Boswachter Liesbosch in Breda

do lunch vanaf 11:00 diner tot 21:00
vr lunch vanaf 11:00 diner tot 21:00
za lunch vanaf 11:00 diner tot 21:00
zo lunch vanaf 11:00 diner tot 21:00

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1307402077 83
1319511665 89
1458771924 65

1. Super ervaring, ons huwelijk hebben wij gevierd bij Boswachter Liesbos en alles maar dan ook echt alles was tot in perfectie geregeld. Robert Tax heeft een top restaurant tot een verborgen parel verheven met kundig personeel een goede prijs tegen over culinair hoogstaande recepten en producten.
    Al met al, wil je goed eten in een top klasse restaurant waar je tot op je wenken wordt bediend en waar eten een kunst is geworden van opmaak tot smaak dan is Boswachter Liesbos de plek om je smaak pupillen te laten blozen van blijdschap. Een echte volmondige 10.

2. Afgelopen weekend heerlijk gegeten met de familie bij boswachter liesbosch. Goed eten tegen een mooie prijs. Daar houden we van. Personeel ook erg kundig! Tot snel maar weer

3. Wij hebben op 19 februari daar gegeten, nou ja geprobeerd te eten. We hebben een gastronomische 6-gangenmenu besteld. Van de 6 gangen was er geen een die te eten was. Het voorgerecht bevatte zowat bevroren tonijn, dan kwam de soep die niet goed opgewarmd was en zo vies en oud smaakte dat ik het niet heb kunnen eten. Bij het hoofdgerecht waren de aardappels in de magnetron opgewarmd waardoor ze kurkdroog en sponsachtig waren geworden en het vlees was heel droog. Het hoogtepunt van dit culinaire avontuur was toch wel het volgende gerecht, namelijk 4 kleine stukje kaas op een plankje (hoogstandje culinaire ambacht?). Wij hebben uiteraard verteld dat het eten niet goed was, maar meer dan sorry kwam er niet uit. De restaurants klagen dat ze door recessie failliet gaan, maar het komt echt omdat ze daar personeel hebben die niet goed kan koken. Zonde van onze tijd en van ons geld. Nooit meer er naartoe.

4. 12.00 uur We bestelden een pannekoek en thee, kop vissoep.
    De thee in een glaasje door magnatron verwarmt water. Met voetbad. De pannekoek was te dik en niet gaar, deze terug gegeven, de andere was te dun en de appel rauw. De vissoep bestond uit afvalvis in een "boullon" in een kom en twee halve toast van een casino brood. Wat een culinaire pret hebben ze daar!!

De bediening is heel wijs; heeft het u gesmaakt wordt niet gevraagd.

5. Vanavond hebben mijn partner en ik gegeten bij restaurant Boswachter Liesbosch. We zijn heel vriendelijk ontvangen en we zijn gestart met een aperitief, een meloenlikeur gecombineerd met een prosecco. Dit is een echte aanrader! We hebben gekozen voor het paasmenu. Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance en een prettige bediening. Een voorbeeld voor veel restaurants.

6. High Tea... Doe maar nie

Deze middag ben ik met mijn vriendinnen voor een High Tea geweest bij Boswachter Liesbosch. Het was een grote teleurstelling. Positieve verhalen gehoord, maar het kwam niet eens in de buurt. De kopjes waren vies, de potjes suiker aangekoekt (zelfs nadat er nieuwe suiker gebracht werd), gebruikte kopjes/bordjes werden niet meegenomen. De bediening was weinig alert, we moesten lang wachten voor ze ons zagen en moesten vragen om een nieuw potje thee. De hapjes waren heel matig. Met dorst en honger zijn we vertrokken naar een ander restaurantje!

2,1
  7. Arlette wulms

Wat een afgang was het eten hier. Er staat vers gemaakte soep maar het smaakte en zag eruit als hele slechte blik soep. De uitsmijter had zwetende kaas en er was geen peper en zout! Plek is mooi maar de rest niet, ik had zelfs nog aan de bediening gevraagd of de soep vers was, dit was het zeker gaven ze aan! Nou niet dus!! Voor het eerst in mijn leven dat ik eten heb laten staan. Bediening vraagt niet of het heeft gesmaakt.

8. Het ligt er prachtig, leuk om in de zomer buiten te eten. We hadden gekozen voor het restaurant, maar zal toch een volgende keer liever de bistro kiezen... Gerechtjes zijn redelijk goed op smaak, maar wat fantasieloos. Jammer dat de wijnen niet worden "uitgelegd" aan tafel. De kleding van de bediening, bestek en onderborden en dergelijke doen je eerder denken in de jaren 80 te zijn.
    Bistro ziet er wel wat moderner uit, maar ja. Geheel blijft wat gedateerd. Naar mijn idee eet je net zo goed in de bistro, voor een leuke prijs.

9. Gisteren een overheerlijk 3-gangen menu gegeten voor maar 22,95. Ook mijn aanpassingen aan het menu waren geen probleem. Leuke sfeer en vriendelijk personeel. Ga zeker nog terug.

10. Daniella

High Tea gehad en hier absoluut niet over te spreken. De glazen waren vies, we kregen geen schone bordjes. Moesten zelf om thee vragen. Voor er iets op tafel kwam zat iedereen al een half uur te wachten. Dit was al 2 maanden vantevoren gereserveerd. Nog extra over gebeld of we onder een boom mochten zitten omdat het zo warm werd. Maar helaas we zaten onder een parasol. De tafels waren zo gezet dat mensen er helemaal niet bij konden. En het ergste vind ik nog dat we persoonlijk de klacht doorgeven en totaal niet serieus genomen worden. En dat er nog niet eens een excuses van af kan. Zo doen jullie altijd een high tea zeggen jullie. Nou als dat zo is is dat wel heel slecht. Ik zou er echt nooit meer naartoe gaan. Al kreeg ik het kado!!

11. anne-marije spruijt

Wij zijn erg tevreden over deze locatie. Wij hebben hier onze gehele trouwdag mogen vieren en de locatie heeft alles erg goed verzorgd en aan onze wensen voldaan. Het eten is er uitstekend en de bediening is erg netjes.

12. Fam. Hersbach

Restaurant met prachtige ligging, met een huiselijke ambiance. Eigenaren en bedienend personeel zijn bijzonder vriendelijk. Uitstekende menukaart met veel mogelijkheden, van pannenkoek tot een culinair gerecht. Kwaliteit is uitstekend. En vlotte bediening. Kortom je kan er heerlijk ontspannen van een drankje of maaltijd genieten.

13. Wim en Casper

Wij zijn op 24 mei getrouwd bij de boswachter en gefeest.
    Kan alleen maar zegen dat het voortreffelijk was.
    Eten was zeer goed we hadden 6 gangen amuse diner.
    De bediening was voortreffelijk mensen kwamen niets te kort complimenten aan al het personeel.
    Wij zullen zeker nog vaak wat gaan drinken en eten.

Hierbij wil ik Robbert en Wanda heel erg bedanken voor de mooie en bijzondere dag.

14. Gert riel

Vorige week bij boswachter liesbosch geweest. We waren met de familie en hebben heerlijk gegeten. De sfeer was bijzonder aangenaam en de bediening erg attent en vriendelijk. Een echte aanrader. Familie riel

15. Uitstekend gegeten in een hele fijne, ontspannen sfeer. De entourage in het bos is geweldig! Het menu was smaakvol en de bediening professioneel. Zeker een volgend bezoek waard!

16. Gemoedelijk restaurant met verrassend heerlijke combinaties en bijzondere wijnen. Goede prijs / kwaliteit verhouding en professionele bediening. Dit was wel ons eerste, maar zeker niet het laatste bezoek aan Boswachter Liesbosch.

17. Vandaag gegeten in boswachter liesbosch.Genoten van de heerlijke high tea,Vooral de zelfgemaakte appel en perentaart waren heerlijk.Gezellige sfeer.Openhaard was aan.Vriendelijke ober.zeker een aanrader.

18. collegas

Gezellig en lekker gegeten.bediening gastvrij.super.

19. Heerlijk gegeten zonder vooraf te reserveren. Fijn dat er zo flexibel gehandeld werd, ondanks dat het zo druk was. Ook onze kinderen vonden het een leuke avond en hebben lekker gegeten. Wij hebben genoten van een heerlijk 4-gangen menu met bijbehorende wijn. Onze bediening wist waar hij het over had en heeft ons avondje uit goed verzorgd. Zeker voor herhaling vatbaar, waar we nu wel voor gaan reserveren zodat we zeker terecht kunnen!

20. Elly van Kuijck

We zijn gaan eten bij dit restaurant via de restaurantweek. We waren er nog nooit geweest, hoewel we vlakbij wonen. We konden in het voorgestelde menu kiezen of we 3, 4 of 5 gangen wensten. Wij kozen voor 4 gangen. Vooraf een terrine van gamba, zalm, garnalen en paling en vervolgens een heldere bouillon. In het hoofdgerecht konden we kiezen tussen heilbot en tournedos van de runderhaas. Mijn tafelgenoot en ik kozen allebei voor de tournedos. Perfect gebakken met een heerlijke saus. Als dessert sloten we af met een diversiteit van kleine gerechtjes. Kortom prima gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.

21. Mario Wiericx

Heerlijk gegeten in een prachtige omgeving!
    Goede bediening ook, en we hadden zelfs mazzel met het weer.
    Een aanrader!

22. Gistereen high tea gedaan!
    Ben totaal niet over te spreken.
    Van het personeel kan geen lachje af. Geen uitleg bij de high tea. Alles wordt tegelijk op tafel gezet met als gevolg dat je het wel snel op moet eten, anders drogen de sandwiches uit.
    Weinig speciale thee soorten.
    We zaten met ons gezelschap alleen in een zaal, wat ik erg ongezellig vond.
    Ik raad dit niemand aan.

23. Vandaag een high tea gedaan bij de boswachter en dit viel erg tegen. Erg weinig variatie, niet vers en een erg slechte bediening. We moesten elke keer zelf om de thee gaan vragen. Niet voor herhaling vatbaar!

24. Dit is echt een absolute aanrader. Beetje aan de prijs, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door het heerlijke eten, de perfecte bediening en de mooie locatie.

25. Het huwelijksfeest van mijn schoonouders (zie eerdere recensie) is een echt succes geweest!
    Het eten was uitstekend, de bediening ontzettend vriendelijk en iedereen werd prima op tijd van een drankje en hapje voorzien!
    Bedankt Boswachter!

26. Mathijssen

Onlangs hebben wij op Bourgondische wijze en in een zeer romantische omgeving in nauwe samenspraak met personeel van restaurant Boswachter Liesbosch te Breda ons huwelijksfeest gevierd.

De daggasten werden warm ontvangen voor een lunch met toebehoren alvorens er gezamenlijk vertrokken werd voor de huwelijksplechtigheid op een andere locatie. De daggasten en avondgasten werden na de huwelijksvoltrekking elders, weer op een gezellig privégedeelte van het terras ontvangen met een hapje en een drankje waarna we aan het avondprogramma begonnen. ’s Avonds hadden wij een diner dansant georganiseerd met diverse buffetten waarbij de tafels keurig ingedekt waren.

De ambiance, de hapjes en drankjes, het buffet en vooral de bediening en toewijding om ons een mooie dag te bezorgen waren in een woord fantastisch. Verschillende van onze gasten hebben aangegeven om zeker nog een keer terug te komen bij dit fantastische restaurant waar maatwerk wordt geleverd met veel passie overgoten door een Bourgondische sausje.

Dankzij hun zorg en toewijding hebben wij en onze gasten een onvergetelijke dag gehad met een gouden randje. Hier past maar een cijfer bij, een 10.

Bedankt, familie Mathijssen – Bikker.

27. Katrien van Gorp-Staal

Afgelopen zaterdag voor ´t eerst gegeten op de wildavond bij Boswachter Liesbosch. Waren door goede vrienden uitgenodigd. Wat hebben we heerlijk gegeten en wat een sfeer. Daarnaast ook nog eens prachtige muziek en een hele prettige bediening. We komen volgend jaar zeker terug!

Mark en Karin.

28. Afgelopen weekend hier heerlijk gegeten, lekker traditionele gerechten, zeker in het wildseizoen.

We bestelde de hazenrug met eendelever.

Deze hazerug wordt aan tafel van de rug afgehaald en voor je gesneden, erg leuk, een beetje entertainment aan tafel!

Botermals en met een echte huisgemaakte saus.

Voldoende bijpassende groente.

Correcte bediening met ervaring.

Ook het wijnarrangement was erg leuk en niet te zuinig geschonken.

Het enigste minpuntje was dat het wat langer duurde voordat we het hoofdgerecht kregen, dit had waarschijnlijk met de drukte te maken?

Wij komen zeker terug!

Suzanne Dordrecht.

29. Raymond van der Zalm

Wij hebben er dit jaar een receptie en diner gehad. Het eten zelf was erg goed, lekker. Bediening matig.. kon echt wel stukken beter!

Afspraken met de eigenaar van het restaurant waren niet nagekomen.. erg jammer en slecht! Verder prima locatie en leuke sfeer.. maar terugkomen.. dan doen we niet (gauw) meer.

30. Prachtige locatiie!

We zijn gasten die regelmatig terugkomen, lekker eten, voldoende keus, genoeg wisseling in beide kaarten ( bistro of restaurant ). Gezellige ambiance en attente bediening.

31. linda dekkers

Heerlijk eten! Niet te duur en goede kwaliteit.

32. Zeer slechte en onaardige bediening. Je mag van een restaurant wat vrij duur is toch wel verwachten dat de service top is? Nou dat is hier dus absoluut niet het geval. Ook de kwaliteit van het eten viel tegen in vergelijking met de prijs. Wij moesten 3 kwartier wachten nadat wij de kaart hadden gekregen en toen nog moest ik de ober een seintje geven dat we nu toch eindelijk wel eens iets wilden bestellen. Kreeg ik een sneer naar mijn hoofd. Ook toen wij eenmaal hadden besteld en een amuse kregen, was deze gemaakt van o.a. lams-ham en dat terwijl ik zowel een vegetarisch voor- als hoofdgerecht had besteld...

33. Marilou

Een geweldig restaurant midden in het bos. Echt een aanrader

34. Linda Jansen

Mooie omgeving, heerlijk eten en een nette bediening. Een echte aanrader!