• Lid sinds 23 juli 2012

Borger

Gonnie en Jeroen Knoet heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gonnie en Jeroen Knoet's profielfoto
    Gonnie en Jeroen Knoet heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Via Google dit restaurant gevonden. Gereserveerd en erbij vermeld dat dit voor een verjaardag was. Met deze informatie is niets gedaan. Niet erg, maar voor de puntjes op de i (of de kers op de taart) is dat een gemiste kans.
    Met 6 personen heerlijk gegeten. Portie zijn meer dan royaal. Personeel is vriendelijk (lieten af en toe een steekje vallen; bestelling van een speciale koffie tegelijk met het dessert Is, denken wij, niet doorgekomen maar wel genoteerd door de dame die onze dessertbestelling noteerde).
    Wij zien dit als schoonheidsfoutjes, net als de verkeerde koffie… aan het einde, maar toen was heel duidelijk dat het personeel naar huis wilde…
    Al met al een heerlijke avond gehad en thuis het feestje dat extra tintje gegeven.
    Wij vinden Franksnijmegen een aanrader! Super lekker gegeten.

2. Gonnie en Jeroen Knoet's profielfoto
    Gonnie en Jeroen Knoet heeft een recensie geschreven voor De Deugniet
    Pannenkoekenhuis Borger

Misschien lang geleden, maar toen deze naam op de computer verscheen kwamen de slechte herinneringen meteen weer terug. Pannenkoeken eten en vrienden trakteren. Met 9 man aan tafel. De appel-gember pannenkoek was bij een vriendin zwart aan de onderkant. Iets ervan zeggen, leverde op dat er een nieuwe besteld mocht worden, maar wel tegen volledige betaling. Dat vonden wij apart. Wij wilden gewoon een vervanging die niet verbrand was. Het meisje dat ons toen hielp vond dat ook logisch, maar kreeg als antwoord dat dit niet kon. Dat het altijd zo was bij een gember-appel pannenkoek... Heel apart, want mijn partner had dezelfde pannenkoek en die was niet zwart. Afijn. Discussie voeren was niet mogelijk, we werden als groep afgeserveerd. Hebben de pannenkoeken verder opgegeten en iedereen gaf een stukje van zijn/haar pannenkoek aan die vriendin. Op de vraag of wij nog een toetje wilden hebben wij natuurlijk direct NEE geantwoord. Dat geld konden we beter besteden bij een zaakje in de elders waar ze heerlijk ijs serveerden. Heel jammer en daar hebben we een behoorlijke kater aan overgehouden. Voor ons dus nooit meer pannenkoeken bij De Deugniet... Want, zoals onze gasten het ook al aangaven, daar Deugt het Niet.