• Lid sinds 5 oktober 2015

Ripasso

Terheijden

Boswachter Liesbosch

Breda

ilona Piris heeft nog geen foto toegevoegd

1. ilona Piris's profielfoto
    ilona Piris heeft een recensie geschreven voor De Ertepeller

Wat een creatief talent, chef-kok Arjan Kuipers, wat een visie. Maar dat wisten we al. Zeer gedurfde aanpak in nieuw restaurant. Prachtige mooi opgemaakte bordjes en altijd een smaaksensatie! Is dit de nieuwe Sergio Herman in spe? Een echte aanrader, hier is over nagedacht. Personeel moet hier en daar nog wat meer groeien, maar ook dat komt goed. Wijnen zijn mooi, maar mag conform de creativiteit van de chef ook best nog wat gedurfder en out of the box. Prachtige plek daar aan het water in Papendrecht, een omrit waard! Mijn punten: 3 x 10 1 x 9, maar kan 10,10,10,10 worden.

2. ilona Piris's profielfoto
    ilona Piris heeft een recensie geschreven voor Ripasso

Bijzonder leuk restaurant met goede, eerlijke en moderne keuken. Altijd weer even lekker, vooral bijzonder hartelijke en gastvrije ontvangst. Prachtige plek ook. Er wordt goed aan de weg getimmerd. Echt een aanrader.

3. ilona Piris's profielfoto
    ilona Piris heeft een recensie geschreven voor Boswachter Liesbosch

Het ligt er prachtig, leuk om in de zomer buiten te eten. We hadden gekozen voor het restaurant, maar zal toch een volgende keer liever de bistro kiezen... Gerechtjes zijn redelijk goed op smaak, maar wat fantasieloos. Jammer dat de wijnen niet worden "uitgelegd" aan tafel. De kleding van de bediening, bestek en onderborden en dergelijke doen je eerder denken in de jaren 80 te zijn.
    Bistro ziet er wel wat moderner uit, maar ja. Geheel blijft wat gedateerd. Naar mijn idee eet je net zo goed in de bistro, voor een leuke prijs.