kids. Je moet er idd niet te vroeg komen anders is niet alles aangevuld, maar oke, het eten is er redelijk.

Nu met het eten af halen om 18.00 uur binnen en jawel om 19.35 uur, na drie keer vragen, was het eten klaar. Excuus was dat de printer rol op was in de keuken.

Dit werd goed gemaakt met jawel, een gratis portie kroepoek.

Al met al was de portie babi pangang spek modder vet en in de loempia zaten botjes aan het vlees.

Kortom dit was mijn laatste bezoek aan deze Chinees, mij zien ze hier niet meer.

Jammer, maar zeker een zeer slechte reclame.

33. vincent van alten

Lekker wokken en op de plaat je mag pakken wat je wilt, één woord super.

34. Hier al een aantal keer wezen wokken. Kwaliteit van het eten is goed alleen vaak druk bij tepanyaki tafel waardoor je lang moet wachten.

35. Wij zijn afgelopen maandag in de Nieuwe Pauw geweest in plaats van zondag. (i.v.m. de drukte, die wij de vorige keren ervaren hebben)

Helaas heeft dit de algemene indruk niet positief beinvloed, de naam "Vreetschuur" is een prima term voor de classificatie.

Het wokken smaakt prima, mede dankzij de traditionele bereidingswijze (en sterke sauzen).

De buffetten zijn simpel maar zijn nog wel redelijk te pruimen. Alhoewel, mits het niet te rustig is en je laat binnen komt, want dan kun je erop rekenen (en proeven) dat het al enige tijd niet ververst is.

De bediening is vlot en handig, maar op een enkeling na hoef je niet te hopen op een vriendelijk gebaar zoals "Heeft het gesmaakt?" Met een beetje geluk kan er nog wel een lachje vanaf, als je voor de vijfde keer drank bestelt.

Doe geen moeite om de koks een vraag over het vlees of dergelijke te stellen, het antwoord is namelijk altijd gelijk aan "ja, is ook voor wok."

Een bijgelovige tafelgenote eet absoluut geen vis en vroeg daarom aan de kok bij de grillplaat, bij het inleveren van een lekkere biefstuk "Alstublieft niet tegen de vis aan leggen."
    Gelukkig was de kok erg handig en had de biefstuk een heerlijke zalm aroma!

Het restaurant ziet er erg schoon uit.

Voor een "goedkoop", niet te speciaal avondje uit zou het nog aan te raden zijn, als er op zijn minst een flesje goedkope huiswijn bij inbegrepen zou zijn.

Potentie, maar onvoldoende.

Wel moet ik er nog even bij vermelden, dat het in het algemeen redelijk lastig is om een simpel Wok-Restaurant te vinden in Nederland dat bij alle punten minstens een zesje scoort. Daarom is De Nieuwe Pauw, als er echt gewokt worden moet, niet de allerslechtste keuze.

36. Met recht een "vreetschuur" te noemen! Te groot, (veel lawaai) en ongezellig!

Wok gerechten waren erg lekker! Van de grill smaakte alles hetzelfde en smaakte verbrand!

37. woudenberg

Er is van alles wat, voor een ieder wat wils!! vriendelijk personeel en goed eten!! eten zoveel als je wilt, alleen het drinken is apart afrekenen. goed restaurant, ook zeker voor grote groepen!!